Napisano 10 Sierpień 200519 l Ejo dawno nic nie dawałem. Jest to test na teksturę. Model nie jest mój. Moim zadaniem było zmapowanie i oteksturowanie kompresora (miał być stary i zniszczony). Czas pracy : mapowanie 1h, teksturowanie 10h Oto efekty (max'owy viewport): MIRROR: Pozostałe : http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view2.jpg http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view3.jpg http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view4.jpg http://republika.pl/christiannoirstein/compressor_view5.jpg MIRROR : http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view2.jpg http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view3.jpg http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view4.jpg http://krystianstefanski.sitesled.com/compressor_view5.jpg Pozdrawiam
Napisano 10 Sierpień 200519 l no jak dla mnie to bajecznie cód miód ps. moze pokaz jak zmapowane wiesz z czekerem i pokaz tez tekstrure :)
Napisano 10 Sierpień 200519 l klasycznie - czyli prosto, schludnie a wyglada bardzo dobrze - porzadna robota :D
Napisano 10 Sierpień 200519 l na poczatku i mnie tez sie nie otwieraly ale w maxie3d. wiesz...one to robia jak ślimaki: powoli i bez sensu hah
Napisano 10 Sierpień 200519 l Autor Kakrotto13 - coś mi host szwankuje - dałem chwilowo na drugie konto :) ftorek - no właśnie po co sie trudzić jeden X'k wyraża tyle emocji :) kome - poniżej mapowanie z checkerem + tekstura :
Napisano 10 Sierpień 200519 l Autor Painbringer - to był art test - więc nie mam pojęcia. Możliwe że model był robiony specjalnie w tym celu.
Napisano 10 Sierpień 200519 l Bardzo fajna (nieco silenthillowa) texturka, Mapowanie też śliczne. Daj znać czy dostałes robótkę jak juz będziesz wiedział.
Napisano 11 Sierpień 200519 l Christian Noir Stein : Mozesz napisac "Making of"? czy jakos tak. Ze wszystkim...tj mapowanie + praca w ps? do tego skriny ktore by ladnie wszystko przedsatwaily....?? jak juz by ci sie zachcialo...to nie rob tegoj ak slimaki: powoli i bez sensu ....hehe kurde kiedy ja sie naucze robic moze nie TAKIE(!) tekstury ale chociaz w 1/10 takie?mnie sie tam podoba zeby nie bylo ze sam offtopic ;]
Napisano 11 Sierpień 200519 l No no bardzo pięknie tylko połączenie tego boxa na którym jest pompa z resztą cylindra jest moim zdaniem zbyt ostre
Napisano 11 Sierpień 200519 l fajnie pod warunkiem że ten największy cylinder jest odlany z betonu, tekstura tego małego to piękny metal ale tego dużego przypomina bardziej ścianę? kamień?
Napisano 11 Sierpień 200519 l b. fajne , ale.... czemu nie doales zacieku\przyciemnienia na butli tam gdzie jest raczka? teraz wyglada jak by byla ..dostawiona , albo leciala obok. : troche bys przymalowal.
Napisano 12 Sierpień 200519 l calosc wyglada bardzo ok :)) kilka uwag z mojej strony: -koleczka na ktorych z zawrotna predkoscia jezdzi kompresor - bieznik za bardzo zchodzi na boki - podstawa na ktorej lezy metalowy penis i silnik nie wspolgra z duza beczka w miejscach laczenia - zaraz pomiedzy czernia ( cien? ) a beczka pojawia sie brazowa listwa - jezeli jest to osobny element moze warto rzucic na jej brzegi lekkie podjasnienie (minimalny refleks / wytarcie ) w przeciwnym wypadku bedize to wygladac nienaturalnie - podobna rzecz (refleks - pominmo wyraznej roznicy w fakturze materialu wydaje sie ze obie warstwy sa zrownne/zlane ze soba) - chodzi mi o pierscien z cwiekami zwienczasajacy tylna czesc duzej beczki - tutaj przydalby sie wlasnie moment wytarcia - na samych cwiekach btw wychodzi roznica skali tekstury z ktorej w tym momencie dalo by sie wyciagnac nieco wiecej - gdzieniegdzie leza wlasnie laczenia poszczegolnych elementow ktore mozna by bylo bardziej zbalansowac poza tym texta bardzo ciekawa - sporo detali - b. mila dla oka - tak trzymac pozdrawiam rzuq
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto