Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ejo dawno nic nie dawałem.

 

Jest to test na teksturę. Model nie jest mój. Moim zadaniem było zmapowanie i oteksturowanie kompresora (miał być stary i zniszczony).

Czas pracy : mapowanie 1h, teksturowanie 10h

 

Oto efekty (max'owy viewport):

 

compressor_view1.jpg

compressor_view6.jpg

 

MIRROR:

 

compressor_view1.jpg

compressor_view6.jpg

 

Pozostałe :

 

http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view2.jpg

http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view3.jpg

http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view4.jpg

http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view5.jpg

 

MIRROR :

 

http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view2.jpg

http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view3.jpg

http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view4.jpg

http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view5.jpg

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Christian Noir Stein : Mozesz napisac "Making of"? czy jakos tak. Ze wszystkim...tj mapowanie + praca w ps? do tego skriny ktore by ladnie wszystko przedsatwaily....??

jak juz by ci sie zachcialo...to nie rob tegoj ak slimaki: powoli i bez sensu ....hehe

kurde kiedy ja sie naucze robic moze nie TAKIE(!) tekstury ale chociaz w 1/10 takie?mnie sie tam podoba zeby nie bylo ze sam offtopic ;]

Napisano

fajnie pod warunkiem że ten największy cylinder jest odlany z betonu, tekstura tego małego to piękny metal ale tego dużego przypomina bardziej ścianę? kamień?

Napisano

calosc wyglada bardzo ok :))

kilka uwag z mojej strony:

-koleczka na ktorych z zawrotna predkoscia jezdzi kompresor - bieznik za bardzo zchodzi na boki

- podstawa na ktorej lezy metalowy penis i silnik nie wspolgra z duza beczka w miejscach laczenia - zaraz pomiedzy czernia ( cien? ) a beczka pojawia sie brazowa listwa - jezeli jest to osobny element moze warto rzucic na jej brzegi lekkie podjasnienie (minimalny refleks / wytarcie ) w przeciwnym wypadku bedize to wygladac nienaturalnie

- podobna rzecz (refleks - pominmo wyraznej roznicy w fakturze materialu wydaje sie ze obie warstwy sa zrownne/zlane ze soba) - chodzi mi o pierscien z cwiekami zwienczasajacy tylna czesc duzej beczki - tutaj przydalby sie wlasnie moment wytarcia - na samych cwiekach btw wychodzi roznica skali tekstury z ktorej w tym momencie dalo by sie wyciagnac nieco wiecej

- gdzieniegdzie leza wlasnie laczenia poszczegolnych elementow ktore mozna by bylo bardziej zbalansowac

 

poza tym texta bardzo ciekawa - sporo detali - b. mila dla oka - tak trzymac

 

pozdrawiam

rzuq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności