Bacry Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 Taki oto krajobrazik. Robiony nie całkiem dla mnie. W zamyśle całość jako krótka animacja. Wszystko jest przygotowane do animowania jednak czas obliczenia jednej klatki to 45 min więc ... Brakuje jeszcze wolumetycznego światła, zwyczajnie zapomniałem włączyć. I jeszcze jedno chciałem dodac blura, żeby rozmyć najjaśniejsze miejsca obrazu, ale przy obliczaniu animacji wszystko zaczęło dziwnie pływać (znaczy się te miejsca zblurowane raz były w jednym raz w innym miejscu obrazka) więc wyłączyłem. drzewo12 to wcześniejszy plik drzewo13 późniejszy jakość słaba ale musiałem się wyrobić w ilości kB Orginalnie miało 1024x768 Pozdrawiam B.
RA Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 2 lepiej skadrowany, ale te rozmycie jest denerwujace. :/ Patrzac jednak na ogol pracy jestem jak najbardziej na duze TAK. :D pozdrawiam
Bacry Napisano 1 Maj 2005 Autor Napisano 1 Maj 2005 Kora to displace Vraya z ujemnym shiftem plus drugie takie samo drzewo z innym materiałem bez displaca. Można to było zrobić na jednym obiekcie z kombinacją materiałów ale dla mnie łatwiej było na dwuch oddzielnych obiektach:D
Tomson Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 kawał dobrej roboty Ma klimat i to bardzo szczególny (coś w rodzaju klimatu z gry herosy...:D ) Rzeczywiście drugi obrazek lepiej skadrowany, Pozatym dwójka ma większy klimat, posiada jakby większą głębie, może więcej światła, ale niestety brak ostrości równo na całym kadrze psuje efekt...
duck Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 idylliczny ten drugi kadr. ale mniej mi się podoba. szczególnie dziwne te promienie. ogólnie bardzo mi się podoba,.trawka może troche na styl shreka? a co do wypowiedz Tomsona, że taka nierównomierna ostrość psuje efekt - uwarzam że wręcz przeciwnie
Conrad Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 Troszkę bajkowo, ale dość miła scenka. Hehe, kolejna częśc shreka sie szykuje..
Marvey Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 ładna scenka ja bym sie tylko przyczepił tylko do tego urwiska jakoś nienaturalnie wygląda
Bacry Napisano 1 Maj 2005 Autor Napisano 1 Maj 2005 Idylla i bajka to jest właśnie to co miałem osiągnąć :D Urwisko też nie bardzo mi się podoba, ale nie bardzo wiem jak zrobić by było lepiej.
Baldack Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 no lasem tego to ja bym nie nazwal ale fajna scenka jak dla jakiejs bajeczki mila itd:)
Ania Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 te kwiatki maja sie tak swiecic? oprocz tego ladnie. ale blura nie dawaj. i volume light zbyt gwaltownie sie urywa, powinien isc az do ziemi chyba.
Bacry Napisano 2 Maj 2005 Autor Napisano 2 Maj 2005 las jest za plecami :D A kwiatki świecące miały nadać efekt bajkowy. Z tym Volumem to już całkiem odjazd, przez niego obliczenia trwają dłużej o 7 minut :D Może dzisiaj policze jeszcze raz i pozostają dwa doatki 1 chmurki jako malowane ręcznie obłoczki 2 kierunkowskaz na latarnie morską z napisem 'Baba Jaga 500 m' pozdrawiam B.
misiekp Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 witam, scenka niezla ale mam pytanko jak zrobiles to urwisko?? pozdrawiam
kurt_hectic Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 hey > psujesz wszystko renderem > jak uda Ci sie zrobic efekt real. > ustaw dobzre vraya, + lighty, to bedzie super pracka> jak scena ze smerfow :)
Pinki Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 mi sie podoba.. ;D przyjemny kawalek lasku nad morzem.. Jezeli to ma byc krajobraz bajkowy to kwiatki moga byc swiecace.. :P Natomiast urwisko jest troszke niezbyt.. :/ wyglada jakby to byl box z noisem.. wez zrob bardziej urwiste.. bardziej poszarpane.. chyba wiesz o co mi chodzi.. acha i moim zdaniem pierwsza wersja bez blura i tego volume light'a jest lepsza.. zycze owocnej dalszej pracy :)
zipper Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 ale ladnie :) taki fajny letni klimat sie robi ... bardzo fajna kompozycja i zestawienie kolorkow ... urwisko faktycznie mogloby byc troche pochylone od lewej ... ale i tak jest ladnie pozdrawiam
Bacry Napisano 6 Maj 2005 Autor Napisano 6 Maj 2005 Tak więc niewielki update. Teraz trzeba znowu poprawić cieni bo drogowskazu nie widać:(
Tomson Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 Na ile pamiętam pierwszy render to ten nie wnosi wiele istotnych zmian (o ile dobrze pamiętam...) Tabliczka wogóle nie zwraca na siebie uwagi Ja bym dął większą ogniskową :D Trawa trochę nienaturalnie wygląda, zlewa się ze sobą skupiskami jeśli tak to można powiedzieć...
duck Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 jak dla mnie świetne. bajkowa atmosfera, wszystko aż wywołuje uśmiech na ustach. zastrzeżenia mam troche do chmurek. i może troszkę rozjaśnić. nałożysz na to jakiś filtr?
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 A co z chmurami? Tylko nie mów, że zbyt naturalne. A większe rozjaśnienie sceny chyba całkiem odpada:D
GRiPi Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 dla mnie te chmury wygladaja jakby byly wyjete z innej sceny, jakos mi nie pasuja :/ a i bym wsadzil moze jakiegos glowa w ps, sadze ze ladnie by pasowal do tej scenki.
mkk3a Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 1) na sciezce niby są kamienie, ale ogólnie wygląda płaski (i jeszcze ta teksturka). może zagęszczenie siatki i noise albo coś podobnego? 2) trawa w systemie 0-1 - albo jej w ogóle nie ma, albo jest gęsta i duża. trochę za duża i za prosta 3) słońce świeci z prawej strony zza obserwatora (jak sie domyslam), wiec sciezka w lesie powinna być prawie w 100% zacieniona. poza tym zwiekszyłbym kontrast miedzy miejscami oswietlonymi a zacienionymi 4) to co juz inni mowili - chmury 5) zielono-żółte niebo trochę dziwnie wygląda 6) morze na horyzoncie powinno się trochę rozmywać z niebem - powietrze nie jest w 100% przezroczyste 7) co do tabliczki - gdybym nie czytał poprzednich postów, to bym nie wiedział że ona tam jest :P
Tores Napisano 9 Maj 2005 Napisano 9 Maj 2005 za płasko ci wyszły pnie drzew tak jakby w ps były wstawiane i za ciemna ta kora po lewej stronie
Bacry Napisano 9 Maj 2005 Autor Napisano 9 Maj 2005 Z trawą nie jest tak łatwo, ponieważ była robiona przez scattera, a tam nie ma czegoś takiego jak regulacja gęstości przez mapę powietrze nie jest przezroczyste, może mgła jest za mało gęsta. drzewa nie są wstawiane w PS, może jest za duży stosunek światła otaczającego do kierunkowego. morze pewnie trzeba będzie bardziej podciągnąć pod choryzont a tabliczka otrzyma dodatkową latarenkę, która oswietli tablicę, tylko że ona jest tak podniszczona, że i tak słabo widać:( a odnośnie chmur to może jakieś bardziej konkretne informacje? bo wyjaśnienie, że są a innej bajki to nie bardzo przyjmuję pozdrawiam i dziękuję za uwagi B. edit: właśnie poczytałem na 3dtotal o scaterowej trawie. tylko nie wiem czy ta ilość trawy nie zabije mojego kompa:(
Bacry Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 oto ostatnia przebudowana scenka (przesiadka na nowego Vraya i maxa spowodowała konieczność poprawienia materiałów :D)
Tores Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 No ładnie, ładnie. Przedtem czepiałem się drzew na pierwszym planie że płasko wyszły a teraz w końcu widzę pełne 3d. Dobra robota. Tak trzymać.
ZiBi_PL Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 bardzo ladnie....czuc ten bajkowy klimacik :D tylko powiedz mi co jest na tym znaku bo mam tak jasno w pokoju i kaca ze nic nie widze :/ i niewiem co tam jest a tak mnie to ciekawi czy tam cos jest
Bacry Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 właśnie poprawiam ten napis (Baba Jaga 500 m, oraz uroczy znaczek kobiety latającej na miotle) , żeby był bardziej kontrastowy i wyraźniejszy. w większej rozdzielczości będzie bardziej czytelny.
Ania Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 tez robisz babe jage? fajnie. ale w tej rozdzielczosci rzeczywiscie malo co widac, a babka na miotle wyglada jak such lisc.
Bacry Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 Tak więc jeden z ostatnich updatów. scena wchodzi w fazę 'beta testów' ;) tylko link bo większa rozdziałka. pozdrawiam B. p.s. jakiś bug mi się zrobił przy klifie i kamieniach, morze się dziwnie 'wspieło' na skałki :D
WToreK Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 Ta swiecaca latarnia w srodku dnia, w srodku lasu to pomysl delikatnie mowiac baaaardzo dziwny, a wlasciwie to beznadzieja... reszta bardzo daje rade, tylko wywal ta lampe
Bacry Napisano 30 Maj 2005 Autor Napisano 30 Maj 2005 niestety praca nad sceną została zakończona, zapraszam do galerii a odnośnie latarni to została umieszczona żeby oświetlić tablicę z napisem którego inaczej nie widać (w cieniu jest). Pozdrawiam B.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się