sartr Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 okrągłe stworki, organiczne armaty i proce a tu nagle wyskakujesz z takim kanciatym czymś....moze lepiej isc w organiczny klimat do konca?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bad Moon Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 mi jakoś kojarzy się ta scena z inwazją Crittersów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 Bardzo fajne, podpisuje sie pod postem sartr, tez wydaje mi sie ze lepiej organiczna wieza by sie spisala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bad Moon Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 odbiło wam zupełnie jaka organiczna wieża? wieża to wieża - duża i kamienna najwyżej porośnieta bluszczem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 Wieża ładna :) nawet bałdzo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 A jakbyś siatke pokazała tego cuda :) znaczy wieży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aneye Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 wypasiony tower :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tau Napisano 26 Czerwiec 2005 Share Napisano 26 Czerwiec 2005 wieżyczka klimatyczna:); można zobaczyć siatkę, tej wieżyczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2005 zamiezalam obrosnac wieze od dolu jakimis roslinami. przesadzac z organika moim zdaniem tez nie trzeba. siatka i dalsze updejty beda najwczesniej w czwartek albo piatek, bo teraz jestem poza domem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 27 Czerwiec 2005 Share Napisano 27 Czerwiec 2005 Dobrze, że ta wieża nie jest organiczna. Jest bardzo malarska i plastyczna. Musi być jakiś kontrast, który by stworki atakować mogły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2005 siatka wieży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 30 Czerwiec 2005 Share Napisano 30 Czerwiec 2005 mordercze kritersy atakuja :D fajnie bedzie, juz to czuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 30 Czerwiec 2005 Share Napisano 30 Czerwiec 2005 Witaj, Aniu. Coś tak czuję, ze Ty po prostu lubisz włochate małe stworki (i wcale nie jestem zbereźny), więc znając Twój upór i doświadczenie wizualizacyjno - stworkowo - masakryczne sądzę, że pracka będzie bombowa. Pozdrawiam naprawdę serdecznie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 30 Czerwiec 2005 Share Napisano 30 Czerwiec 2005 bardzo fajny bajkowy klimat. Naprawdę super ! wszystkie modele bardzo oryginalne. Jedynie stworki troszkę odstaja od reszty. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2005 zaczątki sceny. objekty są ustawione na szybko, dlatego nie dotykają ziemi tak jak powinny. jaras ty sie już nie bijesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 1 Lipiec 2005 Share Napisano 1 Lipiec 2005 :) korci mnie ale mam zaczęte projekty (m.in. animację z asblaze ) poza tym są wakacje, urlopy i trzeba wypoczywać :) moze po urlopie zdążę ? będzie jeszcze jakiś miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 1 Lipiec 2005 Share Napisano 1 Lipiec 2005 wieza zafajniasta, fajne cieniowanie wyszlo. Stworek zupelnie mi nie pasi, za duze dlonie i te kolce.. a te "miekie" ksztalty reszty tez eleganckie. Troche przypominaja motywy z filmow Cronenberga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 1 Lipiec 2005 Share Napisano 1 Lipiec 2005 fajna, oryginalna praca, ale powiedz mi Aniu C jak robiłaś drzewo ( czy przy pomocy FFD czy jakos inaczej ), pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2005 stworek będzie zmieniony. hkropinski, drzewo robiłam poly modelingiem, zaczynając osobno od dołu (pień i większe gałęzie) oraz od góry (piramida, wygięta, kopiowana, złączona z kopią, to znowu skopiowane i złączone z kopią, i jeszcze raz, potem dołączyłam do pnia) bez FFD, za to soft selection i bend modifier na wybrane wertexy (niektóre gałęzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 1 Lipiec 2005 Share Napisano 1 Lipiec 2005 No tak, Zastanawiam się czy można powiedzieć coś dobrego o twojej pracy. I jakoś z całego mojego, dośc obszernego słownika muszę przyznać, nie mogę wybrać choć jednego słowa, które w sposób dosadny wyrażałoby moje odczucia estetyczne gdy patrzę na te... te.. kształty, formy różnego rodzaju, ni to organiczne, ni indusrialne. Zostawię cię w niewiedzy na temat tego co o twojej pracy myślę. P.S. To za karę. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2005 nie bądź taki srogi, bo się popłaczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 2 Lipiec 2005 Share Napisano 2 Lipiec 2005 Ładnie Aniu piękna scenka klimacik zaczyna sie powoli kształtować modele ładne i orginalne po prostu tak dalej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 2 Lipiec 2005 Share Napisano 2 Lipiec 2005 Ps. fajnie by wyglądał szeroki kadr z 1000 włohaczy i tumanami kurzu na horyzoncie to taki pomysłek ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Futro Napisano 2 Lipiec 2005 Share Napisano 2 Lipiec 2005 Taa.. cala armia kudlatych:) Bardzo mi sie podoba. Oryginalnie i "z jajem"!;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cuba Napisano 2 Lipiec 2005 Share Napisano 2 Lipiec 2005 Fajnie fajnie co mam więcej powiedzieć wieża też fajna a co tu jeszcze będzie bo już większość konceptu zawarta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2005 jeszcze czego, całą armię włochatych, kiedy mi komputer już przy jednym z powodu kolców wysiada. dodałam pnącza na wieży przepraszam za czerwoność sceny, to jest hdri, zostanie usunięte. w następnej kolejności stworki lub jakieś trawki, krzaczki. nic większego już nie dojdzie, chyba że mi coś wpadnie do głowy. ewentualnie jakieś światełka, latarnie czy cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 2 Lipiec 2005 Share Napisano 2 Lipiec 2005 Bardzo fajne, podoba mi sie, a ten sznurek na tej procy zostanie? Nie ale jest naprawde zajefajny kilmacik. Pozdr i powodzenia zycze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 2 Lipiec 2005 Share Napisano 2 Lipiec 2005 no i Ania C. kolejny raz pokazuje... co potrafi w dziedzinie 3D. Dardzo fajnie pnącza oplatają wieże. A całośc sceny sprawia wrażenie jak by była wykonana z plasteliny. Fajnie, bardzo fajnie i może nie wyłączaj tego HDRI. Fajny odcień tego światła ci wyszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 2 Lipiec 2005 Share Napisano 2 Lipiec 2005 no pierwszy raz zagladam do tego watku i prosze co widac, zajefajny klimacik. Bardzo fajnie to wyglada. A to HDRi pasuje do tego klimaciku:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asfalton Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 swietna jest ta budowla, jak z obrazu, bardzo ladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 No pięknie Aniu, tak dalej :) a z tymi włochaczami to się jeszcze zastanów ;p pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cuba Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 mi się ta katapulta szczególnie podoba bardzo fajna, no i drzewka trochę straszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 Witaj Aniu. Nie bede ocenial tej pracy bo jeszcze bedzie na to czas ale moge i chetnie podziele sie swoimi uwagami. Jak dla mnie to srodkowe dzialo powinno byc ustawiono pod wiekszm kontem bo mam wrazenie ze jest ono wycelowane prosto w sciane co moze nie spodobac sie potworkom. Boje sie rowniez ze bedziesz Miala problem z texturowaniem co wiaze sie z zachowaniem klimatu tej sceny. Ostatnia uwaga odnosi sie do zlewaniem sie pierwszego planu z drugim, wieza moim zdanie jest troszeczke za blisko. Oczywiscie nie mam tu zadnego autorytetu i nie moge Ci czgokolwiek narzucac, ale to sa zeczy o ktore bym zadbal na Twoim miejscu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 3 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 3 Lipiec 2005 teksturowania też sie boję. z ustawieniem działka masz rację, teraz też widze że za płasko. wieża jest bardzo blisko to fakt, problem polega na tym że jak dam wieże dalej to nie będzie widać stworka co to się na niej rozsmarował. jestem bardzo wdzięczna za uwagi. promieniuje z ciebie taki autorytet że na pewno przestawię działko. powiększyłam trochę katapultę (tu nie widać) i popracowałam nad stworkiem. (ręce nie są tak całkiem optymalne, troche jeszcze podziergam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 no nie, teraz kolce wygladaja super, robota to reczna czy plugin jakis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 taki wlochaty a taki morderczy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 3 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 3 Lipiec 2005 bonus dla kreski (w załączniku) i spin axis controls trzeba ustawic na direction of travel, i zeby partykle startowały od -1 do 0, bez grow for ani fade for. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeg Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 mniam, mniam pysznie to wyglada :)bardzo plastycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 Ten irokez dodaje stworką powagi :P tzn. odwagi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 Aniu nie masz pomysłu na tekstury ? Może nie warto się silić na jakieś super extra rysowanie, ale oprzeć się głównie na gradientach ? Gładkie przejścia między kolorami utrzymają kreskówkowy kolor. Chyba też nie warto się bawić w jakieś ostre bumpy. Wieża to np.... #34394D do #446B8C ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 fajnie ten stworek ci wyszedl, wyglada jak Critters:d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 mi tez sie podoba, bardzo fajnie Ci wyszedl ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 dzieki za minitutka :), wlasnie testuje ta metode. A ile ustawilas powtorzen kolcow, bo patrzac na rendera to musi ich tam byc strasznie duzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 3 Lipiec 2005 Share Napisano 3 Lipiec 2005 Wyszedł świetnie, wręcz bardzo świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 4 Lipiec 2005 Share Napisano 4 Lipiec 2005 Włochacz cudny można o pogłaskać prosze ... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2005 kreska, zależy od wielkości objektu i od wielkości kępka. ja mam 3000 (tych mniejszych). renderowane np. vrayem wygląda lepiej niż scanlinem (z jakimś światłem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cuba Napisano 4 Lipiec 2005 Share Napisano 4 Lipiec 2005 u ja fajny stworek tyle mogę powiedzieć tylko tyle bo mnie zatkało z wrażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 4 Lipiec 2005 Share Napisano 4 Lipiec 2005 ojojoj Ania w finale wskoczy między czołgi i roboty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2005 nie wiem nie wiem czy wskoczę, pewnie znowu wyjdzie praca z w miarę dobrym pomysłem i z marnym wykonaniem, jakich u mnie masę. tutaj chciałabym wyrazić moje zdziwienie że tyle czołgów i robotów na bitwie, bo moim pierwszym skojażeniem do tematu "maszyny bojowe" była katapulta, myślałam że ich będzie więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 4 Lipiec 2005 Share Napisano 4 Lipiec 2005 Dobra , teraz jedno laickie pytanie :] (zaczynam z particlami P) jak w pArrayu zrobic tak particle z instanced jak ma Ania aby nie wrastały w przedmiot tylko obrastały na około. (problem w załączniku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi