Skocz do zawartości

Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??  

127 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??

    • V-Ray
      52
    • finalRender
      6
    • Maxwell Render
      13
    • Scanline Renderer
      15
    • MentalRay
      32
    • Brazil
      9


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 493
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mam nadzieje ze mozna sie dolaczyc :)

Renderowane Mental Ray em...

taki tescik na tej scence co RA przeslal, jedno swiatelko mr Area omni na Inverse Square

Caustic Photons: 5000000

Photons per Sample: 100

Sampling Radius: 0,5 cm

 

pmax7wj.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

maczuga jasne ze tak :)

swiatlo to mr Area omni ustawione na Inverse Square

ja tam wiele tak naprawde niezmienialem

tam jest:

Multiplier 2

Energy 10 000

Decay 2

Caustick Photons 5000 000

mam nadzieje ze pomoglem jak cos to pytaj jescze :)

 

Dzieki xeav, cos kolo dwoch godzin sie to wszystko renderowalo choc spokojnie da sie zejsc ponizej godziny i efekt byl by podobny no ale akurat mi w tym przypadku tak strasznie nie zalerzalo na czasie ;)

Napisano

Witam !! Oh mój największy wątek, trzeba tu porządek zorbić wreszcie :)) Prosze tu daje taki teścik Pionka :))

 

pionki0ij.jpg Render Time: 7 min Renderer: V-ray 1.49.03 Caustics: Light 3000 photons, ustawienia: max photons 100 pozdro :))))

Napisano

Wiecie co? Wrzucilem na szybko 3 torus knoty z 3 roznymi dialectricami + sunlight barcelona i wyszedlem do pubu objerzec 2 meczyki. 6:20h, 14 SL, 1600x1200 na sprzecie podanym w podpisie. Troszke dupa wyszla ale tyle czasu wiec szkoda nie pokazac;]]]]

 

btw: Master Kiełbaster uzywales tylko emmiterow? Jakie ustawienia?

glass7qo.jpg

Napisano

to taki w sumie bardziej eksperyment ale wrzucam moze komus sie przyda...

Model z watku Jeffa Patton a z CG Talk

Render: Mental Ray

 

trzy swiatla Mental Ray Area Omni + Skylight

 

Ustawienia Swiatel:

Multiplier 1

Decay na Inverse Square

Energy 1000

Decay 2

Caustick Photons 3000 000

Material:

Mental Ray, Metal(lume) z mapka falloff, Photon Basic

statuetka29yn.jpg

Napisano

juz nie pamientam dokladnie ile sie to renderowalo, w kazdym razie juz duzo za dlugo jak dla mnie, wiec pewnie cos kolo kilku godzin ale co tam ;), hmm spoty to jednak swiatlo kierunkowe a ja chcialem miec raczej punktowe, zeby rozswietlilo cala scene a nie tylko czesc, choc pewnie by sie jednak krocej liczylo, no ale jak ustawialem wszystko to dalem omni i tak zostalo :)

Napisano

Mi się chyba coś vray sypie... Może ktoś zrobić jakąkolwiek scenę z caustic na vray i ją wstawić? Męczę się już jakiś czas i tylko cień mi wychodzi... przeczytałem kilka tutoriali, szkło wygląda ładnie włączam caustic a tu najwyżej trochę szkło mi się rozjaśnia...

Napisano

maczuga pewnie byśmy ci dali tylk oze to było pare miesiecy temu jak tu byłęm ostatnio i nie mam pojecia o czym do mnie piszesz ;) ładne pracki panowie.

Napisano

Jeszcze raz proszę kogoś kto kożysta z vray'a, żeby wrzucił jakąś scenę z maxa przy z działającą kaustyką... bo albo ja coś źle robie albo mój vray 1.50.09 ma jakieś problemy... od razu mówię, że w mentalu coś mi wychodzi, ale wolę vraya.

 

 

EDITED dobra już wiem o co chodzi... fajnie ze w jakimś tutorialu pisało coś o ustawieniach podłoża... już powoli i w vrayu widać kaustykę w moich renderach. :P

Gość RaMiReZ_Rz
Napisano

Witam

Jestem nowicjuszem i robiłem ten tutek o kostce lodu... i teraz jest tak.

Wychodzi mi wszystko Ok, ale jak włącze w mentalu caustics i daje render to pisze mi, że nie ma generatora caustics na scenie... zmieniałem, ustawiałem i nie działa..... co sie dzieje ?

Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.

Napisano

szklanki1ao1.jpg

 

Wiem, wiem nie wyszło najlepiej :)

 

Ustawienia:

2x mr_area_omni - tylko jedno daje kaustyke

Ustawienia renderera i światła, które daje kaustyke (drugie światło jest identyczne, ale ma o wiele mniejszy multipler)

 

ustszklanki1kn0.jpg

 

Szkło to materiał mental ray, który w slocie difusse ma glass(lume) (IOR na 1.6), a w slocie photon dielectric material (3dsmax) (IOR teżna 1.6)

Woda to glass (physic_pen) z IOR na 1.3

Winko :) to glass (physic_pen) z light persistence na czerwony i IOR na 1.3

 

Co zrobić, żeby kaustyka była "ostrzejsza"??

Napisano

Master Kiełbaster - chciałbym maxwella ale nikt nie chce mi pomóc :(

FAlcom - Ano pobawię się jeszczę :)

PS zapomniałem napisać - renderowało się 4-5h.

Napisano
Master Kiełbaster - chciałbym maxwella ale nikt nie chce mi pomóc :(

PS zapomniałem napisać - renderowało się 4-5h.

 

Co do pomocy to zawsze chętne są google, co do czasu to hehe, szkoda gadac ;]

Napisano

"Patry"- nie przejmuj się .

Według mnie dałeś za bardzo rozmyte światło zmniejsz jego wymiary albo zamień na zwykłego spota wtedy kaustyka bedzie bardziej wyraźna.

 

Nie wiem może odległosć lub kąt padania światła jest nietypowy.

 

{Sprawdź sam moge się mylic jak zawsze :) }

 

Materiał podłaża zmień na jakis odbijający.

Np: DGS'a z dużym rozmyciem wtedy uzyskasz efekt taki jak u "Hindusa" na dole obrazka.

 

 

"Hindus" -jak zawsze świetnie

Napisano

Taki jakby update :)

Kaustyki te same, ale poprawiłem winko i wode

Rendering - uwaga!!! 30min!!! Heh, miałem złą skalę i dużo powłączanych programów, a na ten rendering wyłączyłem wszystko, tka, że chodziło tylko windows i 3dsmax

 

kieliszki1yi5.jpg

Napisano

Next zabawy z kaustyką :***

 

caustykarv1.jpg

 

caustykaustawieniafj5.jpg

 

Materiał to:

mental ray:

surface: dielectric material (3dsmax) z IOR na 1.(3), light persistance - green i phong coefficient na 20

photon: copy surface, tylko light persistance na blue

bump: bump (3dsmax) z multipler na 0,8 i map - noise

 

Sorry za małą rozdziałkę :***

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności