Napisano 29 Styczeń 200619 l Miał to być ogromny silnik poruszajacy asteroidy (wiem brzmi głupio) do projektu "Project galaxy XQ".Model jest skończony a hydraulika wyrigowana - tekstur nie bede robił bo nie mam czasu więc uważam to za skończoną prace - może moderator mi tego nie wywali :)...sorki za jakośc renderów ale przy 78kb lepiej nie bedzie :(
Napisano 29 Styczeń 200619 l Jak dla mnie to model jest naprawdę świetny, bardzo podoba mnie się też pomysł. Bardzo fajny modeling. Jeżeli wolno spytać to w czym modelowałeś? Szkoda że nie oteksturujesz, ale i tak jest świetnie! PoZdRo!
Napisano 29 Styczeń 200619 l Bardzo fajna pracka. Fajne detale. No i jak wyzej pisali przedmowcy - szkoda ze tylko clay dales.
Napisano 29 Styczeń 200619 l Ludzie macie go za szaleńca ?! ;) Przecież tu jest tyle do otexturowania!! :) Ale modelik rzeczywiście przepiękny ;) Gdyby było z texturami to by NAM WSZYSTKIM szczeny opadły :> Ale i tak opadają (przynajmniej mi). Pracka cool. Nawet na takich renderach jest extra. Pozdro. Ps. Nic, tylko chwalić i żreć okami :)
Napisano 29 Styczeń 200619 l Autor ...dzięki nie myslałem że aż pozytywnie wypadnie...przyznam że zastanawiam się teraz czy może jednak go nie poteksturować, napewno nie teraz na dniach ale w niedalekiej przyszłości :) co do softu to robione w 3D maxie + displacement mapy wygenerowane w zbrush.
Napisano 29 Styczeń 200619 l modelami zabijasz.świetne. porob kilka takich i wojnę w kosmosie a'la HW2 :) Pozdrawiam.
Napisano 29 Styczeń 200619 l taki ladny model tyle detalu a tak male scriny daj wiekszy zeby oko nacieszyc :)
Napisano 29 Styczeń 200619 l Autor ok tu są troszeczke większe rendery : http://www.cybermatix.com/GalaxyXQ/SkunkWurx/TalentSamples/Mrw/S_Drive/S_Drive_Funnels_11.jpg http://www.cybermatix.com/GalaxyXQ/SkunkWurx/TalentSamples/Mrw/S_Drive/S_Drive_Funnels_12.jpg http://www.cybermatix.com/GalaxyXQ/SkunkWurx/TalentSamples/Mrw/S_Drive/S_Drive_Funnels_13.jpg
Napisano 30 Styczeń 200619 l KAPitalny w kosmos i deske do chleba :) Textur nie czeba :) P.S ile to robiłes?? i ile poligonów jesli mozna?
Napisano 30 Styczeń 200619 l chętnie też (oprócz textur) zobaczył bym tą maszynkę a jakiejś animacji :)
Napisano 30 Styczeń 200619 l wow ,gratuluje umiejetnosci i cierpliowsci do tej calej masy szczegolow :-)
Napisano 30 Styczeń 200619 l ładnie wyglada, podoba mi sie ilosc szczegulow, troche slaby render i brak tekstur smuci, ale jest ok, pozdr
Napisano 30 Styczeń 200619 l Co tu dużo mówić. Masz przyszłość przed sobą. Model mi się podoba i też tak jak jaras obejrzałbym animację.
Napisano 30 Styczeń 200619 l Autor no dzieki bardzo za motywujące komentarze...animacje w sumie mam (a własciwie pokazówke działania hydrauliki)ale nie mam jak jej udestępnić, swojej stronki nimam a tu za duże ograniczenia żeby co wrzucuć. ktoś pytał jak długo robiłem - no chyba ponad miesiąc nad tym siedziałem ale zato bardzo intensywnie, prawie codziennie.Pozatym wiele rzeczy uczyłem sie dopiero podczas robienia także to dodatkowo wydłużało sprawe.Co do liczby poligonów to jest ich ponad milon ale wczasie robienia tego modelu nie wiele wiedziałem o optymalizacji także pewnie jest pare niepotrzebnych poli.
Napisano 31 Styczeń 200619 l Sympatyczne , mnie to sie to widzi tak jak animacja z animatrix'a te taki BOTY jak kałamarcnie/ośmiornice tylko ten tak podlatuje i czerwonym laserem rozpieprza ziemie. :D pozdro Model(owanie): 8/10
Napisano 31 Styczeń 200619 l no dzieki bardzo za motywujące komentarze...animacje w sumie mam (a własciwie pokazówke działania hydrauliki)ale nie mam jak jej udestępnić, swojej stronki nimam a tu za duże ograniczenia żeby co wrzucuć. ktoś pytał jak długo robiłem - no chyba ponad miesiąc nad tym siedziałem ale zato bardzo intensywnie, prawie codziennie.Pozatym wiele rzeczy uczyłem sie dopiero podczas robienia także to dodatkowo wydłużało sprawe.Co do liczby poligonów to jest ich ponad milon ale wczasie robienia tego modelu nie wiele wiedziałem o optymalizacji także pewnie jest pare niepotrzebnych poli. Moze to pomoze: http://rapidshare.de/
Napisano 1 Luty 200619 l Autor ASY2002 dzięki za link...poniżej jest link do animacji,uprzedzam jednak ze nie jest to nic spektakularnego - poprostu prezentacja działania hudrauliki. http://rapidshare.de/files/12276301/Presentation.avi.html
Napisano 1 Luty 200619 l bardzo ladnie to zrobiles, troszke dziwny przelot kamery, ale te rigowanie naprawde ladniutko :)
Napisano 1 Luty 200619 l ...podoba mi sie nawet bardzo - fakt ze duzo poly a mimo wszystko widac gdzieniegdzie ze cos mogloby byc gladsze ;) ...no ale ogolnie jest super - bardzo mi pasuje klimat pracki :) - lubie takie rzeczy- animka tez niezla-bardzo mi sie podobaly kable luzno zwisajace i system sterowania dyszami
Napisano 4 Luty 200619 l Naprawde świetny render, ja aktualnie też pracuje nad kosmicznymi obiektami ale raczej nadające się do animacji, więc musze szczędzić poly, ale to twoje to jest naprawde super
Napisano 5 Luty 200619 l Autor he he no fajnie by było..szkoda tylko że w polsce nikt nie robi takich filmów :)