Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ejo dawno nic nie dawałem.

 

Jest to test na teksturę. Model nie jest mój. Moim zadaniem było zmapowanie i oteksturowanie kompresora (miał być stary i zniszczony).

Czas pracy : mapowanie 1h, teksturowanie 10h

 

Oto efekty (max'owy viewport):

 

compressor_view1.jpg

compressor_view6.jpg

 

MIRROR:

 

compressor_view1.jpg

compressor_view6.jpg

 

Pozostałe :

 

http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view2.jpg

http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view3.jpg

http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view4.jpg

http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view5.jpg

 

MIRROR :

 

http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view2.jpg

http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view3.jpg

http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view4.jpg

http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view5.jpg

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no jak dla mnie to bajecznie cód miód

 

ps. moze pokaz jak zmapowane wiesz z czekerem i pokaz tez tekstrure :)

Napisano

klasycznie - czyli prosto, schludnie a wyglada bardzo dobrze - porzadna robota :D

Napisano

na poczatku i mnie tez sie nie otwieraly ale w maxie3d. wiesz...one to robia jak ślimaki: powoli i bez sensu hah

Napisano
  • Autor

Kakrotto13 - coś mi host szwankuje - dałem chwilowo na drugie konto :)

ftorek - no właśnie po co sie trudzić jeden X'k wyraża tyle emocji :)

kome - poniżej mapowanie z checkerem + tekstura :

 

preview_mapping.jpg

Napisano

Bardzo fajna (nieco silenthillowa) texturka, Mapowanie też śliczne. Daj znać czy dostałes robótkę jak juz będziesz wiedział.

Napisano

Christian Noir Stein : Mozesz napisac "Making of"? czy jakos tak. Ze wszystkim...tj mapowanie + praca w ps? do tego skriny ktore by ladnie wszystko przedsatwaily....??

jak juz by ci sie zachcialo...to nie rob tegoj ak slimaki: powoli i bez sensu ....hehe

kurde kiedy ja sie naucze robic moze nie TAKIE(!) tekstury ale chociaz w 1/10 takie?mnie sie tam podoba zeby nie bylo ze sam offtopic ;]

Napisano

No no bardzo pięknie tylko połączenie tego boxa na którym jest pompa z resztą cylindra jest moim zdaniem zbyt ostre

Napisano

fajnie pod warunkiem że ten największy cylinder jest odlany z betonu, tekstura tego małego to piękny metal ale tego dużego przypomina bardziej ścianę? kamień?

Napisano

b. fajne , ale.... czemu nie doales zacieku\przyciemnienia na butli tam gdzie jest raczka? teraz wyglada jak by byla ..dostawiona , albo leciala obok. : troche bys przymalowal.

Napisano

calosc wyglada bardzo ok :))

kilka uwag z mojej strony:

-koleczka na ktorych z zawrotna predkoscia jezdzi kompresor - bieznik za bardzo zchodzi na boki

- podstawa na ktorej lezy metalowy penis i silnik nie wspolgra z duza beczka w miejscach laczenia - zaraz pomiedzy czernia ( cien? ) a beczka pojawia sie brazowa listwa - jezeli jest to osobny element moze warto rzucic na jej brzegi lekkie podjasnienie (minimalny refleks / wytarcie ) w przeciwnym wypadku bedize to wygladac nienaturalnie

- podobna rzecz (refleks - pominmo wyraznej roznicy w fakturze materialu wydaje sie ze obie warstwy sa zrownne/zlane ze soba) - chodzi mi o pierscien z cwiekami zwienczasajacy tylna czesc duzej beczki - tutaj przydalby sie wlasnie moment wytarcia - na samych cwiekach btw wychodzi roznica skali tekstury z ktorej w tym momencie dalo by sie wyciagnac nieco wiecej

- gdzieniegdzie leza wlasnie laczenia poszczegolnych elementow ktore mozna by bylo bardziej zbalansowac

 

poza tym texta bardzo ciekawa - sporo detali - b. mila dla oka - tak trzymac

 

pozdrawiam

rzuq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności