Napisano 5 Lipiec 200519 l witam wszystkich! Ze wzgledu na bardzo fajny temat bitwy postanowilem zrobic Eclipsa - 17 kilometrowy kolos ze Star Warsow:) . Statek ten niemalze od zawsze chcialem zrobic w 3d,jednak dopiero ta bitwa zmobilizowala mnie bym wlasnie teraz wzial sie za robote...dodam jeszcze ze statek ten zamierzam uzyc pozniej w mojej "skromnej":) animce tak wiec mamy dwie pieczenie na jednym ogniu:) Jako koncowa scene chce pokazac go z takiego ujecia by jak najbardziej widoczna byla jego wielkosc,w tle jakas planeta moze bedzie oraz dla porownania skali moze walne kilka zwyklych Star Destroyerów i lecące soie gdzies tam szwatrony mysliwcow TIE ale to jak starczy mi czasu.. Dla zwykłych śmiertelnikow pokazuje jak to cudo mniej wiecej wyglada: A oto co jak narazie udalo mi sie wydłubac,endżoj:):
Napisano 5 Lipiec 200519 l True Masterpiece! :) It shows genius of Imperial Engineering :) ("Engines.. full reverse!" :D) Niech Ci muza "IM" towarzyszy przy pracy... pamietasz do jakiego celu dazysz... wlasciwie dazymy ]:-> Good luck mate... ...i jak to pewien general powiedzial: "Crush Them!"
Napisano 5 Lipiec 200519 l Witam kolejnego uczestnika bitwy! Świetnie Sharp, ze wziełes udział ;) Brakowało mi własnie czegoś "Gwiezdnego"...:D Wybrałes wspaniały statek. Oby udało Ci się zrealizować zamierzenia. Powodzenia! PS. Czym zrobięs te "detale" ?? Greeble, czy displacement'em ?? Pozdr
Napisano 5 Lipiec 200519 l Witam Sharp w Bitwie, szczegół już teraz jest fajowy :) To MAYA jak mniemam, tak ? Dobre plany były w "Przewodniku po statkach i okrętach z GW" powodzenia
Napisano 5 Lipiec 200519 l tam chyba byl Sovereign jesli dobrze pamietam... no ale mozna wykorzystac... to w koncu podobne statki :)
Napisano 5 Lipiec 200519 l No i mamy największy ship Star Wars'ów na tapecie :) Obyś tylko dotrwał do końca (i twój PC). I ciekawi mnie roździelczość w jakiej będziesz chciał zrobic finala - przy tym ogromie Eclipse'a to "marne" 3000x2000 może być za małe by pokazać cały detal ;)
Napisano 5 Lipiec 200519 l Widac na czym wzorowaliu sie chlopaki z Relic'a tworzac homeworlda. Zreszta napisali to w creditsach. ;) Christian ma racje, male rozdzialki odpadaja. Ale i tak jestem dobrej mysli.
Napisano 5 Lipiec 200519 l Gith -> a jak ten Sovereign wyglądał ? Masz jakieś picsy (iamges.google milczy :/)
Napisano 5 Lipiec 200519 l O kurcze, ciężka Cię czeka przeprawa - fajnie by było jak byś do tego faktycznie uchwycił klimat "Dark Empire" - no czekam na efekty, póki co jest bardzo obiecująco. Powodzenia!
Napisano 5 Lipiec 200519 l Sharp - ba właściwie jak go SKOŃCZYSZ :) To masz u mnie piwo jak nie dwa i pochwałę od asmego Exar Kun'a ;)
Napisano 5 Lipiec 200519 l Autor dzięki wszystkim za cieple kommenty na samym wstepie,umiecie dodac powera:) Falcrum - 'detale' byly robione recznie, tzn zrobilem sobie na boku pare plane'ów pooblepianych roznymi boxowymi wyzlobieniami i potem odpowiednio wtryniam wszystko w rozne dziury calego modelu eclipsa...wbrew pozorom jest to szybka technika Leru - oczywiscie ze Maya :] Christian Noir Stein - rozdziałka koncowa bedzie rzeczywiscie bardzo duza ..ale mysle ze taka wlasnie 3000x2000 styknie...no ale sie jeszcze zobaczy. No i trzymam za slowo z tym pifkiem :D (od ZOMO tez hehe)
Napisano 5 Lipiec 200519 l Leru - potem podesle jakies pikczersy... No i mamy największy ship Star Wars'ów na tapecie Hehe no niebardzo... i've seen bigger :D Sharp wie, o co chodzi :D
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor update...przez te 2 dni eclipse przytył do 600k facow co sprawilo ze mental ray z FG nie chce juz ruszyc:) ...ale softwarowym renderem tez mozna dobre efekty uzyskac,trzeba tylko troche switelkiem sie pobawic i powinno byc git ale tym zajme sie troche pozniej,narazie pokazuje ukonczony dziub, w paru innych miejscach jest kilka rzeczy do poprawy ale przyjdzie na to czas jeszcze=]
Napisano 7 Lipiec 200519 l pięknie, pięknie 600 tyś? nie no na czym ty pracujesz? bo u mnie powyrzej 35 tyś to już mowy nie ma o dodaniu jeszce chociarz jednego face.:( jak zobaczyłem ten ostatni render to sam poczułem się mały. naprawde sprawia wrażenie ogromu
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor prescott 3.2, quadro fx500,2gb ramu ....juz sie mocno tnie scena a to nawet nie jest 1/5 calego statku :] ale spoko,cos tam sie wykombinuje hyhy
Napisano 7 Lipiec 200519 l Sharp - a aj DOMAGAM sie milej animacji przelotu kamery :) Tak by pokazac oddalonko + zblizenie na detale i przelot przy burcie. Ale nei jestem wymagający starczy byś ułożył splina dla podróży kamery dał play w programie do 3d i złapał to FRAPSEM chociażby - nie trzeba renderować, wystarczy goły widok z viewportu (dodam +1 piwo jakby co ;P).
Napisano 8 Lipiec 200519 l 1) Przyłączam się do prośby Christiana 2) Gratuluje cierpliwości i sprzęttu 3) Powodzenia:)
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor no ba panowie! animacja bedzie, i gwarantuje ze na takim zwyklym przelocie kamery sie nie skonczy =]
Napisano 8 Lipiec 200519 l wygląda dobrze, ale czy warto ryzykować strajk komputera? sam już pisałeś że się tnie, nie lepiej zrobić tego teksturą? bo tych wszystkich dupelków w ostatecznym renderze i tak nie będzie tak dokładnie widać. ciarki mnie przechodzą jak widzę taką siatkę, da sie to jeszcze poruszyć w vieporcie?
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor da sie jeszcze ale przeciez co za problem ukryc niepotrzebne w viewporcie częsci, a softwarowy render bardzo szybko mi liczy to co mam teraz (ponad 800k faców)... tak wiec wystarczy zeby wyrenderowac to co jest poukrywane, bo faktycznie jakby naraz wszystko chcialo sie zobaczyc to bylby dopiero niezly slideshow
Napisano 8 Lipiec 200519 l no coraz milej to wyglada :) hehe apropos tego slideshowa... pewnie taki jak w Warlordsach, kiedy Torpedo Sphere strzela :D
Napisano 8 Lipiec 200519 l no ja bym wolal sie bawic displacement'em, byloby szybciej, a efekt ten sam. No ale wrazenie to robi, nie wiem jak uda ci sie zrobic do tego animke, chyba przez miesiac bedziesz renderowal:D
Napisano 9 Lipiec 200519 l Autor hmm..displacmentem niby tez mozna ale takie kopiowanie ciagle roznycxh paneli dale przynajmniej dla mnie wieksza kontrole i jest wogole wygodne a naprawde tak duzo czasu nie zajmuje,co do animki to i tak liczy mi caly obiekt w jakies 30 sek ,przy 1,4mln faców w rodzialce 1024x768..coprawda jest tylko jedno swiatlo ale to i tak nawet niech mi liczy jedna klatke ze 2 min-bylbym z takiego timingu bardzo zadowolony:)
Napisano 9 Lipiec 200519 l Ania C - a tam ma przecięz occlusion culling, xform, box-shape, hide, add. degradation i inne, więc jeszcze spokojnie z 4x tyle na jego PC pociągnie spokojnie :) Dawaj Sharp, dawaj czekam na kolejny update (może to nie praca na top3 ale za to najprzyjemniej się mi to ogląda).
Napisano 9 Lipiec 200519 l Sharp mam prośbę :) zmieniaj co jakiś czas załącznik pierwszego postu, żeby było od razu widać, że coś się w wątku dzieje (w tym przypadku - siateczki) pozdrawiam
Napisano 9 Lipiec 200519 l mam nadzieję że mnie admin nie zbanuje, ale po zobaczeniu siatki pierwsze co mi przyszło do głowy to: ... mi by się pewnie zawiesił podczas wczytywania sceny :/
Napisano 9 Lipiec 200519 l heh no siatka robi niezle wrazenie, az mi komp zamruczal na ten widok... (tak se mysle ile by mi sie to robilo gdybym na to nalozyl mechsmotha tego 5 poziomu;)) pozdr i powodzenia w bitwie.
Napisano 9 Lipiec 200519 l Autor hmm,przesadzam synuś?, to jest Eclipse,chyba nalezy mu sie te pare faców:D ,spoko,poki co maszynka jeszcze spokojnie wytrzyma takie obciazenia .. no i dzieki za wsparcie wszystkim,w nagrode macie update:) ...i lepiej nie proscie o siatke bo jak tamta poprzednia wywolala takie emocje to co dopiero ta hyhy
Napisano 10 Lipiec 200519 l ja nie wiem czy Ty pracujesz na maszynach pixaru czy innej cholery. Ile to ma poly mi przy 500K wysiada a ty chyba jeszcze jedno zero trzeba wstawic:P
Napisano 10 Lipiec 200519 l Meeeen, bomba projekt. to wszystko jeden komp robi, czy może masz za ścianą zapasowe 40 procesorów? Współczuję wkręcania zarówek. I może daruj sobie przy tych światełkach volume light, będzie zdrowiej, ok? :D
Napisano 10 Lipiec 200519 l nie ma jak dobra stacja graficzna;) on zeby wlaczyc kompa musi gasic swiatlo w budynku:) pamietam jak robilem trawe co miala prawie milion poly, komp mi zdychal przy probie renderingu;) kawal dobrej roboty!!!