Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Historia:

W jaskini nad Morzem Koralowym, kpt. Jelly Roger (tak, tak dzieci, kpt. Galaretka-Rodżer) schował swój skrab. Zbierał go z załogą brutalnych piratów przez długie lata i składował w porośniętej stalaktytami pieczarze. Jednak, po wielu podróżach znudziło się kapitanowi już dalsze rabowanie i postanowił, że będzie się cieszyć skarbem. Do końca życia. Jak się okaże - dopiął swego.

 

 

Pomysł:

Szkielet kpt. Jelly Roger`a siedzi sobie na stosie złotych monet, różnych kosztowności i srebrnych zastaw, trzymając w jednym ręku starą jednostrzałową flintę, a w drugim tyle skarbu ile się w ludzkim ręku pomieści. Sam oczywiście jest obwieszony licznymi naszyjnikami i łańcuchami oraz pierścionkami.

Pragnę również dodać, iż chciałbym zrobić render raczej realistyczny, acz przerysować cechy szkieletu, żeby był trochę grubszy niż jest oryginalnie. Tak dla bajeru, zobaczymy jak wyjdzie ;)

 

 

Koncept:

Buuuuuuuuu... marny, żaden tabletowy rysownik ze mnie, a do skanera nie mam dostępu (w sumie też by nie było co oglądać). Uchwyciłem jednak o co mi chodzi i jakoś można z tego wywnioskować do czego dążę.

http://www.olsztyn.mm.pl/~leru/jr/koncept.gif

 

 

Postanowiłem również przyłączyć się do Bitwy. Nie miałem takiego zamiaru do wczoraj kiedy mi pomysł po prostu z nikąd przyszedł do głowy i tak się z tym cały dzień nosiłem, aż w końcu decyzja zapadła.

Co prawda matura w tym roku, praca dyplomowa do zrobienia i trochę innych spraw w życiu mnie czeka, więc z wolnym czasem na robienie tej pracy może być ciężko, ale mimo to postaram się to skończyć (zastój w rozwijaniu się mnie przeraża ;) ). Hehe trochę porywanie się z motyką na słońce ale co mi tam :D.

 

 

Moja praca nie będzie brana pod uwagę przy nominacji i podsumowaniu, zatem jest to czysta rekreacja.

 

 

EDIT (24.I.2005): Do pracy użyłem referencji:

http://www.olsztyn.mm.pl/~leru/jr/bok_czaszki.jpg

http://www.olsztyn.mm.pl/~leru/jr/przod_czaszki.jpg

http://www.olsztyn.mm.pl/~leru/jr/human_skull_lateral_02.jpg

oraz własnych zębów (w odbiciu lustra :P)

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No skoro ten moderator wykonal tyle roboty witając wszystkich w bitwie to teraz wszyscy powinni przywitac jego :-) Wiec witam i zycze milej rekreacji :)

Napisano

Ok pierwsze godziny spędzone przy pracy przyniosły mniej więcej coś co można w dużym przybliżeniu nazwać przybliżeniem czaszki. Mniej więcej zarysowana bryła. Jeszcze dużo pracy :)

Napisano

Uwazam ze przerysowanie postaci wplynie na plus pracy. witam w bitwie, tez mysle czy wziac udzial, ale skoro i ty wzioles, to czemu by nie :P

Pozdrawiam i czekam na dalsze postepy.

Napisano
tweety leru nie bedzie brany poduwage pierszy post (gruba czcionka):P:P

zobaczymy jak dasz ms i zrobisz wiecej;)

nielot: WIEM ŻE NIE MOŻE. Trochę jeszcze umiem czytać!!! :D

Chodziło mi oto że jest moderatorem Bitwy i dlatego nie może brać w niej udziału :P

Napisano

DarkStar, mirach, Baju, dzudzu, -Ukash-, lpshinoda -> dzięki Chłopaky ;)

Edi, nielot007 -> MSmooth będzie dopiero jak więcej zrobie bo teraz to kiszka straszna wychodzi.

DonKichot -> nie, tak jak jest jest dobrze i niechaj tak zostanie :)

 

Dobra Panowie, też do roboty, ale to migiem :D

Napisano

Kolejny update.

 

Poprawiłem siatkę (jej topologię), zmieniłem kształt kości policzkowych, oddziełiłem płat skroniowy, dodałem brwi (jako element stylizacji), zmieniłem kształt oczodołów (również element stylizacji), dodałem zęby.

 

Nad tymi ostatnimi dopiero co zacząłem, znacznie lepiej wyglądają w zrzucie z siatką (tak mi się zdaje). Popracuję nad nimi jeszcze jak i nad siatką bezpośrednio nad nimi.

 

Jest również i render z MSmooth.

Napisano

ehehe, gdy patrzę na tą czachę to przypomnina mi się klimat z "the curse of the monkey island"

gryzą się z resztą ząbki (!!)

a co tam, powodzenia!! :]

Napisano

Uzębienie poprawione, już nie są tylko zarysy ale w miarę wyglądające ząbki ;)

Siatka jest nieciekawa, proszę za nią nie bić. Część zębów pousuwam, gdyż Jelly Roger, jak na pirata przystało, musi mieć braki w ex-jamie-ustnej, będą one też na pewno zróżnicowane.

Napisano

hmm nie iwme czy wiesz ale zeby i czaszka to nie jest jeden element;) nie wiem jak duza bedzie ta czacha na renderze ale jak b.duza to lepiej to popraw;)

Napisano

tak, zdaję sobie sprawę z tego ;) postaram się zrobić już te podziały na poziomie tekstury. Nie będą one na renderze jako geometria się wyróżniać zbytnio więc po co mam się bawić. Może jakieś smoothing groupsy ustalę.

 

Inne elementy czaszki również pooddzielam na teksturze (płaty itp)

Napisano

Koniec pracy dnia dzisiejszego przyniósł kolejny update.

Dolna szczęka jak widać, wstępnie ząbki wstawione (nie wszystkie jednak); ich położenie zmieni się również gdyż nie są narazie dopasowane z górą uzębienia.

 

Wszystko w swoim czasie :)

Napisano

Ou jeea! Leru, czaszka wyglada narazie bardzo fajnie, tylko nasunela mi se taka mysl, a nawet dwie.. Otoz, skoro to trup to nie bedzie mial mimiki, proponuje wiec zrobic mu taka wmiare zadowolona czaszke (generalnie chodzi o oczy), a drugi to takie juz bredzenie ze zmeczenia. Moze by nie robic zuchwy, wydaje mi sie ze wtedy czaszka jest tak fajnia z charakterem. Hmm.. po namysle to drugi pomysl wydaje mi sie juz glupi :P hyhy.

 

Pozdrawiam

 

Pokaz calosc w MS i tez z innych rzutow.

Napisano

Pomysł, który tu przedstawiłeś jest realizowany od samego początku. Chciałem właśnie, aby czaszka była wesoła. Ma więc nienaturalne łuki brwiowe, oczodoły są skośne (podobne do kształtu ludzkich powiek podczas śmiania się), również kości policzkowe są dużo większe, żeby czaszce nadać trochę groteskowego klimatu :).

 

Dziś wrzuce inne rzuty i MSmooth`owany model.

Napisano

Aa no to swietnie:) ale te oczy mimo wszystko mi sie nie wydaja wesole, jak w twoich zalozeniach. Takie robia wrazenie lekko smutnych. No jeszcze popracuj nad nimi a bedzie swietnie.

 

Pozdrawiam

Napisano

-Ukash- -> słuszna uwaga, teraz popatrzyłem na czaszkę z dołu (czyli tak jak mniej więcej będzie ją widać) i nie jest ona najweselsza. Trzeba będzie to poprawić, wielkie dzięki! :)

 

mw4d -> THX! :)

Napisano

ząbki żychwy skończone, sama żuchwa jeszcze nie ;)

 

tym samym zauważam, że widok z przodu odsłania niedoskonałość czaszki. Żuchwa za szeroka - do poprawki.

Napisano

fajna czacha, zgadzam sie ...ale czy w nosie nie powinno być takiej kości/chrząstki która dzieli otwór nosowy na 2 "komory" ... ale użyłem zwrotów medycznych :)

Napisano

Poprawiales juz te oczy bo jesli nie no to wiadomo, a jesli tak, to popraw jeszcze bardziej :P Ale coz, ogolnie wrazenie bardzo najs! Jestem na tak!

Napisano

Bardzo sympatycznie prezentuje sie ta czaszka .Przywodzi mi na myśl klimat o jakim mówisz w poście tytułowym.Myśle że zapowiada sie tu pracka ,jakby ilustracja do bajki

 

Powodzenia:)

Napisano

Dzięki Wam wszystkim za komentarze, bardzo miło jest przeczytać po paru dobrych godzinach pracy, że jest ok, fajnie czy inaczej ale przyjemnie :).

 

Kolejny update zatem. "Wybiłem" (martwemu ;) ) Jelly Roger`owi parę zębów, poprawiłem brwi nieznacznie.

 

-Ukash- -> kombinowałem trochę z konfigurajcą oczu ale jedyne co mi się udało uzyskać to nieciekawe spojrzenie :/ Czaszka przestawała być czaszką więc dalszego kombinowania zaniechałem.

 

jaras -> jak widać - dodałem kośc w nosie, dzieki za podpowiedź :).

 

http://www.olsztyn.mm.pl/~leru/jr/jr15.jpg

 

Na dwóch renderach otworzyłem Roger`owi paszczę, żeby dać mniej więcej obraz tego jak będzie wyglądać na końcu. Najbliższy temu jest render w załączniku (drugi na długim .jpg`u).

Jutro zajmę się jego mapowaniem i teksturowaniem, postaram się też o testy renderów cartoon`owych :)

 

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za kometnarze :)

Napisano

leru skąd masz moje zdjęcie :P jak patrze teraz na tą czache bez zębów to czuje się jak bym stał przed lustrem :P od początku coś mi przypominała :P

 

a tak poważnie to nieźle ci idzie jest coraz lepiej :)

Napisano

A mi sie wydaje ze z ta kostką w nosie to jest tak ze poprostu jej za dobrze nie widac:) a z tego co widac to wydaje mi sie calkiem spoko :D Tak tak zabki u pirata nie sa mile widziane. Dobrze ze kilka wybiles, aaa i proponuje na przyszlosc jeden zrobic zloty.

Kurcze no podoba mi sie ten watek Leru. Po pierwsze fajnie ci to wychodzi ,a po drugie kojarzy mi sie to z klimatami The curse of money island. I mam powiedzmy pewne oczekiwania ktorym zaloze sie, napewno sprostasz..(oczywiscie dzieki naszym wspanialym radom :P )

Pozdrawiam

Napisano

-Ukash- -> czytasz w moich myślach, ta piątka po prawej (prawej Roger`a) będzie złota :D

Zauważyłem, że wielu osobom tak się to kojarzy (chodzi o Monkey Island) :)

 

Miejsca gdzie się zęby stykają z czaszką bedą zaznaczone ale już na teksturze (bump czy coś)

Napisano
super ze mu wybiles zeby:D

 

To byl wampir, ale po wbiciu kolka w serce, wyrwano mu je ;). Joke ;)

 

Leru bardzo ladnie - moje zdanie i tak znasz na temat twojej pracy :). Pzdr :).




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności