Hindus Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 najlepiej w rozdziałce 1280x1024 :D a tak mam pytani e co do lakieru - w scenie mam wstawic hdrii do enviromentu vray'a pod lighting czy reflect (f10)? bo cos ciemno wychodzi
polka dot Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 ladny model ladne materialy ladne swiatla ladny grill (widzialem tutek :D) tylko ta fala na masce niepotrzebna :> dostajesz 4+/6, podoba mi sie ;>
Turrok Napisano 4 Luty 2005 Autor Napisano 4 Luty 2005 Dzięki wszystkim za opinie :-))) hindus: Wychodzi ciemno, bo bez "GI" materiał lakieru będzie duuuużo ciemniejszy. Nie używałem HDRI. A tutaj link do większego render'a. TG
Hindus Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 no to moge nazwac renderem ;) ale nie miałem na mysli ze jest ciemno tylko ze mógłbyś zrobić render w nocy niby ze ;D
nielot007 Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 hehehe ale bledow;);) nie zartuje:D mi sie podoba kome--> jaki tutek?? janusz--> mialem tego(zdjecia) caly filmik:D ja bym dal 5(na szynach;))/6
polka dot Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 nooooo ślicznie ;> nielot007 - tutek do kazdego grila w vray ale nie pamietam gdzie, mozliwe ze na smcars
Hindus Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 tutek do grila http://www.smcars.net/forum/viewtopic.php?t=13807&highlight=grill filmik http://www.raumfaktur.de/movies/AudiTT.wmv
Pawelkos Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 jak dla mnie zaj...... praca, swiatelka wyszly ci super i wogole pozdro
Turrok Napisano 6 Luty 2005 Autor Napisano 6 Luty 2005 Dzięki za opinie. )) Tym razem render w ciemniejszych klimatach. Nie mam jeszcze jasnej koncepcji co do końcowej kompozycji. TG
SCORPI Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 wow fajny render :) felgi mi się nie podobają nie dopracowane i troszczke razi ten fallow na dachu biały ;/ swiatła są swietne, tył dachu wygląda troche dziwnie
Bacry Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 Że o bocznej szybie nie wspominając :D Szyba przednia za ciemna. Fajne jest to pofalowane odbicie jakby w wodzie. Jest użyta jakaś mapa w enviromencie czy nie. Troszkę by to urealniło lakier. Powodzenia Bacry
SCORPI Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 a ja myśle, że tu nie chodzi o realność :) jest tak ładnie artystycznie o
Pawelkos Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 a mi mi sie ten redener nie podoba szczegolnie boczna szyba i bok auta (na tym renderze akurat) pozdro
Turrok Napisano 7 Luty 2005 Autor Napisano 7 Luty 2005 Dzięki. ) faloff jest mocny fakt, tył dachu przechodzi w takie dwa garby, więc nie jest jednolity, widać to na innych renderach. szyby są ciemne, bo za nimi zbyt wiele nie ma (no interior yet) ;-) boczna szyba przez to, że jest prawie prostopadła do env. przyjmuje najwięcej białego falloff'u (i tak musialem przyciemnić, bo była prawie biała) TG
xMark Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 jak dla mnie to modelik super. bylbys tak dobry i napisalbys malutkiego tutka jak sie tego displacement(vray) uzywa zeby ta siatke zrobic bez modelowania?? pozdro
Hindus Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 bylbys tak dobry i napisalbys malutkiego tutka jak sie tego displacement(vray) uzywa zeby ta siatke zrobic bez modelowania?? pozdro http://www.smcars.net/forum/viewtop...highlight=grill a co do modeliku to fajny, przypomina mi ten model majestica z smcars, ile to sie renderowało ?
xMark Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 hindus stronka nie dziala :( edit: juz spoko znalazlem. dzieki wielkie :D
Morfeusz Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 czesc ja tez pracuje nad tym modelem, zaczolem kilka dni temu po kilka gzodzinek dziennie, narazie w sumie pracowalem nad nim okolo 20 godzin, zamieszczam ponizej rezultaty, mam nadzieje ze moj model bedzie rownie dobry jak twoj
Turrok Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 Dzieki za comments. :-) XMark > Vray displacement dziala tak samo jak max'owy, wg mnie jest szybszy i ladniej wygląda. Podejrzyj sobie help'a w max'ie. hindus > Ten duzy render na Burtonie 2500(no overclocking) nie renderował się zbyt długo. Z liczeniem VRay irradiance map cos około 20minut. Morfeusz > Mój model nie jest zbyt dokładnym odbiciem oryginału. Po Twoim meshu widze, że się naprawde starasz. Zderzak przód/tył już wygląda prawdziwiej od mojego ))) Właśnie sobie obejrzałem LOR'a, jest zajebisty. Jeden kolo, a taki wypas... Pzdr, TG
Turrok Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 Mały update. Dodałem bieżnik i zmodyfikowałem przedni zderzak. Czas na otoczenie... TG
JohnZi Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 mi sie wydaje, ze czegos brakuje przy wlotach powietrza, poza tym bardzo ladnie ci to wyszlo:D
nielot007 Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 nie widac obrazka:(:(:( ( edit-> bardzo ladnie :D
nielot007 Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 nie widac obrazka:(:(:( ( edit-> bardzo ladnie :D
Seo000 Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Piękne naprawdę, lezy na pulpicie :D Może powiesz jak to sie robi że nie widać co jest pod samochodem. Jest tak na twoim renderze, ta ciemność pod autem po prawej strony od przedniego koła. PS. Z góry dziękuje.
Seo000 Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Piękne naprawdę, lezy na pulpicie :D Może powiesz jak to sie robi że nie widać co jest pod samochodem. Jest tak na twoim renderze, ta ciemność pod autem po prawej strony od przedniego koła. PS. Z góry dziękuje.
WToreK Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Noo, pieknie, podoba mie sie :P Ostani render z ladnym shader'em, nieprzeswietlone, wyglada dynamicznie, hot :] Jakies tlo w jest w planach?
WToreK Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Noo, pieknie, podoba mie sie :P Ostani render z ladnym shader'em, nieprzeswietlone, wyglada dynamicznie, hot :] Jakies tlo w jest w planach?
Pawelkos Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 albo mi sie wydaje albo na srodku maski masz zaglebienie (w zalczniku bo nie wiem jak wrzycic bezposrednio do posta), poza tym nie ma sie chyba czego przyczepic pozdro
Turrok Napisano 14 Luty 2005 Autor Napisano 14 Luty 2005 Thanks everyone )) lonek16 -> Przy wlotach w zderzaku są takie czarne elementy, których nie chciało mi się modelować... Seo000-> Żeby było tak "czarno" pod samochodem, zrobiłem czarną podłogę w Porsche i flip'nąłem do zewnątrz. Wtedy GI bierzę ten czarny materiał pod uwagę przy kalkulacji i jest dużo ciemniej niż bez podłogi. Pawelkos-> Zagłębienia nie ma, ale oświetlenie specular tak śmiesznie się rozkłada w tym ujęciu.)) Marcin_ps -> Nawiązując do prośby z PM, załączam materiał grilla z mojej sceny. Brakującą bitmapę można sobie pobrać z posta wcześniej (44). ))) > A tutaj małe movie, gdzie spróbowałem swoich sił z animacją samochodu w max'ie. Renderowało się toto z 37godzin(motion blur) i wyszło trochę bugów(GI, światła lamp przednich straciły kolor przy mblur). Wciąż to studyjne środowisko, ale pracuje nad tym. )) > Pzdr, TG
Marcin_ps Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 fajnie to wyglada brakuje tylko swiatel stopu na filmiku :P dzieki z .mat pozdro
Baton Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 Nie wyglada zle, chociaz zdaje mi sie ze przy takiej predkosci nie zarzuciloby mu tak tylu :)
v1ck Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 bardzo fajny wuzek ;> ja probowalem juz z 3 robic i zadnego nie skonczylem ;d
lpshinoda Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 świetne auto, gratulacje, musze sie też poduczyć i zacząć tak modelować:):):) pozdro
Turrok Napisano 23 Luty 2005 Autor Napisano 23 Luty 2005 Thanks all ))) Zdecydowałem, że nie robię go dalej. Trza coś nowego zacząć. A to finałowe shot'y: > Pzdr, TG
inespew Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 ooo mam nową tapete :D. Gratuluję wspaniałego modelu i renderów. Bardzo mi sie podoba. Tylko jedno mnie razi, a mianowicie shader opony, jakis taki sztuczny. POZDRO...
polka dot Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 naprawde ciekawe rendery, szczegolnie podobaja mi sie swiatelka ;) az prosi sie o jakas scenke.. ;> pozdro
tomeg Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 super ,swietna robota- bardzo lubię takie prace .a na mnie wrażenie robi ta siatka ale to zasługa projektantów :)
lpshinoda Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 bardzo ładne porsche, doprawdy zaskakujące, piękne świtła, piękna siatecznka, wszystko na swoim miejscu ładnie błyszczy, brawo pozdro
Pawelkos Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 no naprawde swietna robota, tylko rzeczywiscie moglbys poswiecic jeszcze chwile czasu na material opony zanim wrzucisz go do finished works (chyba ze juz to zrobiles) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się