Skocz do zawartości

Piękna i Bestia:"Before Silence"


jaras

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 235
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Marioza

pomysł całkiem fajny, wykonie tez, widac sporo pracy w to włozone, co do detali na monsterach sie nie znam ale łapka prezentuje sie czadowo, szkoda ze ujecie nie przewiduje widoku całego potworka, co do twarzy, to wydaje mi sie ze włąsnie dzięi tej urodzie ma jakis swoj chrakter, ja bym nie szedł w strone spulchniania, jest sporo kobiet które mają specyficzną urodę co czyni je niezaponianymi, do tej głowy pasowałaby jak i do całego konceptu, postac szczupła, nie jakas lalka barbi, tylko taka lekka, zwiewna i zwinna ; ) ale nie "ubita", to moje prywatne zdanie oczywiscie,

jedyne co mi jeszcze nie pasuje w tej twarzy to ten podniesiony kącik ust, na renderze z texturą szczegonie widac ze jest taki nienaturalny i z samymi ustami w tym miejscu cos się dzieje nie tak, tak mi się przynjamniej wydaje

 

aha jeszcze jedno, nie wszsyscy są idalnie zbudowni, mają odpowiadjace kanonom wymiary, odległosci itp, grunt to uchwycic to tak zeby postac "zagrała", według mnie ta głowa "gra" jednie jakies delikatne poprawki by sie przydaly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieszy mnie że jednym się głowa podoba a innym nie :) bo gdyby się wszystkim nie podobała to byłoby gorzej ;) BTW będę ją poprawiał jeszcze

mario don - prace zrobimy 2 :) bo w 1 poście jest koncept na którym bestia jest 1 planową postacią a w 2 wersji zrobimy tą panią główną bohaterką

Na razie zrobiłem texturę do kostiumu. Jest to zmodyfikowany szader mentala SSS fast skin z opracowanym difjusem, bumpem i specularem. Elementy metalowe w kostiumie są jeszcze nie ruszone - w ogóle dojdzie tam jeszcze conieco żeby scalić ten kostium z "hełmem" ufff , dzięki za komentarze

kostium-mental6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szader bardzo ładny acz nieco metaliczny - szczególnie na ramionach to widać - skóra czarna chyba odejmuje sporo koloru z refleksu. Tak się mi wydaje ;). Ale taki efekt też może wyglądać ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

strój całkiem fajny, shader również, ciekawe jak się będzie finalnie prezetować, a wracając jeszcze do twarzy to jest jeszcze jedna sprawa której nie wiem czemu od razu nie zauwazyłem a jest oczywista, chodzi mianowcie o dolne powieki, są jakby w lini poziomej, wydaje mi się to niezbyt naturalne i ten szczegół własnie moze tez miec wpływ na odbiór wizualny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario-don, ja nie mam na myśli spulchniania w kontekście dorabiania pucków typu chomik.

buzia nicole pokazana parę postów wstecz wyraźnie pokazuje, że ma ona delikatne rysy twarzy. Nie ma tych fałdek na pliczkach i nie ma tak ostrej krawędzi między czołem a skronią, jakie wystepują na amodelu Jarasa.

Jaras - jeszcze jednego sie czepnę w tej głowie; ma ona nieco za szeroką czaszke powyzej linii uszu. Moim zdaniem możesz spokojnie od uszu w górę czaszkę pociagnąć pionowo do góry, to ją zwęzi i nada pannie zgrabniejszy kształt głowy, bardziej filigranowy. Co do anatomii czaszki, to możesz ja lekko "naciągnąć". Mówię to, po tym, jak widzialem w muzeum historii naturalnej w Wiedniu czaszki Azjaty, Murzyna, Indianina i Europejczyka. Kazda z nich miala zupełnie inne proporcje szerokości czaszki i szczęki... pamiętam, jak mną tąpneło, kiedy zobaczylem skalę tych róznic. Patrząc na nie nie miałem wątpliwości, która pasuje do której rasy, nawet nie musiałem czytać podpisów pod nimi. Żałuję, że nie moglem zrobić zdjęć...

A co do teksturki ciuszka, to czegos mi w niej brakuje, jakiegoś akcentu... ale generalnie jest bardzo dobrze zrobiona. Gratuluję. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komenty jeszczeeeeeeeee bardzo duzo sie zmieni dlatego detaluje tylko gorna czesc postaci , skrzydelka sie zmienia troche blony oraz ogonek.

Dragonek ma skrzydelka wiec nogi tez musi jakies tam miec zeby lapac swoje zdobycze wiec narazie prowizoryczne :)

 

darq5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klicek dał render z takiego kąta że może nie widać dobrze tych proporcji - daję obrazki z innego ujęcia

 

dragon.jpg

 

dragon2.jpg

ogoon będzie musiał być niestety sztucznie wydłużony i powiększony żeby bardziej zagrał w naszej scenie a skrzydła będą wzorowane na tym "panu"

 

wamp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w tym właśnie tkwi szkopół że Anry zrobił swojego stwora całkiem nieproporcjonalnie - a ogon to już w ogóle przesadził :) z takim ogonem (w stosunku do powierzchni skrzydeł) jak u niego to ten stwór nie miał by prawa się podnieść z ziemi ale zrobimy tak żeby było dobrze (przynajmniej się postaramy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, a po co macie idealnie odtwarzać obraz, skoro możecie zrobić lepszy? Myślalem, że to ma być jedynie inspiracja...

A model smoka swietny, aczkolwiek te nogi to tu pasują jak... wątróbka do sernika. Jakkolwiek to nie wasza wina...

EDIT: teraz jeszcze raz przyjrzałm się tej grafice Anry'ego i widze, że przeciez tam nie widac tylnych łap smoka. A co za tym idzie mozecie je wymyslic sami. Jeśli w związku z tym to jest wasza koncepcja, to... pasuje ona do reszty tak, jak wspomniałem wyżej. Tylne nogi do poprawy, bezapelacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie tam nie znam, ale ogolnie bardzo mi sie podoba. Mam jednak mala sugestie co do elfki. Jak juz tam pare osob zauwazylo, wyglada ona dosc staro. Mysle, ze ma za duze 'wglebienia' (czy jako to sie tam nazywa :P) przy ustach. Zakreslilem: http://img465.imageshack.us/my.php?image=pieknasss28zz.jpg

 

a tu macie elfke z jakies tam gry:

http://www.kotaku.com/gaming/Night_Elf.jpg

 

moze jeszcze slowo o bestii. Narazie z tułowia przypomina koguta, jak juz inni zauwazyli. Moze przez to ze nie ma jeszcze przednich lap. Moze zdeczko 'wyprostujcie' ja, na ksztalt godzilli?

 

Ale jak juz wspomnialem, pracka zajefajna. Mysle, ze przerosla ten koncept, jakiegos tam goscia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurka, model ogólnie fajny, ale IMO jest błąd który sprawia że całość wygląda dziwnie - otóż środek ciężkości jest źle umieszczony... Smok przewróciłby się od razu do przodu.

 

Moim zdaniem dużo lepiej by to wyglądało jakby nogi nie były takie ptasie, tylko jakby część nogi nad kolanem szła do przodu, potem kolano a potem pięta zmieniona tka jak u was...

 

Kurde, nie wiem czy wyraziłem się dostatecznie jasno - mogę narysować jeśli miało by to wam pomóc.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli "smok" nie zda egzaminu to mamy plan awaryjny (ale ja wierzę w Klicka).

Na razie poprawiłem głowę w/g Waszych wskazówek , prawie wszystko się zmieniło (jak szybko przełączam pomiędzy obrazkami to widzę że tamta poprzednia jest rzeczywiście ... hmmm brzydka ;)

 

pieknaSSS3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieks poprawie jeszcze duzo, nogi i reszta to tylko propozycja nie mam dostepu do netu zabardzo i cierpie na brak referencji i podgladu przez to improzwizuje i wychodzi tak jak to wychodzi :)

 

Narazie z tego co ustalilismy z Jarkiem poprawiam skrzydla klatke piersiowa , lapska i dodajemy DUZZZZZy ogonek ;)

 

dzieki jeszcze raz i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mniej więcej wyobrażam sobie nasz plan awaryjny w razie gdyby nam się nie udało osiągnąć zadowalających rezultatów z poczwarą - nie muszę chyba mówić ze jest to bardzo robocza wizja z nędznymi podmalówkami ;)

koncept-awaryjny.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka uwag:

-za duża głowa w stosunku do ciała, to razi strasznie, szyja też za długa.

-palce jak patyczki wyszły, wyglądają na zesztywniałe nie czuć że ściskają łuk, co najwyżej lekko go obejmują w każdym razie wrażenie nienajlepsze.

-zamiast robić rozpuszczoną czuprynę zepnijcie włosy w "samurajski kok", szybko go wymodelujeciei kilka włosów "luzem" dodacie w 2d

-biust wyszedł stary i obwisły, troche życia, w górę pierś 8)

-talia i biodra wydają się trochę przesadzone, o ile strasznie wąską talię możnaby przeboleć o tyle "pupcia" wyszła wręcz chłopięco :/

 

poza jest w miarę dobra, myślę że teraz pora wywalić kości i ręcznie "domodelować" szczegóły. Polecam zapoznać się z TYMI FOTKAMI, choć pewnie już znacie tą stronę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mkaszpir- masz rację - dzięki , dostosuję się - na razie chciałem tylko złapać ogólną pozę i nie pracowałem nad wszystkimi szczegółami ale chyba będzie musiała być bardziej dramatyczna ta poza

Wrzucam poprawiony przez Klicka model smoka i dorobiony ogonek

przy okazji dziękuję Klimentowi za referki łuczniczek i zdjęcie pięknego łuku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mooocne..swietny smoczek idzie, geba swietna, ale mam nadzieje, ze te skrzydelka jeszcze beda bardziej dopracowane, bo takie biedne sie wydaja w stosunku do "twarzy" (chodzi mi glownie o te plachty, na renderze tym ost. te 'rece' trzymajace owe 'plchty' tez jakies ubogie sie wydaja IMO)

 

Co do luczniczki.. ja tam uwazam, ze wyszla swietnie, moze glowa ciut za duza, ale mozna przymknac oko, natomiast nierozumiem dlaczego uwazasz, zetylek jest nieodpowiedni, wszakze nie kazdy musi byc idealny i miec wymiary pameli anderson (pierwsze lepsze porownanie, prosze sie nie czepiac)

Ja uwazam, ze jesli chodzi o talie itp to ma dobra :) Ale to tylko moje zdanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście będą dopracowane skrzydełka - "błony" będą lepiej przyczepione, odpowiednio zdeformowane itp , dojdą żyły, SSS i inne dupsy na razie pokazujemy kolejne etapy tworzenia modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności