Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 219
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam, zrobilem juz wszystkie ringowania postaci oraz kalamarnicy, niebede pokazywac hehe bo nic sie nie zmienilo: ], dzis pozatym ukonczylem statek, dla tych co chca zobaczyc łąnie na dziobie to pewnie sie doczekaja, lecz musi to jesczze potrwac bo narazie mam inne priorytety, czau malo a roboty duzo,

Kliment-->hmmm zobaczymy moze masz racje, ale najpierw musze zobaczyc jak to wyjdzie w praniu, poniewaz nie chialem aby byly to same macki: ]

pozdro

 

015a8pb.jpg

015b2ax.jpg

Napisano

witam ponownie, ehhhh

no i jestesmy na pokladzie, hehe 1 wizytacja i zapoznanie sie z terenem, mialem pewne obiekcje co do skali ludzi do statku, ale chyba sie juz uporalem z tym, znacznie wiekszym problemem jest teraz plynnosc pracy, ehhhhh nawet nie wiecie jak bardzo sie ciesze ze ludki sa LP, nawet przy ukryciu 80% sceny nie widze co robie, qzwa po wykonaniu czegos musze jesczze z 2 sek odczekac by zobaczyc rezultat, makabra, nie wiem jak ja to skoncze, niewyobrazam sobie jesczze dolozenia kalamarnicy i pozniej wszytko to razem zgrac z soba, ludzi musi byc kolo 20-30 co daje okolo 50K poly jesczze, ehhhh, kalamarnica kolejne 50k, a statek nie pamietam ile ma, kilka tam ma napewno hehe. Boje sie tylko zeby to scierwo nagle nie zaczelo sie jakos brzydko babrac z wykszaczaniem, miedzy innymi dlatego niestosowalem zadnych niepotrzebnych plougsow typu Quicdirt, z ktorym zawsze sa jakies klopoty. no nic nie ma co sie mazac zobaczymy jak to dalej sie rozwinie, hehe

 

PS hehe ludki i tak mogly byc kulkami i boxami bo i tak nic nie widac, nie wiem pewnie bede musial zadzialac jakos kardem zeby choc troche wiecej bylo widac niz tylko kolorowe plamki: ]

 

016a9jf.jpg

Napisano

witam, powoli sukcesywnie dorzucam ludki, ehhh jest to gorsze niz mi sie wydawalo, jabwiekszy problem sprawia mi sensowne ich rozstawienie, narazie robie to bez glebszej filozofji, od tak ja mi sie akurat wymysli to stawiam, wpadlem tez na pomysl jak bardzij uwydatnic marynarzy, otoczenie czyli statek trzeba stonowac barwami, dzieki temu prostemu i efektywnemu zabiegowi, cholota ma bardzij krzykliwe kolory a przez co jest bardzij widoczna, mam tylko obiekcie co do intensywnosci rozjasniania, i tak mam 2 propozycje

 

1: 100% barw

2: 80%

3:70%

 

wacham sie miedzy 2 a 3: ?, hmmmm

pozdrawiam : ]

17a7nr.jpg

 

1.

17b5bn.jpg

 

2.

17c5rh.jpg

 

3.

17d1tp.jpg

Napisano

powoli do przodu malymi krokami: ]

mam juz dosc, wpienia mnie ze 605 czasu zajmuje mi selekcja obiektow i ich ukrywanie i odkrywanie aby dalo sie cokolwiek zrobic, jest to itytujace, ale przebrne, mam juz sporo i napewno jakis glupi blaszak niezlamie mnie: \

pozdrawiam

 

 

18a8cz.jpg

18b5lj.jpg

18d4es.jpg

Napisano

niczego sie tu nie da skrytykowac

 

sugeruje jednak przesuniecie niektorych ludzi bardziej na konce lodzi, nawet najodwazniejsi nie byliby w stanie stac tuz przy kilkunastometrowej, mackowatej bestii

wydaje mi sie tez, ze jakos sie potworowi nudzi... moze daj mu do macki kotwice, a inną - niech ciagnie siatki przy masztach

 

wlasciwie tym komentarzem nie musisz sie przejmowac, praca jest genialna

powodzenia

Napisano

zgadzam sięz poprzednikiem. powinni też celować w oczy ;) a potworek niech złapie jedną czy dwie osoby w macki, te z kolei niech dźgają go w akcie desperacji nożami i szablami, jakieś ramie wpół ucięte bryzgające posoką. :)

Napisano

Bardzo podoba mi się statek i załoga - naprawde fajne. Ale nad potworem trzeba by popracować bo na razie jeszcze biednie wygląda - nie tak jakby mógł ;).

Napisano

siemka KoMic :D pracka zapowida sie miodnie.. :) ogolem wszystko jest si , ale moze zwruce na cos mala uwage:) wydaje mi sie ze zagle tzn plutno zuca zbyt silny cien, nie mowie ze powinno byc bardziej przezroczyste, ale bardziej subtelny cien, no i 2 sprawa jak masz zagiel to od strony od ktorej pada swiatlo jest normalny, ale od zacieniowanej jest taki hmm jakby Ci to taki z taka poswiata :) napewno wiesz o co mi chodzi :) to pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

rewelka - z załogą wygląda świetnie aż szkoda że nie wszystko będzie widac - może po bitwie zrobisz kilka innych renderków ? taka mini opowieść w kilku aktach :) ja bym widział takie ujęcie z pokładu gdzie na 1 planie jest krzyczący oficer który odwraca i pokazuje przerażonej załodze szablą w kierunku ośmiornicy. Napracowałeś się i widać tego efekty ! gratulacje

acha też uważam że powinni celować w głowę z tych strzelb

Napisano

witam , bardzo dziekuje za wszelkie uwagi, postaarlem sie do nich ustosunkowac i efekt jaki jest kazdy widzi. dzis zajolem sie zrobieniem szalupy ratunkowej ktorej na obrazu jesczze nie ma: ], oraz umiejscowieniem wszytkiego na morzu. przedstawiam wam koncept jak ja widze dalszy rozwoj tego obrazka, wszelkie uwagi baaardzo mile widziane,

 

slizgi--> witam witam hehe kope lat, hehehehe, niestety wiem o co Ci chodzi, pisze 'niestety' bo niestety wiem o co Ci biega, ale nie umiem tego zrobic, : \, a tak moglbym sie wykrecic ze pleciesz bzdury, hehe, jesczze sie zobaczy: ].

 

jaras--> hehe jak sie niezbeltam po zakonczeniu tego to moze i cos zrobie, narazie zrobienie lub przesuniecie nawet 1 kulki sprawia mi straszliwe bole,

 

Mam juz powoli dosc tego, moj sprzet wpienia mnie i doprowadza do pasji, zastanawiam sie nad zrobieniem reswzty w PS bo niewidze innej moliwosci: \

pozdro

 

PS, ostro zaczolem sie zastanawiac nad przycieciem kadru, zrobie to baaardzo niechtenie, bo utrace sporo elementow nad ktorymi ostro sie nameczylem, lecz operacja ta moze mi chyba bardzo pomoc, mowie tu o przycieicu takim jak w zalazcniku mojego watku, co wy na to?

 

pozdrawiam

aktualny stan scenty to 310K poly

s0011sv.jpg

0068iq.jpg

Napisano

Jest to bardzo przyjemny dla oka obrazek, ale pomyśl nad skupieniem uwagi na odpowiednich elementach sceny tzn. kalmar powinien przykuwać wzrok jako pierwszy, natomiast tutaj dominuje majestat okrętu a dopiero potem zauważa się że coś się tam dzieje.

 

A tutaj taki obrazek z CGtalku, nie zaszkodzi, a może pomoże :)

7924_1133783016_medium.jpg

 

 

Pozdrawiam i czekam na dalsze postepy!

Napisano

kurcze jakoś ginie ten kalmar na tym obrazku, może oprócz powiększania go spróbuj zmienić jego kolor na bardziej żywy :] bardziej wyrazisty

 

a tak poza tym to pełen szacunek :D

Napisano

witam, macie panowei racje, powinienem bardzij go wyeksponowac, popierwsze musze wymyslic cos aby go tak nieucinac, ogon jest potrzebny bo jest jedynym urozmaiceniem cielska: ]

prawdopodobnie wybuch, a wlasciwie strzal bedzie za kalmarem aby dym go niezagluszal

ArTooRo--> hehe prace ta znam na wylot: ], to byla moja inspiracja: ], postaram sie poprawic pozycje potworka, hehe aby nie chowal sie w cieniu jak teraz: ]

Miśko-->jesli chodzi o przycinanie to bardzi chcialem zrobic kadr bardzij panoramiczny czyli obrazek oberwal by po masztach, no i po bukszprycie tez troche.

chudy-->hmmm nie wiem, raczej zarowkowosci wolal bym uniknac, ale popracuje nad tym hehe, : ]

pozdro i thx za rady

Napisano

ja bym pociągnął to morze aż do końca obrazka - nie było by tego efektu akwarium z szybą - ta woda się teraz tak odcina i widać moim zdaniem niepotrzebnie dno tego statku. Fajnie by było jakby i kalmar i okręt sie odbijały lekko na powierzchni wody - sam kolor wody tez bym zrobił bardziej zielony - coś podobnego jak na obrazku z wielorybem

  • Like 1
Gość _Kreska_
Napisano

jaras dobrze prawi o tej wodzie. a modele w pytke! poraza ilosc detali.

Napisano

Co do squida- dałbym go białawego- raz że wtedy bardziej "wyłaziłby" z obrazka i prześwitywał pod wodą, dwa- z białym materiałem łatwiej udać "galaretowatość" (póki co trochę pluszowo wygląda). A obrazek zaje...sty, brak mu tylko paru dotknięć "postprodukcji". Wszystkie chwyty dozwolone więc na Twoim miejscu nie przejmowałbym się.

Napisano

Jeszcze jedna uwaga mi się nasuneła - nie wiem czy ten przekrój przez wode jest dobrym pomysłem - technicznie jest to bardzo dobrze zrobione, ale chyba tłumi dynamike sceny.

Napisano

Komic boska robota dawaj wiecej renderow bo na 100 % robisz ich o wiele wiecej ;)

 

kalmarek daje rade, ale chyba chlopaki wyzej maja troche racji :)

Napisano

KLICEK-->hehe niestety, niestety maja racje i musze teraz poprawiac, hehehehe: ]

 

oto szalupa, (bo nie wiem jak sie pisze lodka/ludka), pozdro: ]

s0020cx.jpg

Napisano

Hoho! Projekt daje radę pod każdym względem. Pionowy kadr i skośne ustawienie statku dają świetne wrażenie chwiejności, jakby statek miał zaraz wywrócić się do wody. Jedyna rzecz, jaka mi się teraz nasuwa na myśl to niebo – gdybyś mógł dać ciemne, burzowe chmury to dodały by one pikanterii scenie. Nie musiałbyś przyciemniać wszystkiego dzięki czemu nie zgubisz detali a obiekty zamkniesz między ciemnymi chmurami i groźną tonią wody. A, tylko te chmury, żeby się rozjaśniały w miarę zbliżania się do horyzontu.

Napisano

Ilustracja się kroi medalowa. Pewnie jakbyś dostał siekierę i drewno to wystrugałbyś podobny ;) W skali 1:1 oczywiście! Będziesz retuszował w 2d? Sylwetki ludzi są trochę "plastikowe", ale z oceną poczekam do końcowych renderów. Pewnie parę sztuczek masz w zanadrzu ;) Pozdrawiam!

Napisano

witam, przed nominacja juz raczej nic nie wrzuce, poczekam w stresie na werdykt laskawego Jury, hehe (ale smar hehe), jesli bym sie dostal to kilka zmian juz mam przygotowanych, napewno skozystalem z rad udzielonych mi powyzej, oraz ustosunkuje sie do kolejnych, jesli takowe beda, no nic pozostaje tylko czekac, pozdrawiam i mam nadzieje do zobaczenia w 2 turze: ]

pozdrawiam

PS retusz bedzie, bardzo chcialbym uzyskac efekt miekkiego obrazu cos co juz mniej wiecej mam, ponadto calą scene czeka jesczze gruntowny make up.: ]

Napisano

witam witam, pewnie ze nie zostawie, choc mam takie checi od jakiegos czasu, wpienia mnie zawodnosc softu, po kazdej edycji lub czego kolwiek zrobieniu musze walnac save bo niewiadomo kiedy mi maxa wywali i tak w kolko. Wpienia mnie juz cala ta scena. to jest propozycja do finalowego ujecia wiem ze duzo jej brakuje ale nie mam juz sil z tym wlaczyc. reszte zrobie w PSsie niestety:\

pozdrawiam

009copy5af.jpg

Napisano

no to współczuję - znam też to uczucie jak sprzęt odmawia posłuszeństwa. Co do obrazka to fajnie że tą wodę dociągnąłeś do końca - daj jakąś pianę itp. przecież możesz w PSie to spokojnie zrobić - nikt Ci nie broni - ten gościu na beczce chyba powinen patrzeć w kierunku ośmiornicy ? przynajmniej ja bym patrzał na nią i spieprzałbym w podskokach ;) byłby po mnie widoczny tylko "riben-trop" ;)

Napisano

Czesc KoMic, projekt jest fajny. Pomysl jeszcze nad skomponowaniem sceny. Bo ona jest taka nijaka. Brakuje mi dynamiki, zawrotu akcji. Horyzontu też brak, o czym była mowa wcześniej.

Może pokaż akcję z statku. Nie musisz pokazywac wszystkiego. Wiem że Ci zależało na tym, że chciałesz pokazac twój cały dorobek pracy, Ale zrozum psuje to w całosci. Musisz sie zdecydowac. Nie rozum mnie, że musisz ograniczas do fragmentu, Zajrzyj na linka autorstwa Chih-Han Hsu :

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=273735

No nie wiem, to jest moja taka sugestia. :)

Pozdrówka, trzymam za kciuki.

Napisano

proponuje pokazac to bardziej od przodu statku, a nie boku - zeby widac bylo bok stwora

i do tego kamere dac w miare wysoko, pochylona w dol

 

nie wiem, taka sugestia - przy odpowiednich ustawieniach mgły i kolorów bedzie widac rozmiar kalamarnicy, a jednoczesnie calosc akcji

Napisano

Bardzo dziekuje za uwagi, w tej chwili kazda jest bardzo cenna, Prawda jesat taka ze nie umiem sobie poradzic z kadrem, meczylem sie juz z nim dobre 3-4h i ciagle nic, nie umiem ustawic tak aby bylo:

1. widac calosc okretu

2. widac detal (ludzi)

3. dynamika sceny (narazie bardzo kuleje)

4. swartosc kompozycji.

 

z tymi elementami mam najwiekszy problem bardzo ciezko jest mi wybrac jakis zloty srodek, z jenej strony zawarcie calego okretu wraz z jego przechylem oddaje efekt walki z potworem, bo wiadomo on tez cos wazy i wieszajac sie na burci automatycznie musi go przewazac. Z drugiej zas strony zawarcie calosci strasznie stepia odbior, niewidac tego co najwazniejsze czyli walki mikroskopowej to nie jest okret i potwor tylko okret i walczaca z nim zaloga ktora w tej chwili jest marna plama na pokladzie (ktorego zreszta tez nie widac)

 

jaras-->piana bedzie hehe podmalowka PSa, co do goscia na beczce masz calkowita slusznosc juz to zmeiniam: ]

Avenger--> horyzont zalatwie albo DFem albo (prawdopodobniejsze) najzwyczajniej zbluruje ta krawedz laczaca niebo i wode. jesli chodzi o same ustawienie kamery to wydaje mi sie nie trafne(tez to rozpatrywalem: ), poniewaz ustawiajac kamere wysoko gdzie ja montuje?, staram sie trzymac szkoly naturalnosci ujecia kadru, czyli staram sie wykonywac ujecia mozliwe do zlapania zwykla kamerka, takie postepowanie poprawia realistyke kadrowania, dlatego kamera moze byc w tej sytuacji conajwyzej z poziomu moza, a umieszczajac ja od przodu nic nie bedzie widac, dlatego raczej z samego jej umiejscowienia niezrezygnuje: ], hehe ale zem sie rozpisal hehe, mimo wszytko dziekuje za rade, bo bylo by to dobre rozwiazanie, problem w tym ze wyklucza sie ono z moim postepowaniem.: ]

Jonasz_Real--> niestety masz racje i rozumiem Cie bardzo dobrze, chyba bede musial zastosowac ciecia, ehh juz kiedys to rpozpatrywalem ale mialem nadzieje ze niebedzie to konieczne,

pozdrawiam i niedlugo cos wrzuce, moze dopiero bedzie to final (dlugi czas renderowania kazdej proby)

................disconect: ]

Napisano

Praca jest naprawdę niesamowita, ale mam jedną sugestię. Mianowicie wydaje mi się, że kolory są zbyt blade, co sprawia ze cała scena nie jest za bardzo ciekawa, nie przykuwa uwagi, a detale zlewaja sie miedzy soba.

Mam nadzieje, ze nie bedziesz mial mi za zle przekolorowanie troche Twojej pracy, ale spojrz :

okret.jpg

Chodzi mo o to, ze mozna ladnie kolorystycznie wyciagnac niektore detale, jak faldy na tkaninie zagli, wode przydaloby sie zrobic ciemniejsza, bo w morzu zdaje sie ze woda nie jest szaro- blekitna, a bardziej granatowa, przez co uwydatnia sie tez jej szczegol, jak i przez skontrastowanie pewne szczegoly samego okretu. Nie musi byc to oczojebne, tylko przykuwajace uwage. Ale to tylko moja sugestia, zrobisz jak uwazasz :)

 

Niemniej powodzenia, praca jest bardzo mocna i mam nadzieje, ze docenia Twoj wklad w zrobienie takiego cuda.

Pozdrowienia

Napisano

...dobrze prawi przedmówczyni...a ja bym poradził coś do kadru..hm, szukasz dynamiki? Umieść kamere w polowie wysokości masztu (ale tak jakby byla do niego bezpośrednio przywiazana) i skieruj ja w dół...albo moze z perspektywy jednego z ludzi znajdujacych sie w wodzie?...albo obróć stateczkiem troche zeby nie był tak "z profilu" ;)...qrde...trudno imo bedzie pokazać zarówno detal jak i cały statek....własnie...a moze tak sztorm? Pozdrawiam

Napisano

jakby był sztorm to scena byłaby zdecydowanie bardziej dramatyczna - tu cały efekt łagodzi piękna i słoneczna pogoda - jednocześnie zdaję sobie sprawę nad ogromem zmian które musiałbyś zrobić bo taki sztorm z prawdziwego zdażenia to nie jest prosta sprawa. Dodaj jakieś dymy wystrzałów to też podniesie dramaturgię . pozdrawiam

Gość _Kreska_
Napisano

no nie, ale to podkolorowane z prawej za zolte jest, czemu tyle zoltego. Chyba nie ma tam nawet jednego piksela bez zolci. Twoje kolory lepsze. Pewnie jeszcze bedziesz je zmienial w fotku wiec o kontrascie i takich tam nie ma co jeszcze mowic. Co do kadru to moze z perspektywy tego goscia co we wodzie na beczce plywa? oczywiscie patrzy sie na bestie a nie w nasza strone :)

Napisano

hmmmm, Panowie, wielkie dzieki za rady, sztorm jest w deche, sprobuje z nim powalczyc bo chyba to jest wlasnie to, sztorm pozwoli mi ustawic okret w bardzij nienaturalnej pozycji przez co moze byc znacznie ciekawsza i dodatkowo dramaturgja, jak nic,,, heeh walcze z sztormem jak dzis uda mi sie go jakos wyperswadowac to zostaje ze sztormem jak nie to koncze te wypociny na takim poziomie na jakim sa teraz, pozdrawiam: ]

Napisano

Miśko--> to byulo by trodne, ujecie zaraz przy tafli wody, (czytaj dokladne odwzorowanie wody) co jest bardzo trodne, pozatym niewieel bylo by widac, to tak jak bys z ziemi chcial zajzec co jest na plaskim dachu: ], ale dzieki za poswiecony czas

 

przedstawiam nowy kierunek rozwoju, na wstepie bardzo przepraszam za rozdzialke, ale nawet to go..o renderowalo mi sie okolo 2h, wiem ze jest troche ciemno i niewyraznie ale mysle ze w duzej rozdzialce bedzie lepiej, pozdro: ]

011acopy3ao.jpg

  • Like 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności