Napisano 29 Lipiec 200519 l No to wygraj:] Hehe wtedy kup mi jeden silniczek ok?:] Jednak musze przyznac ze jak na swoja cene truevision mnie zaskoczylo. Kolejny kupiec w drodze:D
Napisano 30 Lipiec 200519 l No i słusznie ;) Cena jak za te możliwości atrakcyjna, łatwość programowania + duża elastyczność, do tego obsługa wielu języków i bardzo przyjazna społeczność. W sumie polecam.
Napisano 30 Lipiec 200519 l dokladnie :) wezcie idzcie gdzies na warsztat albo cos :D nie no ale to chamsko zabrzmialo :D
Napisano 31 Lipiec 200519 l Autor hehe poprawnie chamskie ;D, no dobra to ja ide na warsztac.pac.pl robic burdel cya ;]
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor taki niewielki projekcik ,bo widze ze topic zamarl :P wiem ze troche duzo poly jak na taki nieskomplikowany obiekt , no ale na scenie pozostalo sporo plaszczyzn ktorych nie widac i ktore mozna usunac
Napisano 2 Sierpień 200519 l spox - wyglada przyjemnie (rzuqu do dziela :D fakt - trojkatow sporo - te pionowe kolki od plotu - ten podzial w srodku wydaje sie byc zbedny - bo w sumie to one proste sa :D - moze tylko szescian z noisem by wystarczyl :D a pozatym (nie wiem jaki bedzie widok tak do konca - glownie jak bardzo bedzie sie mozna zzomowac :) - ale te pierscienie... duzo tam wsadzasz... moze jednak jeden poligon i alfa - albo chociaz jak masz ten patent na ktorym wisi pierscien - ta galka moze lepiej jako sfera - juz jakas oszczednosc :D pozdrawiam
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor fakt te slupki wygladaja na proste ale to tylko wina ujecia choc chyba masz racje spokojnie mozna sie pozbyc tej jednej lini ....... qrcze wywalilo mi maxa i nie zapisal ogrodzenia ...aa mniejsza z nim zrobi sie nowe lepsze ;] , co do pierscienia to on jest chyba dosyc prosto zrobiony a duzo poly zeraja te dwie belki wewnatrz bramy bo to sa sciete cylindry ;] pozdrowka
Napisano 2 Sierpień 200519 l imho to nie jest dobrze ... Bardzo duzo facow marnujesz zostawiajac poly z wiecej niz 4 vertexami, o ile mi wiadomo engine gry i tak zamieni to wszystko na same trianglesy. Tutaj maly przyklad jak mozna to lepiej zagospodarowac, nie dorzucajac facow. od lewej: 1. Obiekt, ksztaltem przypominajacy gore Twojego modelu. 2. Ten sam obiekt po przecieciu poly. 3. Ten sam obiekt po przestawieniu troche vertexow. Zaznaczam ze kazdy z nich ma po 88 tri. ale moze mnie nie sluchaj bo ja sie nie znam... ps. caly Twoj model mozna przebudowac tak, ze bedzie wygladal o wiele lepiej, a bedzie tyle samo tri co teraz. Pozdrawiam
Napisano 2 Sierpień 200519 l kurde chlopaki ty to macie prerenderowane miec? czy realtime? wsumie modele jedwabiste ale jak patrze na liczbe poly to troche zaczynam sie zastanawiac na czym to ruszycie... chodz na sprzecie sie neiznam :) wiecie oprucz budynkow bram beda tez postacie i ogolnie rzecz biorac zapychacze/uszczegulacze sceny, a pamietacie ze kazde z tych rzeczy sa potrzebne zeby gra sie nei wydawala .. niewiem "dzinwna"
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor tak malefatal tylko ze ta 3 figura juz nie ma takiego ksztaltu jaki zamierzalem otrzymac ;) no ale thx za porade co do ilosci poly no to chyba przesadzilem bo pewnie texturka by wystarczyla do ukazania tego ze jest to zniszczone no ale tak to jest jak sie nie umie texturowac i probuje sie jak najwiecej detali pokazac poprzez ksztalt modelu .................. choc jak by na to nie patrzec to ta gra raczej nie wyjdzie jutro tak ze w momecie gdy sie ukaze na rynku to taka ilosc poly nie bedzie czyms nadzwyczajnym .... Hatred trza myslec przyszlosciowo :P joke
Napisano 2 Sierpień 200519 l Hatred - dadzą w wymaganiach GF7 i po kłopocie :) A poważnie jak ich gra zostanie wydana to po GF 4 będzie już wspomnienie, tak jak teraz po rivkach.
Napisano 6 Sierpień 200519 l takie cus: z wlasnych spostrzerzen i zbytniego lenistwa aby naprawic: - zla skala gornej belki oraz tych skrzyzowanych "czubow" - troche sie gdzies zgubila skala na bocznych scianach co szczegolnie widac przy okiennicach tak czy siak przyszedl nowy exp: - detalowanie drewna i kamienia
Napisano 6 Sierpień 200519 l spoxiur - ale jak empeck moowi - troche za bardzo wytarte i jeszcze: to palenisko w naroznym slupie mi nie pasi - bo na pierwszy rzut oka wyglada jakbyscie przedluzyli podpore i zrobili komin (co jest bez sensu) - a dopiero potem mozna dojzec palenisko (wtedy wszystko nabiera sensu - ale pierwsze wrazenie dziwnosci pozostaje) pozdrawiam - texturka swietna tak w ogole :D
Napisano 6 Sierpień 200519 l wytarcia rzeczywiscie mozna by zniwelowac - szczegolnie na kominie - pomysle o tym a poki co - tu sorki ze dopiero teraz - koncept ojca k13, ktoremu bardzo dziekujemy za pomoc - nad Deamoneth pracuja cale pokolenia ;P
Napisano 6 Sierpień 200519 l rzeczywiscie na kominie te starcia troche za mocne, ale wszedzi indzie spoko i wydaje mi sie ze nie powinno byc tych starc przy ziemi... tam powinno chyba przechodzic w jakis ciemniejszy kolor, ze niby zabrudzenia czy cos takiego :P. A tak to bardzo mi sie podoba :) Troche odszedles od konceptu :P, wydaje mi sie ze fajny bylby taki "znaczek" na froncie dachy znaczy na poddaszu czy jak to sie tam zwie takie "Y" ;]
Napisano 6 Sierpień 200519 l ;) zawsze jak smigam 1.0 na max3d to pojawia sie po jakims czasi wersja 1.1 ;D - odczekam chwilke az wszsytko wylowicie i wroce do projketu
Napisano 7 Sierpień 200519 l ladniutkie :) przez wyciagniecie tak tych Y na dachach nabral budynek azjatyckich kształtow :) (komin jest pelny w srodku?)
Napisano 7 Sierpień 200519 l Sam nie wiem co jest przyjemniejsze patrzenie na te modele na forum czy oglądanie ich w grze ;) Modele piękne ale to chyba Havok tylko uciągnie
Napisano 7 Sierpień 200519 l Autor jak juz bylo mowione gra nie wyjdzie za miesiac tylko za jakis rok dwa ;] wiec co do ilosci poli , texturki nie ma sie co czepac ;] ze za duze czy za duzo :P
Napisano 7 Sierpień 200519 l Hatred -> kumin jest pelen w srodku sadzy ;) (jest tyle siatki ile bedziesz mogl zobaczyc w grze - nie wiecej ) poza tym bedzie sie z niego unosil czarny smolisty lepki dymek miotany w ktora tam strone wiatr zawieje - zdalem sobie sprawe z jednego - palenisko - jeszcze nie przerabialismy tego motywu ale powinno byc rozswietlone - bede musial nad tym pomyslec - mapa iluminacji? (sredni jeszcze jestem w tej tematyce).
Napisano 8 Sierpień 200519 l Powinno wystarczyc oswietlenie vertexowe, chociaz w zwiazku z wejsciem next genow bedzie bardziej rozsadne pixelowe, ale to juz od programistow zalezy. Nie mniej jednak domek mi sie podoba. A co do havoca. CO on ma wspolnego z tymi domkami?? Bo tak nie zabardzo widze tutaj jakies sensowne polaczenie go (chyba ze domek bedzie robil za rag doll'a czego mimo sporej wyobrazni nie jestem w stanie sobie wyobrazic). Nie mnie jednak moze mowimy o dwoch roznych havoc'ach.
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor havoc moze sie komus pomylilo z silnikiem graficzyn ... no chyba ze takowy istnieje ;]
Napisano 8 Sierpień 200519 l Grałem w to najprostsze demko Deamoneth.Muszę przyznać że naprawdę jest proste, ale myślę, że gra może być świetna po rozbudowaniu jej.Jeżeli będzie naprawdę dużo bajerów (typu atrybuty, umiejętności, atuty, czary i inne talenty) które dadzą wiele możliwości rozwoju postaci to na pewno gra na tym bardzo wiele zyska (gdyż nie ma podziału na klasy i rasy).W końcu atrybuty i przedmioty to jest to co gracze kochają najbardziej ;-) Nie mogę się doczekać jakiegoś bardziej rozbudowanego demka tej gry, żeby ją trochę przetestować.Mam nadzieję, że się nie poddacie i projekt zostanie ukończony, bo przedwczesna śmierć tej gry byłaby totalną klapą .A wiadomo doskonale, że Polak potrafi, i to potrafi więcej niz inni.Życzę zatem wytrwałości i wielu nowych pomysłów!Pamiętajcie - zawsze do przodu z podniesionym czołem!
Napisano 8 Sierpień 200519 l hmmm - z tego co ja wiem to havok jest silnikiem tylko 'fizycznym' (stad poraszkowe rag-doll) - ale moge sie mylic - w sumie to ja tylko werteksy przestawiam :D
Napisano 8 Sierpień 200519 l To jest mój text ;) Oczywiścei że Havok jest silnikiem fizycznym. Tracącym nieco na rzecz NovodeX'a ;)
Napisano 8 Sierpień 200519 l Ja mówiłem o fizyce skoro modele są tak szczegółowe to w razie jakieś fizyki będzie się mu chyba trudniej sobie poradzić. Ale szkoro to ma jeszcze czas to napewno coś się wymyśli
Napisano 8 Sierpień 200519 l Niekoniecznie. Fizyka w grach (a przynajmniej NovodeX, jak Havok, to nie wiem) nie używa to liczenia fizyki aktualnego kształtu obiektu, tylko specjalnie przygotowanych bounding boxów. Zatem polycount to nie jest aż taki problem, większym jest stopień skomplikowania kształtu obiektu. Por@szek - :P
Napisano 8 Sierpień 200519 l poza tym w cRPG fizyka nie jest az na tak wilkim poziomie ze havoki sa do niej potrzebne spojzcie na gry ktore rpg wychodza
Napisano 9 Sierpień 200519 l nie no - dzis offtopic dozwolony, tymbardziej taki ciekawy - rzuq ma 22 ;D
Napisano 22 Sierpień 200519 l Mam pytanie: Czy prezentowane obiekty może uzyć każdy np. w swojej grze czy są one tylko własnością autora i nie mogą być nigdzie użyte? Te grafiki są po prostu rewelacyjne. Robię gre o słowianach w Rpg makerze Xp (może ktoś słyszał o tym programie?) i standardowe grafiki tego programu są nędzne. Chciałbym wstawić tam inną grafikę, a te domki są fantastyczne. Czy mógłbym je zamieścić? Oczywiście umieszczę informacje kto je zrobił itp. Potrzebny był by mi tylko 1 rzut niewielkich rozmiarów - jak w starych rpg'ach na snesie. Nie wiecie może gdzie mogę znaleźć darmową grafikę 3d właśnie w takim stylu? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Napisano 22 Sierpień 200519 l Z tego zo ja wiem obiekty tworzone do Deamoneth sa wlasnoscia Deamoneth. Dlatego ze nie jedna osoba jest tworca obiektu tylko zespol. Mamy dosc konkretny podzial prac, wiec zgode musialby wyrazic zespol nie pojedynczy czlowiek.
Napisano 22 Sierpień 200519 l Gromateist - wieksza radosc bys mial jak bys wzial swoj zespol i stworzyl sam budynki. Po co korzystac z czyjejs pracy?
Napisano 22 Sierpień 200519 l Bo ja o projektowaniu 3d mam tyle pojęcia co o południowo-amerykańskich mrówkach. Bardzo bym chciał coś zrobić w 3d, ale nie potrafię.
Napisano 23 Sierpień 200519 l Gromateist - jeszcze poltorej roku temu bylismy na takim samym poziomie co Ty. Udalo nam sie jakims cudem - we dwojke z programista Matim (zalozycielem) wymodelowac 3 ledwo co trzymajace sie kupy postacie ktore mialy za zadanie symulowac rozbudowane i smiertelnie grozne jednostki wroga - zdazylismy po czasie nawet stworzyc cos na ksztalt pseudogrywalnego mini dema ;) Wtedy jednak postanowilismy stworzyc cos wiekszego i zalozyc zespol. KOsztowalo nas to setki godzin spedzonych przed monitorem - mase zarwanych nocek i kupe staran aby zdobyc ludzi do grupy - ktora rpzeciez caly czas sie rozwija a projekt dopiero co zaczyna ruszac. Do czego zmierzam - sadze iz powinienes sie kierowac podbna sciezka - nie jest ona zbyt szybka ani prosta - w odroznieniu od poproszenia o gotowy produkt powinienes zainwestowac we wlasne umiejetnosci.
Napisano 23 Sierpień 200519 l Autor amen ;] ............ a jesli chodzi o darmowe modele to chyba byly tu podawane linki na tym forum ;]
Napisano 24 Sierpień 200519 l Ja tylko zapytalem ;) jeśli kogoś uraziłem to przepraszam. W zasadzie chodziło mi tylko o 1 rzut camery i rysunek zapisany w png, nie cały model. Ale macie rację. Lepiej będzie jak zrobię własne grafiki w końcu czegoś się nauczę. Mam niestety tylko wersję 5.0 maxa, ale zawsze coś :). Umiem zrobić już prostą szafkę i ją oświetlić :P. Ale i tak edytor map do unreal, mimo że całkiem podobny to jednak był prostrzy w obsludze ;)
Napisano 24 Sierpień 200519 l Autor no nie wiem ;] jak dla mnie to max jest o wiele latwiejszy ;] , a w ED do Unreala to sie polapac nie moglem ;] .... aha nie martw sie nikt sie nie urazil :]
Napisano 24 Sierpień 200519 l Ja też mam wersję 5.0 maxa... Jeżeli dopiero zaczynasz z grafiką to nie jest żadna przeszkoda... Kolejne wersje maxa mają więcej bajerów i zaawansowanych narzędzi, ale bez przesady, max 5.0 to już naprawdę niezły kombajn...
Napisano 24 Sierpień 200519 l Autor no i latwiejszy dla poczatkujacych .. bo np w max 6 ukryty jest pasek z obiektami ;]
Napisano 24 Sierpień 200519 l Powiedzmy sobie szczerze. Bez motywacji nic sie nie zrobi. Wiec zamiast marudzic - wszyscy do roboty!!:]
Napisano 24 Sierpień 200519 l Autor co za motywacja ;D , no ale cuz masz racje trza sie do roboty wziasc ;]
Napisano 15 Wrzesień 200519 l Cza sie wziasc za cztery litery i czwiczyc ;] Dobre checi to dobry poczatek. Sam sie dopiero gameartu ucze i wiem cos o tym ;D
Napisano 17 Lipiec 200618 l Dwa screeny, jako że coś tu ucichło :) Może nie powalają ale nigdy my dajemy fake'ów z maxa ;) Co prawda w grze takich widoków nie będzie, ze względu na ustawienie kamery (jedynie w rozmowach z NPC), ale co tam. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto