Valery Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 a ja sie czegos dopatrzylem:D luneta dragunova nie ma wygladzania:D
Vetis Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 >Leleń: fałdy są jaknajbardziej ręczenie modelowane metodą face2face >Dareg: honkera chyba nie bede już modelować bo jeszcze mam pare obiektow do zrobienia i nie wiem czy z czasem sie wyrobie. >Valery: jak sie blizej przyjzysz to jeszcze sporo obiektow jest nie wygladzonych ale scena bez zadnego smootchowania bedzie mial kolo miljona scianek a kadr jest dosc spory wiec wygladzenie detali nie ma wiekszego znaczenia. pzdr. Vetis
kliment woroszyłow Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 jesli z texturami dasz rade jak z modelingiem to dla mnie jestes w trójce najlepszych w tej bitwie:) gratki!
urban Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 tak sobie przeglądam forum a tu widze tak ładną prackę jest świetna bardzo bardzo mi się podoba
Hindus Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 nop przodowa robota :] fajnie ten soldżjer wyszedł ;)
wooka Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 kurcze cos mi sie nie pokazala wiadomosc.. Pisalem ze bardzo podoba ja mi sie modele i ze moro na kamizelce nie powinno byc takie intesywne tylko bardziej piaskowe. Aaa i ze nie podobja mi sie okularki, bez nich wyglada fajniej i uwidocznilo bo to jakze wspanialy modeling glowy. pozdrawiam
KLICEK Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 bardzo mi sie podoba Vetis no no zolnierz jest super na masakre :)
KoMic Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 hehe bardzo fajna scena, tylko w ostatnim renderze zauwazylem ze kolo ma strasznie nienaturalnie wielka grdykce,,, tarczyce ma czy co: ], texturki calkiem calkiem, tylko bedziesz musial je bardziej stonowac, bo narazie to wyglada jak kreskowka, w rzeczywistosci kolory sa bardzo zlane i sa w jednym tonie,,,hehe latwo sie wymadrzac a sam mam ten problem ,, pozdro
Obywatel Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 o kurcze! nie zagladalem tu wczesniej przez tego hummera w miniaturce, a tu taka pracka. Dawaj dawaj.
Vetis Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 dzieki za pochwaly ale czas na troche krytyki i rady. wrzucam ponizej render jak obecnie wyglada zolnierz i moje pytanie dotyczy wygladu munduru: uwazacie ze moze taki zostac czy powinien byc poprawiony bo nie przypomina munduru ? -nie patrzci na texture obuwia poniewaz jest w produkcji :D pzdr. Vetis
kliment woroszyłow Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 hmm....poszukaj zdjęc polkich sołdatów w iraku...kolory troche nie te.....kamizelka za zielona...a reszta za mało plamiasta....poza tym chyba moze byc....
Pionier Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 przymykajac oko na komentarz Klimenta stwierdzam ze model jest ok, mi sie podoba i sam chcialbym taki zrobic, dawaj dalej ! Pozdro
nielot007 Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 Witam moglbys pokazac siatke zolnierza?? pozdro
Vetis Napisano 22 Sierpień 2005 Autor Napisano 22 Sierpień 2005 >nielot - siatka na zyczenie >Godry - dzieki, pewnie pomoze :)
BlackTalon Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 Oż kurde:0 Vetis genialnie Ci to idzie:) Mi się to troszke kojarzy z Full Spectrum Warrior. W każdej grze takie modele chciałbym oglądać. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym znów nie dorzucił 3 groszy:P A więc: SVD i Beryle to broń ciężka, sugerował bym dodanie np P-84Glauberyt, który zabija samym wyglądem:) Hmm..moze noktowizor montowany na chełmie? Pasował by także "operator" z Polskiej jednostki specjalnej GROM, często współpracują z regularnymi oddziałami WP. Znając Twój skill w modelowaniu postaci GROMek wyglądałby bosko:D I na koniec kilka refek: /EDIT/ Aha pamiętaj o T-shirtach tam jest gorąco jak cholera:D, albo chociaż podwinięte rękawy od BDU(munduru).
Vetis Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 nie raczej gromu nie bedzie a podwiniete rekawy, czapki itp. "modyfikacje" nie pasuja, to wsumie patrol ma byc to musza bych wyrychtowani i bojowi :)
Pinki Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 nie no.. szczeka opada :D mam drobne uwagi do umundurowania.. mam takie buty jak polacy w Iraku i musze powiedziec ze przy palcach but nie jest az taki wysoki .. i druga sprawa to texturki.. rozumiem, ze robisz kamuflasz pustynnych polskich sil zbrojnych.. szczerze mowiac amerykanskie munrury tzw. 3 - colour sa latwiejsze do zrobienia .. ale mam nadzieje ze uda Ci sie dobrze odwzorowac mundur polskiego zolnierza ;) keep working. :D
BlackTalon Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 Hmmm... takie modele w Counter Strike'u trzeba zaimplementować, na mapie de_dust wyglądałyby pięknie:) Dobra robota Vetis.
Bombel Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 a ja sie przyczepie:): -kamyki bardzo sztuczne -jeśli tam za tą kratą ma być wybita szyba to nie wyszlo ci to:) -pozatym bardzo dobże:) tak 3maj Edit: teaz jestem już maksymalnie upierdliwy ,ale ta droga jakaś nie taka , wygłąda jakby były tak chodniki i krawężnik przysypane piaskiem,nie powinno być tylko dwóch takich wyjeżdżonych pasków,i tak fajnie bieżnik odbity:) wtedy to by byl wypas:) Edit2:dobra wiem wiem upierdliwy jestem ,ale ta skóra wygłąda jakby był sam kolor nałożony bez teksturki,no i gardla wygłądają jakby chcieli połknąć bułke z bananem na raz ale im sie nie udalo:) A i jeszcze żebyście nie myśleli zę mi sie niepodoba to napisze:"bardzo mi sie poboda,luzik i wypasik":)) ps. z tym grafem na murze to dowaliłeś:D:D pozdro
andrzejp Napisano 3 Wrzesień 2005 Napisano 3 Wrzesień 2005 Modeling good, teksturki tez, oczywiscie zgadzam sie ze droga wyglada poprostu lipnie w porownaniu co do reszty, podejrzewam ze trzeba dodac troche bump maping na niej lub inna mapke na difuse. Ale ... Pozdro
BlackTalon Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 http://www.sturmgewehr.com/bhinton/AK/ może się przydać przy texturkach:) Powodzenia Vetis
Leru Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 vetis -> do sceny mi to nie pasuje ale czystość modeli jest fajnym rozwiązaniem :) Zabieraj się do składania sceny w całość, niedługo nominacje!
Vetis Napisano 13 Wrzesień 2005 Autor Napisano 13 Wrzesień 2005 dobra wrzucam co zrobilem, bo juz mnie poganiacie :) narazie jest slabo ale staram sie jak moge, narazie wiecej nie umiem ...
wizz Napisano 13 Wrzesień 2005 Napisano 13 Wrzesień 2005 Jaaa fajnie nawet bardzo, jak dla mnie kawał dobrej roboty :D
Gość _Kreska_ Napisano 13 Wrzesień 2005 Napisano 13 Wrzesień 2005 jak dla mnie bardzo fajnie to wyglada, nie jak typowe 3d , masz styl :) . Robiles cos z renderem w fotoszopie?
RA Napisano 13 Wrzesień 2005 Napisano 13 Wrzesień 2005 Szyby chyba retuszowane prawda? :) Swietnie to wyglada. Mlotek jak malowany. ;) pozdrawiam
JmTm00 Napisano 13 Wrzesień 2005 Napisano 13 Wrzesień 2005 Nie no wszystko ładnie pieknie fajny jakis taki klimacik sie robi...a bedzie podmuch wiatru z piachem? PS: to grafitti na scianie to mnie rozwaliło :|
YacieK Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 Kapitalna profesjonalna robota - chylę głowę przed umiejętnościami...
