sartr Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 okrągłe stworki, organiczne armaty i proce a tu nagle wyskakujesz z takim kanciatym czymś....moze lepiej isc w organiczny klimat do konca??
Gość Bad Moon Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 mi jakoś kojarzy się ta scena z inwazją Crittersów :D
imprecis Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Bardzo fajne, podpisuje sie pod postem sartr, tez wydaje mi sie ze lepiej organiczna wieza by sie spisala
Gość Bad Moon Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 odbiło wam zupełnie jaka organiczna wieża? wieża to wieża - duża i kamienna najwyżej porośnieta bluszczem
kubi Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 A jakbyś siatke pokazała tego cuda :) znaczy wieży
Tau Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 wieżyczka klimatyczna:); można zobaczyć siatkę, tej wieżyczki?
Ania Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 zamiezalam obrosnac wieze od dolu jakimis roslinami. przesadzac z organika moim zdaniem tez nie trzeba. siatka i dalsze updejty beda najwczesniej w czwartek albo piatek, bo teraz jestem poza domem.
kubi Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 Dobrze, że ta wieża nie jest organiczna. Jest bardzo malarska i plastyczna. Musi być jakiś kontrast, który by stworki atakować mogły.
ZiBi_PL Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 mordercze kritersy atakuja :D fajnie bedzie, juz to czuje
Shogun 3D Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 Witaj, Aniu. Coś tak czuję, ze Ty po prostu lubisz włochate małe stworki (i wcale nie jestem zbereźny), więc znając Twój upór i doświadczenie wizualizacyjno - stworkowo - masakryczne sądzę, że pracka będzie bombowa. Pozdrawiam naprawdę serdecznie. :)
jaras Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 bardzo fajny bajkowy klimat. Naprawdę super ! wszystkie modele bardzo oryginalne. Jedynie stworki troszkę odstaja od reszty. pozdrawiam
Ania Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Napisano 1 Lipiec 2005 zaczątki sceny. objekty są ustawione na szybko, dlatego nie dotykają ziemi tak jak powinny. jaras ty sie już nie bijesz?
jaras Napisano 1 Lipiec 2005 Napisano 1 Lipiec 2005 :) korci mnie ale mam zaczęte projekty (m.in. animację z asblaze ) poza tym są wakacje, urlopy i trzeba wypoczywać :) moze po urlopie zdążę ? będzie jeszcze jakiś miesiąc
Gość _Kreska_ Napisano 1 Lipiec 2005 Napisano 1 Lipiec 2005 wieza zafajniasta, fajne cieniowanie wyszlo. Stworek zupelnie mi nie pasi, za duze dlonie i te kolce.. a te "miekie" ksztalty reszty tez eleganckie. Troche przypominaja motywy z filmow Cronenberga.
hkropinski Napisano 1 Lipiec 2005 Napisano 1 Lipiec 2005 fajna, oryginalna praca, ale powiedz mi Aniu C jak robiłaś drzewo ( czy przy pomocy FFD czy jakos inaczej ), pozdrawiam
Ania Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Napisano 1 Lipiec 2005 stworek będzie zmieniony. hkropinski, drzewo robiłam poly modelingiem, zaczynając osobno od dołu (pień i większe gałęzie) oraz od góry (piramida, wygięta, kopiowana, złączona z kopią, to znowu skopiowane i złączone z kopią, i jeszcze raz, potem dołączyłam do pnia) bez FFD, za to soft selection i bend modifier na wybrane wertexy (niektóre gałęzie)
Simple_man Napisano 1 Lipiec 2005 Napisano 1 Lipiec 2005 No tak, Zastanawiam się czy można powiedzieć coś dobrego o twojej pracy. I jakoś z całego mojego, dośc obszernego słownika muszę przyznać, nie mogę wybrać choć jednego słowa, które w sposób dosadny wyrażałoby moje odczucia estetyczne gdy patrzę na te... te.. kształty, formy różnego rodzaju, ni to organiczne, ni indusrialne. Zostawię cię w niewiedzy na temat tego co o twojej pracy myślę. P.S. To za karę. ;)
bojar Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Ładnie Aniu piękna scenka klimacik zaczyna sie powoli kształtować modele ładne i orginalne po prostu tak dalej :)
bojar Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Ps. fajnie by wyglądał szeroki kadr z 1000 włohaczy i tumanami kurzu na horyzoncie to taki pomysłek ...
Futro Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Taa.. cala armia kudlatych:) Bardzo mi sie podoba. Oryginalnie i "z jajem"!;)
cuba Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Fajnie fajnie co mam więcej powiedzieć wieża też fajna a co tu jeszcze będzie bo już większość konceptu zawarta
Ania Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Napisano 2 Lipiec 2005 jeszcze czego, całą armię włochatych, kiedy mi komputer już przy jednym z powodu kolców wysiada. dodałam pnącza na wieży przepraszam za czerwoność sceny, to jest hdri, zostanie usunięte. w następnej kolejności stworki lub jakieś trawki, krzaczki. nic większego już nie dojdzie, chyba że mi coś wpadnie do głowy. ewentualnie jakieś światełka, latarnie czy cos.
Leleń Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Bardzo fajne, podoba mi sie, a ten sznurek na tej procy zostanie? Nie ale jest naprawde zajefajny kilmacik. Pozdr i powodzenia zycze.
Simple_man Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 no i Ania C. kolejny raz pokazuje... co potrafi w dziedzinie 3D. Dardzo fajnie pnącza oplatają wieże. A całośc sceny sprawia wrażenie jak by była wykonana z plasteliny. Fajnie, bardzo fajnie i może nie wyłączaj tego HDRI. Fajny odcień tego światła ci wyszedł.
JohnZi Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 no pierwszy raz zagladam do tego watku i prosze co widac, zajefajny klimacik. Bardzo fajnie to wyglada. A to HDRi pasuje do tego klimaciku:)
asfalton Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 swietna jest ta budowla, jak z obrazu, bardzo ladnie
bojar Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 No pięknie Aniu, tak dalej :) a z tymi włochaczami to się jeszcze zastanów ;p pozdro
cuba Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 mi się ta katapulta szczególnie podoba bardzo fajna, no i drzewka trochę straszne
Matys Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 Witaj Aniu. Nie bede ocenial tej pracy bo jeszcze bedzie na to czas ale moge i chetnie podziele sie swoimi uwagami. Jak dla mnie to srodkowe dzialo powinno byc ustawiono pod wiekszm kontem bo mam wrazenie ze jest ono wycelowane prosto w sciane co moze nie spodobac sie potworkom. Boje sie rowniez ze bedziesz Miala problem z texturowaniem co wiaze sie z zachowaniem klimatu tej sceny. Ostatnia uwaga odnosi sie do zlewaniem sie pierwszego planu z drugim, wieza moim zdanie jest troszeczke za blisko. Oczywiscie nie mam tu zadnego autorytetu i nie moge Ci czgokolwiek narzucac, ale to sa zeczy o ktore bym zadbal na Twoim miejscu. Pozdrawiam
Ania Napisano 3 Lipiec 2005 Autor Napisano 3 Lipiec 2005 teksturowania też sie boję. z ustawieniem działka masz rację, teraz też widze że za płasko. wieża jest bardzo blisko to fakt, problem polega na tym że jak dam wieże dalej to nie będzie widać stworka co to się na niej rozsmarował. jestem bardzo wdzięczna za uwagi. promieniuje z ciebie taki autorytet że na pewno przestawię działko. powiększyłam trochę katapultę (tu nie widać) i popracowałam nad stworkiem. (ręce nie są tak całkiem optymalne, troche jeszcze podziergam)
Gość _Kreska_ Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 no nie, teraz kolce wygladaja super, robota to reczna czy plugin jakis?
Ania Napisano 3 Lipiec 2005 Autor Napisano 3 Lipiec 2005 bonus dla kreski (w załączniku) i spin axis controls trzeba ustawic na direction of travel, i zeby partykle startowały od -1 do 0, bez grow for ani fade for.
tomeg Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 mniam, mniam pysznie to wyglada :)bardzo plastycznie
kubi Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 Ten irokez dodaje stworką powagi :P tzn. odwagi :)
Leru Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 Aniu nie masz pomysłu na tekstury ? Może nie warto się silić na jakieś super extra rysowanie, ale oprzeć się głównie na gradientach ? Gładkie przejścia między kolorami utrzymają kreskówkowy kolor. Chyba też nie warto się bawić w jakieś ostre bumpy. Wieża to np.... #34394D do #446B8C ? :)
JohnZi Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 fajnie ten stworek ci wyszedl, wyglada jak Critters:d
Gość _Kreska_ Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 dzieki za minitutka :), wlasnie testuje ta metode. A ile ustawilas powtorzen kolcow, bo patrzac na rendera to musi ich tam byc strasznie duzo.
Ania Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Napisano 4 Lipiec 2005 kreska, zależy od wielkości objektu i od wielkości kępka. ja mam 3000 (tych mniejszych). renderowane np. vrayem wygląda lepiej niż scanlinem (z jakimś światłem)
cuba Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 u ja fajny stworek tyle mogę powiedzieć tylko tyle bo mnie zatkało z wrażenia
chveti Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 ojojoj Ania w finale wskoczy między czołgi i roboty :)
Ania Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Napisano 4 Lipiec 2005 nie wiem nie wiem czy wskoczę, pewnie znowu wyjdzie praca z w miarę dobrym pomysłem i z marnym wykonaniem, jakich u mnie masę. tutaj chciałabym wyrazić moje zdziwienie że tyle czołgów i robotów na bitwie, bo moim pierwszym skojażeniem do tematu "maszyny bojowe" była katapulta, myślałam że ich będzie więcej.
chveti Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 Dobra , teraz jedno laickie pytanie :] (zaczynam z particlami P) jak w pArrayu zrobic tak particle z instanced jak ma Ania aby nie wrastały w przedmiot tylko obrastały na około. (problem w załączniku)
Rekomendowane odpowiedzi