Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Jeep Grand Cherokee 2005


Loozack

Rekomendowane odpowiedzi

jeszce gozej to wyjdzie przy lakierze ;] jak by sie plastelina rozpuscila ;]

 

no ale kola pierwsza klasa ;]

 

ile to ma poly juz ?

 

dawaj dawaj ... jak na bryke bez printów to jest wypas ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 152
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

pozdrawiam (prawie wszystkich)
Loozack chyba wiem kogo miałęs na myśli ;) model piękny - normalnie mozn apowiedziec ze jestes w pełni elastyczny ;) co to znaczy ? a no to ze piekne modele w rhino , piękne w maxie :D ja tam sie niebęde cepiał bo nie widze bugów. Mam tylko nadzieje ze szybko skonczysz bo trza pokazac jakis lakierek i po drugie czekam na jakies pracki w dziale rhino ;) pozdro i zostaw juz ten model bo jeszcze cos skopiesz :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sikham, weź no zaznacz te bugi bo ja już dostałem choroby "samozachwytowej" i nic nie widzę ;) ale co do rowków to racja, wyglądają kiblowato :( całość ma jak dotąd ok. 690k face'ów

 

pozdrawiam

 

P.S. Hindus, na szczęście ta osoba już dostała bana :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhhhh musiałem painta zapuścić :D

czerone to bugi a zielone to miejsce mi sie niezbyt podoba jakoś uszczelka dziwnie tak jest usadowiona ;)

 

sorki za kompresje szkoda mi było tych dodatkowych 2 sekund czekania na upload ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, uszczelke to już tak zostawię ;P progi we viewporcie mi wyglądały dobrze, będe musiał się im jeszcze przyjżeć... a co do pionowej linii na zderzaku...

 

ref_04.jpg

 

najgorsze, że tym zdjęciem zdradziłem, czego nie zrobiłem... ups :D

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny update z serii "ależ ja jestem leniwy"...

 

12r.jpg

 

tym razem doszły klamki, listwa boczna i lusterko (to ostatnie jeszcze niedokończone), poza tym poprawiłem rowki...

 

pozdrawiam :)

 

P.S. Sikham, tamten bug na progu to było "zapomniałem włączyć meshsmooth" ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karoseria jest już praktycznie skończona, do zrobionia zostały jeszcze tylko loga... a potem wnętrze :(

 

 

(kliknij aby powiększyć)

 

13r_th.jpg 14r_th.jpg 15r_th.jpg

 

16w_th.jpg 17w_th.jpg 18w_th.jpg

 

nie wiem dlaczego ale viewporty nie wyświetlają wszystkich krawędzi, przez co siatka może być trochę nieczytelna, jednak następnym razem postaram się pokazać ją trochę innym sposobem :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze Pionier czysta poezja naprawde nie masz sie czego tutaj wstydzic zadnych bogow zadnych krzywizn;) piekna robota

teraz czekamy na wnetrze no i moze silnik??

 

ps jaka ci sie metoda lepiej latwiej robi (poly czy rhino)??

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki :) czy w poly czy nurbsach, hmm... nie mam pojęcia, w jednym i drugim dobrze się czuję ale czasami odnoszę wrażenie, że poly-modeling jest trudniejszy :) o wiele trudniej utrzymać w nim gładkość, jest to możliwe praktycznie tylko wtedy, gdy mocno zagęści się siatkę (zwłaszcza jak się chce zrobić ładny otwór na zaokrąglonej powierzchni), jednak w poly łatwiej coś poprawić gdy się to sknoci... ale gdyby pytanie brzmiało "w którym programie łatwiej mi panować nad gładkością powierzchni" to odpowiedzią byłoby oczywiście Rhino :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po krótkiej przerwie (hmm, która to już...) zabawa pod tytułem "jak zepsuć model materiałami" :>

 

wcześniejszy teścik...

 

test09.jpg

 

i świeży (ze zrąbanymi odbiciami w chromie)...

 

test10c.jpg

 

oj długa droga mnie czeka, żeby to jakoś wyglądało, ale po tym co zobaczyłem u Bzyka to, ehh... :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopie swietna robota, po przegladniecciu tego watka, to normalnie az sie lezka w oku kreci. Dla mnie to juz mogl by byc koniec!! i to wszystko albo prawie wszystko w nurbsach, ja to tylko w poly operuje, ale nie mozna uzyskac takiej finezji jak u ciebie:>

Jaki jest klucz do sukcesu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

model ladny aczkolwiek nie ma w nim za duzo miejsc ktore mogly by sprawiac jakies wieksze problemy, materialy tez zapowiadaja sie calkiem calkiem... czekam na final i jakies wnetrze..

 

ps. nastepny model mam nadzieje wybierzesz ambitniejszy ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loozak model pierwsza klasa mi sie bardzo podoba , ee przedmowca chyba przesadzil , kazdy model ma jakiej miejsca ktore sprawiaja problem , kazdy model jest dobry zeby potrenowac AcidBoyXl hehe proponuje w swoim bmw zrobic czesci od A do Z ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

ok wiec sprecyzuje, mozna skopac proporcje czego loozack nie zrobil zwazywszy ze robil go ze zdjec, mozna zle odwzorowac ksztalt czego loozack nie zrobil... chodzilo mi o same detale, zaokraglenia, wciecia przy ktorych w poly latwo o bugi o ktore mi chodzilo a ktorych rowniez nie ma.. jest to oczywiscie zasluga autora ale tez w duzej mierze ksztaltu samej terenowki.

 

ps. nie widze nic zlego w modelowaniu rzeczy ktore ma sie zamiar pokazac jesli robi sie to dla zabawy a przy okazji mozna natknac sie na mase ksztaltow ktorych do tej pory sie nie robilo i czegos sie przy okazji nauczyc ;] moze inni widza to inaczej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lonek16, nie wiem czy dobrze zrozumiałem twoją wypowiedź, ale jedyna rzecz, jaką robiłem do Jeepa nurbsami to felga, reszta to czyste poly :) eeee klucz do sukcesu, hehe... dużo cierpliwości ;)

AcidBoyXL, no właśnie cała trudność w modelowaniu Jeepa polegała na tym, że nie mam do niego rzutów, przez co sporo rzeczy musiałem robić "na oko" i niestety, ale część proporcji jest lekko skopana :( poza tym, tak jak mówi Predator, w każdym modelu zdarzają się elementy, które trudno zrobić, w tym na przykład były to przednie lampy, z których cały czas nie jestem do końca zadowolony :( jednak muszę przyznać, że gdyby mieć rzuty do niego to modelowanie byłoby przyjemnością :)

 

pozdrawiam i dzięki za komentarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

mam swiadomosc ze w kazdym modelu jest jakis trudny element ale to tez jest to sprawa indywidualna kazdego grafika jakie rzeczy sprawiaja mu trudnosc i to ty o tym wiesz, mi np swiatla wygladajk wporzadku zreszta jak i reszta i naprawde naleza sie tylko pochwaly, jedynym moim komentarzem bylo ze ten model jest za prosty jak na ciebie ;]]] pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AcidBoyXL, rozumiem o co ci chodzi ale chyba troszkę przeceniasz moje siły ;) dla mnie w poly wszystko jest łatwe dotąd, aż trzeba wymodelować jakiś otwór na zaokrąglonej powierzchni lub wyciąć szpary w zagmatwanych miejscach, zachowując przy tym gładkość siatki, w takich momentach marzy mi się tylko kliknąć Boolean (Rhino)

Wtorek, cały bajer polega na tym, że na model dałem większy sampling niż na skylight :) a co do kolorku to staram się trzymać tego...

 

ref_05.jpg

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peter_muler, a no z chromem to zawsze mam problemy, a raczej z tym co ma się w nim odbijać :) kolor lakieru wolałbym zmienić w Diffuse a nie światłem (btw, światło w scenie dałem szare a nie białe ;), jednak według mnie ten odcień nie jest taki zły, chyba nawet trochę podobny do tego, który jest w poście #135 i myslę, że taki już zostanie :) a jeżeli chodzi o cień pod samochodem to kombinowałem jak mogłem, żeby go przyciemnić a tu się okazuje, że jaśniejszy lepszy, hehe

 

DarCon, dzięki ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo ślicznie ;) ale skoro mowisz ze są z PSa to mogles troszke rozjasnic.. bo ta czerń pod autem naprawde psuje obrazki..

 

no ale cóż, widac tu ze dobry model naprawde owocuje na final renderach ;) ładny lakier, opony teraz są w sam raz ;)

 

tylnie swiatla chyba troszke za czerwone.. ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie ladnie ale moje dodatki ktore by go poprawily. klamki hym przydalo by sie je przeciac i dorobic nawet czy nie nawet ale booleanem zamki.

 

A daj jakiegos area lighta z lewej strony dosc duzego a cieniami oczywiscie (to moje zdanie)

 

A te lusterka to juz wiesz są poprostu hi smieszne i wielkie i to w erze kamer no choc to jeb niby w teren ale jakos szeroki by tam i tak nie pasowal ;).

 

dorob tablice przynajmniej z tylu

 

i na koniec koncz ten amerykanski badzew :P bo chce nastepny zobaczyc nurbsowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności