Knysha Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 Knysha -> dzięki :) nie pokażę bo mi nie wypada ;) A tam - daj spokuj, ty byku, ty! ;]
Leru Napisano 18 Listopad 2005 Autor Napisano 18 Listopad 2005 Knysha -> no dobra pokażę więcej, dojrzałem do tego myślę :] Idzie dalej jak krew z nosa, no ale idzie. Po dorzuceniu odbicia ręki wydaje mi się troszkę za mała czaszka. Tylko mi tak się zdaje ? ;)
wooka Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 No panie Leru witamy spowrotem:D Moze nie wiele ale zawsze cos:) Nie jestem przekonany co do tych zeber.. Nie czytalem wszystkich postow i nie wiem czy ktos to pisal ale te dolne zebra tak dziwnie sie lacza, jak jakis porost. :> Tzn. nie musi byc idelanie jak w ksiazce ale jakos tak nie naturalnie.. nawet jak na kreskowke:P pozdrawiam & kip łorkin bo te rece sa calkiem gut
RK Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 Słodziutki. Strasznie w detal wchodzisz- wyrazy podziwu dla cierpliwości.
Leru Napisano 18 Listopad 2005 Autor Napisano 18 Listopad 2005 -Ukash- -> dzięki serdeczne :) klatka w ogóle jest nieskończona. Na samym dole dojdą jeszcze dwa żebra o ile pamiętam. A to połączenie takie jest, z tym, że trzeba trochę podzielić model, bo to zdaje się chrząstka jakaś jest. Poza tym, za gładka jest, w przekroju ma 4 vertexy i wychodzi cylinder po MS. Robię z refkami niby z e-book`a z netu (http://www.bartleby.com) ale jest odbierany model jako nieanatomiczny (i też, nawet jak na kreskówkę ;) ). Może też dlatego, że dorzuciłem trochę swojej inwencji. Trochę też to wypadkowa różnych referencji, do których się odnoszę. RK -> dzięki :) już momentami mam dość tego bo schodzi bardzo dużo czasu. Ale nie ma co narzekać, myślę, że jeszcze trochę teksturką nadrobię. pozdrawiam :)
chveti Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 Ładnie :] istnieje prawdopodobieństwo że zanim tak będziesz wyglądał to to skończysz :> niewielkie ale jest :>
kliment woroszyłow Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 ładnie...choć z tą klatką piersiowa istotnie cos nie bardzo...mostka brak i cos mi sie nie podoba z zebrami..ale w końcu kto powiedział ze musi byc anatomicznie... zresztą czaszka tez jest mocno stylizowana i nieanatomiczna stąd wniosek ze tak ma byc, nie czepaiam sie wobec tego-słowem pozytywnie:)
nielot007 Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 piekne sa te kosci moglbys pokazac siatke z tego samego widoku?? pozdro
Hindus Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 Ładnei idzie ale jakos ostatnimi czasy wolno - fajnie by było gdyby updaty były czesciej ale wiem ze nie zawsze można ;) ładne żeberka :) a tak btw Leru powiedz mi co ty robisz o tej godzinie na forum :) Last edited by Leru : Dzisiaj at 03:25.
Leru Napisano 18 Listopad 2005 Autor Napisano 18 Listopad 2005 chveti -> thx :) bardzo słuszna uwaga :] w zasadzie to mi niewiele brakuje do tego pana, na szczęście trochę mi skóry zostało. kliment woroszyłow -> dzieki :) klatka jest nieskończona zupełnie, to tylko szkic :) nielot007 -> dzięki, jak to na jednym forum zagranicznym ktoś napisał: your wish = may command :D oto siateczens hindus -> ee czas jest, to kwestia organizacji czasu :/ A o 3:25 to ja jeszcze pracuję w służbie ludzkości, walczę z intenetowym terroryzmem i nieprzestrzeganiem regulaminu. Czuwaj! :]
wooka Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 Wzorowa postawa!!:] Wlasna inwencja to potega:] To chyba najwlasciwsza droga aby znalesc ta granice pomiedzy realizmem anatomicznym a takim kreskowkowym designem:P tak trzymac! pozdrawiam
chveti Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 Niepotrzebne podkreślić: A o 3:25 to ja jeszcze pracuję w służbie ludzkości, walczę z intenetowym terroryzmem i nieprzestrzeganiem regulaminu. Czuwaj! :] ;;]]]]]]]]]]]]]]]
AGmakonts Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 Leru Ty się nie obijaj, zamień się mode z chvetim a sam kończ model;]
Leru Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 ahahaha :D skończyłem rękę, z 10 kilo przy niej schudłem :] ogólnie rzecz biorąc - idę jak burza :] ręka i Jelly Roger w całej rozpiętości. Teraz widzę, że trzeba poprawić nadgarstek i może lekko ostatni paliczek kciuka. hindus -> spójrz teraz na godzinę ;) pozdrawiam :)
B-R Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 Nooooo ladne cacko :] Kciuka chyba nie trzeba za bardzo poprawiac (przynajmniej jeslichodzi o jego ustawienie) - jakbys dodal jeszcze kosc srodrecza, byloby mega gut :P Pytanie... dodajesz kosci do kosci, czy robisz statyczny model? :D Trzymam kciuki :)
Knysha Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 Guess who's back... Leru's back xD No ladnie, ladnie ;>. Pokaz cos wiecej xD
Leru Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 B-R -> thx :) kość do kości :) Lukasz_s -> tak, czaszka się śmieje, takie było założenie :)
Leru Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 kiedy właśnie tak chciałem zrobić, żeby szkielet się śmiał, cieszył ze swojego skarbu to trzeba wziąć z dużym dystansem i przymróżeniem oka :) Chciałem taki właśnie kreskówkowy styl wrzucić do tej pracy.
nielot007 Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 piekny jest ten szkielet!! wyobrazam sobie ile nad nim siedziales :)
Vorek Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 Brawa za detale, wsyztko świetnie wychodzi. Tempo zabójcze ;)
kolegaalek Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 no prosze, w koncu zes sie za to wziął:P A w ogóle to Leru to bohater tragiczny, bo cokoliek zrobi to i tak nie bedzie mógł dostać rekomendacji;)
Koniu_PL Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 :] Leru bardzo fajnie wychodzi... ciekawe, jak to będzie na koniec wyglądało... Obyś tylko to skończył... :] Trochę śmiesznie wygląda ten "kościotrupek". Pozdrawiam i powodzenia.
B-R Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 kiedy właśnie tak chciałem zrobić, żeby szkielet się śmiał, cieszył ze swojego skarbu to trzeba wziąć z dużym dystansem i przymróżeniem oka :) Chciałem taki właśnie kreskówkowy styl wrzucić do tej pracy. Tak trzymaj :) Nie wiem czemu, ale kojarzy mi sie toz "Piratami z Karaibow" i "The Goonies", hmmm... moze dlatego, ze to bylo o piratach? Podejscie "kreskowkowej lekkosci" obrazu mi osobiscie bardzo odpowiada - Rogerowi sie to juz nie przyda za bardzo (bo troszke tak jakby nie zyje), ale "smiech to zdrowie" :P - moze nadrabia braki z okresu pladrowania, rabowania i innych pirackich ekscesow?
Gedeon Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 Wow Naprawdę bobma szkielecik Zupełnie jakbym widział prawdziwego Niele musiałeś się namęczyć by tak dokładnie odwzorować ludzki szkielet Ale oplacało się bo wszyscy teraz widzimy jaki efekt jest zarabisty...
Badyl Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 ale to badziewnie wyglada :D heheh zartowalem...
Leru Napisano 17 Grudzień 2005 Autor Napisano 17 Grudzień 2005 Dzięki wszystkim za komentarze, dają porządnego kopa do pracy :) pozdrawiam :)
JmTm00 Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 ...Kop do pracy, ech to jest rzecz....niee no panie zapodawaj apdejty!!! Czyli ze to bedzie realistyczna rzecz czy raczej toon taki? niee no ....nic tylko Powodzenia!!
Leru Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 jmtm00 -> realistycznie chciałbym to wyrenderować (no może troszkę przekłamań się wkradnie) ale styl modeli raczej cartoonowy :) Dzięki za życzenia :) kolegaalek -> nie bój nic :] niekoniecznie to ja muszę OFICJALNIE dawać sobie rekomendację ;) Oto kolejna dawka apdejtów: Klatka piersiowa, w zasadzie nie jestem z niej do końca zadowolony ale poczekam jeszcze na efekt modelu + tekstury. Nie jest zgodna z anatomią (szczególnie te chrząstki) po gdyby było to by trochę gorzej wyglądało :) teraz jest IMO o wiele lepiej (chodzi o to, że ta chrząstka na dole, łącząca ostatnie żebra, jest jakby jedną nieprzerwaną powierzchnią, podczas gdy ma w sobie 3 dziury). Ogólnie wyszła trochę kluskowata w porównaniu do reszty a to dlatego, że jest na nią nałożony PUSH podczas gdy na resztę nie. Na resztę też nałożę, żeby pewną spójność zachować :) Screeny z wjuporta: - sama klatka z TurboSmooth`em x2 - cały, dotychczasowy Roger Komentarze mile widziane :) pozdrawiam
kliment woroszyłow Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 No ładnie Leru co tu gadac więcej...ale juz bys wreszcie pokazał jakis zarys sceny czy cuś...czekam czekam a tu ciągle ten szkielecior...:D serio...czekam na więcej.
Leru Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 kliment woroszyłow -> otóż zarys sceny pokazałem w tym http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=288790&postcount=37 poście :) Też już bym chciał dalej iść ale na szczęście tu niewiele już zostało, miednicę zrobię i to będzie wszystko, po co mam się z nogami męczyć skoro i tak ich nie będzie widać :) pozdrawiam
jaras Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 jak to po co masz się męczyć ? a jak Ci się zmieni koncepcja kadru ? ;) o podniesieniu umiejętności modelowania nóg w ogóle nie będę wspominał ;) podoba mi się Twoja konsekwencja w dążeniu do celu - dobry przykład ! (prosze mi teraz dopisać member + 1 pkt ;) pozdrawiam
Leru Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 jaras -> za taki komplement to +3 pkt przynajmniej i uścisk pani Joli z recepcji :] co do kadru to raczej nie planję go zmieniać :) ew trochę może oddalę.
B-R Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Fajny mostek, troche przerysowany ale tak przeciez mialo byc :) Nie pamietam, jak to bylo dokladnie jesli chodzi o anatomie czlowieka (biologie mialem daawno temu, zreszta nigdy jej nie lubilem), ale ostatnie dwa zebra chyba z mostkiem sie nie lacza (moze jeszcze lepiej by to wygladalo)... Aaa, i jeszcze jedno - nie wiem, w jakiej fazie "rozkladu" Roger ma zostac przedstawiony..., co Ty na to, zeby jedno ze srodkowych zeber bylo oderwane od mostka? Wiem, ze to zakloci symetrie, ale efekt moglby byc ciekawy... :D Trzymam kciuki, czekam z niecierpliwoscia na wiecej :)
Leru Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 B-R -> tak, dwa żeberka jeszcze dołożę :) a co do tego oderwanego żeberka to dzięki serdeczne za propozycję ale pozostanę przy takiej wersji :). Chociaż może postestuję. THX :)
kliment woroszyłow Napisano 20 Grudzień 2005 Napisano 20 Grudzień 2005 LERU...TAMTEN zarys scenki widziałem...miałem na mysli cos bardziej przemawiającego do wyobraźni..myslałem ze już cos tam wymodelowałeś bardziejszego, tylko kisisz wstydzac sie pokazać:D
eco Napisano 21 Grudzień 2005 Napisano 21 Grudzień 2005 no ladnie ladnei - a jeszcze ostatnio slyszalem ze modelowanie nie idzie hehe - mam uwage- piszesz ze po miednicy koniec ze szkieletem bo i tak reszty nie bedzie widac ale lopateczki to mu pieknie wyrzezbiles :) - rozumiem ze to z powodu "wkrecenia" sie w sam proces modelowania :)
Leru Napisano 22 Grudzień 2005 Autor Napisano 22 Grudzień 2005 kliment woroszyłow -> coś bardziej przemawiającego niedługo nadejdzie bo skończyłem szkielecik :D co widać na załączonym obrazku eco -> łopateczki były tym co mnie opamiętało, sytuacja w stylu: 4 rano, "OMG co ja robiłem ? Modelowałem ? O łopatki wymodelowałem!" i totalnie ucięty film między 0:00 a 4:00 :] Ok więc oto Roger (jego szkielet) skończony. Trzeba to jeszcze tylko wymapować i texturki nałożyć :D Miednica widać połączona z kręgosłupem na stałe, zrobiona tylko przednia jej część bo resztę robić było bez sensu. Nie ma też kości ... ogonowej (?). Pierwszy obrazek miedniczka+kręgosłupik, drugi - render Rogera z trzema światłami (scanline). dzięki wszystkim za komentarze, keep `em coming :) pozdrawiam serdecznie :)
chveti Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 pięknie leruchu :D szkoda ze tak powoli Ci to idzie ^^.
kliment woroszyłow Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 szkoda ze tak powoli Ci to idzie ^^. Oj chveti!...biedak siedzi po nocach i niczym Św. Jerzy walczy ze złem internetowym a ty psiąkasz ze wolno....miedniczka bardzo ładna, jak zresztą i całość. No to teraz wreszcie będzie cos innego. dawaj dawaj bo coś ci wolno idzie!! :))
Leru Napisano 22 Grudzień 2005 Autor Napisano 22 Grudzień 2005 Dzięki chveti i kliment :) teraz już i tak przyspieszyłem i postaram się zrobić resztę o wiele szybciej :) pozdrawiam
Szymeq Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 ej miednica pierwsza klasa:D dawaj siatke:)
Leru Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 Szymeq -> oto siateczens (w załączniku ;) ) A teraz też mapowanko, momentami jest takie sobie ale tego "takiego sobie" nie będzie widać więc niech se takie nie teges będzie :] EDIT: No nareszcie zaczyna to jakoś wyglądać :) Roger wstawiony do sceny zamiast wcześniej widocznych prowizorycznych obiektów. Narazie prowizoryczne zostały te, które nie mają swoich gotowych odpowiedników. Poza szkieletu troszkę się jeszcze napewno zmieni, szczególnie wygięcie w granicach barków powinno być większe, troszkę poluzować to powinienem, tak sądzę ;) Podobnie z czaszką, muszę ją jakoś inaczej ustawić bo teraz to trochę smutno wygląda i tak... jakby był martwy ;) pozdrawiam i C&C mile widziane jak zawsze :)
jaras Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 nooooo , teraz to ja rozumiem , scenka się rodzi całkiem konkretna. Mam pytanie - czy on będzie siedział na piasku czy na jakichś monetach i kosztownościach ? no i 2 sprawa - lewa dłoń powinna byc zaciśnięta na tej pochodni czy co to tam jest . Przy kręgosłupie troszkę bym też powgryzał się w te kręgi - bo chyba troszkę zbyt równiutkie są - ogólnie fajny szkieletorek.pozdrawiam
Leru Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 jaras -> jasne, będzie zaciśnięta, ale to później jak już flintę zrobię :) Myślę, że powgryzam się na poziome tekstury. A Roger będzie siedział na złocie i kosztownościach :D cała pieczara kosztowności. Dzięki za komentarz :)
Gość eax Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 no wiec tak ;) sprawa numer jeden chrastka laczaca zebra z mostkiem nie ulega skostnieniu(zazwyczaj),a u ciebie nie dosc ze sie nie rozpadla to jeszcze sie powiekszyla ;) mozesz zostawic ta chrzastke, ale zmniejsz ja bardziej. KOlejna sprawa - ksztalt kosci, najlepiej widac na kosci ramieniowej.. wez zlap sie ze bicepsa i wymacaj kosc(no chyba ze masz tak wielkie miesnie ze nic nie poczujesz ;) )u ciebie te kosci wygladaja jakby byla kilka razy polamana i za kazdym razem zle zlozona ;) Luki brwiowe jak i same wneki na oczy sa zbyt ludzkie ;) jezelei robisz jakas tkanke pozniej na to to moze zostac ale jak nie no to za duzo rzczy tam wystaje.. ale juz teraz czuje ze bedzie to mialo bardzo fajny klimacik ;)
Leru Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 eax -> chciałem troszkę kreskówkowej stylizacji tu wrzucić, parę absurdów :) Dla przykładu parę pytań: - czemu Roger się nie rozpadł ? - czemu ma taki "wyraz twarzy" ? - czemu ma takie grube kości ? - czemu ogień (czego nie widać jeszcze) w lampionach z tyłu dalej się pali ? itd. Wszystko jest efektem zamierzonym :) Mimo to dzięki za komentarz.
hkropinski Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 wow, teraz dopiero rozumiem jak ma wyglądać scena... będzie na pewno super, już jest super, pozdrawiam
Gość eax Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 i tak uwazam ze kosci powinny byc proste - mimo wszystko ;)
Gotham Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Od biedy można powiedzieć że to zrośnięcia po wielokrotnych złamaniach, w końcu pirat, czyż nie? ;) Pozdrawiam,
Hindus Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 jak narazie lepiej niz dobrze co byś w samozachwyt nie popadł i zaczął odpoczywać ;) render będzie w klimatach typu Traitor ? :> pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się