ASY2002 Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 Bardzo stary :| Tak jak pisałem poprawic refleksy na ciele gostka i trawe zeby nie wyglądała jak włosy :)
DraB Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 2 x Athlon 2100 MP , płyta Tyan Tiger, 1 GB ramu , nvidia Quadro 4 700 XGL Przestarzaly...
slizgi Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 jesli moge wtracic swoje 4 grsiki, to tak wszystko okej, ale imgo lapsze byly by dredy czyli z tego co widzielm na poczatku, i bardziej zruznicuj trawe, jakis glaz, moze gdzie nie gdzie inny gatunek rosliny, i najwazniejszy blad moim skromnum zdaniem, szkoda ze wywaliles drzewa, (imho nie czytalem topika, tylko ogladalem obrazki :) ) wiec pisze co widze, drzewa byly by tu grejt wpi***u :), zamykaly ba calosc, dodawaly spujnosci... i dac jeszcze delikatne wolumetryki, przechodzace lekko pzrez galezie.... pozdrawim :)
ASY2002 Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 Najlepiej jakies stare nie duze z ogromnymi kozeniami i "pędami" :) (DZEW(O)A
jaras Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 wprowadziłem kilka drobnych retuszy. Zamiast wilka będzie lew który jest w dalszej części WIPa zaznaczam jeszcze raz że ten nędzny wilk jest tu tylko wklejony "roboczo" jako koncept Przy okazji dziękuję Krisowi_R za cenne rady
ASY2002 Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 Niezle ale narazie sie nie wypowiem to zdjęcie psuje wszystko :) Miłego modelowania.
polka dot Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 dobrze z pieskiem ale imho najlepiej jakby patrzył w tę samą stronę co wędrowiec :)
Gość Matyss Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 ja bym dal mistycznego wedrowca i mam jeszcze jedna wizje, ciekawie wygladalo by jak by te miasto podzielone na dwie czesci bylo z jednej strony mastem wspolczesnym a drugie miastem mistycznym. pozdrawiam
Gedeon Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Nieźle, no nieźle.. Tylko mam jedno ptanko... CO TEN WĘDROWIEC ROBI???
DraB Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 A dla mnie tam osobiscie najladniejszy jest sam krajobraz :)
ASY2002 Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Nieźle, no nieźle.. Tylko mam jedno ptanko... CO TEN WĘDROWIEC ROBI??? Zasłania połowe obrazu i słonce :) P.S To prawda sam kraj obraz wystarczy :) ble by wilk paczył w miasto albo słonce :)
Huter Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Nie no ... mi właśnie "Wędrowiec" się podoba ... tylko coś mu brakuje ... mógłby trzymac jakąś laskę ... albo jakiś przedmiot ... albo coś ;)
Koniu_PL Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Może niech on (wędrowiec) trzyma tą rękę, co nią sobie zasłania Słońce, bliżej twarzy i mniej tak rozczapirzoną, bo jak narazie to wogóle nie wygląda na to, że on chce zasłonić Słońce... Co do wilka to życzę powodzenia i pozdrawiam Cię jaras, bo wędrowca to pięknie zrobiłeś... Ogólnie tak -> krajobraz może zostać :), wędrowiec też, ale rzeczywiście potrzebuje jakiejś broni... Chyba, że za broń można uznać wilka ;) Ja osobiście bym proponował jakąś włócznię (to tak po prymitywnemu), ale tak jak ktoś już kiedyś mówił -> kałach też jest dobry ;) Pozdro.
blood_brother Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Skoro masz zrobic wilka to ja bym ta reke ktora tak bezsensownie macha umiescil na glowie wilka jak by go glaskal albo drapal.
Huter Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Skoro masz zrobic wilka to ja bym ta reke ktora tak bezsensownie macha umiescil na glowie wilka jak by go glaskal albo drapal. Nie no ... motyw z przysłanianiem oczu jest dobry ... tylko ręka mogła być blizej oczu ... ale pasowałoby zeby "wędrowiec" robił coś drugą ręką ... może nią głaskał wilka? WIlka umieścić po jego lewej wpatrzonego w miasto, a na jego łbie - dłoń "wedrowcy" ;)
ASY2002 Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Cos sobie pszypomniałem czytałem kiedys jakąs ksiązkechyba jakis Garmow czy cuś.W kazdym razie fajnie by było gdyby ten wędrowiec miał jakies GGRRUUBBEE RRĘĘKKAAWWIICCE :)
jaras Napisano 29 Styczeń 2006 Autor Napisano 29 Styczeń 2006 halo halo tu Londyn - dzięki za komentarze ! wędrowiec będzie miał coś a'la czekan (jest szkic w jakimś poprzednim poście) rękawic też nie przewiduję bo zniknie mi efekt sss , wilka zriguję i zobaczę jaka poza będzie dla niego najlepsza - dam do wglądu kilka propozycji - ale tak jak teraz patrzy też nie jest źle moim zdaniem - odwraca głowę od cywilizacji i bardziej go interesuje przyroda :) Gedeon - wędrowiec sobie stoi i patrzy a miasto dorobiłem żeby coś było w tle ;) pozdrawiam
javor Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 a odnośnie sss to chyba powinno być bardziej czerwone - wsadź ręke pod żarówe i sam zobacz :P
KLICEK Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 Javor jezeli zrodlo swiatla jest oddalone to na krawedziach jest wlasnie taki efekt nie pelnej czerwieni :)
ASY2002 Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 prawie ni widoczny ten sss :) AAle własciwie wszystko jest cool tylko moze jakies chmurki??? Bo te wyglądają jak rysunki (Moze zobisz grzybka ;)?)
Gedeon Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 A gdyby ten wędrowiec stał sobie na widocznym klifie (czy jak powinienem to nazwac) i nie zasłaniał połowy obrazu? Też wyglądałoby to pomysłowo. Wędrowiec w końcu dotarłby do celu i wszytko byłoby dobrze. Spróbuj wykorzystać rózne położenia tego wędrowce tj. raz tu, raz tam...
ASY2002 Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 Moze mostek do tego miasta po prawej?? Taki z drewnianymi "box"'ami i linami :)
VST Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 W ogole metropolie powinny byc ze soba polaczone, chyba ze sa w stanie wojny albo uzywaja teleportow...
ASY2002 Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 Nie zaszkodziła by tez jakas Cytadela :) taka 900m LLLOOOLLLL $-)
jaras Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 ok, czas by był kończyć tą prackę ;) wrzucam model "lwa" który bedzie zamiast wilka u nogi wędrowca (na razie nie zrigowany - nie ustawiłem mu jeszcze końcowej pozy). Klicek obiecał że mi pomoże pozetbruszować go na pyszczku - dzięki z góry :)
Leru Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 No panie :) Drzewka świetnie pasują do obrazka, a lew jest wogóle odjechany. Dawaj mu te włoski bo zmarźnie ;)
Gość obo Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 No ekstra model lwa, tylko łapy mi się strasznie nie podobają.
KoMic Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 hehe to zes panie Jaras zawalczyl, heheeh, ciagle jestem pod wrazeniem opanowania sztuki modelingu, wiekszosc ludu poszla by w Zbrushe, naprawde zazdroszcze poziomu opanowania siatki, bo to wielka sztuka, jesczze mam takie pytanie ty to robisz metoda taka ze 2 boxy jeden rodzic drogi dziecko z tym ze dziecko ma smootha a na rodzicu pracujesz? widzac odrazu efekt czy tak poprostu z glowy, to tu to tam sobie pozaginasz i dop na koncu widzisz rezultat?, hehe mam nadzieje ze zrozumiale jest moje pytanie bo dosc pokretnie je sformuowalem: ], pozdro AAA i jesczze odnosnie kociaka, zrob mu zebra: ], pozdro
Matys Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 lew calkiem niezle wyszedl szczegolnie glowa aczkolwiek niepodobaja mi sie lapy i zarys zeber. poza tym jest super.
jaras Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 Leru - pracuję już nad futrem ale najpierw siatka musi być skończona. Później muszę zamapować i zrobić mu texturkę. obo- będą jeszcze drobne zmiany w modelu, poza tym idzie do Zbrusha na warsztat Klickensa. Komic - :) hehe :) cały pierwszy etap to tak jak na 1 obrazku, podstawowa bryła i ogólne zarysy mięśni są modelowane normalnie a 2 etap , czyli bardziej szczegółowe zarysowanie mięśni metodą taką jak podałeś. Często trzeba sprawdzać model w ten sposób bo na wersji LP niekiedy coś trzeba ( aż nienaturalnie) mocniej zarysować. Pewnie że mogłem wrzucić model do Zbrusha ale chciałem mieć też siatkę lżejszą bo będzie z tym lwem animacja. Z żebrami to gut ajdija ... choć z 2 strony będzie futro - pomyslę, dzięki ! pozdrawiam
vv3k70r Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 nie wiem co to za zwierze ale siatka podoba mi sie bardzo, a sam model (po smooth) to juz tak sobie :) ale siatka cacy
merv_ Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 vv3k70r : to lew xD Nikes : Fajny avatar model ładny ale czekam na rendery z teksturą i włosami
h4sh Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 jaras: ale zadyma w tej topologii :P . ngony, trojki, troche pojechales :>
KLICEK Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 h4sh ja tam nie widze bledow po emsie a to znaczy ze kolega Jarek ladnie opanowal zasady dzialania msa i wydaje mi sie ze jezeli efekt koncowy jest ok to topologie miesni bo chyba o to Ci chodzi mozemy olac poprostu :)
jaras Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 h4sh - hehe nie do końca się zgodzę ale już mówię - model potrzebuję w 2 wersjach - pierwsza do animacji - zrobiłem riga i siatka odkształca się właściwie - nie mam potrzeby poprawianaia czegokolwiek - tym bardziej że dojdzie jeszcze futerko. 2 sprawa - model w Zbruszu całkiem dobrze się zaadoptował i tak wygląda po kilku poprawkach. Przy okazji , Klicek dzięki za intensywne podszkolenie mnie w Zbruszu ( nie jest jeszcze skończony i dojdą zębiska a właściwie szablozębiska) vv3k70r - ja też nie wiem co to za zwierze :) robiłem coś na kształt geparda, lwa i hieny ( będzie grzywa jeszcze) anatomicznie też się posiłkowałem mięśniami konia w przypadku łap + trochę improwizacji. Ta bestia dlatego jest taka bo chciałbym bardziej zróżnicować te 2 światy i troszkę odrealnić - nie kładę tu nacisku na poprawności anatomiczne tylko na "plastyczność" i klimat pracy
Leru Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 wow groźny lew. Nie no coraz lepiej Jaras, coraz lepiej :)
Gość obo Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 no po zbrushu fajnie wygląda :) łapy się już dość dobrze prezentują. podobają mi się żebra, delikatnie zaznaczone - good work ;)
Hindus Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 full wypas - zasłużona rekomka dla wątku :) zapowiada sie debeściacko :] tylko czekac kiedy bedzie koniec :) nie przegladam wszystkich stron bo za duzo tego jest ale naprawde z tego co widze niezle sobie tutaj poczynacie :] tak 3mac.
Gotham Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 Zgadzam się z h4sh'em- straszna zadyma w topo. Jest bez znaczenia? No nie sądzę zważywszy że determinuje "pryszcze" na mięśniach po podpodziałach w z2. Na razie jakoś nie czuję tego modelu, nie wiem czy to przez proporcje, czy dziwną muskulaturę ale jakoś nie przyciąga mnie. No ale to w sumie tylko półśrodek więc trzymam kciuki za finish. Pozdrawiam,
nielot007 Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 ...ale jakoś nie przyciąga mnie... jak nie przyciaga?, gdyby nie przyciagal to bys nie napisal posta ;P[joke] mi sie bardzo podoba widok z boku (po zbrushu) z perspe. juz mniej :) pozdro
hkropinski Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 jak dla mnie super, tylko te stopy... pozdr:D
KLICEK Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 Gotham 3jki dobrze ustawione w zb nie wplywaja na siatke wplywaja na zageszczenie ale bubkow nie ma , a 5tki podczas exportu do obj z maxa zamieniaja sie w 3jki ktore sie niekiedy dziwnie ustawiaja i to powoduje bubki :) Tak czy siak model bardzo mi sie podoba , fajne experymentowanie z miesniami najlepsza mimo wszystko facjata :) Jarek dodaj jakies supppper kielki :D taki z pazurem ;d
jaras Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 seredcznie wszystkich przepraszam za wszelkie uchybienia w siatce , nie znam jeszcze Zbrusha i to pewnie dlatego tyle błędów zrobiłem :) postaram się w przyszłości tego unikać Klicek - nad zębami pracuje - wrzucam apdejta przy okazji p.s. model jeszcze nie jest skończony i wszystkie błędy będą poprawione :) babolek o którym wspomniał Gotham jest juz poprawiony i wymieniłem obrazek a poza lwa też jeszcze nie jest ustawiona - będzie jakoś wygięty ale jeszcze nie wiem jak
Gotham Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 nielot007- nie przepadam za sytuacją w której prawda jest rozmywana, poza tym sympatii do prac actimelowych nigdy mi nie brakowało ;), stąd post. Co do kwestii ngonów to tak jak Klicek napisał są zamieniane prostym skryptem przy imporcie- niestety niesymetrycznie więc zostawianie ich zawsze rodzi problemy. Tyle że i poly trójkątne prawie zawsze rodzą problemy (stąd są odradzane jeśli się myśli o poważnym zbrushowanku). Niestety ale wiąże się to innym tempem zagęszczania (łatwo wyliczyć kalkulatorem rozbieżności) jak i z koncentrycznego charakteru tych podpodziałów. Może dla zilustrowania weźmy prosty modelik (obrazek 1). Przy modelowaniu na zwykłym poly (podpodziały x2 czy x3) problem nie występuje (obrazek 2). Jednak gdy podpodziały sięgną 5 czy 6 rozbieżności w gęstości siatki w środku i na brzegach byłego poly trójkątnego stwarzają zupełnie niepotrzebne- duże utrudnienia (obrazek 3). jaras- wiem że to Twoje pierwsze kroki w z2 i dlatego właśnie to piszę :), bardzo lubię to Twoje zacięcie stillkowe i zawsze dopinguje ;). Pozdrawiam,
KLICEK Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 Gotham zgadzam sie z Toba pokazales wlasnie nie wlasciwe uzycie 3jkatow buduja 2 takie same obok siebie przez co podwoiles ilosc wierzcholkow, mi chodzilo o cos innego 3 ka obok 2ch czworek zageszcza siatke identycznie jak 4 rka zostawiajac prawie identyczny wierzcholek jak 4 rka i wydaje mi sie ze 3jka uzyta wten sposob odwraca tylko zageszczenie nie tworzac bagow moge sie oczywiscie mylic to tylko takie moje male spostrzezenia nic wiecej niechce wywolywac zadnej klotni czy sporow w zadnym wypadku :) Wrzucam scrinka o co mi biega int1 int 4 i int 6 albo 7 nie pamietam
jaras Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 o jak fajnie :) podyskutujcie jeszcze bo się można dowiedzieć czegoś konkretnego o zibraszu ;) Gotham - dzięki za doping ! :) wrzucam lewka z uzębieniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się