Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Few shaders Test


Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam renderek testowy nowego materiału, polepszona wersja shaderka z jednego z moich wipów i nowe ustawienia scenki , troche pracy włożyłem także wrzucam i licze choćby na jeden koment i lepiej żeby nie dotyczył tematu ;) nie wiedziałem jak go nazwać - btw shader to oczywiście shellac ;)

 

poszedł edit - wrzuce pare testów, i ostatecznie podziele się shaderkami oczywiście jak ktoś będzie chciał to zassa a jak nie to nie ;)

 

na pierwszy ogeń próba plastiku.

 

k1ov.jpg

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

heh ja się an vray'u nie znam ale skóry to to raczej nie przypomina, a co do chromu to faktycznie za duże ziarno, wiem że chciałeś się tym popisać ale identyczne 'coś' można uzyskać zjeżdżąjąc jednym suwakiem w materiale dgs w mentalu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca jest świetna - a jak wrzucisz to na forum wielu będzie wdzięcznych, ale ja nie o tym...

 

Zawsze te wszystkie próbki - chromy itd fajnie wyglądają na kulistych powierzchniach, ale dla mnie masakrą jest robienie chromu na boxach. zawsze to lipnie w scenie wygląda.

 

Mógłbyś ten swój materiał zarzucić na boxa i bez zaokrąglonych powierzchni :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności