Jump to content

postac 3d: SW-Stormtrooper


arturo1980

Recommended Posts

o to kolejny update..zrobilem butki i blastera tak jak ktos juz wczesniej przewidzial:) material wszedzie jest taki - to odp na ostatni post..jednak w odbiciach jest mapa hdri i widocznie tam sie "nie odbija"...zmienilem tez ten czarny kolor troche bardziej widoczny tak jka sie domagano:P..teraz trzeba pomyslec o jakiejs odpowiedzniej pozie dal tego szturmowca..ale moze byc problem:/ bo nie weim czy da sie jakos zrobic zeby "podpiac" bones do tego ciala tak zeby ruszac np: reka tak zeby sie zgninala i wertexy sie same zginaly ...bo inaczej to cieako bedzie pracowac bezposrednio na samych punktach zeby ukladac ksztalt reki..tym bardziej ze chce poprobowac rozne ulozenia ciala..jak ktos ma jakis pomysl to prosze o pomoc:D

Link to comment
Share on other sites

zapomnialem dodac ze zrobielm inny typ nakolannikow..model po lewej to tak jka bylo wczesniej a po prawde ze zmienionymi nakolannikami..prosil bym o ocene ktora wersja lepsza..chodz ja to sie sklaniam do tej nowej:P..a tu zamieszczam jesze rten sam obrazek jednak z dodanym groundem..obydwa renderowane brazilem..i mam pytano ..nie wiem dalczego az tak diametralnie rozni sie ten render tym bardziej ze podloze jest idealnie biael ..scena oswietlona jest wylacznie skylightem...wszyzstko wyszlo za ciemnie w porownaniu z popszednia wersja(bez podloza) mimo ze nawet natezenie swaitla zwiekszylem do 1.2..ktos ma jakas koncepcje?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy