Marcin Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 jeszce gozej to wyjdzie przy lakierze ;] jak by sie plastelina rozpuscila ;] no ale kola pierwsza klasa ;] ile to ma poly juz ? dawaj dawaj ... jak na bryke bez printów to jest wypas ;]
Hindus Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 pozdrawiam (prawie wszystkich) Loozack chyba wiem kogo miałęs na myśli ;) model piękny - normalnie mozn apowiedziec ze jestes w pełni elastyczny ;) co to znaczy ? a no to ze piekne modele w rhino , piękne w maxie :D ja tam sie niebęde cepiał bo nie widze bugów. Mam tylko nadzieje ze szybko skonczysz bo trza pokazac jakis lakierek i po drugie czekam na jakies pracki w dziale rhino ;) pozdro i zostaw juz ten model bo jeszcze cos skopiesz :P
Loozack Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 Sikham, weź no zaznacz te bugi bo ja już dostałem choroby "samozachwytowej" i nic nie widzę ;) ale co do rowków to racja, wyglądają kiblowato :( całość ma jak dotąd ok. 690k face'ów pozdrawiam P.S. Hindus, na szczęście ta osoba już dostała bana :>
sikham Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 ehhhhh musiałem painta zapuścić :D czerone to bugi a zielone to miejsce mi sie niezbyt podoba jakoś uszczelka dziwnie tak jest usadowiona ;) sorki za kompresje szkoda mi było tych dodatkowych 2 sekund czekania na upload ;]
Loozack Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 hmm, uszczelke to już tak zostawię ;P progi we viewporcie mi wyglądały dobrze, będe musiał się im jeszcze przyjżeć... a co do pionowej linii na zderzaku... najgorsze, że tym zdjęciem zdradziłem, czego nie zrobiłem... ups :D pozdrawiam
polka dot Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 lol ;) no troszke tego jest ;> ale i tak podziwiam chociaz te rowki.. popraw ;>
nielot007 Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 hehehe sikham jak ty te bugi na progach wyczailes :D:D ja musialem z lupa patrzyc;)
Loozack Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 kolejny update z serii "ależ ja jestem leniwy"... tym razem doszły klamki, listwa boczna i lusterko (to ostatnie jeszcze niedokończone), poza tym poprawiłem rowki... pozdrawiam :) P.S. Sikham, tamten bug na progu to było "zapomniałem włączyć meshsmooth" ;P
polka dot Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 no teraz te rowki wygladaja dobrze, lusterko bardzo mi sie podoba, ale w rogu dziwnie zachodzi na karoserie jakbym mial sie czepiac ;> pozdrawiam
Loozack Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 karoseria jest już praktycznie skończona, do zrobionia zostały jeszcze tylko loga... a potem wnętrze :( (kliknij aby powiększyć) nie wiem dlaczego ale viewporty nie wyświetlają wszystkich krawędzi, przez co siatka może być trochę nieczytelna, jednak następnym razem postaram się pokazać ją trochę innym sposobem :) pozdrawiam
nielot007 Napisano 12 Luty 2005 Napisano 12 Luty 2005 tak jak pisze Pionier czysta poezja naprawde nie masz sie czego tutaj wstydzic zadnych bogow zadnych krzywizn;) piekna robota teraz czekamy na wnetrze no i moze silnik?? ps jaka ci sie metoda lepiej latwiej robi (poly czy rhino)?? pozdro
Loozack Napisano 12 Luty 2005 Autor Napisano 12 Luty 2005 dzięki :) czy w poly czy nurbsach, hmm... nie mam pojęcia, w jednym i drugim dobrze się czuję ale czasami odnoszę wrażenie, że poly-modeling jest trudniejszy :) o wiele trudniej utrzymać w nim gładkość, jest to możliwe praktycznie tylko wtedy, gdy mocno zagęści się siatkę (zwłaszcza jak się chce zrobić ładny otwór na zaokrąglonej powierzchni), jednak w poly łatwiej coś poprawić gdy się to sknoci... ale gdyby pytanie brzmiało "w którym programie łatwiej mi panować nad gładkością powierzchni" to odpowiedzią byłoby oczywiście Rhino :) pozdrawiam
polka dot Napisano 12 Luty 2005 Napisano 12 Luty 2005 pieknie, kozacki model, swoja droga ile komplet ma kwadratow? gratulacje i zycze podobnych sukcesow w materialach i renderze ;>
Vorek Napisano 12 Luty 2005 Napisano 12 Luty 2005 takie samochody można oglądać :) piękny model, zabieraj się za wnętrze :)
Loozack Napisano 12 Luty 2005 Autor Napisano 12 Luty 2005 kwadratów nie wiem ile ale trójkątów ok 800k :> bez wnętrza, ups...
inespew Napisano 12 Luty 2005 Napisano 12 Luty 2005 poprostu cos wspaniałego-mistrzostwo świata :D czekam na maeriały POZDRO...
Loozack Napisano 17 Luty 2005 Autor Napisano 17 Luty 2005 po krótkiej przerwie (hmm, która to już...) zabawa pod tytułem "jak zepsuć model materiałami" :> wcześniejszy teścik... i świeży (ze zrąbanymi odbiciami w chromie)... oj długa droga mnie czeka, żeby to jakoś wyglądało, ale po tym co zobaczyłem u Bzyka to, ehh... :) pozdrawiam
JohnZi Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 chlopie swietna robota, po przegladniecciu tego watka, to normalnie az sie lezka w oku kreci. Dla mnie to juz mogl by byc koniec!! i to wszystko albo prawie wszystko w nurbsach, ja to tylko w poly operuje, ale nie mozna uzyskac takiej finezji jak u ciebie:> Jaki jest klucz do sukcesu??
Gość AcidBoyXL Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 model ladny aczkolwiek nie ma w nim za duzo miejsc ktore mogly by sprawiac jakies wieksze problemy, materialy tez zapowiadaja sie calkiem calkiem... czekam na final i jakies wnetrze.. ps. nastepny model mam nadzieje wybierzesz ambitniejszy ;]
Predator Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 Loozak model pierwsza klasa mi sie bardzo podoba , ee przedmowca chyba przesadzil , kazdy model ma jakiej miejsca ktore sprawiaja problem , kazdy model jest dobry zeby potrenowac AcidBoyXl hehe proponuje w swoim bmw zrobic czesci od A do Z ;D
Gość AcidBoyXL Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 ok wiec sprecyzuje, mozna skopac proporcje czego loozack nie zrobil zwazywszy ze robil go ze zdjec, mozna zle odwzorowac ksztalt czego loozack nie zrobil... chodzilo mi o same detale, zaokraglenia, wciecia przy ktorych w poly latwo o bugi o ktore mi chodzilo a ktorych rowniez nie ma.. jest to oczywiscie zasluga autora ale tez w duzej mierze ksztaltu samej terenowki. ps. nie widze nic zlego w modelowaniu rzeczy ktore ma sie zamiar pokazac jesli robi sie to dla zabawy a przy okazji mozna natknac sie na mase ksztaltow ktorych do tej pory sie nie robilo i czegos sie przy okazji nauczyc ;] moze inni widza to inaczej..
Loozack Napisano 18 Luty 2005 Autor Napisano 18 Luty 2005 Lonek16, nie wiem czy dobrze zrozumiałem twoją wypowiedź, ale jedyna rzecz, jaką robiłem do Jeepa nurbsami to felga, reszta to czyste poly :) eeee klucz do sukcesu, hehe... dużo cierpliwości ;) AcidBoyXL, no właśnie cała trudność w modelowaniu Jeepa polegała na tym, że nie mam do niego rzutów, przez co sporo rzeczy musiałem robić "na oko" i niestety, ale część proporcji jest lekko skopana :( poza tym, tak jak mówi Predator, w każdym modelu zdarzają się elementy, które trudno zrobić, w tym na przykład były to przednie lampy, z których cały czas nie jestem do końca zadowolony :( jednak muszę przyznać, że gdyby mieć rzuty do niego to modelowanie byłoby przyjemnością :) pozdrawiam i dzięki za komentarze
JohnZi Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 Loozack to chyba ja cie zle zrozumialem, moj blad:D Jak to poly, to dlaczego taka super siatka, hmmmm... oj duzo tutoriali jeszcze przede mna:D
wesoledi Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 rzeczywiscie swietna robota :) nawet bym nie pomyslal ze to poly :) zbyt ladne :D
lpshinoda Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 powiem tylko tyle, że to świetna praca jak i świetny samochód pozdro
javor Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 wymodelowany świetnie (ale jednak dół karoserii powinien być troszke węrzszy) ale niewiem jak mogłeś wybrać taki okropny samochód i kolor :P
Loozack Napisano 18 Luty 2005 Autor Napisano 18 Luty 2005 no cóż Javor, kolor podpasowałem do samochodu :D
Pionier Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 niezle zaczal sie dla Ciebie ten WIP z materialami;]. Czekam na kolejne test rendery.
Gość AcidBoyXL Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 mam swiadomosc ze w kazdym modelu jest jakis trudny element ale to tez jest to sprawa indywidualna kazdego grafika jakie rzeczy sprawiaja mu trudnosc i to ty o tym wiesz, mi np swiatla wygladajk wporzadku zreszta jak i reszta i naprawde naleza sie tylko pochwaly, jedynym moim komentarzem bylo ze ten model jest za prosty jak na ciebie ;]]] pozdr
WToreK Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 Loozack oswiec mnie jak zrobiles taki matrix ze cien pod autem jest maksymalnie rozpikselizowany a samo auto nie ? ;) I masz racje, teraz etap "psucia materialami" :D Ten kolor jest straszny ;]
Loozack Napisano 18 Luty 2005 Autor Napisano 18 Luty 2005 AcidBoyXL, rozumiem o co ci chodzi ale chyba troszkę przeceniasz moje siły ;) dla mnie w poly wszystko jest łatwe dotąd, aż trzeba wymodelować jakiś otwór na zaokrąglonej powierzchni lub wyciąć szpary w zagmatwanych miejscach, zachowując przy tym gładkość siatki, w takich momentach marzy mi się tylko kliknąć Boolean (Rhino) Wtorek, cały bajer polega na tym, że na model dałem większy sampling niż na skylight :) a co do kolorku to staram się trzymać tego... pozdrawiam
polka dot Napisano 19 Luty 2005 Napisano 19 Luty 2005 loozack no wszystko slicznie ;> gratuluje ale przyczepie sie do dwoch rzeczy: 1.kolor - za malo brazowy chyba 2.materialy takie jak plastiki i gumy na oponach wygladaja jak z zabawki :( ale lakier fajny ;> [ppozdrawiam
Arek93 Napisano 19 Luty 2005 Napisano 19 Luty 2005 To jest grafika? Ty nam dałeś zdjęcie prawdziwego i ściemniasz, że to ty zrobiłeś :) Ale tak poza tym to świetne!!!
JohnZi Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 az sie prosi o to zeby jaks scenke do tego dorobic, normalnie "cud miód''
inespew Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 francja elegancja, gratuluje. Czekam na inne ujęcia POZRDO...
Loozack Napisano 12 Marzec 2005 Autor Napisano 12 Marzec 2005 czas odkurzyć topic ;) to już raczej jedno z finalnych ujęć... pozdrawiam P.S. wkrótce kolejne ujęcia, ale raczej nie dzisiaj
buczer Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 super poza chromem ale moze dac inny kolor swiatla...nie bialy (jak dasz lekko pomaranczowe to lakier bedzie bardziej brazowy jak mowil kome, imo lepszy). czarne cienie troche brudza obrazek
DarCon Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Dla mnie to śliczności,gratki Loozack.Piękna robota
Loozack Napisano 12 Marzec 2005 Autor Napisano 12 Marzec 2005 Peter_muler, a no z chromem to zawsze mam problemy, a raczej z tym co ma się w nim odbijać :) kolor lakieru wolałbym zmienić w Diffuse a nie światłem (btw, światło w scenie dałem szare a nie białe ;), jednak według mnie ten odcień nie jest taki zły, chyba nawet trochę podobny do tego, który jest w poście #135 i myslę, że taki już zostanie :) a jeżeli chodzi o cień pod samochodem to kombinowałem jak mogłem, żeby go przyciemnić a tu się okazuje, że jaśniejszy lepszy, hehe DarCon, dzięki ;) pozdrawiam
Pionier Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 troche sie pobawilem w ps (kolorki, kontrast itp) i moge powiedziec ze jest... SUPER ! :d
Knysha Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Dawno tu nie zagladalem, a tu prosze - model skonczony :). Gratsy Loozack - bardzo ladny [nawet mojej matce sie spodobal, chociaz nie lubi Jeep'ow ;)]. Pzdr :)
Pionier Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 nie wiem czy lepiej, tak na szybko w ps. Sam ocen:), tak czy owak popraw finalne renderki w ps. (ten obrazek to link do zalacznika, zrobilem tak zeby od razu bylo widac obrazk;) ) Pozdrawiam
Loozack Napisano 12 Marzec 2005 Autor Napisano 12 Marzec 2005 Pionier, twoja wersja jest bardziej... żywa :) pozdrawiam
polka dot Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 wszystko piknie ale potwierdze slowa petera_mulera no i brzydko te czarne cienie wygladaja ;) pokaz od tylu ciekaw bardzo jestem jak wyszly tylne swiatla ;) pozdro
Loozack Napisano 13 Marzec 2005 Autor Napisano 13 Marzec 2005 wzorem Pioniera zacząłem się bawić w PSie i oto efekty... oraz jeden nowy render :) pozdrawiam i dzięki za komentarze
polka dot Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 noo ślicznie ;) ale skoro mowisz ze są z PSa to mogles troszke rozjasnic.. bo ta czerń pod autem naprawde psuje obrazki.. no ale cóż, widac tu ze dobry model naprawde owocuje na final renderach ;) ładny lakier, opony teraz są w sam raz ;) tylnie swiatla chyba troszke za czerwone.. ;) pozdrawiam
zipper Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 :( ... no a ja tak nie umiem :( haha piekna robota loozak ... duze pivo dla ciebie ... PS. Jeszcze cie dogonie ... kiedys :S pozdro i gratuluje dobrniecia do polmetka :P
Bzyku Napisano 14 Marzec 2005 Napisano 14 Marzec 2005 ladnie ladnie ale moje dodatki ktore by go poprawily. klamki hym przydalo by sie je przeciac i dorobic nawet czy nie nawet ale booleanem zamki. A daj jakiegos area lighta z lewej strony dosc duzego a cieniami oczywiscie (to moje zdanie) A te lusterka to juz wiesz są poprostu hi smieszne i wielkie i to w erze kamer no choc to jeb niby w teren ale jakos szeroki by tam i tak nie pasowal ;). dorob tablice przynajmniej z tylu i na koniec koncz ten amerykanski badzew :P bo chce nastepny zobaczyc nurbsowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się