Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W Max'ie mozesz zrobic grafike 2d, 3d, 4d, ale gry jako takiej nie zrobisz. To program do robinia grafiki a nie gier. Oczywiscie moglbys sie pobawic w scrypty maxa i cos tam uszperac, ale nie uzywa sie mlotka do nawlekania igly :P :).

Napisano

Widze że nazywasz sie Kuba333 (ja też) i dlatego powiem ci że na maxie da się strone zrobić gre i jeżeli jesteś dobrym grafikiem to sie popytaj jednego kolesia jego gg to 3329349. ( on robi gre, no nie tylko on jescze programista itd. ale to jego się dokładnie poppytaj). Jezeli chcesz zrobić sam gre na innym programie to zapraszam na www.blender3d.pl tam robią gre a dokładnie miasto blendra, jest już około 20 modeli do miasta jak dobrze pamiętam :)

Napisano

Radze ci abyś kupił sobie jakiegoś Game makera i co najwyżej porobił obiekty do niego. jak jesteś bardziej ambitny to możesz spróbować porobić coś w Dark basic albo Dark Basic Professional ( nie wspomne tu o bardziej zaawansowanych językach programowania ) bo w 3dsmaxie to raczej było by TROCHE ciężko hehe jak to już niektórzy tu mówili.

Napisano
To prawda ale dosyć trudny w obsludze jak dla mnie. Nieznam jego możliwosci ale jego interface szybko mnie odstraszył. Brrr - ach te milardy guzików.

 

Jak posiedzisz w nim około 6 miesięcy będziesz już wszystko w nim umiał robić oczywiście w max'ie jest 5 razy szybciej :)

Gość WojciechZ
Napisano

Jezu nie proponujcie mu od razu Game Makera. Niech chłopak sam nauczy się programować. Game maker to pójście na skróty i nie osiągniesz tam żadnych dobrych efektów.

Napisano

No dobra to ja juz czekam na Diablo III :DDD

A tak powaznie to nikt samodzielnie nie zrobi dobrej gry(no chyba ze jest to tworca DSJ!!:D) i jesli sie tym interesujesz to pomysl dokladnie co chcialbys robic. Zawsze mozesz robic low poly, ale jesli juz tak bardzi chcesz stworzyc cos wlasnego to polecam najpierw nauke C++!!!!!!

Napisano

W 3dsmax da się zrobić grę! Po prostu trzeba stworzyć scenę z wykorzystaniem sensorów i obiektów VRML'a. Następnie zapisujesz plik w formacie '*.vrl' i mając zainstalowany plugin do oglądania VRML'a w przeglądarce możesz grać!

Napisano

Do gier polecam blendera, jest ciekawa ksiązka opisująca tworzenie gier

pt."Oficjalny przewodnik do gier" (troszke dziwny tytuł jak na tworzenie)

w max`e zrobisz modele wyeksportujesz je do blendera tam jest łatwo coś zrobic bo nie musisz umiec programowac.

Napisano

A ja polecam 3dGameStudio A6. Fajny sofcik i w nim zrobisz grę. Ma dobry sinlik. Możesz w maxie modelować i wyexportować obiekt do tego programu. Ale powiem tylko, że czeka cię ciężka robota, bo za duży jest zakres prac aby jedna osoba dała sobie radę. O ile znasz się na grafice to musisz jeszcze do gry dołożyć animację postaci, dźwięk, AI. A ja nie znam jeszcze osoby co by w pojedynkę temu podołała. Ale tak jak pisałem wyżej w tym programie możesz zrobić całą gierkę 3D.

Gość WojciechZ
Napisano

Jednak musisz się zdecydować czy być grafikiem czy programistą:D Jednego z drugim nie da się połączyć niestety.

Gość WojciechZ
Napisano

Ja bajek nie opowiadam. Znasz może programistów i grafików w jednym? Wiesz nie chodzi mi o to że koleś wie jak zainicjalizować zmienne albo coś o rzutowaniu typów. Chodzi mi o prawdziwe programowanie. Jak znasz takich to podaj mi z chęcią się z nimi skontaktuję.

Napisano

ja troche takim jestem, co prawda jeszcze studiuje, ale czesc programistyczna wlasciwie zakonczylem i teraz zglębiam grafike. Zresztą każda osoba z mojej grupy umie programować, a co do grafiki to się uczą właśnie :-)

 

Oczywiscie nie mowie ze jestem jakims super programista, ale pare rzeczy w moim zyciu zrobilemi wiem jak to dziala.

 

Nie rozumiem czemu twoim zdaniem nie da sie polaczyc tych dwoch rzeczy ??

Co do kontaktowania itepe, to na razie sie nie angazuje, tylko wysysam rodzine :p

Napisano

Popieram zdanie sankiego. Nie mozna wykluczac, ze jak ktoś programuje nie może zajmować się grafiką (i na odwrót). Nie widze lepszego przykładu niż robienie czegoś w ActionScriptcie we Flashu. Tam możliwe jest połączenie obu tych "dziedzin". Poza tym nie wierzę aby goście tworzący pluginy albo scripty do konkretnego programu nie mogliby być również niezłymi grafikami..... no i ja sam ucze sie tego i tego bo znając "to" i "to" masz większe możliwości

Napisano
Poza tym nie wierzę aby goście tworzący pluginy albo scripty do konkretnego programu nie mogliby być również niezłymi grafikami.....

 

Dwa przykłady: Pazur i Paweł Olas :)

Gość WojciechZ
Napisano

hehe. Wszyscy na mnie wsiedli. Ale procent programistów i grafików jest naprawdę niewielki. Co do skryptów to macie rację. Ale sam 3d studio czy gmax nie byl robiony przez grafikow. Graficy dali cel oraz mozliwosci a programisci dziergali go przez ileś miesięcy. Ok mogą może się trochę mylę z tymi grafikami i programistami ale nigdy nie będzie się tak dobrym w jednym jak i w drugim. Co do Action Script we Flashu:] My mówimy o programowaniu a nie o wstawianiu kilku metod:D

Napisano

WojciechZ: wreszcie dochodzisz do jakis sensownych wnioskow :D wcale nie twierdzilem ze takich ludzi sa tabuny i wiadomo tez ze zawsze jest sie lepszym w jednej kategorii, wiec

pozdro i peace.

Napisano

hehe, ja tez jestem po czesci programista i grafikiem (tzn. miernym programista i miernym grafikiem)

mam 14 lat, a programowaniem zajmuje sie od 3 lat (jak hobby, choc sporo umiem z C/C++) i powiem wam, ze wg. mnie C/C++ oraz Visual Studio to chyba jedne z najlepszych programów do robienia gier dla mało zaawansowanych (jeśli np. robisz w miarę nieruchomą grę...) mam też brata, który z programowaniem wiaze przyszlosc i wspolnie zrobilismy jedna gre - Snake (z mozliwoscia rozszezenia do smake 3d z modelami z maxa) ale jak mowilem, program Visual Studio jest dobry na sam poczatek

Gość WojciechZ
Napisano

Peace Sanki!:p Mam natomiast inne pytanie. Około września ruszy kolejny mój projekt. Na razie piszę inźynierkę "Sieciowy model rzeczywistości wirtualnej":D a później będe pisał MMORPG. Na razie moja grupa liczy 3 osoby. Chciałbym ją poszerzyć o dobrych grafików. Jak ktoś będzie chętny to niech się zgłosi na [email protected]

Napisano

Witam,

3dsmaxman to troche namieszales... C++ to jezyk programowania, a Visual Studio to srodowisko programistyczne pod Windowsem i niekoniecznie do programowania gier i dla niezaawanasowanych. "Program do robienia gier" to mozesz nazwac jakis Game Factory itp.

Tak na marginesie to po co piszesz ile masz lat i ile w tym siedzisz, sadzac po twojej wypowiedzi raczej nie ma sie czym chwalic.

Napisano

3dsmaxman - jesli uwazasz ze c/c++ to program, to naprawde watpie w to ze kiedy kolwiek cos napisales... z tego co piszesz wnioskuje ze masz starszego brata ktory programuje juz troche i to on zrobil jakas tam gierke a ty sie tylko przygladales :) ewentualnie ani ty ani twoj braciak nic nie zrobiliscie i tylko zmyslasz... A w dodatku to Visual nie jest wcale narzedziem do robienia gier, tak jak powiedzial scelt jest to srodowisko programistyczne...

 

"Snake (z mozliwoscia rozszezenia do smake 3d z modelami z maxa)" - co to za glupota :P nie rozumiem tego

 

"C/C++ oraz Visual Studio to chyba jedne z najlepszych programów do robienia gier dla mało zaawansowanych" - nie biorac po uwage tego o czym pisalem wyzej, "do robienia gier dla mało zaawansowanych" zeby zrobic gre nie wystarczy byc "malo zaawansowanym" chyba ze masz namysli gry tekstowe :P. A jeszcze wracajac do twoich umiejetnosci, napisales ze jestes miernym programista, wiec z czym do ludzi

mierny programista = programista nie umiejacy pisac gier (jeśli można tak wogóle powiedzieć)

 

pozdro i zastanow sie nastepnym razem zanim cos napiszesz

Gość WojciechZ
Napisano

Nie bijcie go:] Chciał się pochwalić nie wyszło:] A może napisał on program i nazwał C/C++?:] Natomiast jeśli Visual Studio byłby "programem do robienia gier" to panowie z microsoft by się załamali. Jesli chcesz sie pochwalic to napisz co dokladnie robiles w kierunku bycia programistą?(ominmy tego Snake'a:]

Napisano

ok, rzeczywiscie troche za bardzo na niego naskoczylem :P

Gość Slicznotka
Napisano

Witam ludziska pytnko jak wstawić modele z gry do maxa tak zeby je edytować czy istnieje taka mozliwość. Prosze o konkretne wypowiedzi Miśki!!!

Napisano

Nekromancja FTW.

Ale jak juz slicznotka sie tak dokopala to mogla by sie dokopac dalej bo juz to bylo gdzies w zamierzchlych czasach.

Albo poszukac o sobie na forum prawnikow o prawach autorskich.

Mozna wyciagnac modele aby sie czegos z nich nauczyc. NIE MOZNA ich rozpowszechniac odplatnie lub nie (tutaj zalezy juz od tworcyz tym niedoplatnie) NIE MOZNA ich edytowac i wykorzystywac. Chyba ze ktos lubi chleb i wode w kazachskich pierdlach.

Miski ffs ...

Napisano

Dobra, ale tak serio serio - jak coś takiego się robi? Pliki w grach zazwyczaj są to wyeksportowane meshe, eksporter często jest tworzony jedynie na potrzeby danego silnika, czyli nie jest to proste "otwórz plik" i po sprawie...

 

Sam chętnie poobaczajałbym meshe i rozwiązania z innych gier, żeby się czegoś nowego nauczyć. Więc jak macie jakieś patenty to plisss...

 

Ja żadnego nie znam... Mam kilka takich modeli, ale wysłanych mi przez różnych znajomych co mieli je od innych znajomych i jest to super sprawa...

Napisano

No dobra. Niech będzie ;)

 

klik klik

 

Piwo, spojrzenia pełne uznania, punkty reputacji z chęcią przyjmę za te linki.

 

Pamiętajcie, że używanie tego typu programów może być nielegalne.

 

TYLKO NA SWÓJ UŻYTEK!

  • Like 1
Napisano

eee dobry pomysł ktoś miał :) Ja bym się męczył z rozszyfrowaniem plików :P a tu prosta sprawa przechwytywanie danych między programem a bibliotekami OpenGL. Fajna sprawa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności