Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dłubię sobie _powoli_ postać na contest na cgtalk. Limit mam 15k, model to ma być postać do bijatyki, coś jak w stylu Tekken/DoA/etc. Zasada jest taka by wziąć historyczną/fikcyjną postać i przerobić ją na swój sposób. Ja robię Aleistera Crowleya, docelowo będzie wpół cybernetyczny ;) a co.

 

Przy okazji - ma ktoś refki rzeźby pleców?

  • Odpowiedzi 44
  • Wyświetleń 5,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moje zdanie znasz - czadzik, tylko z kciukiem coś nie tak. Czekam na update.

Napisano
  • Autor

thx. Głowa jeszcze nie jest podłączona do tułowia :) poza tym wszystko się wciąż zmienia. No i dłonie to tylko kształt, jeszcze nic z nimi nie robiłem. Atlas anatomiczny by mi się przydał :(

Napisano
  • Autor

Dzięki chłopaki :)

 

Klicek -> 'koncept' ;) jest na cgtalk. Nie będę go tu wklejać bo to zwykły szkic i to paintover na fotce w dodatku :/

 

jaras -> trochę go przypakuję jeszcze, ale nie chcę z niego koksa robić.

 

Hatred -> thx

Napisano

Póki co jeszcze Crowleja w nim nie widać ale model fajny. Faktycznie dłonie do poprawki. Dawaj dalej.

Napisano

Model trudno jeszcze na poważnie oceniać, bo jak sam mówisz niedopracowany. Ale masz spory limit (tu chyba chodzi o trisy, nie?)więc powinno być OK.

PS - Crowley - czy chodzi o tego okultystę?

PS 2 - powodzonka na konkursie

Napisano
  • Autor

Hej! Zgadza się, chodzi o tego okultystę. Wiem że podobny nie jest, ale postaram się pod magiczne klimaty go podciągnąć. Teraz muszę ładnie mięśnie wymodelować, a ze mnie żadna refka przy moich 62kg/1,81m hehehe.

 

RK -> thx

 

haliq -> ja _zawsze_ mówię o trisach. Limit jest 15000 trójkątów, on teraz ma około 3,5k (zostało mi tylko 11,5k jak ja się zmieszczę ;D)

Napisano

Crovley był już w bijatyce- znaje się Nightmare Creatures i swego czasu bardzo miło się w nią grało.

Napisano
  • Autor

oo, a to nowinka. Kiedyś w Nightmare Creatures na PSX grałem, ale Crowley'a nie pamiętam. Trzeba sobie pamięć odświeżyć.

Napisano
  • Autor

5362 trisów. Nogi ogólnie narazie zarysowałem, teraz detale i poprawki ;)

Napisano

Kciuk dziwnie wchodzi w dłoń; krocze chyba odrobinę za nisko. Modeling przyjemny chociaż koncept trochę drętwy.

Napisano

a ja troche ponazekam:

empeck postac zapowiada sie fajnie, pomyslal bym nad pierwszym miesniem pod klata , a no i tez na klata (piersi) jakos bys mogl troszke mniej platowe zrobic (nawet u pakerow nie rzucily mi sie w oczy az tak rownomiernie plaskie miesnie) no i te spodnie jakies dziwne troche, w udach jak napompowane

 

dobra pozwolilem sobie az zabardzo :)

 

pozdrawiam Krzysiek

Napisano
  • Autor

Thx.

 

To nie są gacie tylko pas z ochraniaczem na małe conieco ;)

 

Ściągam sobie fotki pakerów i będę jeszcze mięśnie tuningować. Teraz plecy rzeźbię. No i nie chcę z niego robić koksa jakiegoś. A spodnie będą metalowe, trochę cyber.

Napisano

tiaaa, bo pewnie empeck nie ma nic innego do roboty jak bawic sie w budowe jakiegos bzdurnego miasta haha. idz lepiej po te bulki.

Napisano
  • Autor

Sorry. Brałem udział w takich projektach i mam dość. Jak tego kloca skończę to mam w planach kilka następnych modeli.

Napisano

No to mówi się trudno i żyje się dalej. Ale wiesz możesz czasem zaglądać :] Ja też w takich brałem i wypaliło tyle że na innym programie www.blender3d.pl wszyscy pracują nad miastem a tu tylko 2 osoby są chętne

Napisano

No Empeck widze ze na dwa fronty jedziesz :) Nie ladnie,nie ladnie :) Ja czekam na updejty. A propos miasta, nie pamietam kiedy ale ktos zaczal sie bawic w robienie starufki(5- 8 miechow wstecz) Ktos pamieta co sie z tym stalo?? Bo zapowiadalo sie miodnie. (jeszcze przed zmiana systema). Jakis stary rynek, ratusz, ch* muje dzikie weze :).

Do zGGadania dude.

Napisano

Por@szku... jesli masz na mysli to...

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=6812&highlight=Solny

to czeka na swoją kolej ;) ( chciałem skończyć bitwę)myśle zę za jakies 2 miechy postawie animacje FLYBY ;)

 

Chyba że nie to miałeś na mysłi ;)

 

Pozdrawiam EMPECK mi sietam podoba takie "nienaturalne" przerysowanie ;) Gdyby Iniemamocni wyglądali za naturalnie to film byłby mało ciekawy obrazkowo ;)

Napisano
  • Autor

Por@szek, w sumie to na trzy fronty, ale to chyba nieważne ;)

 

dzięki asblaze, on miał trochę przerysowany być, w Tekkenie, Soul Blade czy DoA nikt nie szuka realistycznych postaci, prawda?

 

I proszę, przestańcie o miastach, ok?

Napisano
  • Autor

Dzięki Vorek. Niekonieczne trzeba rigować, ale lepiej jakąś ładną pozę zrobić, bo wymagany jest tzw 'beauty render', a dziwnie by wyglądał z rozpostartymi rękoma ;)

Napisano
  • Autor

Pokażę przy następnym apdejcie ;) A siateczkę górnej połowy masz w pierwszym wątku.

Napisano
  • Autor

kilka świątecznych minut na niego poświęciłem ;D

 

wip ... wip ... wip

Napisano

jak ty go zamierzasz zrigowac tak, zeby te zmarszczki na plecach "dzialaly"?

 

powodzenia

 

P.S wlasnie przeczytalem ze to ma byc crowley(nie poznalbym) - to moze warto trzasnac jakies oczko ozyrysa i inne tego typu emblematy? ta laska to sie ma z izydą kojarzyć? elementow "future" juz troche jest - moze by sie przydalo teraz troche wiecej "history"

Napisano
  • Autor

Pierzak, hehe dzięki :) Ale do takich wymiataczy jak P. na przykład to mi jeszcze daleko ehh, a o texturkach to już w ogóle nie mówię :(

 

kru, ja też bym nie poznał :) po prostu chcę zrobić cybernetycznego maga :) Jeszcze kilka rzeczy mu dodam. Wnętrze ust, szmatkę przy pasie. A te plecy to taki fake jest, żeby nie były płaskie :). Laska to symbol merkurego jest AFAIK. Trochę go zerżnąłem z okładki Behemotha -> http://www.behemoth.pl/, przyznaje się bez bicia.

Napisano
Ale do takich wymiataczy jak P. na przykład to mi jeszcze daleko ehh,

 

eee tam marudzisz ;)

super ci to wychodzi mi sie baaardzo podddoba glowka:D:D

a najlepsze jest w tym to ze to jest low poly!! a wyglada gladziutko:)

Napisano
  • Autor

wygląda gładzutko bo to lowpoly ma prawie dziesięć tysięcy ścianek. Wszystkie vertexy ustawiane ręcznie, żadnych meszsmutów i relaksów ;)

 

Naprawdę cieszę się że się podoba. Jeszcze pewnie jeden updejt przed mapowaniem będzie. Ale jak będzie z tym modelem to nie wiem bo lada dzień będę miał mnóstwo pilniejszej roboty :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności