Skocz do zawartości

Wieża Babel


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Jest to moj pierwszy raz kiedy prezentuje cos swojego na forum max3d.pl

Wczesniej jedynie pod innym nickiem zadawalem pytania do was w sprawie obslugi max’a, a teraz zapraszam do obejrzenia czegos co powstalo po części dzieki wam :)

 

Praca ta prezentuje wierze Babel, ale w mojej wizji :) Najciekawsze jest to ze cel (pomysl) był calkiem inny, ale jak zwykle skonczylo się na czyms innym :)

 

Praca powstala w 3DS MAX i Photoshop.

3DS MAX to wszystkie modele, a Photoshop to ogien, dym, chmury, kontrast itp. itd.

 

Zapraszam do krytykowania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dopiero jak przeczytałem posta to skojarzylem że to zółte to ogień ;) wygląda jak jakiś nalot czy roślinki które oplatają ściany. Dym też raczej do poprawy no i ta błyskawica...Ogólnie pracka ma klimacik, przydało by się chyba podbić nieco ostrość, dodać jakiegoś bardzo delikatnego glowa.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie rowniez podoba sie klimat pracy. dosyc ciekawie wyglada ta sciana z przyporami w tle. natomiast fale, jak juz to Ania C zauwazyla, sa zbyt duze, przez co sama wieza wydaje sie byc raczej niewielkich rozmiarow, a to przeciez wieza Babel. bardzo fajna praca jak na poczatek. zycze powodzenia i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za krytyke :)

 

Widze ze bardzo czepiliscie się ognia i... musze wam przyznac racje :) Nie widzialem tego wczesniej, ale teraz zaczynam to widziec. Popracuje nad tym jak znajde chwile.

 

Blyskawice to fotka która zrobilem z miesiac temu podczas burzy, a nastepnie wyszparowalem i wsadzilem do projektu.

 

Fale faktycznie sa zbyt duze, ale nawet już ich nie będę ruszal. Nie z lenistwa, ale z tego powodu iż mój komputer wysiada przy tej scenie, a ja nie mam az tyle czasu aby tak dlugo bezczynnie czekac na rendering. Ogolnie praca powstala w rozdzilczosci 2600x4000. Jak naniose poprawki, postarm się przedstawic prace w wyzszej rozdzielczosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem ta. Mi ten ogien az tak bardzo nie przeszkadza, fak moglby byc lepszy, ale... jest inna rzecz. Kompozycja fajna wszystko git...tyko ta wieza jest za mala... Zawsze sobie ja wyobrazam jako ogromna budowle, a ta tutaj ma doslownie kilka poziomow... z drugiej strony fajnie ona wyglada, wiec sam juz nie wiem... Tak czy owak zycze powodzenia przy kolejnych pracah, bo widze, ze kolega ma zadatki na tworzenie fajnych pracek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie masz lepszego kompa, bo aż się prosi o naniesienie poprawek, gdyż pracka jest świetna w zamyśle, nieco gorzej z wykonaniem. Max nie ma dobrego algorytmu ognia, tutaj by się przydał Phoenix do płomieni i Afterburn do dymu, ale wówczas musiałbyś solidnie ten ogień zredukować, aby było spoza dymu choć trochę wieży widać.

Błyskawica jest w porządu, choć nie zaszkodziłoby jej podrasować. Jest taki plug do maxa, nazywa się Lightning i służy do robienia błyskawic. Tworzysz jej ścieżkę od A do B, do tego rozgałęzienia i koniecznie dopasowujesz glow do finalnej rozdziałki, bo glow jest liczony w pixelach. Efekt jest mniej więcej taki jak pod adresem:

http://perso.wanadoo.fr/3d/tutorials/lightn/lightn.html

Trzeba kliknąc jpga i wówczas można zobaczyć skundową animację w formie gifa.

Co do fal, to poeksperymentuj z Dreamscape'm.

Pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca ma duży potencjał, ale to oczym wspomnieli przedmówcy, ogień i woda psują cały efekt. Wiem że trudno poprawić pacę którą uwarzasz za finalną (mam to samo), ale w tym przypadku naprawde mogło by z tego wyjść coś ciekawego. A nad wodą narazie możesz popracować osobno, to jest błąd króry jest często popełnieny (nie będę ukrywał ze także przezemnie), iż pracuje się nad całą sceną w najlepszej jakości, co zwiększa czas renderingu, tymczasem lepiej wziąźć na tapetę dany szczegół (w tym przypadku wodę), powyłączać wszystkie bajery, powyrzucać co się da np. wieże na czas eksperymentów zastąpić płaskim obiektem z nałożonym obrazkiem wieży, skoro już masz ją wyrenderowaną i eksperymentować z wodą póki nie będzie wyglądać dobrze.

 

Co do ognia to polecam rzucić okiem na ten link:

http://www.finalight.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności