Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

>Leleń: fałdy są jaknajbardziej ręczenie modelowane metodą face2face

 

>Dareg: honkera chyba nie bede już modelować bo jeszcze mam pare obiektow do zrobienia i nie wiem czy z czasem sie wyrobie.

 

>Valery: jak sie blizej przyjzysz to jeszcze sporo obiektow jest nie wygladzonych ale scena bez zadnego smootchowania bedzie mial kolo miljona scianek a kadr jest dosc spory wiec wygladzenie detali nie ma wiekszego znaczenia.

 

pzdr. Vetis

Napisano

kurcze cos mi sie nie pokazala wiadomosc..

 

Pisalem ze bardzo podoba ja mi sie modele i ze moro na kamizelce nie powinno byc takie intesywne tylko bardziej piaskowe. Aaa i ze nie podobja mi sie okularki, bez nich wyglada fajniej i uwidocznilo bo to jakze wspanialy modeling glowy.

 

pozdrawiam

Napisano

hehe bardzo fajna scena, tylko w ostatnim renderze zauwazylem ze kolo ma strasznie nienaturalnie wielka grdykce,,, tarczyce ma czy co: ], texturki calkiem calkiem, tylko bedziesz musial je bardziej stonowac, bo narazie to wyglada jak kreskowka, w rzeczywistosci kolory sa bardzo zlane i sa w jednym tonie,,,hehe latwo sie wymadrzac a sam mam ten problem ,, pozdro

Napisano

dzieki za pochwaly ale czas na troche krytyki i rady. wrzucam ponizej render jak obecnie wyglada zolnierz i moje pytanie dotyczy wygladu munduru: uwazacie ze moze taki zostac czy powinien byc poprawiony bo nie przypomina munduru ?

 

-nie patrzci na texture obuwia poniewaz jest w produkcji :D

 

pzdr. Vetis

Napisano

Oż kurde:0 Vetis genialnie Ci to idzie:) Mi się to troszke kojarzy z Full Spectrum Warrior. W każdej grze takie modele chciałbym oglądać. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym znów nie dorzucił 3 groszy:P A więc: SVD i Beryle to broń ciężka, sugerował bym dodanie np P-84Glauberyt, który zabija samym wyglądem:) Hmm..moze noktowizor montowany na chełmie? Pasował by także "operator" z Polskiej jednostki specjalnej GROM, często współpracują z regularnymi oddziałami WP. Znając Twój skill w modelowaniu postaci GROMek wyglądałby bosko:D I na koniec kilka refek:

 

/EDIT/

Aha pamiętaj o T-shirtach tam jest gorąco jak cholera:D, albo chociaż podwinięte rękawy od BDU(munduru).

Napisano

nie raczej gromu nie bedzie a podwiniete rekawy, czapki itp. "modyfikacje" nie pasuja, to wsumie patrol ma byc to musza bych wyrychtowani i bojowi :)

 

hummer_env.jpg

soldier_02.jpg

soldier_03.jpg

Napisano

nie no.. szczeka opada :D mam drobne uwagi do umundurowania.. mam takie buty jak polacy w Iraku i musze powiedziec ze przy palcach but nie jest az taki wysoki .. i druga sprawa to texturki.. rozumiem, ze robisz kamuflasz pustynnych polskich sil zbrojnych.. szczerze mowiac amerykanskie munrury tzw. 3 - colour sa latwiejsze do zrobienia .. ale mam nadzieje ze uda Ci sie dobrze odwzorowac mundur polskiego zolnierza ;) keep working. :D

Napisano

a ja sie przyczepie:):

-kamyki bardzo sztuczne

-jeśli tam za tą kratą ma być wybita szyba to nie wyszlo ci to:)

-pozatym bardzo dobże:) tak 3maj

 

Edit:

teaz jestem już maksymalnie upierdliwy ,ale ta droga jakaś nie taka , wygłąda jakby były tak chodniki i krawężnik przysypane piaskiem,nie powinno być tylko dwóch takich wyjeżdżonych pasków,i tak fajnie bieżnik odbity:) wtedy to by byl wypas:)

 

Edit2:dobra wiem wiem upierdliwy jestem ,ale ta skóra wygłąda jakby był sam kolor nałożony bez teksturki,no i gardla wygłądają jakby chcieli połknąć bułke z bananem na raz ale im sie nie udalo:)

A i jeszcze żebyście nie myśleli zę mi sie niepodoba to napisze:"bardzo mi sie poboda,luzik i wypasik":))

ps. z tym grafem na murze to dowaliłeś:D:D

pozdro

Napisano

Modeling good, teksturki tez, oczywiscie zgadzam sie ze droga wyglada poprostu lipnie w porownaniu co do reszty, podejrzewam ze trzeba dodac troche bump maping na niej lub inna mapke na difuse. Ale ...

 

Pozdro

Napisano

vetis -> do sceny mi to nie pasuje ale czystość modeli jest fajnym rozwiązaniem :)

Zabieraj się do składania sceny w całość, niedługo nominacje!

Gość _Kreska_
Napisano

jak dla mnie bardzo fajnie to wyglada, nie jak typowe 3d , masz styl :) . Robiles cos z renderem w fotoszopie?

Napisano

Nie no wszystko ładnie pieknie fajny jakis taki klimacik sie robi...a bedzie podmuch wiatru z piachem?

 

PS: to grafitti na scianie to mnie rozwaliło :|

Napisano

1. dzieki za opinie :D ciesze sie ze sie podoba

 

2.wrzucam jeszcze zolnierzy. Chyba modele takie juz zostana, moze troche bumpa i ustawienie textur zmienie:

 

soldier_04.jpg

Napisano

naprawde swietna praca.. ten hummer mi sie podoba :D.. jedyna rzecza na ktora zwracam uwage.. to sznurowki przy butach.. troszke odstaja albo u zolnierza po lewej wogole nie dotykaja buta.. i w wojsku jest tak ze sznurowki nie zwisaja tylko sa wlozone do srodka.. :D pozdro. ;)

Napisano

Świetne, zwłaszcza ostatni renderek żołnierzy- w poprzednich mieli cienie zupełnie wypłukane- teraz są o wiele lepsi. Całość zarąbista- zdziwiłbym się gdyby nie było miejsca na podium.

Napisano

to jest doskonale, robilem kiedys hummera ale go nie skonczylem, wiec fajnie jest zobaczyc skonczonego hummera i to w bardzo dobry sposob(tekstura jest rewelacyjna), oglnie fajnie i wogole, tylko na scenke czekac pozostaje... :)

Napisano

Superrr :] tylko kilka bugów do poprawienia by było- Magazynek do SWD jest niewymiarowy. Wzór camo na mundurach jest rozlany, zbyt mało widoczny no i nie jest to wzór armi polskiej z Iraku. Reszta bomba :]

Napisano

Vetis - całkiem serio - wrzuciłbym z tył rozpędzony pickup z bojówkarzami arabskimi.

Wiem, że z tamtej strony widać wjazd na teren bazy, ale możesz się jej pozbyć.

 

Poprostu scenie brakuje dynamizmu.

Napisano

modele żołnierzy bardzo dobre,

autko nieco kanciaste, zchamferowałabym kanty.

 

spróbój jak by było gdybyś zwiększył trochę kontrast oświetlenia, prześwietlając pewne elementy lub dodając lekki glow na objekty najbardziej wystawione na słońce, żeby było widać gorąc.. nie wiem czy rozumiesz co usiłuję powiedzieć.

 

kamienie przed autem rozstaw tak jakby tamtędy już auta były przejechały (między oponami więcej kamieni niż pod oponami)

 

mógłbyś spróbować jak by było gdyby całośc otoczyć lornetką, że niby ktoś ich obserwuje i zaraz zaatakuje. (ale nie wiem, to może nie wyjść)

Napisano

ooooooo to co Ania powiedziała + tło (niebo niebieskie zamień na jakieś cieplejsze albo przynajmniej jaśniejsze)

Dałbym kamerę bliżej, teraz panowie żołnierze stanowią jakby tło, nie grają pierwszych skrzypiec.

Napisano

ja bym wywalil kamyki, wlaczyl swiatla w samochodze :] z takim jakims glowem, no i tyl sceny i chmory do zmiany :] ale nie wiem na co ...

poza tym jest Git

Napisano

ja bym zrobil ze oni sie bronia...samochód troche rozwalony czy cos...ze

strzelaja do kogos...jeden moze np byc ranny

kombinuj bo ogoolnie to scenka dobrze wyglada ale naprawde brak tu dynamizmu:|




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności