Ardeni Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 duuzo poly jak na kilka desek, a efekt fajny
ftorek Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 fajne - aczkolwiek wyglada jakby ktos slepy ta paleta zbijal i to po ciemku na dokladke (a raczej nawet sklejal bo gwozdzi nie widac...) ogolnie wporzo - widac ze chciales troche urozmaicic prosty ksztalt - ale przeciez paleta to nie otoczak... poopas
Konras Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 Troche mnie pogrzalo z tym mieczem :p 94tri 256x256 dif
ledyr Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 teksturka dla treningu, zeszlo okolo 2 godzinek zadnych zdjec, light mapów czy innych ulatwiaczy, wszsytko sama mysza
Gość obo Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 ledyr nałóż to jeszcze na jakiś model. Bo tekstura sama w sobie bardzo fajna.
krzyhhh Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 takie pierwsze kroki w low.. dla kumpla.. do gierki w c+ (online) Oo (nie pytajcie jak.. ja mu tylko grafę dostarczam) pozdrawiam
Kuba Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 Ledyr - jakimś cudem przeoczyłem tą teksturkę :) Bardzo mi się podoba i jeśli masz jakieś archiwalne proszę o więcej ;) Szachy również prezentują się całkiem fajnie. Zaraz wrzucę swoje speedy, dwa po kilka - kilka-kilkanaście minut, trzeci ok 2 godzin. Drobne propsy do Battlefield Pirates 2
peterr Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 ode mnie łaciate;) zwykły box i 128x128... przy 64 jest troche rozmazane ;P
arcade Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Napisano 9 Styczeń 2007 Dałbyś jakieś wyostrzenie na tą text w photoshopie, bo tak strasznie mydli :)
ledyr Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 zadnych wyostrzen daj screena z viewportu i jak to nie pomorze to zmniejsz tex do 64 zeby bylo widac pixele :D bosko to wygląda ^^
peterr Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 dzieki:P http://img173.imagevenue.com/img.php?image=22888_scr1_122_360lo.jpg screen z viewpointu z 128..
Por@szek Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Ile ten karton ma tri?? Bo mam nadzieje ze masz cos jeszcze na scenie. Btw nie musiales zamazywac i tak wszyscy wiedza ze to jest stand alone R8 :]
peterr Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 :D to jest box ,ale mam w scenie jeszcze troche innych boxów,monitorek ,butelke:P
Bro Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Nie kumam tego - ludzie pokazują fajne speed'y i cisza a ktoś pokaze box z kiepską txt to jest milion odpowiedzi :) pozdro - modeling robi wrazenie :)
ledyr Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Bro - to jest swego rodzaju fenomen, który wciąż nie rozstrzygniety spór wśród naukowców. nazwali to fenomenem przystanku autobusowego oczywiscie bez obrazy Radzisz, twój model jest lepszy od przystanku z tym ze mozna go zrobić w 1.5 minuty :)
Przybysz Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Pierwsza giwera jaką zrobiłem kilka lat temu. Jako 1-sza i jedyna wylądowała w enginie ale screenów ingame nie mam. Lekko ponad 800 trisow. Pozdro.
ognisty Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 kiepawo... łaciate rox :) a tak serio to tak jakbym gdzieś ją już widział...
_michal Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Piąty element? Tylko nie wciskaj czerwonego przycisku.
Kuba Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Wieczorowy speed sprzed miesiąca, trening postaci. 3,5k.
arcade Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Napisano 10 Styczeń 2007 Kuba - wow, mi się bardzo podoba :) Ta postać ma klimat, mówgłbyś pociągnąć ją trochę dalej.
Kuba Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Mam nadzieję, że wkrótce wrócę do tego modelu ;). Trochę się przeraziłem anatomią itp, jednak w tej bitwie sporo się nauczyłem, więc może teraz uda mi się to pociągnąć :)
Eric_Draven Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 2 godzinny speed. łańcuch bez Alphy wyświetlany. mam problem z jej wyświetlaniem we viewport'cie ;/
Konras Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Nie ma to jak mnichor ^_^ teraz wyglada jak zjawa :) Swietna praca Kuba, tak jak patrze to kazda twoja kolejna pracka jest o wiele lepsza od poprzedniej a to bardzo dobrze :) Ah a co do broni Erica to tez mi sie bardzo podoba :) tekstory bardzo ladnem naprawde ladne, ja zawsze kaszanie na tekstorach, a co do alphy to moze pomoze jak ustawisz na best :) Ah no i dam tez cos od siebie... okolo 900tri :)
Gen.Baton Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Jakbyś mu dorobił zamiast głowy ludzką czaszkę czy jakoś inną to wyglądałby jak ci mnisi z "Painkiller'a" ;D
Por@szek Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Ja se popelniam wlasnie takiego crapa. Jade teraz skrzynke :P
vv3k70r Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 lepij? nie ma glowa, oczu tez nie ma, nie bylo w planie, wogole to malo bylo w planie... za to w planie jesto podlubanie przy jakims automacie do normali, bo nei mozna cale zycie ich recznie w psie malowac...
KLICEK Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Por@szek swietna robota ! sticked na fronta 100 % zasluzony swietna texturka :) troche wieje robota Bro co dziala tylko i wylacznie na +
ledyr Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 hehe KLICEK, widze ze masz juz opracowany plan działania w razie pokazania jakiegokolwiek modelu :d nie no joke oczywiscie model jest świetny a teksturka jeszcze lepsza :D szkoda ze na nextgena, nie lubie ich :D Poraszek - pokazesz teksturke ? :) wektor - gdzie to to ma głowe? :D hihih fajne :D o chyba widze głowe :D
Por@szek Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 Siedzenie z bro w studiu przy jednym biurku przez pare lat robi swoje :P Empeck? to texta -> http://img409.imageshack.us/img409/4483/props6pe1.jpg a na renderze nie ma nic wiecej poza high i jeszcze niezakreslony normal z haja.Tzn tak wyglada normal z diffem bez speka.
_michal Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 Empeck? Słucham Ciebie? vv3k70r - mógłbyś trochę jeszcze podmodelować sylwetkę obiektu
nielot007 Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 wow kuba super!! Por@szek--> siwtne :) tex robiles uzywajac zdjec czy wszystko recznie malowane :) (jak zdjecia, a zapewne tak) moglbys pokazac z jakich moga byc nawet miniaturki (maly rozmiar) chce tylko zobaczyc co uzywales :) pozdro
peterr Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 Por@szek - ładnie ,ale czy na takie obiekty 1024 to nie za dużo? pozdro:) Kuba - extra:)
Por@szek Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 Empeck- ten dran ledyr sie walnal, szybko poprawil posta i myslal ze nie zauwaze, a teraz sie bunkruje i udaje kozaka ze nie wie o co chodzi bo nawet nie napisal :P nielot007 - http://www.cgtextures.com/ oraz z moich wlasnych zbiorow. Textury to pol na pol, fota i podmalunek. Czysta fota za bardzo wiala by sztucznoscia i fotkami, natomiast sam podmalunek, coz nie mam az takiego skilla aby narysowac az tak realistycznie texte ;) . Radzisz - Nie za duzo, z jednego wzgledu iz jak widzisz t ojest z mysla o next genach, dwa jest to do portfolio, wiec nie ograniczaja mnie rzadne limity oprocz rozsadku, a po trzy, staram sie maxymalnie pojechac na detalu a mniejsza texta by mnie tylko ograniczala. Portfolio to jedyne miejsce gdzie mozesz sobie poplynac. Tak abstrachujac jedna rzecz chcialbym napisac, bo od dawna mnie ona juz drazni, wiec jak wyrzuce to z siebie bedzie mi lepiej:]. Nie jest to personalnie do Ciebie Radzisz, ale ogolnie do podejscia i sposobu myslenia forumowiczow. Skupiajcie sie na technice i sposobie wykonania bo to powinno byc oceniane a nie, czy polycount nie za duzy i czy nie texta nie za mala ( co sie rzadko zdarza, ale co tam). Wiekszosc osob prezentujacych tutaj swoje prace robi to do tak zwanej "szuflady" ( z czym sie nie zgodze ale to moze w innym odcinku) wiec nie obowiazuje ich limity, oprocz tych ktorymi game art stoi, czyli odpowiednia dystruybucja tri, rozlozenie siatki, nie marnowanie miejsca na texcie etc. Starajcie sie skupiac nad technika tworzenia, oraz ocena wykonania, a nie sprawdzaniem wyssanych z palca wymogow ( wyssanych bo kazdy silnik, ma inne, a i silnik w zaleznosci czy na pieca czy na inne sexpudla ma inne kryteria). EOT
ledyr Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 Empeck- ten dran ledyr sie walnal, szybko poprawil posta i myslal ze nie zauwaze, a teraz sie bunkruje i udaje kozaka ze nie wie o co chodzi bo nawet nie napisal :P nie prawda! nie masz na to dowodów :D:P
_michal Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 czyli jednak nextgen :) no to spoko:D to już jest current gen Radzisz, current gen :) Czasy 2k na postać w grach to już powoli przeszłość :)
peterr Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 zależy jakich pewnie:D oświeć mnie ile mają w Oblivionie na przykład?:D ciekaw jestem:P acha...przecierz to nie postać komentowałem tylko pare obiektów:)
_michal Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 Postać to taki skrót myślowy. Ile mają w Oblivionie to ja nie mam pojęcia, tym bardziej, że postaci tam mają gęby z automatu i modularną budowę.
arcade Napisano 22 Styczeń 2007 Autor Napisano 22 Styczeń 2007 Zrobiłem sobie taką teksturę na SDKa Mopa (link), żeby poćwiczyć malowane ręcznie tekstury. Czas to jakieś 3 godziny, ale nie śpieszyłem się zbytnio. Tekstura ma 256 x 256
Por@szek Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 Niezle, tylko ten odblask na czapai to od wlosow? A to jest tak wogole to robin schudl trans? bo wyglada jak zniewiescialy facet albo babochlop XD Lol wlasnie sie nadzialem na polycouncie ... Ziomus kiedy ty kupisz tablet w koncu?? :P
nielot007 Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 wow ziomus :) nakrec vido jak zrobic taka tex!!?? recznie malowales?? wow :D pozdro
arcade Napisano 22 Styczeń 2007 Autor Napisano 22 Styczeń 2007 Porasz - bo to babka jest :P Odblask zrobił się niechcący jak malowałem włosy, ale później stwierdziłem że nawet fajnie to wygląda hehe i dlatego zostawiłem :) A porywnywanie tej mojej textury do wymiataczy z polycountu (pokazałeś Killingpeople i jakiegoś tam innego twardziela) to chwyt poniżej pasa hehe :P Tablet mam od dawna wacoma, ale mieć a umieć to dwie różne sprawy... Nielot -> thx, może jak jeszcze się podszkolę to nagram :) Po raz pierwszy w życiu nie użyłem ani jednej fotki do robienia tekstury, a posłużyłem się tutorialem Ancient-Pig (link)
ledyr Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 niceee ziomuś, oczy to mu zrobiles jakby zjarał co nie co :D Poraszek, nie dołuj ludzi tymi obrazkami co :D a tu taki mój speedzik sorry ze znowu nie na modelu ale nie chcialo mi sie modelowac :D ciekawe czy zgadniecie kto to mial byc :D standartwo, zadnych fotek(tylko na początku pod layerem,potem del) i wszystko myyyyyyyyyycha :D bo u nas na wsi gdansk tabletów ni mają :D
Por@szek Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 LOL w gdansku nie maja, a ja dwie ulice dalej mam przedstawiciela wacoma, haha. nie wiem kto, ale jak na myche to respect daje rade.
ledyr Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 LOL w gdansku nie maja, a ja dwie ulice dalej mam przedstawiciela wacoma, haha. nie wiem kto, ale jak na myche to respect daje rade. nie no, mają tylko dla mnei nie ma bo za darmo nie chca oddać :D zresztą i tak by mi pewnie cielo jak wszystko inne :D:D btw. thx :D
Kuba Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 Wygląda jak Dżony Dep, ale mogę się mylić. W każdym razie fajnie wyszło ;)
_michal Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 Bo to pewnie jest Depp, a dokładniej Willy Wonka. Gdzie nagroda?
ledyr Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 tak! to dżony dep! jako wili łonka a tu na szybko model z texem: (tradycyjnie zez na zewnątrz :D) troche nie wyszedl ale/bo byl na szybko :D a tu podgląd na oryginal williego: (jakby ktoś nei znał ...) pozdrooo EDIT - Empeck zwycięscą!!!! w nagrode otrzymasz paczke gwodzi (a na niej oryginalny autograf sprzedawcy) zawieniętą w sreberka od milki i przesłaną kurierem za którego pierw musiosz zaplacic :D
_michal Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 Całkiem podobny, ale brakuje mu tylnej części głowy, włosów, kapelusza i reszty ciała ;) PS. Jak można Willego Wonki nie znać? O_o
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się