ZiBi_PL Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 nie no normalnie bomba ;] keep working :P
Vetis Napisano 17 Wrzesień 2005 Autor Napisano 17 Wrzesień 2005 1. dzieki za opinie :D ciesze sie ze sie podoba 2.wrzucam jeszcze zolnierzy. Chyba modele takie juz zostana, moze troche bumpa i ustawienie textur zmienie:
Pinki Napisano 17 Wrzesień 2005 Napisano 17 Wrzesień 2005 naprawde swietna praca.. ten hummer mi sie podoba :D.. jedyna rzecza na ktora zwracam uwage.. to sznurowki przy butach.. troszke odstaja albo u zolnierza po lewej wogole nie dotykaja buta.. i w wojsku jest tak ze sznurowki nie zwisaja tylko sa wlozone do srodka.. :D pozdro. ;)
ZiBi_PL Napisano 17 Wrzesień 2005 Napisano 17 Wrzesień 2005 skoda ze w BF2 niema takich modeli :( normalnie sa przpiekne :D
KLICEK Napisano 17 Wrzesień 2005 Napisano 17 Wrzesień 2005 no fajniste chlopaki oj fajniste :) na 5+ napracowales sie ostro, pracka przednia gratsy
Vetis Napisano 18 Wrzesień 2005 Autor Napisano 18 Wrzesień 2005 no i chyba finalny juz hummer :) chyba ze cos sie bardzo nie podoba
slayer2004 Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 Gratulacje! Po prostu brak słów. Naprawde świetne modele :) Powodzenia w dlaszej pracy .
RK Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 Świetne, zwłaszcza ostatni renderek żołnierzy- w poprzednich mieli cienie zupełnie wypłukane- teraz są o wiele lepsi. Całość zarąbista- zdziwiłbym się gdyby nie było miejsca na podium.
asfalton Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 to jest doskonale, robilem kiedys hummera ale go nie skonczylem, wiec fajnie jest zobaczyc skonczonego hummera i to w bardzo dobry sposob(tekstura jest rewelacyjna), oglnie fajnie i wogole, tylko na scenke czekac pozostaje... :)
YacieK Napisano 25 Wrzesień 2005 Napisano 25 Wrzesień 2005 Superrr :] tylko kilka bugów do poprawienia by było- Magazynek do SWD jest niewymiarowy. Wzór camo na mundurach jest rozlany, zbyt mało widoczny no i nie jest to wzór armi polskiej z Iraku. Reszta bomba :]
Vetis Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Napisano 27 Wrzesień 2005 dobra wrzucam taki wczesny pre-render wsumie nie wiem co zmienic anie co zrobic zeby fajnie bylo :(
razor Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 Vetis - całkiem serio - wrzuciłbym z tył rozpędzony pickup z bojówkarzami arabskimi. Wiem, że z tamtej strony widać wjazd na teren bazy, ale możesz się jej pozbyć. Poprostu scenie brakuje dynamizmu.
Ania Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 modele żołnierzy bardzo dobre, autko nieco kanciaste, zchamferowałabym kanty. spróbój jak by było gdybyś zwiększył trochę kontrast oświetlenia, prześwietlając pewne elementy lub dodając lekki glow na objekty najbardziej wystawione na słońce, żeby było widać gorąc.. nie wiem czy rozumiesz co usiłuję powiedzieć. kamienie przed autem rozstaw tak jakby tamtędy już auta były przejechały (między oponami więcej kamieni niż pod oponami) mógłbyś spróbować jak by było gdyby całośc otoczyć lornetką, że niby ktoś ich obserwuje i zaraz zaatakuje. (ale nie wiem, to może nie wyjść)
Leru Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 ooooooo to co Ania powiedziała + tło (niebo niebieskie zamień na jakieś cieplejsze albo przynajmniej jaśniejsze) Dałbym kamerę bliżej, teraz panowie żołnierze stanowią jakby tło, nie grają pierwszych skrzypiec.
slayer2004 Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 Modele bardzo dobre. Scenka jednak trochę mniej mi sie podoba. Jest bardzo statyczna. Brak akcji ...
Shido Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 ja bym wywalil kamyki, wlaczyl swiatla w samochodze :] z takim jakims glowem, no i tyl sceny i chmory do zmiany :] ale nie wiem na co ... poza tym jest Git
Baldack Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 ja bym zrobil ze oni sie bronia...samochód troche rozwalony czy cos...ze strzelaja do kogos...jeden moze np byc ranny kombinuj bo ogoolnie to scenka dobrze wyglada ale naprawde brak tu dynamizmu:|
Rekomendowane odpowiedzi