Marcin Małek Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 Witam wszystkich! Jest to moj pierwszy raz kiedy prezentuje cos swojego na forum max3d.pl Wczesniej jedynie pod innym nickiem zadawalem pytania do was w sprawie obslugi max’a, a teraz zapraszam do obejrzenia czegos co powstalo po części dzieki wam :) Praca ta prezentuje wierze Babel, ale w mojej wizji :) Najciekawsze jest to ze cel (pomysl) był calkiem inny, ale jak zwykle skonczylo się na czyms innym :) Praca powstala w 3DS MAX i Photoshop. 3DS MAX to wszystkie modele, a Photoshop to ogien, dym, chmury, kontrast itp. itd. Zapraszam do krytykowania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 dopiero jak przeczytałem posta to skojarzylem że to zółte to ogień ;) wygląda jak jakiś nalot czy roślinki które oplatają ściany. Dym też raczej do poprawy no i ta błyskawica...Ogólnie pracka ma klimacik, przydało by się chyba podbić nieco ostrość, dodać jakiegoś bardzo delikatnego glowa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 ogień powinien byź mniej żółty i bardziej pomaranczowy, i gdyby rozświetlał wieżę (dać światełka omni tam gdzie się pali). fale ciut za duże. ale tak to przyjemna praca, popraw ogień i będzie świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 mnie rowniez podoba sie klimat pracy. dosyc ciekawie wyglada ta sciana z przyporami w tle. natomiast fale, jak juz to Ania C zauwazyla, sa zbyt duze, przez co sama wieza wydaje sie byc raczej niewielkich rozmiarow, a to przeciez wieza Babel. bardzo fajna praca jak na poczatek. zycze powodzenia i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip_87 Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 No ja tak samo jak wyżej inni napisali, a dokładniej chodzi mi o ogień. Zły kolor i nie rozświetla niczego wokół siebie :) Pracka super !! Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 mogę prosić o ciut większą rozdziałkę :] czy błyskawica to też max czy dodałeś ją w PSie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 piorun bardzo ladny :), ogien niebardzo wyszedł, ale ogólnie to mi sie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gedeon Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 Bardzo ciekawy projekt. Tutaj zadziałała wyobraźnia bo tak naprawdę założe sie ze nie wiesz jak wygladala prawdziwa biblijna wieza babel (znam opis ale nie wyglądu). Brawo bardzo ciekwy projekt. Mnie się bardzo podoba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 praca ładna, teksturki też, ale ogięn raczej słaby, nawet niepotrzebny, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 sam pomysl bardzo mi sie podoba no ale ogien do niczego, fajna jest z tylu ta przydymiona sciana, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Małek Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2005 Dzieki za krytyke :) Widze ze bardzo czepiliscie się ognia i... musze wam przyznac racje :) Nie widzialem tego wczesniej, ale teraz zaczynam to widziec. Popracuje nad tym jak znajde chwile. Blyskawice to fotka która zrobilem z miesiac temu podczas burzy, a nastepnie wyszparowalem i wsadzilem do projektu. Fale faktycznie sa zbyt duze, ale nawet już ich nie będę ruszal. Nie z lenistwa, ale z tego powodu iż mój komputer wysiada przy tej scenie, a ja nie mam az tyle czasu aby tak dlugo bezczynnie czekac na rendering. Ogolnie praca powstala w rozdzilczosci 2600x4000. Jak naniose poprawki, postarm się przedstawic prace w wyzszej rozdzielczosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 27 Wrzesień 2005 Share Napisano 27 Wrzesień 2005 mam prośbę małą :) możesz pokazać fotkę tej błyskawicy ? bo muszę przyznać że zapowiada się bardzo ciekawie :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Małek Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2005 Na prosbe przedstawiam blyskawice. Byly to dwie blyskawice, wyszaprowane i odwrocone w pionie. Fotka powstala z miesiac temu z 10 pietra wierzowca (na 200 zdjec udalo mi sie zlapac 5 blyskawic) aparatem Fuji FinePix S304... Walilo wtedy chyba w Sandomierz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelazko Napisano 29 Wrzesień 2005 Share Napisano 29 Wrzesień 2005 Ja powiem ta. Mi ten ogien az tak bardzo nie przeszkadza, fak moglby byc lepszy, ale... jest inna rzecz. Kompozycja fajna wszystko git...tyko ta wieza jest za mala... Zawsze sobie ja wyobrazam jako ogromna budowle, a ta tutaj ma doslownie kilka poziomow... z drugiej strony fajnie ona wyglada, wiec sam juz nie wiem... Tak czy owak zycze powodzenia przy kolejnych pracah, bo widze, ze kolega ma zadatki na tworzenie fajnych pracek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 30 Wrzesień 2005 Share Napisano 30 Wrzesień 2005 Szkoda, że nie masz lepszego kompa, bo aż się prosi o naniesienie poprawek, gdyż pracka jest świetna w zamyśle, nieco gorzej z wykonaniem. Max nie ma dobrego algorytmu ognia, tutaj by się przydał Phoenix do płomieni i Afterburn do dymu, ale wówczas musiałbyś solidnie ten ogień zredukować, aby było spoza dymu choć trochę wieży widać. Błyskawica jest w porządu, choć nie zaszkodziłoby jej podrasować. Jest taki plug do maxa, nazywa się Lightning i służy do robienia błyskawic. Tworzysz jej ścieżkę od A do B, do tego rozgałęzienia i koniecznie dopasowujesz glow do finalnej rozdziałki, bo glow jest liczony w pixelach. Efekt jest mniej więcej taki jak pod adresem: http://perso.wanadoo.fr/3d/tutorials/lightn/lightn.html Trzeba kliknąc jpga i wówczas można zobaczyć skundową animację w formie gifa. Co do fal, to poeksperymentuj z Dreamscape'm. Pozdrawiam. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kefas Napisano 30 Wrzesień 2005 Share Napisano 30 Wrzesień 2005 Praca ma duży potencjał, ale to oczym wspomnieli przedmówcy, ogień i woda psują cały efekt. Wiem że trudno poprawić pacę którą uwarzasz za finalną (mam to samo), ale w tym przypadku naprawde mogło by z tego wyjść coś ciekawego. A nad wodą narazie możesz popracować osobno, to jest błąd króry jest często popełnieny (nie będę ukrywał ze także przezemnie), iż pracuje się nad całą sceną w najlepszej jakości, co zwiększa czas renderingu, tymczasem lepiej wziąźć na tapetę dany szczegół (w tym przypadku wodę), powyłączać wszystkie bajery, powyrzucać co się da np. wieże na czas eksperymentów zastąpić płaskim obiektem z nałożonym obrazkiem wieży, skoro już masz ją wyrenderowaną i eksperymentować z wodą póki nie będzie wyglądać dobrze. Co do ognia to polecam rzucić okiem na ten link: http://www.finalight.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 30 Wrzesień 2005 Share Napisano 30 Wrzesień 2005 Kefas, bomba link! Ja sam też czegoś takiego szukałem! Wielkie dzięki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 30 Wrzesień 2005 Share Napisano 30 Wrzesień 2005 Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować pomysłu i wykonania oraz ponarzekać trochę na ogień i wysokość wieży.. :) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi