Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

okrągłe stworki, organiczne armaty i proce a tu nagle wyskakujesz z takim kanciatym czymś....moze lepiej isc w organiczny klimat do konca??

  • Odpowiedzi 244
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Bad Moon
Napisano

mi jakoś kojarzy się ta scena z inwazją Crittersów :D

Gość Bad Moon
Napisano

odbiło wam zupełnie

jaka organiczna wieża? wieża to wieża - duża i kamienna najwyżej porośnieta bluszczem

Napisano

zamiezalam obrosnac wieze od dolu jakimis roslinami. przesadzac z organika moim zdaniem tez nie trzeba.

 

siatka i dalsze updejty beda najwczesniej w czwartek albo piatek, bo teraz jestem poza domem.

Napisano

Dobrze, że ta wieża nie jest organiczna. Jest bardzo malarska i plastyczna. Musi być jakiś kontrast, który by stworki atakować mogły.

Napisano

Witaj, Aniu. Coś tak czuję, ze Ty po prostu lubisz włochate małe stworki (i wcale nie jestem zbereźny), więc znając Twój upór i doświadczenie wizualizacyjno - stworkowo - masakryczne sądzę, że pracka będzie bombowa. Pozdrawiam naprawdę serdecznie. :)

Napisano

zaczątki sceny. objekty są ustawione na szybko, dlatego nie dotykają ziemi tak jak powinny.

 

jaras ty sie już nie bijesz?

Napisano

:) korci mnie ale mam zaczęte projekty (m.in. animację z asblaze ) poza tym są wakacje, urlopy i trzeba wypoczywać :) moze po urlopie zdążę ? będzie jeszcze jakiś miesiąc

Gość _Kreska_
Napisano

wieza zafajniasta, fajne cieniowanie wyszlo. Stworek zupelnie mi nie pasi, za duze dlonie i te kolce.. a te "miekie" ksztalty reszty tez eleganckie. Troche przypominaja motywy z filmow Cronenberga.

Napisano

stworek będzie zmieniony.

hkropinski, drzewo robiłam poly modelingiem, zaczynając osobno od dołu (pień i większe gałęzie) oraz od góry (piramida, wygięta, kopiowana, złączona z kopią, to znowu skopiowane i złączone z kopią, i jeszcze raz, potem dołączyłam do pnia)

bez FFD, za to soft selection i bend modifier na wybrane wertexy (niektóre gałęzie)

Napisano

No tak, Zastanawiam się czy można powiedzieć coś dobrego o twojej pracy. I jakoś z całego mojego, dośc obszernego słownika muszę przyznać, nie mogę wybrać choć jednego słowa, które w sposób dosadny wyrażałoby moje odczucia estetyczne gdy patrzę na te... te.. kształty, formy różnego rodzaju, ni to organiczne, ni indusrialne. Zostawię cię w niewiedzy na temat tego co o twojej pracy myślę.

P.S. To za karę. ;)

Napisano

Fajnie fajnie co mam więcej powiedzieć wieża też fajna a co tu jeszcze będzie bo już większość konceptu zawarta

Napisano

jeszcze czego, całą armię włochatych, kiedy mi komputer już przy jednym z powodu kolców wysiada.

 

dodałam pnącza na wieży

przepraszam za czerwoność sceny, to jest hdri, zostanie usunięte.

 

w następnej kolejności stworki lub jakieś trawki, krzaczki. nic większego już nie dojdzie, chyba że mi coś wpadnie do głowy. ewentualnie jakieś światełka, latarnie czy cos.

Napisano

no i Ania C. kolejny raz pokazuje... co potrafi w dziedzinie 3D. Dardzo fajnie pnącza oplatają wieże. A całośc sceny sprawia wrażenie jak by była wykonana z plasteliny. Fajnie, bardzo fajnie i może nie wyłączaj tego HDRI. Fajny odcień tego światła ci wyszedł.

Napisano

no pierwszy raz zagladam do tego watku i prosze co widac, zajefajny klimacik. Bardzo fajnie to wyglada. A to HDRi pasuje do tego klimaciku:)

Napisano

Witaj Aniu.

Nie bede ocenial tej pracy bo jeszcze bedzie na to czas ale moge i chetnie podziele sie swoimi uwagami. Jak dla mnie to srodkowe dzialo powinno byc ustawiono pod wiekszm kontem bo mam wrazenie ze jest ono wycelowane prosto w sciane co moze nie spodobac sie potworkom. Boje sie rowniez ze bedziesz Miala problem z texturowaniem co wiaze sie z zachowaniem klimatu tej sceny. Ostatnia uwaga odnosi sie do zlewaniem sie pierwszego planu z drugim, wieza moim zdanie jest troszeczke za blisko. Oczywiscie nie mam tu zadnego autorytetu i nie moge Ci czgokolwiek narzucac, ale to sa zeczy o ktore bym zadbal na Twoim miejscu. Pozdrawiam

Napisano

teksturowania też sie boję.

z ustawieniem działka masz rację, teraz też widze że za płasko.

wieża jest bardzo blisko to fakt, problem polega na tym że jak dam wieże dalej to nie będzie widać stworka co to się na niej rozsmarował.

jestem bardzo wdzięczna za uwagi.

promieniuje z ciebie taki autorytet że na pewno przestawię działko.

 

powiększyłam trochę katapultę (tu nie widać) i popracowałam nad stworkiem. (ręce nie są tak całkiem optymalne, troche jeszcze podziergam)

Gość _Kreska_
Napisano

no nie, teraz kolce wygladaja super, robota to reczna czy plugin jakis?

Napisano

bonus dla kreski (w załączniku)

i spin axis controls trzeba ustawic na direction of travel, i zeby partykle startowały od -1 do 0, bez grow for ani fade for.

Napisano

Aniu nie masz pomysłu na tekstury ? Może nie warto się silić na jakieś super extra rysowanie, ale oprzeć się głównie na gradientach ? Gładkie przejścia między kolorami utrzymają kreskówkowy kolor. Chyba też nie warto się bawić w jakieś ostre bumpy. Wieża to np.... #34394D do #446B8C ? :)

Gość _Kreska_
Napisano

dzieki za minitutka :), wlasnie testuje ta metode. A ile ustawilas powtorzen kolcow, bo patrzac na rendera to musi ich tam byc strasznie duzo.

Napisano

kreska, zależy od wielkości objektu i od wielkości kępka. ja mam 3000 (tych mniejszych).

renderowane np. vrayem wygląda lepiej niż scanlinem (z jakimś światłem)

Napisano

nie wiem nie wiem czy wskoczę, pewnie znowu wyjdzie praca z w miarę dobrym pomysłem i z marnym wykonaniem, jakich u mnie masę.

 

tutaj chciałabym wyrazić moje zdziwienie że tyle czołgów i robotów na bitwie, bo moim pierwszym skojażeniem do tematu "maszyny bojowe" była katapulta, myślałam że ich będzie więcej.

Napisano

Dobra , teraz jedno laickie pytanie :] (zaczynam z particlami P)

jak w pArrayu zrobic tak particle z instanced jak ma Ania aby nie wrastały w przedmiot tylko obrastały na około. (problem w załączniku)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności