Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No więc Świerszcz zabrał sie za modelowanie samochodzików... jestem zielony w temacie, takze bede zamieszczał tu wszystkie postępy - prosze o rady itp. etc. itd...

update:

• Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Siatka chyba jest troche źle ułożona, ale ja sie za bardzo nie znam. :] Moim zdaniem jak są te "ostre" krawędzie świateł to są chyba zbyt wybrzuszone... Powodzenia i pozdrawiam.

Napisano

masakra, chyba rzeczywiscie wybralem zly model - za trudny jak na moje łapska :( zaczne od nowa, ale jak w kolko nie bedzie wychodzic to wezme sie za cos latwiejszego

Napisano

wiem, ze weterani car-modelingu zaczeli by odnowa, ale to moj pierwszy wozik wiec na nim sie pewnie duzo naucze. Kolejne beda lepsze i siatka ladniejsza :) na razie zostawiam to tak jak jest i biore sie za reszte. Pozdrawiam

Napisano

Ugh, podziwiam ze kazdy element karoseri bedziesz robil osobno ^_^. Dla mnie wiele wygodniej sobie zrobic cale, potem pociac i modelowac dalej :p

Napisano

jeeeeeeeeeeeeeeeezu ale masz tą siatke dziwną ;] dołącze sie do innych i powiem: zacznij od nowa!!!! wyjdzie na lepsze

no i może popatrz sie na zdjęcia tego auta jak wygląda ten 'garb' na masce bo u ciebie to całkiem inaczej sie prezentuje niż powinno

Napisano

nom tropche jest tych błędów, i lakier tu nic nie da :P i tak je widać ale też nie wiem po co na tym etapie lakier "nakładać" O_o!?

Napisano

na rederach zbyt wiele niewidac, jakbys zapodal siatke i model ze zwyklym materailem bylo by o wiele lepiej, no i oczywiscie to ziarno :/

btw. fajny ten lakier z tego co widze

Napisano

ale to auto nie rowne:/...nie renderuj zajmij sie wyrownywaniem bo nawet lakier w tym projeckcie nie ukrywa bledow a to dobrze nie wrozy:)

Napisano

szczeże mówiąc to ja bym zaczoł od początku :)

P.S. robie własnie trabanta [też mój pierwszy samochód] i zaczynam go już chyba z 4x :d

Gość marcin_mocny
Napisano