Christian Noir Stein Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 Ejo dawno nic nie dawałem. Jest to test na teksturę. Model nie jest mój. Moim zadaniem było zmapowanie i oteksturowanie kompresora (miał być stary i zniszczony). Czas pracy : mapowanie 1h, teksturowanie 10h Oto efekty (max'owy viewport): MIRROR: Pozostałe : http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view2.jpg http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view3.jpg http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view4.jpg http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view5.jpg MIRROR : http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view2.jpg http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view3.jpg http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view4.jpg http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view5.jpg Pozdrawiam
polka dot Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 no jak dla mnie to bajecznie cód miód ps. moze pokaz jak zmapowane wiesz z czekerem i pokaz tez tekstrure :)
ftorek Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 klasycznie - czyli prosto, schludnie a wyglada bardzo dobrze - porzadna robota :D
Kakrotto13 Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 no nie czy tylko mi sie nie chca obrazki otwozyc ? ;/
mlody_ Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 na poczatku i mnie tez sie nie otwieraly ale w maxie3d. wiesz...one to robia jak ślimaki: powoli i bez sensu hah
Christian Noir Stein Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 Kakrotto13 - coś mi host szwankuje - dałem chwilowo na drugie konto :) ftorek - no właśnie po co sie trudzić jeden X'k wyraża tyle emocji :) kome - poniżej mapowanie z checkerem + tekstura :
PAINbringer Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 Porządna profesionalna robota. Do jakiej to gry, jeśli można wiedzieć?
Christian Noir Stein Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 Painbringer - to był art test - więc nie mam pojęcia. Możliwe że model był robiony specjalnie w tym celu.
Pawelkos Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 nie znam sie na tym ale dla mnie super to wyglada
Hatred Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 kurde fachowy :) czekaj tam na mnie w firmie :P
Kakrotto13 Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 mlody_ ale ci sie ten slimak spodobal ;] pracka miodzio ;)
_michal Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 Bardzo fajna (nieco silenthillowa) texturka, Mapowanie też śliczne. Daj znać czy dostałes robótkę jak juz będziesz wiedział.
slayer2004 Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 świetne. Bardzo mi sie podoba textura :D
mlody_ Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 Christian Noir Stein : Mozesz napisac "Making of"? czy jakos tak. Ze wszystkim...tj mapowanie + praca w ps? do tego skriny ktore by ladnie wszystko przedsatwaily....?? jak juz by ci sie zachcialo...to nie rob tegoj ak slimaki: powoli i bez sensu ....hehe kurde kiedy ja sie naucze robic moze nie TAKIE(!) tekstury ale chociaz w 1/10 takie?mnie sie tam podoba zeby nie bylo ze sam offtopic ;]
Hatred Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 jak je zaczniesz robic a skonczysz sie zachwycac :)
mlody_ Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 ....:) jestem jak slimak: powolny i bez sensu
AGmakonts Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 No no bardzo pięknie tylko połączenie tego boxa na którym jest pompa z resztą cylindra jest moim zdaniem zbyt ostre
HuMfrey Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 fajnie pod warunkiem że ten największy cylinder jest odlany z betonu, tekstura tego małego to piękny metal ale tego dużego przypomina bardziej ścianę? kamień?
kurt_hectic Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 b. fajne , ale.... czemu nie doales zacieku\przyciemnienia na butli tam gdzie jest raczka? teraz wyglada jak by byla ..dostawiona , albo leciala obok. : troche bys przymalowal.
rzuq Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 calosc wyglada bardzo ok :)) kilka uwag z mojej strony: -koleczka na ktorych z zawrotna predkoscia jezdzi kompresor - bieznik za bardzo zchodzi na boki - podstawa na ktorej lezy metalowy penis i silnik nie wspolgra z duza beczka w miejscach laczenia - zaraz pomiedzy czernia ( cien? ) a beczka pojawia sie brazowa listwa - jezeli jest to osobny element moze warto rzucic na jej brzegi lekkie podjasnienie (minimalny refleks / wytarcie ) w przeciwnym wypadku bedize to wygladac nienaturalnie - podobna rzecz (refleks - pominmo wyraznej roznicy w fakturze materialu wydaje sie ze obie warstwy sa zrownne/zlane ze soba) - chodzi mi o pierscien z cwiekami zwienczasajacy tylna czesc duzej beczki - tutaj przydalby sie wlasnie moment wytarcia - na samych cwiekach btw wychodzi roznica skali tekstury z ktorej w tym momencie dalo by sie wyciagnac nieco wiecej - gdzieniegdzie leza wlasnie laczenia poszczegolnych elementow ktore mozna by bylo bardziej zbalansowac poza tym texta bardzo ciekawa - sporo detali - b. mila dla oka - tak trzymac pozdrawiam rzuq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się