Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 221
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Knysha -> no dobra pokażę więcej, dojrzałem do tego myślę :]

 

Idzie dalej jak krew z nosa, no ale idzie. Po dorzuceniu odbicia ręki wydaje mi się troszkę za mała czaszka. Tylko mi tak się zdaje ? ;)

Napisano

No panie Leru witamy spowrotem:D Moze nie wiele ale zawsze cos:)

Nie jestem przekonany co do tych zeber.. Nie czytalem wszystkich postow i nie wiem czy ktos to pisal ale te dolne zebra tak dziwnie sie lacza, jak jakis porost. :> Tzn. nie musi byc idelanie jak w ksiazce ale jakos tak nie naturalnie.. nawet jak na kreskowke:P

 

pozdrawiam & kip łorkin bo te rece sa calkiem gut

Napisano

-Ukash- -> dzięki serdeczne :) klatka w ogóle jest nieskończona. Na samym dole dojdą jeszcze dwa żebra o ile pamiętam. A to połączenie takie jest, z tym, że trzeba trochę podzielić model, bo to zdaje się chrząstka jakaś jest. Poza tym, za gładka jest, w przekroju ma 4 vertexy i wychodzi cylinder po MS.

Robię z refkami niby z e-book`a z netu (http://www.bartleby.com) ale jest odbierany model jako nieanatomiczny (i też, nawet jak na kreskówkę ;) ). Może też dlatego, że dorzuciłem trochę swojej inwencji. Trochę też to wypadkowa różnych referencji, do których się odnoszę.

 

RK -> dzięki :) już momentami mam dość tego bo schodzi bardzo dużo czasu. Ale nie ma co narzekać, myślę, że jeszcze trochę teksturką nadrobię.

 

pozdrawiam :)

Napisano

ładnie...choć z tą klatką piersiowa istotnie cos nie bardzo...mostka brak i cos mi sie nie podoba z zebrami..ale w końcu kto powiedział ze musi byc anatomicznie... zresztą czaszka tez jest mocno stylizowana i nieanatomiczna stąd wniosek ze tak ma byc, nie czepaiam sie wobec tego-słowem pozytywnie:)

Napisano

Ładnei idzie ale jakos ostatnimi czasy wolno - fajnie by było gdyby updaty były czesciej ale wiem ze nie zawsze można ;) ładne żeberka :)

 

a tak btw Leru powiedz mi co ty robisz o tej godzinie na forum :)

Last edited by Leru : Dzisiaj at 03:25.
Napisano

chveti -> thx :) bardzo słuszna uwaga :] w zasadzie to mi niewiele brakuje do tego pana, na szczęście trochę mi skóry zostało.

 

kliment woroszyłow -> dzieki :) klatka jest nieskończona zupełnie, to tylko szkic :)

 

nielot007 -> dzięki, jak to na jednym forum zagranicznym ktoś napisał:

your wish = may command :D

oto siateczens

 

hindus -> ee czas jest, to kwestia organizacji czasu :/

A o 3:25 to ja jeszcze pracuję w służbie ludzkości, walczę z intenetowym terroryzmem i nieprzestrzeganiem regulaminu. Czuwaj! :]

Napisano

Wzorowa postawa!!:] Wlasna inwencja to potega:] To chyba najwlasciwsza droga aby znalesc ta granice pomiedzy realizmem anatomicznym a takim kreskowkowym designem:P tak trzymac!

 

pozdrawiam

Napisano
Niepotrzebne podkreślić:

A o 3:25 to ja jeszcze pracuję w służbie ludzkości, walczę z intenetowym terroryzmem i nieprzestrzeganiem regulaminu. Czuwaj! :]

;;]]]]]]]]]]]]]]]

Napisano

ahahaha :D skończyłem rękę, z 10 kilo przy niej schudłem :]

ogólnie rzecz biorąc - idę jak burza :]

 

ręka i Jelly Roger w całej rozpiętości. Teraz widzę, że trzeba poprawić nadgarstek i może lekko ostatni paliczek kciuka.

 

hindus -> spójrz teraz na godzinę ;)

 

pozdrawiam :)

Napisano

Nooooo ladne cacko :] Kciuka chyba nie trzeba za bardzo poprawiac (przynajmniej jeslichodzi o jego ustawienie) - jakbys dodal jeszcze kosc srodrecza, byloby mega gut :P

 

Pytanie... dodajesz kosci do kosci, czy robisz statyczny model? :D

 

Trzymam kciuki :)

Napisano

kiedy właśnie tak chciałem zrobić, żeby szkielet się śmiał, cieszył ze swojego skarbu to trzeba wziąć z dużym dystansem i przymróżeniem oka :)

Chciałem taki właśnie kreskówkowy styl wrzucić do tej pracy.

Napisano

:] Leru bardzo fajnie wychodzi... ciekawe, jak to będzie na koniec wyglądało... Obyś tylko to skończył... :] Trochę śmiesznie wygląda ten "kościotrupek". Pozdrawiam i powodzenia.

Napisano
kiedy właśnie tak chciałem zrobić, żeby szkielet się śmiał, cieszył ze swojego skarbu to trzeba wziąć z dużym dystansem i przymróżeniem oka :)

Chciałem taki właśnie kreskówkowy styl wrzucić do tej pracy.

 

Tak trzymaj :) Nie wiem czemu, ale kojarzy mi sie toz "Piratami z Karaibow" i "The Goonies", hmmm... moze dlatego, ze to bylo o piratach? Podejscie "kreskowkowej lekkosci" obrazu mi osobiscie bardzo odpowiada - Rogerowi sie to juz nie przyda za bardzo (bo troszke tak jakby nie zyje), ale "smiech to zdrowie" :P - moze nadrabia braki z okresu pladrowania, rabowania i innych pirackich ekscesow?

Napisano

Wow Naprawdę bobma szkielecik Zupełnie jakbym widział prawdziwego Niele musiałeś się namęczyć by tak dokładnie odwzorować ludzki szkielet Ale oplacało się bo wszyscy teraz widzimy jaki efekt jest zarabisty...

Napisano

...Kop do pracy, ech to jest rzecz....niee no panie zapodawaj apdejty!!! Czyli ze to bedzie realistyczna rzecz czy raczej toon taki? niee no ....nic tylko Powodzenia!!

Napisano

jmtm00 -> realistycznie chciałbym to wyrenderować (no może troszkę przekłamań się wkradnie) ale styl modeli raczej cartoonowy :)

Dzięki za życzenia :)

 

kolegaalek -> nie bój nic :] niekoniecznie to ja muszę OFICJALNIE dawać sobie rekomendację ;)

 

Oto kolejna dawka apdejtów:

Klatka piersiowa, w zasadzie nie jestem z niej do końca zadowolony ale poczekam jeszcze na efekt modelu + tekstury. Nie jest zgodna z anatomią (szczególnie te chrząstki) po gdyby było to by trochę gorzej wyglądało :) teraz jest IMO o wiele lepiej (chodzi o to, że ta chrząstka na dole, łącząca ostatnie żebra, jest jakby jedną nieprzerwaną powierzchnią, podczas gdy ma w sobie 3 dziury).

Ogólnie wyszła trochę kluskowata w porównaniu do reszty a to dlatego, że jest na nią nałożony PUSH podczas gdy na resztę nie. Na resztę też nałożę, żeby pewną spójność zachować :)

 

Screeny z wjuporta:

- sama klatka z TurboSmooth`em x2

- cały, dotychczasowy Roger

 

Komentarze mile widziane :)

 

pozdrawiam

Napisano

jak to po co masz się męczyć ? a jak Ci się zmieni koncepcja kadru ? ;) o podniesieniu umiejętności modelowania nóg w ogóle nie będę wspominał ;) podoba mi się Twoja konsekwencja w dążeniu do celu - dobry przykład ! (prosze mi teraz dopisać member + 1 pkt ;) pozdrawiam

Napisano

jaras -> za taki komplement to +3 pkt przynajmniej i uścisk pani Joli z recepcji :]

co do kadru to raczej nie planję go zmieniać :) ew trochę może oddalę.

Napisano

Fajny mostek, troche przerysowany ale tak przeciez mialo byc :) Nie pamietam, jak to bylo dokladnie jesli chodzi o anatomie czlowieka (biologie mialem daawno temu, zreszta nigdy jej nie lubilem), ale ostatnie dwa zebra chyba z mostkiem sie nie lacza (moze jeszcze lepiej by to wygladalo)... Aaa, i jeszcze jedno - nie wiem, w jakiej fazie "rozkladu" Roger ma zostac przedstawiony..., co Ty na to, zeby jedno ze srodkowych zeber bylo oderwane od mostka? Wiem, ze to zakloci symetrie, ale efekt moglby byc ciekawy... :D

 

Trzymam kciuki, czekam z niecierpliwoscia na wiecej :)

Napisano

B-R -> tak, dwa żeberka jeszcze dołożę :) a co do tego oderwanego żeberka to dzięki serdeczne za propozycję ale pozostanę przy takiej wersji :). Chociaż może postestuję. THX :)

Napisano

no ladnie ladnei - a jeszcze ostatnio slyszalem ze modelowanie nie idzie hehe - mam uwage- piszesz ze po miednicy koniec ze szkieletem bo i tak reszty nie bedzie widac ale lopateczki to mu pieknie wyrzezbiles :) - rozumiem ze to z powodu "wkrecenia" sie w sam proces modelowania :)

Napisano

kliment woroszyłow -> coś bardziej przemawiającego niedługo nadejdzie bo skończyłem szkielecik :D co widać na załączonym obrazku

 

eco -> łopateczki były tym co mnie opamiętało, sytuacja w stylu:

4 rano, "OMG co ja robiłem ? Modelowałem ? O łopatki wymodelowałem!" i totalnie ucięty film między 0:00 a 4:00 :]

 

 

Ok więc oto Roger (jego szkielet) skończony. Trzeba to jeszcze tylko wymapować i texturki nałożyć :D Miednica widać połączona z kręgosłupem na stałe, zrobiona tylko przednia jej część bo resztę robić było bez sensu. Nie ma też kości ... ogonowej (?).

 

Pierwszy obrazek miedniczka+kręgosłupik, drugi - render Rogera z trzema światłami (scanline).

 

dzięki wszystkim za komentarze, keep `em coming :)

pozdrawiam serdecznie :)

Napisano

szkoda ze tak powoli Ci to idzie ^^.

 

Oj chveti!...biedak siedzi po nocach i niczym Św. Jerzy walczy ze złem internetowym a ty psiąkasz ze wolno....miedniczka bardzo ładna, jak zresztą i całość. No to teraz wreszcie będzie cos innego. dawaj dawaj bo coś ci wolno idzie!! :))

Napisano

Szymeq -> oto siateczens (w załączniku ;) )

 

A teraz też mapowanko, momentami jest takie sobie ale tego "takiego sobie" nie będzie widać więc niech se takie nie teges będzie :]

 

 

EDIT: No nareszcie zaczyna to jakoś wyglądać :) Roger wstawiony do sceny zamiast wcześniej widocznych prowizorycznych obiektów. Narazie prowizoryczne zostały te, które nie mają swoich gotowych odpowiedników. Poza szkieletu troszkę się jeszcze napewno zmieni, szczególnie wygięcie w granicach barków powinno być większe, troszkę poluzować to powinienem, tak sądzę ;)

Podobnie z czaszką, muszę ją jakoś inaczej ustawić bo teraz to trochę smutno wygląda i tak... jakby był martwy ;)

 

jr36.jpg

 

pozdrawiam i C&C mile widziane jak zawsze :)

Napisano

nooooo , teraz to ja rozumiem , scenka się rodzi całkiem konkretna. Mam pytanie - czy on będzie siedział na piasku czy na jakichś monetach i kosztownościach ? no i 2 sprawa - lewa dłoń powinna byc zaciśnięta na tej pochodni czy co to tam jest . Przy kręgosłupie troszkę bym też powgryzał się w te kręgi - bo chyba troszkę zbyt równiutkie są - ogólnie fajny szkieletorek.pozdrawiam

Napisano

jaras -> jasne, będzie zaciśnięta, ale to później jak już flintę zrobię :) Myślę, że powgryzam się na poziome tekstury.

A Roger będzie siedział na złocie i kosztownościach :D cała pieczara kosztowności.

 

Dzięki za komentarz :)

Napisano

no wiec tak ;) sprawa numer jeden chrastka laczaca zebra z mostkiem nie ulega skostnieniu(zazwyczaj),a u ciebie nie dosc ze sie nie rozpadla to jeszcze sie powiekszyla ;) mozesz zostawic ta chrzastke, ale zmniejsz ja bardziej. KOlejna sprawa - ksztalt kosci, najlepiej widac na kosci ramieniowej.. wez zlap sie ze bicepsa i wymacaj kosc(no chyba ze masz tak wielkie miesnie ze nic nie poczujesz ;) )u ciebie te kosci wygladaja jakby byla kilka razy polamana i za kazdym razem zle zlozona ;) Luki brwiowe jak i same wneki na oczy sa zbyt ludzkie ;) jezelei robisz jakas tkanke pozniej na to to moze zostac ale jak nie no to za duzo rzczy tam wystaje.. ale juz teraz czuje ze bedzie to mialo bardzo fajny klimacik ;)

Napisano

eax -> chciałem troszkę kreskówkowej stylizacji tu wrzucić, parę absurdów :)

Dla przykładu parę pytań:

- czemu Roger się nie rozpadł ?

- czemu ma taki "wyraz twarzy" ?

- czemu ma takie grube kości ?

- czemu ogień (czego nie widać jeszcze) w lampionach z tyłu dalej się pali ?

itd.

 

Wszystko jest efektem zamierzonym :)

Mimo to dzięki za komentarz.

Napisano

i tak uwazam ze kosci powinny byc proste - mimo wszystko ;)

Napisano

jak narazie lepiej niz dobrze co byś w samozachwyt nie popadł i zaczął odpoczywać ;) render będzie w klimatach typu Traitor ? :>

pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności