Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Twoim podstawowym błędem jest założenie, że dobry graficznie robot nie musi byc w pełni funkcjonalny. To jest poważny błąd - człowiek podswiadomie ocenia kazdą konstrukcję, nawet jesli pieknie oteksturujesz i oswietlisz ten model, to i tak kazdy odniesie wrazenie, ze cos w tym obrazku nie gra. I bedzie szukał błędow, nawet na siłę. Serio, bez zadnych złosliwosci - cwierc miliona poly nie uratuje tej konstrukcji ;)

  • Odpowiedzi 103
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm... macie troche racji... tak sobie nad tym myslałem, że może w moim wypadku lepiej zrobić jeżeli Rick będzie tytułowym Pięknym ( wizualnie ) a Tick będzie Bestią ( technicznie ). Może lepiej jak zmienię Ticka na drugiego Inspektora Gadgeta :D, pozdrawiam

Napisano

Ale na cholere system który obraca naboje..... przecież można to zrobić prościej każdy projektant by to wiedział..a taki obracacz to tylko dodatkowa zawiła kupa złomu która się może popsuć.... poza tym myśle że twój robot miałby problemy z celnością trochę... przez te krótkie lufy......... no i jeszcze jedno pytanie: Gdzie będą łuski po nabojach wylatywać.. ;]??? jakiś system specjalny??

Napisano

norden - on nie robi projektu ktory potem bedzie produkowal i sprzedawal do iraku, on robi to co mu sie podoba. niewane czy luski beda wylatywac w lewo czy w prawo, ma sprawiac wrazenie bestii a nie byc praktyczna puszka.

 

hkropinski - mam nadzieje ze z texturami bedzie rownie dobrze jak z modelowaniem:)

pozdrawiam i zycze powodzenia

Napisano

Taka mała propozycja, może zacznij już myśleć o teksturkach bo przy takiej ilości detali skończy się zapewne na mapowaniu z boxa i jednolitej mapie na całego robota. Obym się mylił, ale potem może być naprawdę trudno, wiem to z własnego doświadczenia. :[

Napisano

Ale Dareg mi nei chodzi o to by on to produkował...... tylko o to żeby nic się nie sypało nie chodzi mi o to by rozważał grubość lufy .... ze względu na coś tam..... tylko żeby ta lufa była prosta...... poza tym założeniem podstawowym takiego typu projektów jest zrobić coś jak najbardziej przydatnego najmniejszym kosztem ...... więc na *hója sprężynki w miejscu gdzie powinno być 30 centymetrów grubego pancerza z tytanu... a poza tym zobacz Dareg..... zrobienie czegoś co przypomina bestyjjjjjee a zarazem w miarę realistycznego funkcyjnie jest cięższe od tego co w tej chwili prezentuje ten model bo wymaga przemyśleń...ale jak się tylko dąży do tego żeby wszystkie śrubki i sprężynki wymodelować... no to reszta schodzi na dalszy plan

Napisano

Witam, geometria swietna, jej niefunkcjonalnosc nie ma nic do rzeczy, wcale nie psuje robota. Jak juz wyzej napisano, postaraj sie z texturami tak jak z modelowaniem, wtedy robot bedzie wymiatal.

Powodzenia

 

PS: Fajnie wygladaja te wiszace tasmy amunicyjne, mam nadzieje ze ze zostawisz ja jakos podobnie; norden (ktory IMHO sie czepia :)) pisal, ze naboj nie wchodzi do komory pod katem 90- nie jest to prawda, obadaj sobie np. G-11; a jesli nawet- co za roznica, jesli dobrze wyglada?

Napisano

Detale mi się podobają, szkoda tylko że zupełnie przypadkiem usztywniłeś stopę.

Biedny robot nie przejdzie daleko, to znaczy przejdzie kiwając się z boku na bok, ajak na maszynę kroczącą używaną w boju to samobójstwo. Jeśli uważniesię przyjżysz zobaczysz że stopa jest zablokowana przez niby kości wychodzące z kolana. Tak więc jej hydraulika z tyłu nadaje się jedynie na dekoracje :)

To tak z cyklu "czepiania" się.

 

Bo detale są fajne i przyjemnie się na to patrzy :D

Napisano

Witam!

 

Cieszę się że praca jakoś się przyjmuje, co do update'u to będzie zapewne jutro ( a wszystko przez tą szkołę;)), a co do wlotu dla naboi pod kątem 90 stopni to odsyłam do odpowiedzi s117 i przeanalizowania jej. Pozdrawiam

Napisano

Ta S1117 tyle że w tym HK G11 jest to zaprojektowane własnie w taki sposób bo stosuje się amunicje bezłuskową..no i jest to karabin zamknięty całkowicie nie ma tam taśm amunicji..... Zresztą tak jak mówiłem wykonanie modelu i detal tego robota póki co super ale sam projekt, koncepcja.... z dupy....

Napisano

norden - człowieku wyluzuj to tylko sztuka kto powiedział że to ma być mega ul wypas real w każdym calu, może tak mu się bardziej podoba.

 

Pracka światna ale serio przystopuj z modelem i zacznj to rozkładac na uwałki

Napisano

Tak, bezluskowa, i co z tego? I jaka roznica, z magazynka czy z tasmy? Mechanizm mniej lub bardziej podobny. Ale to chyba nie jest miejsce zeby zaglebiac sie w ten temat.

 

Patrzac na tego robota wcale nie widze ze koncepcja jest z dupy, (niech nawet sobie bedzie :), nie zastanawiam sie nad tym), moze pare rzeczy bym zrobil inaczej, co nie znaczy lepiej, ale to nie ja modeluje, tylko ogladam. Dzialaj dalej hkropinski, taka dyskusja powinna dac Ci dobrego kopa- nie zawiedz ogladajacych. Trzymam kciuki, zeby reszta byla tak samo dobra. O texturach juz nie chce wspominac.

Napisano

A ja powiem wprost. Czy jak zrobie scaterową trawę z 20000 źdźbeł to też będe chwalony za ilość szczegółów. No ludzie co z wami to w ogóle nie trzyma się kupy. I to tyle. Acha z chęcią przyjmę na klatę wasze wyzwiska, ale nie mogę znieść tego jak post zapostem chwalicie te zlepki rożnych maszyn złożonych razem w niespujną całość. Do autora wątku nic nie mam bo się napracował to mu trzeba przyznać, ale z tymi zachwytami to chyba lekko przesadzacie. OUT

Napisano

Simple_man -> dziwisz się że większości się podoba to nad czym pracuję, uważasz że ten moje modele są sztucznie napakowane szczegółami, wyrażasz swoją opinie w każdej mojej pracy. Począwszy od ostatniej bitwy gdzie mialem prace "hello death" oraz "forgotten tank" poprzez dwa projekty "Audi RSQ" i teraz w "Ricku i Ticku" - cały czas stwierdzasz oraz wytykasz błędy w moich pracach, dziwisz się dlaczego ludzią podobają się moje prace ( zwłaszcza ta, bo na poprzednich mój poziom byl niższy ). Dziwi mnie taka sytuacja, nie dostrzegasz tego że mamy trochę inne poglądy na temat grafiki i pracujemy trochę innym stylem, sądzę że moje kolejne prace również ci się nie będą podobać, nie mam zamiaru nic zmieniać w swoich pracach, mnie się podobają, chętnie przyjmuję uwagi co do swoich prac, ale Twoje komentarze są dość monotonne, zawsze takie same. Niestety nie wynosze z nich już nic pożytecznego gdyż Tobie nie niepodoba się sam model tylko styl jakim pracuję. To nie ma być obraźliwa odpowiedź tylko obiektywne spojrzenie na całą sprawę.

 

Co do update'u to proszę uzbrojcie się w cierpliwość, już niedługo coś zamieszczę, trochę mam mało czasu, ale update na pewno będzie w najbliższym czasie. na razie nie pracuję nad modelem tylko caly czas poświęcam teksturom, które będą w stylu APU.

 

Pozdrawiam

Napisano

Wygląda obiecująco. Ja muszę z sobą walczyć o dodanie każdego detalu powyżej zwykłego cuba także dla mnie już sam Twój sposób pracy powala- po prostu różnimy się o 180 stopni i choćby dlatego lubię zaglądać w Twoje topiki.

Napisano

hkropinski>> Po co wogóle piszesz taki długi tekst i nadruki liter z klawiatury zdzierasz...?? Obchodzą cię niepochlebne opinie innych..?? olej rób swoje... .....a własnie... kiedy update bo miał być widok z tyłu...... w sprawie rozwiązania z tymi taśmami... itd...................edited: własnie przeczytałem post powyżej....no to rób te tekstury...

Napisano

jeśli mogę wyrazić swoje IMHO:

 

Simple wyluzuj - nie na tym to polega :]

hkropiński - ludzie pieją z zachwytu nad detalami ale to wcale nie znaczy że jest dobrze - jak dla mnie na razie jest tylko w porządku. dlaczego? a dlatego że wydaje mi się, że może być problem z późniejszym teksturowaniem i renderingiem. swoją drogą połowe z tych rzeczy można by zastąpić z powodzeniem displacem albo po prostu pominąć. pamiętaj też że część detali zginie w oświetleniu, czy też w finalnej kompozycji sceny. ale jeśli nie szkoda ci kompa i czasu na renderingi to okej, jedziesz dalej.

zaś co do samego "designu" maszyny to widzę za dużo podobieństw do APU z Matrixa. to może budzić niepotrzebne spięcia.

 

koniec mojego małego IMHO

 

Pozdrawiam

Napisano

Panowie! Spokojnie :)

hkropiński -> no trzeba się liczyć z tym, że nie tylko pochlebne opinie znajdują i będą się na forum znajdywać. Zawsze możesz je poprostu - olać :)

Według mnie Simple_man ma dużo racji (szczególnie w kwestii tekstur) ale też to tylko jego zdanie (no i mój podpis pod jego słowami ;) ), Ty się możesz do tego zastosować lub nie, przyjąć lub odrzucić. Twój wybór.

Jeśli nie masz zamiaru jego rad wprowadzić w życie to nie musisz, jedziesz dalej. :)

 

Bardzo proszę o spokojnną atmosferę pracy ! :)

 

Pozdrawiam wszystkich

Napisano

ja powiem ze czegos tu nie kumam :)

czemu sie czepiacie detali?? w innych watkach nie ma detali to mowicie zeby robili detale tutaj sa i co wytykacie to :)

moge podac przyklad kolejnego (wedlug mnie mastera) KoMic'a ktory tez robi mase detali!! ktorych tez najprawdopodobniej nie bedzie widac a jakos tam tego nie piszecie co tutaj mi sie ta jak i komic'a prace b. podobaja :D

lubie szczegoly i tyle........

peace

pozdro

Napisano

Dzięki Leru za wsparcie. No i teraz słówko sprostowania.Szanowny hkropiński, ja nie czepiam się twojej pracy od strony technicznej, bo nie ma co ukrywać postarałeś się i włożyłeś w to dużo pracy. Ale patrząc na tą pracę widzę tam bardziej maszynę w stylu fantasy, niż robota. Mało tego jestem w stanie powiedzieć, że w porównaniu do poprzedniej bitwy poczyniłeś BARDZO DUŻE postępy. W tej chwili sytuacja przypomina mi akcję u jubilera, który ma wilki kryształ, z którego musi wydobyć piękny diament. Twój robot jest właśnie takim krzyształem. Powodzenia w dalszej jego obrubce.

Napisano

Przyznam sie bez bicia ze na poczatku nie zaciekawila mnie ta bitwa..

Powstawalo jakies dziwne skomplikowane zelasko i potem przestalem tu zagladac. Wracam a tu jakies klutnie. Co to ma znaczyc?!?!

Nie bede wnikal, uznajmy zprawe za zamknieta. Rob jak ci gra.

Co do spraw technicznych..

Podoba mi sie ten detal itd. Naprawde Niezla robota. Tylko ze tak jak niektorzy stwierdzili, tez sie boje sie ze te detale troche przycmiewaja inne wazne aspekty pracy. A nie samymi datalami praca zyje..

Naprzyklad musze sie przyczepic do samej anatomi. Wiele ludzi zapomina ze noga porusza sie tez na boki a nie tylko w przod i w tyl, i zadna praca bioder niewchodzi w gre. A jak wiadomo dla wiekszosci istot kroczacych jest to element pozwalajacy utrzymac rownowage.. Co za tym idzie wiadomo. RObot na tychmiast jest odczytywany jako toporny nie realistyczny i jakis taki zabawkowy. I niestety nie wazne ile srubek wymodelujesz. To nie zmieni to mojego zdania.

Pomijajac fakt anatomi.. design tez jest troche bez polotu. te wszystkie sprezynki i bajery wcale go nie upiekrzaja i nie unowoczesniaja. Troche jest kiczowato. Widzialem wiele super robotow bez takiej plataniny.

Przymrozajac na to oko, praca zapowiada sie na bardzo dobra i tego wlasnie ci zycze. Zawsze chcialem tyle detali zrobic.:]

Sory ze sie tak rozpisalem.:P

PZDRO!! Mam nadzieje ze to konstruktywna krytyka :P

Napisano

witam, ja tez dorzuce swe 3 grosze. Na wstepnie thx nielot007, az sie zarumeinilem heheeh: ], a tak na serjo, tak masz racje staram sie robic detal, ale sporo czasu zajmuje mi selekcja tego co ma byc detaelm a co nie, np teraz statek i marynarze, wiem ze marynarze beda znikomo wodoczni, dlatego zamiast robienia im zmarszczek i poszczegolnych wlukien ubraia zrobilem ich LP,

Trzeba pamietac ze po otexturowaniu ginie masa detalu, teraz na gladkim modelu widac je swietnie, ale jak nalozy sie tex to niewiele bedzie widac, Rozwazny grafik bedzie staral sie o tym pamietac, wiadomo czas to pieniadz. Mr X robi swoj model w 2 dni, a Mr Y robi w tydzien, Rendery sa podobne w szczegolowosci i co wiadomo kto jest tu wiekszym fachowcem. Detal jest baaaaardzo potrzebny wiec nie dziwie sie jak ludzie o niego marudza, heheeheh pewnie tak im go brakuje ze nawet jak sie z nim przesadzi to uwazaja ze jest ok hheeh: ].

hkropinski-->Twoja maszyna narazie mi sie bardzo podoba, choc nieoznacza ze jest funkcjonalna, powinna byc ale niema przymusu, na Twoim miejscu zdiol bym lekko noge z pedalu "detal", zajol sie ogolna scena ogolnym ksztaltem i dop pozniej dorzucal kolejne warstwy detalu, Boje sie ze moze niestarczyc Ci pary hehe na dojechanie do mety.

pozdrawiam

Napisano

dawno nie dawałem updateów i szczerze to nawet nie zamierzałem dawać tego ale pomyślałem, że lepiej zebyscie zobaczyli i ocenili czy idę w dobrą stronę z teksturami, pozdrawiam

 

4.jpg

Napisano

Model rzeczywiście bardzo szczegółowy. Maszyna nie zawsze musi być funkcjonalna, by była efektowna - czasem to właśnie nieporadność i ociężałość nadają odpowiedniego charakteru.

 

Odnośnie update'u - to albo mam zbyt przyciemniony monitor, albo faktycznie tekstur żadnych nie jestem w stanie zauważyć, a jedynie nowe materiały. W każdym razie jeśli tak ciężko owe tekstury dojrzeć, to chyba właśnie z tym wypadałoby coś zrobić, bo wówczas i szczegółowość modelu pójdzie, delikatnie mówiąć, na marne.

 

Pozdrawiam!

Napisano
...Trzeba pamietac ze po otexturowaniu ginie masa detalu,...

ja ja ja tez chce,

heheheheeh

...........................................'a nie mowilem' :P

pozdrawiam

ale jestem z Toba walcz walcz o swoj model: ]

Napisano

eeeeee, co jest Panie hkropinski?, niespac chodzic po celi!!!.

a tak na serjo, nie ma co sie poddawac, mam nadzieje ze ta chwila bez upa to cisza przed burza i ze nas czyms zaskoczysz. walcz, szkoda modelu aby sie zmarnowal, : ]

pozdrawiam

Napisano

nie zabardzo kumam tego robota, trochę za ciężki,

podrzucę może Ci wzór w kierunku powinieneś iść - moim zdaniem.

teksturki zrób takie aby było widać na nim ślady czasu, przebyte misje, wyciekający olej

Trochę jest toporny jak na maszynę wojenną, wydaje się mało zwrotny, każdy by go rozwalił

Jeżeli myślisz o zwycięstwie, przemodeluj go

Napisano
kruger: bez sensu: to nie ma być przecież APU2...

a kto powiedział że ma być, to jest wzór który może naśladować, przecież nie każę robić kopii, ale to jest coś dobrego do naśladownictwa, w APU2 widać że maszyna jest silna, i zwrotna, ma siłę rażenia i w tym kierunku powinien iść

Napisano

Tweety zgadzam się, niech powstanie coś nowego, ja chyba się źle wyrażam bo chodzi mi o porównanie. Nie wiem jak Ty tweety ale ja zwracam uwagę na "funkcjonalność" czy taka maszyna ma szansę przetrfać, jestem po prostu mechanikiem :), stąd zwracam uwagę na takie cechy jakie wcześniej pisałem

POZDRAWIAM

Napisano

leroo: co Ci odbija? mechanik jest jakiś "gorszy"? wtf?

 

kruger: w sumie racja. funkcjonalność jest ważna. imo po prostu w tej pracy może się to odbić niekorzystnie: znajdzie sie kilku takich co powiedzą

"I znowu APU. wymyśl w końcu coś swojego". a liczy się tutaj przekaz a nie jakies bijatyki porównywawcze.

ale dość gadaniny. gdzie updejt? hkropinski śpisz?

 

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności