javor Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Wreszcie udało się dokończyć model mojego BMW :) Jeśli ktoś widzi go po raz pierwszy to zapraszam też do obejżenia procesu tworzenia w wipie http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17476 Render to nadal scanline więc nie czepiajcie się go za bardzo :P Jak będe miał troche wolnego czasu i chęci (najwcześniej po maturze :/ ) to może dorobie mu scenke (wiejskie podwórko) i przerobie materiały na vrayowe ... ale narazie jest jak jest. No i małe podsumowanie: soft: 3d studio max 6.0 renderer: scanline + lighttracer pluginy ułatwiające życie: brak :P render time: około półtorej godziny na każdy :/ czas tworzenia: znacznie za długi :) cdn ...
javor Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 cd :) a na koniec gangsta black :P i czerwony c&c bardzo mile widziane a nawet wskazane :)
Kr3tz Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Yeah, gangsta black rlz ^^ mam jedno zastrzezenie, co sie dzieje na... raz dwa trzy... 5 obrazku, z tym wytloczeniem na masce? ^^ [+] Kr3tz 02: to taki lakier :P taki oldschool tuning :) No wim wim ^^
Koniu_PL Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Czarny colorek roxi :) Błędy : - światła, troche dziwny shader... - zderzaki za bardzo plasticowe... Plusy: - oświelenie, - ładne wymodelwanie tego klocka :) - ogólnie fajnie wyszło... Rady: - może zrób to w jakimś garażu albo coś... Bo tak to troche głupio... Pozdro.
mentaller Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 jeśli chodzi o modelling to sam zapewne wiesz że nieźle Ci to wychodzi, ale jeśli chodzi o render to... czekam do twojej matury ;].
javor Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 Kr3tz 02: to taki lakier :P taki oldschool tuning :) i jeszcze siateczki
weinert Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 jak na scanline to bardzo ładnie ps na jakim sprzecie renderowałes?
Lis Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 No no. pięknie. Tylko szkoda że scanline(chyba już lepiej w tym renderku nieda się printnąć). Ale widzę zę max szósteczka więc . . . . . . (Mental Ray include). Renderki w WIP-ie lepsze. Otoczenie lepsze. słowem Liczę że zoczę jeszcze to autko w jakiejś aranżacji. i wydrukowane w mentalu poproszę. :-) Pozdrawiam i Powodzenia Best Regards.
nielot007 Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 masta jestes :) zazdroszcze talenciku !! model the best ile ma tri?? pozdro
-=S3B=- Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Jak dla mnie to najladniej wyglada model bez tekstur (naprawde swietny model). Shaderki takie sobie. No ale to scanline wiec nie jest najgorzej;) pozdrawiam
ASY2002 Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Powiem jedno, mimo ze obrazki mi sie do koncanie załadowały ZAJE&&& 9++++++++++/10 Tylko to logo znaczy znaczek BMW JEJU DAJ JESZCZE PRZEPIS NA Shaderki (mi sie podoba, wiem nie mam gustu :) ) i bedzie zaje!!! O Załadowało sie!! 9++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++/10 P,S Czemu tego nie ma jeszcze na stronie głównej??
Marcin Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 bardzo ładny model, zeby nie powiedzieć idealny używałeś MS ? wydaje mi się że nie a jesli jest tak jak myśle to masz kolejnego + jednym słowem gratulacje, kawał dobrej roboty (choć jakiś czas to trwało) ;]
mrkrzysiek Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 piękna robota moje gratulacje Javor, rendery nie najwyższych lotów ale to scanline wiec się nie czepiam, za to model powala dokładnością i starannością wykonania. Brawo brawo.
Georgas Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Ja się zawiodłem renderkami :( model piękny no i mam nadzieje że popracujesz nad renderkami
nielot007 Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Marcin--> nie uzywal ms'a widac ze nie przegladales wip'a ;) marudzcie z tymi renderami.... ;) pozdro
javor Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 weinert: amd athlon 1600+ (1400MHz) @ 1533MHz i 1024MB ramu nielot007: thx, model ma 255000 poly ASY2002: shaderki to długa historia bo są strasznie nakombinowane :) Marcin: ms z zewnątrz auta niema ale jest na niektórych elementach wnetrza (fotele, główna część deski rozdzielczej, mieszek skrzyni biegów i uchwyty na drzwiach), oszczędny z interlations x1. wiem że sporo się z nim męczyłem ale głównie przez brak czasu ... gdybym nie miał nauczycielki od polskiego psychopatki to już bym 5 takich wymodelował :PP mrkrzysiek: thx Georgas: tak jak napisałem w pierwszym poście - będzie scenka i inny renderer (zapewne vray) ale nie za szybko więc narazie dałem to a i jeszcze zapodam jutro panorame wnętrza która się liczyła 26 godzin :D i na dodatek 2 x 26 godzin bo mi prąd w nocy wyłączyli za pierwszym razem :/ niezły był z nią hardkor :P ale dam ją dopiero jutro ... jak będziecie grzeczni :)
ReflectVision Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 gratulacje wspaniałego modelu :) chce to widzec jutro w rekomendacjach :P
Mati_666 Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 Model WYPAS, ale akcja z prądem to załamka:P. Miszczostwo. GRATULACJE
javor Napisano 20 Luty 2006 Autor Napisano 20 Luty 2006 thx again i obiecana panorama: http://rapidshare.de/files/13710225/panorama.mov.html
ReflectVision Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 hmm czemu panoramka w MOV skoro sie nie obraca :) 1
JohnZi Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 hehe na mnie wieksze wrazenie zrobily same siatki, no ale renderek fajny jak na skanline'a, gratki:]
javor Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 .:qba:. - jesteś pewny że masz wszystko dobrze z quicktime ?? powinna się obracać ... przynajmniej u mnie nie ma problemów :P ktoś jeszcze ma ten problem ??
dariusz Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 u mnie to samo co u .:qby:. :( model świetny, ukłony w twoją stronę:)
ASY2002 Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Ohhh słabo mi, (co oni za fasole sprzedają??Smierdzi jak skarpeta) Powiem jedno, miejscami ciemno ale... 98/100 P.S Kurier?? Chmmm EDIT: Co to, edycja forum??
krzemian Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 No cóż ci powiedzieć - zarąbiste:) Do pełnego realu to dużo brakuje, ale to tylko sprawa renderów - jak dorobisz scenkę będzie jeszcze zarąbistsze;) (niewtajemniczonym radzę spojrzeć na wstępne rendery z wip'a, tamte moim zdaniem były lepsze, a to dlatego, że hdri dawało jakieś pseudo-tło)
javor Napisano 27 Luty 2006 Autor Napisano 27 Luty 2006 no to jeszcze wyrenderowałem w weekend taką wersję, skoro narzekacie na tło / brak tła :) i jak ?? lepiej ????
krzemian Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 Na przedostatniej fotce samochód wygląda, jakby trochę lewitował. A tak ogólnie to bardzo fajnie to teraz wyszło, tylko że samochód ma za dobrą jakość w stosunku do jakości fotki;) Fotka do poprawy:P
Bubu Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 Ja np poległem :) Super jak dla mnie :) Renderowane raze ze zdjęciami w tle ??czy render+zdjęcie+pshop??
mrkrzysiek Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 no javor ładne te ostatnie rendery brawo brawo
Knysha Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 Model ladny, siatka czysta, ale rendery blee ;P 5/6 imho
javor Napisano 28 Luty 2006 Autor Napisano 28 Luty 2006 bubu: nie, mapka nie jest darmowa. pochodzi z zestawu Dosh design hdri extreme hires knysha i inni: no skoro render jest blee to napiszcie konkretnie co wam się w nim nie podoba, a postaram się następne zrobić lepsze :)
GRiPi Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 ok, to co mi nie pasuje - lakier i materialy sa troszke plasikowe, imho lakier lepiej wygladalby gdyby byl wiekszy falloff(tzn.wieksze przejscie) i mniej odblaskow. tyle ode mnie ;) 9/10.
Dawcio_m Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 Fajowe mi sie bardzo podoba, chciałbym wiedzieć jak ten lak zrobiłeś.
deshu Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 eee...yyy, scanline? klamczuch, model tez pewnie nie twoj:)
miwt Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 no wkoncu ladniutki renderki..gratulacje..jedyne co lezy to jakos hdri...;)
Dawcio_m Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 deshu jak model nie jego, popatrz se do wipa a nie gadaj głupot
Loozack Napisano 3 Kwiecień 2006 Napisano 3 Kwiecień 2006 Javor, dajesz pstryczka w nos każdemu kto uważa, że do wymodelowania świetnego modelu potrzeba masę pluginów oraz masę polygonów, a także że do dobrych renderów (no tu już nie mogę powiedzieć, że świetnych ;)) potrzeba Brazila/VRaya/Mentala/Maxwella itp. Kiedyś też mam zamiar spróbować wymodelować coś w ten sposób i nie ukrywam, że będe się wzorował na Twoich siatkach :) Pozdrawiam P.S. musiałem odkopać, bo dopiero teraz zauważyłem ten wątek :P
torm Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 swietne:) pokazalem kumplowi (fakt ze laik w sprawach grafiki) ale nawet sie nie skapnol ze to nie jest zdjecie:) full respekt:)
pecet Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 A ja zafascynowany takim sposobem modelowaniem skleciłem skode 130rs:), mi bardziej podoba się modelowanie bez ms (pełna kontrola nad siatką), a jeśli chodzi o twoje rendery, to też niektórzy myśleli że to zdjęcie jak im pokazałem
torm Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 tak czytam i czytam.. i nie wiem kompletnie o jaki sposob chodzi:P moze przegapilem jakas siatke czy cos?
pecet Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 torm - chodzi poprostu o to, że nie uzywa się mesh smotha, no chyba że tylko takiego w Editable Poly, trzeba sobie bardzo równo układać "kwadraciki" :)
GRiPi Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 ten taki w editablePoly to zwykly normalny ms przeciez:P tylko ze wepchniety do ep,zamiast jako modyfikator;) z tego co sie orientuje to tylko wnetrze z ms bylo.
eddypc Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Ogólnie extra najlepszy gangsta color... ale pierwsze zdjęcia przypatrzcie sie na światła te po prawej jakieś takie wiecie ;)
pecet Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 ten taki w editablePoly to zwykly normalny ms przeciez:P tylko ze wepchniety do ep,zamiast jako modyfikator;) z tego co sie orientuje to tylko wnetrze z ms bylo. hmm z tym ms to niedokońca tak, bo w ep jest trochę inaczej:) z tego co widać na siatce tej bemki to ms był np. na nadkolach, trochę trudno jest otrzymać nadkole z wielu wielokątów "układając" je samemu, a tak zaznacza się te poly, które chcemy zmeshsmoothowac:p i tam nam się ładnie zagęści i będą ładne połączenia z niezesmoothowanymi poly:) ale przedtem trzeba odpowiednio rozmieścić poly bo się krzaki porobią...
Rekomendowane odpowiedzi