Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

najlepiej w rozdziałce 1280x1024 :D a tak mam pytani e co do lakieru - w scenie mam wstawic hdrii do enviromentu vray'a pod lighting czy reflect (f10)? bo cos ciemno wychodzi

  • Odpowiedzi 91
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki wszystkim za opinie :-)))

 

hindus:

Wychodzi ciemno, bo bez "GI" materiał lakieru będzie duuuużo ciemniejszy.

Nie używałem HDRI.

 

A tutaj link do większego render'a.

 

TG

Napisano

85_mix3.jpg

Dzięki za opinie. ))

Tym razem render w ciemniejszych klimatach.

Nie mam jeszcze jasnej koncepcji co do końcowej kompozycji.

 

TG

Napisano

wow fajny render :) felgi mi się nie podobają nie dopracowane i troszczke razi ten fallow na dachu biały ;/ swiatła są swietne, tył dachu wygląda troche dziwnie

Napisano

Że o bocznej szybie nie wspominając :D Szyba przednia za ciemna.

Fajne jest to pofalowane odbicie jakby w wodzie. Jest użyta jakaś mapa w enviromencie czy nie. Troszkę by to urealniło lakier.

Powodzenia Bacry

Napisano

Dzięki. )

faloff jest mocny fakt, tył dachu przechodzi w takie dwa garby, więc nie jest jednolity, widać to na innych renderach.

szyby są ciemne, bo za nimi zbyt wiele nie ma (no interior yet) ;-)

boczna szyba przez to, że jest prawie prostopadła do env. przyjmuje najwięcej białego falloff'u (i tak musialem przyciemnić, bo była prawie biała)

 

TG

Napisano

jak dla mnie to modelik super.

bylbys tak dobry i napisalbys malutkiego tutka jak sie tego displacement(vray) uzywa zeby ta siatke zrobic bez modelowania??

pozdro

Napisano

czesc ja tez pracuje nad tym modelem, zaczolem kilka dni temu po kilka gzodzinek dziennie, narazie w sumie pracowalem nad nim okolo 20 godzin, zamieszczam ponizej rezultaty, mam nadzieje ze moj model bedzie rownie dobry jak twoj

Napisano

Dzieki za comments. :-)

 

XMark >

Vray displacement dziala tak samo jak max'owy, wg mnie jest szybszy i ladniej wygląda. Podejrzyj sobie help'a w max'ie.

 

hindus >

Ten duzy render na Burtonie 2500(no overclocking) nie renderował się zbyt długo. Z liczeniem VRay irradiance map cos około 20minut.

 

Morfeusz >

Mój model nie jest zbyt dokładnym odbiciem oryginału. Po Twoim meshu widze, że się naprawde starasz. Zderzak przód/tył już wygląda prawdziwiej od mojego )))

 

Właśnie sobie obejrzałem LOR'a, jest zajebisty. Jeden kolo, a taki wypas...

 

Pzdr,

TG

Napisano

Piękne naprawdę, lezy na pulpicie :D Może powiesz jak to sie robi że nie widać co jest pod samochodem. Jest tak na twoim renderze, ta ciemność pod autem po prawej strony od przedniego koła.

 

PS. Z góry dziękuje.

Napisano

Piękne naprawdę, lezy na pulpicie :D Może powiesz jak to sie robi że nie widać co jest pod samochodem. Jest tak na twoim renderze, ta ciemność pod autem po prawej strony od przedniego koła.

 

PS. Z góry dziękuje.

Napisano

Noo, pieknie, podoba mie sie :P Ostani render z ladnym shader'em, nieprzeswietlone, wyglada dynamicznie, hot :] Jakies tlo w jest w planach?

Napisano

Noo, pieknie, podoba mie sie :P Ostani render z ladnym shader'em, nieprzeswietlone, wyglada dynamicznie, hot :] Jakies tlo w jest w planach?

Napisano

albo mi sie wydaje albo na srodku maski masz zaglebienie (w zalczniku bo nie wiem jak wrzycic bezposrednio do posta), poza tym nie ma sie chyba czego przyczepic

 

pozdro

Napisano

Thanks everyone ))

 

lonek16 ->

Przy wlotach w zderzaku są takie czarne elementy, których nie chciało mi się modelować...

 

Seo000->

Żeby było tak "czarno" pod samochodem, zrobiłem czarną podłogę w Porsche i flip'nąłem do zewnątrz. Wtedy GI bierzę ten czarny materiał pod uwagę przy kalkulacji i jest dużo ciemniej niż bez podłogi.

 

Pawelkos->

Zagłębienia nie ma, ale oświetlenie specular tak śmiesznie się rozkłada w tym ujęciu.))

 

Marcin_ps ->

Nawiązując do prośby z PM, załączam materiał grilla z mojej sceny.

Brakującą bitmapę można sobie pobrać z posta wcześniej (44). )))

>

 

A tutaj małe movie, gdzie spróbowałem swoich sił z animacją samochodu w max'ie. Renderowało się toto z 37godzin(motion blur) i wyszło trochę bugów(GI, światła lamp przednich straciły kolor przy mblur).

Wciąż to studyjne środowisko, ale pracuje nad tym. ))

 

>

 

Pzdr,

TG

Napisano

Thanks all )))

Zdecydowałem, że nie robię go dalej. Trza coś nowego zacząć.

 

A to finałowe shot'y:

 

>

88ab_800.jpg

88a_back_800.jpg

 

Pzdr,

TG

Napisano

ooo mam nową tapete :D. Gratuluję wspaniałego modelu i renderów. Bardzo mi sie podoba. Tylko jedno mnie razi, a mianowicie shader opony, jakis taki sztuczny.

 

POZDRO...

Napisano

no naprawde swietna robota, tylko rzeczywiscie moglbys poswiecic jeszcze chwile czasu na material opony zanim wrzucisz go do finished works (chyba ze juz to zrobiles)

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności