Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Miał to być ogromny silnik poruszajacy asteroidy (wiem brzmi głupio) do projektu "Project galaxy XQ".Model jest skończony a hydraulika wyrigowana - tekstur nie bede robił bo nie mam czasu więc uważam to za skończoną prace - może moderator mi tego nie wywali :)...sorki za jakośc renderów ale przy 78kb lepiej nie bedzie :(

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie to model jest naprawdę świetny, bardzo podoba mnie się też pomysł. Bardzo fajny modeling. Jeżeli wolno spytać to w czym modelowałeś? Szkoda że nie oteksturujesz, ale i tak jest świetnie!

 

PoZdRo!

Napisano

Ludzie macie go za szaleńca ?! ;) Przecież tu jest tyle do otexturowania!! :) Ale modelik rzeczywiście przepiękny ;) Gdyby było z texturami to by NAM WSZYSTKIM szczeny opadły :> Ale i tak opadają (przynajmniej mi). Pracka cool. Nawet na takich renderach jest extra. Pozdro.

 

Ps. Nic, tylko chwalić i żreć okami :)

Napisano

...dzięki nie myslałem że aż pozytywnie wypadnie...przyznam że zastanawiam się teraz czy może jednak go nie poteksturować, napewno nie teraz na dniach ale w niedalekiej przyszłości :)

 

co do softu to robione w 3D maxie + displacement mapy wygenerowane w zbrush.

Napisano

no dzieki bardzo za motywujące komentarze...animacje w sumie mam (a własciwie pokazówke działania hydrauliki)ale nie mam jak jej udestępnić, swojej stronki nimam a tu za duże ograniczenia żeby co wrzucuć.

 

ktoś pytał jak długo robiłem - no chyba ponad miesiąc nad tym siedziałem ale zato bardzo intensywnie, prawie codziennie.Pozatym wiele rzeczy uczyłem sie dopiero podczas robienia także to dodatkowo wydłużało sprawe.Co do liczby poligonów to jest ich ponad milon ale wczasie robienia tego modelu nie wiele wiedziałem o optymalizacji także pewnie jest pare niepotrzebnych poli.

Napisano
no dzieki bardzo za motywujące komentarze...animacje w sumie mam (a własciwie pokazówke działania hydrauliki)ale nie mam jak jej udestępnić, swojej stronki nimam a tu za duże ograniczenia żeby co wrzucuć.

 

ktoś pytał jak długo robiłem - no chyba ponad miesiąc nad tym siedziałem ale zato bardzo intensywnie, prawie codziennie.Pozatym wiele rzeczy uczyłem sie dopiero podczas robienia także to dodatkowo wydłużało sprawe.Co do liczby poligonów to jest ich ponad milon ale wczasie robienia tego modelu nie wiele wiedziałem o optymalizacji także pewnie jest pare niepotrzebnych poli.

 

Moze to pomoze:

 

http://rapidshare.de/

Napisano

...podoba mi sie nawet bardzo - fakt ze duzo poly a mimo wszystko widac gdzieniegdzie ze cos mogloby byc gladsze ;) ...no ale ogolnie jest super - bardzo mi pasuje klimat pracki :) - lubie takie rzeczy- animka tez niezla-bardzo mi sie podobaly kable luzno zwisajace i system sterowania dyszami

Gość czajnick
Napisano

super! fajne wiertła ! chyba robią jako mocowanie do asteroidów ? ... bomba

Napisano

Naprawde świetny render, ja aktualnie też pracuje nad kosmicznymi obiektami ale raczej nadające się do animacji, więc musze szczędzić poly, ale to twoje to jest naprawde super

Gość Tomas-volks
Napisano

fajna maszynka - powinieneś brać udział w kontruowaniu maszyn dla filmów SF




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności