Skocz do zawartości

obiekty 3d: budynki do projektu DeamonetH


Kakrotto13

Rekomendowane odpowiedzi

Gość WojciechZ

No to wygraj:] Hehe wtedy kup mi jeden silniczek ok?:] Jednak musze przyznac ze jak na swoja cene truevision mnie zaskoczylo. Kolejny kupiec w drodze:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 165
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

spox - wyglada przyjemnie (rzuqu do dziela :D

 

fakt - trojkatow sporo - te pionowe kolki od plotu - ten podzial w srodku wydaje sie byc zbedny - bo w sumie to one proste sa :D - moze tylko szescian z noisem by wystarczyl

:D

 

a pozatym (nie wiem jaki bedzie widok tak do konca - glownie jak bardzo bedzie sie mozna zzomowac :) - ale te pierscienie... duzo tam wsadzasz... moze jednak jeden poligon i alfa - albo chociaz jak masz ten patent na ktorym wisi pierscien - ta galka moze lepiej jako sfera - juz jakas oszczednosc :D

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt te slupki wygladaja na proste ale to tylko wina ujecia choc chyba masz racje spokojnie mozna sie pozbyc tej jednej lini

 

.......

qrcze wywalilo mi maxa i nie zapisal ogrodzenia ...aa mniejsza z nim zrobi sie nowe lepsze ;] , co do pierscienia to on jest chyba dosyc prosto zrobiony

galka2hx.jpg

 

a duzo poly zeraja te dwie belki wewnatrz bramy bo to sa sciete cylindry ;]

 

pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imho to nie jest dobrze ... Bardzo duzo facow marnujesz zostawiajac poly z wiecej niz 4 vertexami, o ile mi wiadomo engine gry i tak zamieni to wszystko na same trianglesy.

Tutaj maly przyklad jak mozna to lepiej zagospodarowac, nie dorzucajac facow.

 

od lewej: 1. Obiekt, ksztaltem przypominajacy gore Twojego modelu. 2. Ten sam obiekt po przecieciu poly. 3. Ten sam obiekt po przestawieniu troche vertexow.

Zaznaczam ze kazdy z nich ma po 88 tri.

 

triangles8dh.jpg

 

ale moze mnie nie sluchaj bo ja sie nie znam...

 

ps. caly Twoj model mozna przebudowac tak, ze bedzie wygladal o wiele lepiej, a bedzie tyle samo tri co teraz.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde chlopaki ty to macie prerenderowane miec? czy realtime? wsumie modele jedwabiste ale jak patrze na liczbe poly to troche zaczynam sie zastanawiac na czym to ruszycie... chodz na sprzecie sie neiznam :) wiecie oprucz budynkow bram beda tez postacie i ogolnie rzecz biorac zapychacze/uszczegulacze sceny, a pamietacie ze kazde z tych rzeczy sa potrzebne zeby gra sie nei wydawala .. niewiem "dzinwna"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak malefatal tylko ze ta 3 figura juz nie ma takiego ksztaltu jaki zamierzalem otrzymac ;) no ale thx za porade

co do ilosci poly no to chyba przesadzilem bo pewnie texturka by wystarczyla do ukazania tego ze jest to zniszczone no ale tak to jest jak sie nie umie texturowac i probuje sie jak najwiecej detali pokazac poprzez ksztalt modelu .................. choc jak by na to nie patrzec to ta gra raczej nie wyjdzie jutro tak ze w momecie gdy sie ukaze na rynku to taka ilosc poly nie bedzie czyms nadzwyczajnym .... Hatred trza myslec przyszlosciowo :P joke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie cus:

 

z wlasnych spostrzerzen i zbytniego lenistwa aby naprawic:

- zla skala gornej belki oraz tych skrzyzowanych "czubow"

- troche sie gdzies zgubila skala na bocznych scianach co szczegolnie widac przy okiennicach

 

tak czy siak przyszedl nowy exp:

- detalowanie drewna i kamienia

 

kowal_final_v1_0.jpg

 

kowal_final_v1_0_add.jpg

 

kowal_final_v1_0_texture.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoxiur - ale jak empeck moowi - troche za bardzo wytarte

 

i jeszcze: to palenisko w naroznym slupie mi nie pasi - bo na pierwszy rzut oka wyglada jakbyscie przedluzyli podpore i zrobili komin (co jest bez sensu) - a dopiero potem mozna dojzec palenisko (wtedy wszystko nabiera sensu - ale pierwsze wrazenie dziwnosci pozostaje)

 

pozdrawiam - texturka swietna tak w ogole :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wytarcia rzeczywiscie mozna by zniwelowac - szczegolnie na kominie - pomysle o tym a poki co - tu sorki ze dopiero teraz - koncept ojca k13, ktoremu bardzo dziekujemy za pomoc

- nad Deamoneth pracuja cale pokolenia ;P

 

kowal2hl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiscie na kominie te starcia troche za mocne, ale wszedzi indzie spoko i wydaje mi sie ze nie powinno byc tych starc przy ziemi... tam powinno chyba przechodzic w jakis ciemniejszy kolor, ze niby zabrudzenia czy cos takiego :P. A tak to bardzo mi sie podoba :)

 

Troche odszedles od konceptu :P, wydaje mi sie ze fajny bylby taki "znaczek" na froncie dachy znaczy na poddaszu czy jak to sie tam zwie takie "Y" ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hatred -> kumin jest pelen w srodku sadzy ;) (jest tyle siatki ile bedziesz mogl zobaczyc w grze - nie wiecej ) poza tym bedzie sie z niego unosil czarny smolisty lepki dymek miotany w ktora tam strone wiatr zawieje - zdalem sobie sprawe z jednego - palenisko - jeszcze nie przerabialismy tego motywu ale powinno byc rozswietlone - bede musial nad tym pomyslec - mapa iluminacji? (sredni jeszcze jestem w tej tematyce).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno wystarczyc oswietlenie vertexowe, chociaz w zwiazku z wejsciem next genow bedzie bardziej rozsadne pixelowe, ale to juz od programistow zalezy. Nie mniej jednak domek mi sie podoba. A co do havoca. CO on ma wspolnego z tymi domkami?? Bo tak nie zabardzo widze tutaj jakies sensowne polaczenie go (chyba ze domek bedzie robil za rag doll'a czego mimo sporej wyobrazni nie jestem w stanie sobie wyobrazic). Nie mnie jednak moze mowimy o dwoch roznych havoc'ach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem w to najprostsze demko Deamoneth.Muszę przyznać że naprawdę jest proste, ale myślę, że gra może być świetna po rozbudowaniu jej.Jeżeli będzie naprawdę dużo bajerów (typu atrybuty, umiejętności, atuty, czary i inne talenty) które dadzą

 

 

 

 

 

wiele możliwości rozwoju postaci to na pewno gra na tym bardzo wiele zyska (gdyż nie ma podziału na klasy i rasy).W końcu atrybuty i przedmioty to jest to co gracze kochają

 

najbardziej ;-)

 

Nie mogę się doczekać jakiegoś bardziej rozbudowanego demka tej gry, żeby ją trochę przetestować.Mam nadzieję, że się nie poddacie i projekt zostanie ukończony, bo przedwczesna śmierć tej gry byłaby totalną

 

 

 

 

 

klapą

 

.A wiadomo doskonale, że Polak potrafi, i to potrafi więcej niz inni.Życzę zatem wytrwałości i wielu nowych pomysłów!Pamiętajcie - zawsze do przodu z podniesionym czołem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Fizyka w grach (a przynajmniej NovodeX, jak Havok, to nie wiem) nie używa to liczenia fizyki aktualnego kształtu obiektu, tylko specjalnie przygotowanych bounding boxów. Zatem polycount to nie jest aż taki problem, większym jest stopień skomplikowania kształtu obiektu.

 

Por@szek - :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie:

Czy prezentowane obiekty może uzyć każdy np. w swojej grze czy są one tylko własnością autora i nie mogą być nigdzie użyte? Te grafiki są po prostu rewelacyjne. Robię gre o słowianach w Rpg makerze Xp (może ktoś słyszał o tym programie?) i standardowe grafiki tego programu są nędzne. Chciałbym wstawić tam inną grafikę, a te domki są fantastyczne. Czy mógłbym je zamieścić? Oczywiście umieszczę informacje kto je zrobił itp. Potrzebny był by mi tylko 1 rzut niewielkich rozmiarów - jak w starych rpg'ach na snesie. Nie wiecie może gdzie mogę znaleźć darmową grafikę 3d właśnie w takim stylu? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gromateist - jeszcze poltorej roku temu bylismy na takim samym poziomie co Ty. Udalo nam sie jakims cudem - we dwojke z programista Matim (zalozycielem) wymodelowac 3 ledwo co trzymajace sie kupy postacie ktore mialy za zadanie symulowac rozbudowane i smiertelnie grozne jednostki wroga - zdazylismy po czasie nawet stworzyc cos na ksztalt pseudogrywalnego mini dema ;) Wtedy jednak postanowilismy stworzyc cos wiekszego i zalozyc zespol. KOsztowalo nas to setki godzin spedzonych przed monitorem - mase zarwanych nocek i kupe staran aby zdobyc ludzi do grupy - ktora rpzeciez caly czas sie rozwija a projekt dopiero co zaczyna ruszac.

 

Do czego zmierzam - sadze iz powinienes sie kierowac podbna sciezka - nie jest ona zbyt szybka ani prosta - w odroznieniu od poproszenia o gotowy produkt powinienes zainwestowac we wlasne umiejetnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko zapytalem ;) jeśli kogoś uraziłem to przepraszam. W zasadzie chodziło mi tylko o 1 rzut camery i rysunek zapisany w png, nie cały model. Ale macie rację. Lepiej będzie jak zrobię własne grafiki w końcu czegoś się nauczę. Mam niestety tylko wersję 5.0 maxa, ale zawsze coś :). Umiem zrobić już prostą szafkę i ją oświetlić :P. Ale i tak edytor map do unreal, mimo że całkiem podobny to jednak był prostrzy w obsludze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s3zi1.th.jpg

 

s4wu4.th.jpg

 

Dwa screeny, jako że coś tu ucichło :) Może nie powalają ale nigdy my dajemy fake'ów z maxa ;)

Co prawda w grze takich widoków nie będzie, ze względu na ustawienie kamery (jedynie w rozmowach z NPC), ale co tam.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności