Skocz do zawartości

postac 3d: SW-Stormtrooper


arturo1980

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

o to kolejny update..zrobilem butki i blastera tak jak ktos juz wczesniej przewidzial:) material wszedzie jest taki - to odp na ostatni post..jednak w odbiciach jest mapa hdri i widocznie tam sie "nie odbija"...zmienilem tez ten czarny kolor troche bardziej widoczny tak jka sie domagano:P..teraz trzeba pomyslec o jakiejs odpowiedzniej pozie dal tego szturmowca..ale moze byc problem:/ bo nie weim czy da sie jakos zrobic zeby "podpiac" bones do tego ciala tak zeby ruszac np: reka tak zeby sie zgninala i wertexy sie same zginaly ...bo inaczej to cieako bedzie pracowac bezposrednio na samych punktach zeby ukladac ksztalt reki..tym bardziej ze chce poprobowac rozne ulozenia ciala..jak ktos ma jakis pomysl to prosze o pomoc:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomnialem dodac ze zrobielm inny typ nakolannikow..model po lewej to tak jka bylo wczesniej a po prawde ze zmienionymi nakolannikami..prosil bym o ocene ktora wersja lepsza..chodz ja to sie sklaniam do tej nowej:P..a tu zamieszczam jesze rten sam obrazek jednak z dodanym groundem..obydwa renderowane brazilem..i mam pytano ..nie wiem dalczego az tak diametralnie rozni sie ten render tym bardziej ze podloze jest idealnie biael ..scena oswietlona jest wylacznie skylightem...wszyzstko wyszlo za ciemnie w porownaniu z popszednia wersja(bez podloza) mimo ze nawet natezenie swaitla zwiekszylem do 1.2..ktos ma jakas koncepcje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności