Napisano 1 Maj 200519 l Taki oto krajobrazik. Robiony nie całkiem dla mnie. W zamyśle całość jako krótka animacja. Wszystko jest przygotowane do animowania jednak czas obliczenia jednej klatki to 45 min więc ... Brakuje jeszcze wolumetycznego światła, zwyczajnie zapomniałem włączyć. I jeszcze jedno chciałem dodac blura, żeby rozmyć najjaśniejsze miejsca obrazu, ale przy obliczaniu animacji wszystko zaczęło dziwnie pływać (znaczy się te miejsca zblurowane raz były w jednym raz w innym miejscu obrazka) więc wyłączyłem. drzewo12 to wcześniejszy plik drzewo13 późniejszy jakość słaba ale musiałem się wyrobić w ilości kB Orginalnie miało 1024x768 Pozdrawiam B.
Napisano 1 Maj 200519 l 2 lepiej skadrowany, ale te rozmycie jest denerwujace. :/ Patrzac jednak na ogol pracy jestem jak najbardziej na duze TAK. :D pozdrawiam
Napisano 1 Maj 200519 l Autor Kora to displace Vraya z ujemnym shiftem plus drugie takie samo drzewo z innym materiałem bez displaca. Można to było zrobić na jednym obiekcie z kombinacją materiałów ale dla mnie łatwiej było na dwuch oddzielnych obiektach:D
Napisano 1 Maj 200519 l kawał dobrej roboty Ma klimat i to bardzo szczególny (coś w rodzaju klimatu z gry herosy...:D ) Rzeczywiście drugi obrazek lepiej skadrowany, Pozatym dwójka ma większy klimat, posiada jakby większą głębie, może więcej światła, ale niestety brak ostrości równo na całym kadrze psuje efekt...
Napisano 1 Maj 200519 l idylliczny ten drugi kadr. ale mniej mi się podoba. szczególnie dziwne te promienie. ogólnie bardzo mi się podoba,.trawka może troche na styl shreka? a co do wypowiedz Tomsona, że taka nierównomierna ostrość psuje efekt - uwarzam że wręcz przeciwnie
Napisano 1 Maj 200519 l Troszkę bajkowo, ale dość miła scenka. Hehe, kolejna częśc shreka sie szykuje..
Napisano 1 Maj 200519 l ładna scenka ja bym sie tylko przyczepił tylko do tego urwiska jakoś nienaturalnie wygląda
Napisano 1 Maj 200519 l Autor Idylla i bajka to jest właśnie to co miałem osiągnąć :D Urwisko też nie bardzo mi się podoba, ale nie bardzo wiem jak zrobić by było lepiej.
Napisano 1 Maj 200519 l no lasem tego to ja bym nie nazwal ale fajna scenka jak dla jakiejs bajeczki mila itd:)
Napisano 1 Maj 200519 l te kwiatki maja sie tak swiecic? oprocz tego ladnie. ale blura nie dawaj. i volume light zbyt gwaltownie sie urywa, powinien isc az do ziemi chyba.
Napisano 2 Maj 200519 l Autor las jest za plecami :D A kwiatki świecące miały nadać efekt bajkowy. Z tym Volumem to już całkiem odjazd, przez niego obliczenia trwają dłużej o 7 minut :D Może dzisiaj policze jeszcze raz i pozostają dwa doatki 1 chmurki jako malowane ręcznie obłoczki 2 kierunkowskaz na latarnie morską z napisem 'Baba Jaga 500 m' pozdrawiam B.
Napisano 5 Maj 200519 l hey > psujesz wszystko renderem > jak uda Ci sie zrobic efekt real. > ustaw dobzre vraya, + lighty, to bedzie super pracka> jak scena ze smerfow :)
Napisano 5 Maj 200519 l mi sie podoba.. ;D przyjemny kawalek lasku nad morzem.. Jezeli to ma byc krajobraz bajkowy to kwiatki moga byc swiecace.. :P Natomiast urwisko jest troszke niezbyt.. :/ wyglada jakby to byl box z noisem.. wez zrob bardziej urwiste.. bardziej poszarpane.. chyba wiesz o co mi chodzi.. acha i moim zdaniem pierwsza wersja bez blura i tego volume light'a jest lepsza.. zycze owocnej dalszej pracy :)
Napisano 5 Maj 200519 l ale ladnie :) taki fajny letni klimat sie robi ... bardzo fajna kompozycja i zestawienie kolorkow ... urwisko faktycznie mogloby byc troche pochylone od lewej ... ale i tak jest ladnie pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200519 l Autor Tak więc niewielki update. Teraz trzeba znowu poprawić cieni bo drogowskazu nie widać:(
Napisano 6 Maj 200519 l Na ile pamiętam pierwszy render to ten nie wnosi wiele istotnych zmian (o ile dobrze pamiętam...) Tabliczka wogóle nie zwraca na siebie uwagi Ja bym dął większą ogniskową :D Trawa trochę nienaturalnie wygląda, zlewa się ze sobą skupiskami jeśli tak to można powiedzieć...
Napisano 7 Maj 200519 l jak dla mnie świetne. bajkowa atmosfera, wszystko aż wywołuje uśmiech na ustach. zastrzeżenia mam troche do chmurek. i może troszkę rozjaśnić. nałożysz na to jakiś filtr?
Napisano 7 Maj 200519 l Autor A co z chmurami? Tylko nie mów, że zbyt naturalne. A większe rozjaśnienie sceny chyba całkiem odpada:D
Napisano 7 Maj 200519 l dla mnie te chmury wygladaja jakby byly wyjete z innej sceny, jakos mi nie pasuja :/ a i bym wsadzil moze jakiegos glowa w ps, sadze ze ladnie by pasowal do tej scenki.
Napisano 8 Maj 200519 l 1) na sciezce niby są kamienie, ale ogólnie wygląda płaski (i jeszcze ta teksturka). może zagęszczenie siatki i noise albo coś podobnego? 2) trawa w systemie 0-1 - albo jej w ogóle nie ma, albo jest gęsta i duża. trochę za duża i za prosta 3) słońce świeci z prawej strony zza obserwatora (jak sie domyslam), wiec sciezka w lesie powinna być prawie w 100% zacieniona. poza tym zwiekszyłbym kontrast miedzy miejscami oswietlonymi a zacienionymi 4) to co juz inni mowili - chmury 5) zielono-żółte niebo trochę dziwnie wygląda 6) morze na horyzoncie powinno się trochę rozmywać z niebem - powietrze nie jest w 100% przezroczyste 7) co do tabliczki - gdybym nie czytał poprzednich postów, to bym nie wiedział że ona tam jest :P
Napisano 9 Maj 200519 l za płasko ci wyszły pnie drzew tak jakby w ps były wstawiane i za ciemna ta kora po lewej stronie
Napisano 9 Maj 200519 l Autor Z trawą nie jest tak łatwo, ponieważ była robiona przez scattera, a tam nie ma czegoś takiego jak regulacja gęstości przez mapę powietrze nie jest przezroczyste, może mgła jest za mało gęsta. drzewa nie są wstawiane w PS, może jest za duży stosunek światła otaczającego do kierunkowego. morze pewnie trzeba będzie bardziej podciągnąć pod choryzont a tabliczka otrzyma dodatkową latarenkę, która oswietli tablicę, tylko że ona jest tak podniszczona, że i tak słabo widać:( a odnośnie chmur to może jakieś bardziej konkretne informacje? bo wyjaśnienie, że są a innej bajki to nie bardzo przyjmuję pozdrawiam i dziękuję za uwagi B. edit: właśnie poczytałem na 3dtotal o scaterowej trawie. tylko nie wiem czy ta ilość trawy nie zabije mojego kompa:(
Napisano 25 Maj 200519 l Autor oto ostatnia przebudowana scenka (przesiadka na nowego Vraya i maxa spowodowała konieczność poprawienia materiałów :D)
Napisano 25 Maj 200519 l No ładnie, ładnie. Przedtem czepiałem się drzew na pierwszym planie że płasko wyszły a teraz w końcu widzę pełne 3d. Dobra robota. Tak trzymać.
Napisano 26 Maj 200519 l bardzo ladnie....czuc ten bajkowy klimacik :D tylko powiedz mi co jest na tym znaku bo mam tak jasno w pokoju i kaca ze nic nie widze :/ i niewiem co tam jest a tak mnie to ciekawi czy tam cos jest
Napisano 26 Maj 200519 l Autor właśnie poprawiam ten napis (Baba Jaga 500 m, oraz uroczy znaczek kobiety latającej na miotle) , żeby był bardziej kontrastowy i wyraźniejszy. w większej rozdzielczości będzie bardziej czytelny.
Napisano 26 Maj 200519 l tez robisz babe jage? fajnie. ale w tej rozdzielczosci rzeczywiscie malo co widac, a babka na miotle wyglada jak such lisc.
Napisano 27 Maj 200519 l Autor Tak więc jeden z ostatnich updatów. scena wchodzi w fazę 'beta testów' ;) tylko link bo większa rozdziałka. pozdrawiam B. p.s. jakiś bug mi się zrobił przy klifie i kamieniach, morze się dziwnie 'wspieło' na skałki :D
Napisano 30 Maj 200519 l Ta swiecaca latarnia w srodku dnia, w srodku lasu to pomysl delikatnie mowiac baaaardzo dziwny, a wlasciwie to beznadzieja... reszta bardzo daje rade, tylko wywal ta lampe
Napisano 30 Maj 200519 l Autor niestety praca nad sceną została zakończona, zapraszam do galerii a odnośnie latarni to została umieszczona żeby oświetlić tablicę z napisem którego inaczej nie widać (w cieniu jest). Pozdrawiam B.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto