_michal Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 Dłubię sobie _powoli_ postać na contest na cgtalk. Limit mam 15k, model to ma być postać do bijatyki, coś jak w stylu Tekken/DoA/etc. Zasada jest taka by wziąć historyczną/fikcyjną postać i przerobić ją na swój sposób. Ja robię Aleistera Crowleya, docelowo będzie wpół cybernetyczny ;) a co. Przy okazji - ma ktoś refki rzeźby pleców?
Piotr Dobosz Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 bardzo fajnie tylko laczenie glowy z tulowiem jest troszke dziwne:( pozdrawiam
Raven Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 Moje zdanie znasz - czadzik, tylko z kciukiem coś nie tak. Czekam na update.
_michal Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 thx. Głowa jeszcze nie jest podłączona do tułowia :) poza tym wszystko się wciąż zmienia. No i dłonie to tylko kształt, jeszcze nic z nimi nie robiłem. Atlas anatomiczny by mi się przydał :(
KLICEK Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 Empeck wrzuc jakies concepty, jestem ciekaw jak ona ma wygladac i tego czy nie marnujesz polygonow ;)
jaras Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 troszkę stosunek szerokości klaty do grubości ramion jest coś nie teges - zrób mu bardziej umięśnione ramiona - to wojownik to może być przypakowany ogólnie fajnie pozdrawiam może Ci się przyda - http://www.fineart.sk/index.php?cat=2
Hatred Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 niom Empeck fajnie wyglada fajnie zycze powodzenia tam na cg :)
_michal Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 Dzięki chłopaki :) Klicek -> 'koncept' ;) jest na cgtalk. Nie będę go tu wklejać bo to zwykły szkic i to paintover na fotce w dodatku :/ jaras -> trochę go przypakuję jeszcze, ale nie chcę z niego koksa robić. Hatred -> thx
RK Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Póki co jeszcze Crowleja w nim nie widać ale model fajny. Faktycznie dłonie do poprawki. Dawaj dalej.
haliq Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Model trudno jeszcze na poważnie oceniać, bo jak sam mówisz niedopracowany. Ale masz spory limit (tu chyba chodzi o trisy, nie?)więc powinno być OK. PS - Crowley - czy chodzi o tego okultystę? PS 2 - powodzonka na konkursie
_michal Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 Hej! Zgadza się, chodzi o tego okultystę. Wiem że podobny nie jest, ale postaram się pod magiczne klimaty go podciągnąć. Teraz muszę ładnie mięśnie wymodelować, a ze mnie żadna refka przy moich 62kg/1,81m hehehe. RK -> thx haliq -> ja _zawsze_ mówię o trisach. Limit jest 15000 trójkątów, on teraz ma około 3,5k (zostało mi tylko 11,5k jak ja się zmieszczę ;D)
spinoza Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 heh zopowiada sie ładnie ,czakam na wiecej i gl na cgtalk ...
RK Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Crovley był już w bijatyce- znaje się Nightmare Creatures i swego czasu bardzo miło się w nią grało.
_michal Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 oo, a to nowinka. Kiedyś w Nightmare Creatures na PSX grałem, ale Crowley'a nie pamiętam. Trzeba sobie pamięć odświeżyć.
_michal Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 5362 trisów. Nogi ogólnie narazie zarysowałem, teraz detale i poprawki ;)
RK Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Kciuk dziwnie wchodzi w dłoń; krocze chyba odrobinę za nisko. Modeling przyjemny chociaż koncept trochę drętwy.
_michal Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 Mam problemy z konceptami :/ Muszę zatrudnić jakiegoś konceptystę ;D
sir_Bols Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 swietne modelowanie ale te gacie.... hmm... zatrudnij jakiegos konceptyste ;)...
Hatred Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 a ja troche ponazekam: empeck postac zapowiada sie fajnie, pomyslal bym nad pierwszym miesniem pod klata , a no i tez na klata (piersi) jakos bys mogl troszke mniej platowe zrobic (nawet u pakerow nie rzucily mi sie w oczy az tak rownomiernie plaskie miesnie) no i te spodnie jakies dziwne troche, w udach jak napompowane dobra pozwolilem sobie az zabardzo :) pozdrawiam Krzysiek
_michal Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 Thx. To nie są gacie tylko pas z ochraniaczem na małe conieco ;) Ściągam sobie fotki pakerów i będę jeszcze mięśnie tuningować. Teraz plecy rzeźbię. No i nie chcę z niego robić koksa jakiegoś. A spodnie będą metalowe, trochę cyber.
Webmaster Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 jak skończysz tą posatać to wejdź na http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=170088#post170088
dirty Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 tiaaa, bo pewnie empeck nie ma nic innego do roboty jak bawic sie w budowe jakiegos bzdurnego miasta haha. idz lepiej po te bulki.
_michal Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 Sorry. Brałem udział w takich projektach i mam dość. Jak tego kloca skończę to mam w planach kilka następnych modeli.
Webmaster Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 No to mówi się trudno i żyje się dalej. Ale wiesz możesz czasem zaglądać :] Ja też w takich brałem i wypaliło tyle że na innym programie www.blender3d.pl wszyscy pracują nad miastem a tu tylko 2 osoby są chętne
_michal Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 Ale wiesz możesz czasem zaglądać Thx ;> Za krótki mesydż :/
Por@szek Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 No Empeck widze ze na dwa fronty jedziesz :) Nie ladnie,nie ladnie :) Ja czekam na updejty. A propos miasta, nie pamietam kiedy ale ktos zaczal sie bawic w robienie starufki(5- 8 miechow wstecz) Ktos pamieta co sie z tym stalo?? Bo zapowiadalo sie miodnie. (jeszcze przed zmiana systema). Jakis stary rynek, ratusz, ch* muje dzikie weze :). Do zGGadania dude.
asblaze Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 Por@szku... jesli masz na mysli to... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=6812&highlight=Solny to czeka na swoją kolej ;) ( chciałem skończyć bitwę)myśle zę za jakies 2 miechy postawie animacje FLYBY ;) Chyba że nie to miałeś na mysłi ;) Pozdrawiam EMPECK mi sietam podoba takie "nienaturalne" przerysowanie ;) Gdyby Iniemamocni wyglądali za naturalnie to film byłby mało ciekawy obrazkowo ;)
_michal Napisano 22 Grudzień 2004 Autor Napisano 22 Grudzień 2004 Por@szek, w sumie to na trzy fronty, ale to chyba nieważne ;) dzięki asblaze, on miał trochę przerysowany być, w Tekkenie, Soul Blade czy DoA nikt nie szuka realistycznych postaci, prawda? I proszę, przestańcie o miastach, ok?
Vorek Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 bardzo fajny modelik, rigowanie też jest elementem konkursu ?
_michal Napisano 22 Grudzień 2004 Autor Napisano 22 Grudzień 2004 Dzięki Vorek. Niekonieczne trzeba rigować, ale lepiej jakąś ładną pozę zrobić, bo wymagany jest tzw 'beauty render', a dziwnie by wyglądał z rozpostartymi rękoma ;)
KLICEK Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 ze sie upomne o siateczke ... ;) chyba ze przeoczylem w takim razie przepraszam ;) modelik bardzo fajny :)
_michal Napisano 22 Grudzień 2004 Autor Napisano 22 Grudzień 2004 Pokażę przy następnym apdejcie ;) A siateczkę górnej połowy masz w pierwszym wątku.
_michal Napisano 26 Grudzień 2004 Autor Napisano 26 Grudzień 2004 kilka świątecznych minut na niego poświęciłem ;D wip ... wip ... wip
KLICEK Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 podsylalem Ci to na gg ale nie wiem czy odebrales ...
_michal Napisano 27 Grudzień 2004 Autor Napisano 27 Grudzień 2004 hehe, thx Klicek, tuning in progress, mam jeszcze dużo czasu.
_michal Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Napisano 16 Styczeń 2005 9991 trisów narazie. Mam jeszcze 1,5 m-ca ;)
kru Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 jak ty go zamierzasz zrigowac tak, zeby te zmarszczki na plecach "dzialaly"? powodzenia P.S wlasnie przeczytalem ze to ma byc crowley(nie poznalbym) - to moze warto trzasnac jakies oczko ozyrysa i inne tego typu emblematy? ta laska to sie ma z izydą kojarzyć? elementow "future" juz troche jest - moze by sie przydalo teraz troche wiecej "history"
_michal Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 Pierzak, hehe dzięki :) Ale do takich wymiataczy jak P. na przykład to mi jeszcze daleko ehh, a o texturkach to już w ogóle nie mówię :( kru, ja też bym nie poznał :) po prostu chcę zrobić cybernetycznego maga :) Jeszcze kilka rzeczy mu dodam. Wnętrze ust, szmatkę przy pasie. A te plecy to taki fake jest, żeby nie były płaskie :). Laska to symbol merkurego jest AFAIK. Trochę go zerżnąłem z okładki Behemotha -> http://www.behemoth.pl/, przyznaje się bez bicia.
nielot007 Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 Ale do takich wymiataczy jak P. na przykład to mi jeszcze daleko ehh, eee tam marudzisz ;) super ci to wychodzi mi sie baaardzo podddoba glowka:D:D a najlepsze jest w tym to ze to jest low poly!! a wyglada gladziutko:)
_michal Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 wygląda gładzutko bo to lowpoly ma prawie dziesięć tysięcy ścianek. Wszystkie vertexy ustawiane ręcznie, żadnych meszsmutów i relaksów ;) Naprawdę cieszę się że się podoba. Jeszcze pewnie jeden updejt przed mapowaniem będzie. Ale jak będzie z tym modelem to nie wiem bo lada dzień będę miał mnóstwo pilniejszej roboty :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się