Napisano 12 Grudzień 200420 l Dłubię sobie _powoli_ postać na contest na cgtalk. Limit mam 15k, model to ma być postać do bijatyki, coś jak w stylu Tekken/DoA/etc. Zasada jest taka by wziąć historyczną/fikcyjną postać i przerobić ją na swój sposób. Ja robię Aleistera Crowleya, docelowo będzie wpół cybernetyczny ;) a co. Przy okazji - ma ktoś refki rzeźby pleców?
Napisano 12 Grudzień 200420 l bardzo fajnie tylko laczenie glowy z tulowiem jest troszke dziwne:( pozdrawiam
Napisano 12 Grudzień 200420 l Moje zdanie znasz - czadzik, tylko z kciukiem coś nie tak. Czekam na update.
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor thx. Głowa jeszcze nie jest podłączona do tułowia :) poza tym wszystko się wciąż zmienia. No i dłonie to tylko kształt, jeszcze nic z nimi nie robiłem. Atlas anatomiczny by mi się przydał :(
Napisano 12 Grudzień 200420 l Empeck wrzuc jakies concepty, jestem ciekaw jak ona ma wygladac i tego czy nie marnujesz polygonow ;)
Napisano 12 Grudzień 200420 l troszkę stosunek szerokości klaty do grubości ramion jest coś nie teges - zrób mu bardziej umięśnione ramiona - to wojownik to może być przypakowany ogólnie fajnie pozdrawiam może Ci się przyda - http://www.fineart.sk/index.php?cat=2
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor Dzięki chłopaki :) Klicek -> 'koncept' ;) jest na cgtalk. Nie będę go tu wklejać bo to zwykły szkic i to paintover na fotce w dodatku :/ jaras -> trochę go przypakuję jeszcze, ale nie chcę z niego koksa robić. Hatred -> thx
Napisano 13 Grudzień 200420 l Póki co jeszcze Crowleja w nim nie widać ale model fajny. Faktycznie dłonie do poprawki. Dawaj dalej.
Napisano 13 Grudzień 200420 l Model trudno jeszcze na poważnie oceniać, bo jak sam mówisz niedopracowany. Ale masz spory limit (tu chyba chodzi o trisy, nie?)więc powinno być OK. PS - Crowley - czy chodzi o tego okultystę? PS 2 - powodzonka na konkursie
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor Hej! Zgadza się, chodzi o tego okultystę. Wiem że podobny nie jest, ale postaram się pod magiczne klimaty go podciągnąć. Teraz muszę ładnie mięśnie wymodelować, a ze mnie żadna refka przy moich 62kg/1,81m hehehe. RK -> thx haliq -> ja _zawsze_ mówię o trisach. Limit jest 15000 trójkątów, on teraz ma około 3,5k (zostało mi tylko 11,5k jak ja się zmieszczę ;D)
Napisano 13 Grudzień 200420 l Crovley był już w bijatyce- znaje się Nightmare Creatures i swego czasu bardzo miło się w nią grało.
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor oo, a to nowinka. Kiedyś w Nightmare Creatures na PSX grałem, ale Crowley'a nie pamiętam. Trzeba sobie pamięć odświeżyć.
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor 5362 trisów. Nogi ogólnie narazie zarysowałem, teraz detale i poprawki ;)
Napisano 19 Grudzień 200420 l Kciuk dziwnie wchodzi w dłoń; krocze chyba odrobinę za nisko. Modeling przyjemny chociaż koncept trochę drętwy.
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor Mam problemy z konceptami :/ Muszę zatrudnić jakiegoś konceptystę ;D
Napisano 20 Grudzień 200420 l swietne modelowanie ale te gacie.... hmm... zatrudnij jakiegos konceptyste ;)...
Napisano 20 Grudzień 200420 l a ja troche ponazekam: empeck postac zapowiada sie fajnie, pomyslal bym nad pierwszym miesniem pod klata , a no i tez na klata (piersi) jakos bys mogl troszke mniej platowe zrobic (nawet u pakerow nie rzucily mi sie w oczy az tak rownomiernie plaskie miesnie) no i te spodnie jakies dziwne troche, w udach jak napompowane dobra pozwolilem sobie az zabardzo :) pozdrawiam Krzysiek
Napisano 21 Grudzień 200420 l Autor Thx. To nie są gacie tylko pas z ochraniaczem na małe conieco ;) Ściągam sobie fotki pakerów i będę jeszcze mięśnie tuningować. Teraz plecy rzeźbię. No i nie chcę z niego robić koksa jakiegoś. A spodnie będą metalowe, trochę cyber.
Napisano 21 Grudzień 200420 l jak skończysz tą posatać to wejdź na http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=170088#post170088
Napisano 21 Grudzień 200420 l tiaaa, bo pewnie empeck nie ma nic innego do roboty jak bawic sie w budowe jakiegos bzdurnego miasta haha. idz lepiej po te bulki.
Napisano 21 Grudzień 200420 l Autor Sorry. Brałem udział w takich projektach i mam dość. Jak tego kloca skończę to mam w planach kilka następnych modeli.
Napisano 21 Grudzień 200420 l No to mówi się trudno i żyje się dalej. Ale wiesz możesz czasem zaglądać :] Ja też w takich brałem i wypaliło tyle że na innym programie www.blender3d.pl wszyscy pracują nad miastem a tu tylko 2 osoby są chętne
Napisano 21 Grudzień 200420 l No Empeck widze ze na dwa fronty jedziesz :) Nie ladnie,nie ladnie :) Ja czekam na updejty. A propos miasta, nie pamietam kiedy ale ktos zaczal sie bawic w robienie starufki(5- 8 miechow wstecz) Ktos pamieta co sie z tym stalo?? Bo zapowiadalo sie miodnie. (jeszcze przed zmiana systema). Jakis stary rynek, ratusz, ch* muje dzikie weze :). Do zGGadania dude.
Napisano 21 Grudzień 200420 l Por@szku... jesli masz na mysli to... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=6812&highlight=Solny to czeka na swoją kolej ;) ( chciałem skończyć bitwę)myśle zę za jakies 2 miechy postawie animacje FLYBY ;) Chyba że nie to miałeś na mysłi ;) Pozdrawiam EMPECK mi sietam podoba takie "nienaturalne" przerysowanie ;) Gdyby Iniemamocni wyglądali za naturalnie to film byłby mało ciekawy obrazkowo ;)
Napisano 22 Grudzień 200420 l Autor Por@szek, w sumie to na trzy fronty, ale to chyba nieważne ;) dzięki asblaze, on miał trochę przerysowany być, w Tekkenie, Soul Blade czy DoA nikt nie szuka realistycznych postaci, prawda? I proszę, przestańcie o miastach, ok?
Napisano 22 Grudzień 200420 l Autor Dzięki Vorek. Niekonieczne trzeba rigować, ale lepiej jakąś ładną pozę zrobić, bo wymagany jest tzw 'beauty render', a dziwnie by wyglądał z rozpostartymi rękoma ;)
Napisano 22 Grudzień 200420 l ze sie upomne o siateczke ... ;) chyba ze przeoczylem w takim razie przepraszam ;) modelik bardzo fajny :)
Napisano 22 Grudzień 200420 l Autor Pokażę przy następnym apdejcie ;) A siateczkę górnej połowy masz w pierwszym wątku.
Napisano 26 Grudzień 200420 l Autor kilka świątecznych minut na niego poświęciłem ;D wip ... wip ... wip
Napisano 17 Styczeń 200520 l jak ty go zamierzasz zrigowac tak, zeby te zmarszczki na plecach "dzialaly"? powodzenia P.S wlasnie przeczytalem ze to ma byc crowley(nie poznalbym) - to moze warto trzasnac jakies oczko ozyrysa i inne tego typu emblematy? ta laska to sie ma z izydą kojarzyć? elementow "future" juz troche jest - moze by sie przydalo teraz troche wiecej "history"
Napisano 17 Styczeń 200520 l Autor Pierzak, hehe dzięki :) Ale do takich wymiataczy jak P. na przykład to mi jeszcze daleko ehh, a o texturkach to już w ogóle nie mówię :( kru, ja też bym nie poznał :) po prostu chcę zrobić cybernetycznego maga :) Jeszcze kilka rzeczy mu dodam. Wnętrze ust, szmatkę przy pasie. A te plecy to taki fake jest, żeby nie były płaskie :). Laska to symbol merkurego jest AFAIK. Trochę go zerżnąłem z okładki Behemotha -> http://www.behemoth.pl/, przyznaje się bez bicia.
Napisano 17 Styczeń 200520 l Ale do takich wymiataczy jak P. na przykład to mi jeszcze daleko ehh, eee tam marudzisz ;) super ci to wychodzi mi sie baaardzo podddoba glowka:D:D a najlepsze jest w tym to ze to jest low poly!! a wyglada gladziutko:)
Napisano 17 Styczeń 200520 l Autor wygląda gładzutko bo to lowpoly ma prawie dziesięć tysięcy ścianek. Wszystkie vertexy ustawiane ręcznie, żadnych meszsmutów i relaksów ;) Naprawdę cieszę się że się podoba. Jeszcze pewnie jeden updejt przed mapowaniem będzie. Ale jak będzie z tym modelem to nie wiem bo lada dzień będę miał mnóstwo pilniejszej roboty :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto