Jump to content

scena 3d: wnetrze korytarza (studium realizmu)


 Share

Recommended Posts

oto moje proby stworzenia w miare realistycznej sceny w oparciu o scene z filmu (Door In The Floor)

 

oto render po kilku dotknieciach w photoshopie (thank you percydaman form chaos forum for helpfull tips)

doorinthefloor0000compc4bk.jpg

 

 

a tutaj rzeczywista scena z filmu

dorrinthefloor20le.jpg

 

 

Render time: about 6 h for vrmap and 9 for render.

Link to comment
Share on other sites

Świetnie ci to wyszło, congratulations.... z początku myślałem że to dwa rendery :). Ale później przeczytałem że ten drugi obrazek to screen z filmu. No co tu gadać genialnie to wyszło (opróćz wcześniej wspomnianych zacieków) no i przy następnej pracy radze wybrać coś bardziej skomplikowanego :).

Link to comment
Share on other sites

NA tym drugim odrazu widać, żę to z filmu, ja po prsotu to czuje bo dużo oglądam. Są drobne różnice, ale podoba mi się. Troszkęmi sie nie podobają te cosie na ścianie te dwa paseczki, jakieś 13 cm od podłogi.

Link to comment
Share on other sites

no niezle:) jedyne co mi sie niespodobalo to twoje krzeslo jest zbyt "rozlazle" mam wrazenie jakby na nim usiadlo z 200kg , wrzuc na to ffd boxa i zwez nozki troche, ogolnie twoje krzeselko jest takie troche za masywne i troche finguje mi z nim skala:) ale i tak jest git:)

Link to comment
Share on other sites

siema

po 1. okno nadole wydaje sie byc wezsze

2. brak zaciekow

3. te listwy od podlogi nie sa tak znowu widoczne jak na twoim renderze

4. Kraty w oknie sie roznia

to jest to co wpadlo mi w oko jako roznice. A ogolem udalo Ci sie :P

Link to comment
Share on other sites

dzieki Panowie za opinie i uwagi, jestem ich wszytskich swiadom ale kurcze jak czlowiek siedzi nad czym stakim 3 weekendy zrzedu i w pewnym momencie nie powie sobie stop to moze zle skonczyc ;) Pozdrowienia

 

ps. Leru - lepiej?

Link to comment
Share on other sites

bardzo ladna pracka, kiedy widzialem ja 1 raz mialem problem ze wskazaniem renderingu. Osobiscie troszke bym pobrudzil sciany w niektorych miejscach i przyciemnil cienie ale to juz maly szzcegol. Jest "gites".

Swoja droga... ciekawe cwiczenie sobie zrobiles.

 

Pozdrawiam

Pionier.

Link to comment
Share on other sites

Nie słuchaj tych zazdrośników, wszystko jest ok, jak przyczepia ci się taki do zaciekow czy dofa, za prostych modeli, znaczy że zazdrosny jest, hehe, realizm masz! gratuluje, zrób kiedyś sobie żart i napisz że twoja scena to fotka, a fotka to obrazek3d, będziesz się tylko śmiał jak jakiś "profesor" będzie udzielał uczonych wskazówek" że niby pracce czegoś brakuje do realizmu hehe. Gratuluje Ci, pozdrawiam szczupala i komę co się czepiacie dupereli Panowie?

Link to comment
Share on other sites

panie ędku prosz nie zaczynac znowu szczeniackich dyskusji :D nic nie wnosisz a tylko gadasz glupotki :D

 

Lukx oczywiscie podziwiam i moze masz wiekszy render? chetnie bym obejrzal z bliska ;)

 

pozdro

 

prosze bardzo :) ale to jest bez podrasowania w photoshopie, czysty material wyjsciowy z rendera:

doorinthefloorhires6ek.jpg

Link to comment
Share on other sites

kome, za oknem jest vray plane, plus vray light sphere zeby byl odpowiedni cien i to tyle. Zadnych magicznych innych rzeczy nie ma. No moze z wyjatkiem nowego color mappingu vrayowskiego (intensity exponential).

Link to comment
Share on other sites

Szczupal. Przeciez on nie uzywa PCta do kserowania....

"oto moje proby stworzenia w miare realistycznej sceny w oparciu o scene z filmu (Door In The Floor)" Chodzi o realistycznosc. I nie gadaj, ze gdyby nie zacieki to bis powiedzial, ze to maxowe :)

Lux - Dobra robota. Pozdro

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy