Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam!

 

Jako, że jestem wielkim fanem sagi nie mogę nie wypowiedzieć się na ten temat. Narazie świetne, co do paska się zgodzę.

 

Tak trzymać!

Napisano

czy on używa czarnej farby do prania zamiast zwykłego proszku ?

Model jest świetny, pewnie są jakieś bugi ale jak wygląda OK to jest OK i tyle.

Jak możesz to daj jeszcze siatke

Napisano

no to wrzucam to co wczoraj zrobilem..innymi slowy maly update:) tymi kropkami na lewej nodze radze sie nei przejmowac..juz jest usuniete z orginalu:) puki co czekam na kolejne komentarze

Napisano

No, teraz jest git :). Już chciałem mówić, że chyba Stroopersi mieli jakąś zbroje poniżej paska, a nie getry. No, ale dałeś update i jest cool.

Napisano

bardzo fajny model:) ,nie wiem tylko czy na udach go troche nie spasłeś ale to może z tego ujecia tylko tak wyglada...teraz tylko kapciochy zostały i blasterek:)

Napisano

Szkoda tylko, że dwie uwagi o "doskonałej czerni" zostały zignorowane (te czarne miejsca wyglądają po prostu jak czarna dziura.....). Model oczywiście wymiata.

Napisano

No po prostu wypaśny, tylko, czy mi się wydaje, czy na nogach na inny materiał, niz na tułowiu. Mam też propozycje, żeby do każdego pokazywanego rendera pisać w czym był robiony i czym renderowany.

Napisano

o to kolejny update..zrobilem butki i blastera tak jak ktos juz wczesniej przewidzial:) material wszedzie jest taki - to odp na ostatni post..jednak w odbiciach jest mapa hdri i widocznie tam sie "nie odbija"...zmienilem tez ten czarny kolor troche bardziej widoczny tak jka sie domagano:P..teraz trzeba pomyslec o jakiejs odpowiedzniej pozie dal tego szturmowca..ale moze byc problem:/ bo nie weim czy da sie jakos zrobic zeby "podpiac" bones do tego ciala tak zeby ruszac np: reka tak zeby sie zgninala i wertexy sie same zginaly ...bo inaczej to cieako bedzie pracowac bezposrednio na samych punktach zeby ukladac ksztalt reki..tym bardziej ze chce poprobowac rozne ulozenia ciala..jak ktos ma jakis pomysl to prosze o pomoc:D

Napisano

zapomnialem dodac ze zrobielm inny typ nakolannikow..model po lewej to tak jka bylo wczesniej a po prawde ze zmienionymi nakolannikami..prosil bym o ocene ktora wersja lepsza..chodz ja to sie sklaniam do tej nowej:P..a tu zamieszczam jesze rten sam obrazek jednak z dodanym groundem..obydwa renderowane brazilem..i mam pytano ..nie wiem dalczego az tak diametralnie rozni sie ten render tym bardziej ze podloze jest idealnie biael ..scena oswietlona jest wylacznie skylightem...wszyzstko wyszlo za ciemnie w porownaniu z popszednia wersja(bez podloza) mimo ze nawet natezenie swaitla zwiekszylem do 1.2..ktos ma jakas koncepcje?

Napisano

Model świetny. Jedna uwaga, jeśli chodzi o 100% zgodność z oryginałem. Klatka piersiowa powinna być bardziej kwadratowa, tzn. te fałdki imitujące "biust".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności