Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wreszcie udało się dokończyć model mojego BMW :)

Jeśli ktoś widzi go po raz pierwszy to zapraszam też do obejżenia procesu tworzenia w wipie http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17476

Render to nadal scanline więc nie czepiajcie się go za bardzo :P

Jak będe miał troche wolnego czasu i chęci (najwcześniej po maturze :/ ) to może dorobie mu scenke (wiejskie podwórko) i przerobie materiały na vrayowe ... ale narazie jest jak jest.

 

No i małe podsumowanie:

soft: 3d studio max 6.0

renderer: scanline + lighttracer

pluginy ułatwiające życie: brak :P

render time: około półtorej godziny na każdy :/

czas tworzenia: znacznie za długi :)

 

16dz1.jpg

 

23cj1.jpg

 

31bm.jpg

 

49kd.jpg

 

52sb.jpg

 

69zd.jpg

 

cdn ...

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Yeah, gangsta black rlz ^^ mam jedno zastrzezenie, co sie dzieje na... raz dwa trzy... 5 obrazku, z tym wytloczeniem na masce? ^^

 

[+]

Kr3tz 02: to taki lakier :P taki oldschool tuning :)

No wim wim ^^

Napisano

Czarny colorek roxi :)

 

Błędy :

 

- światła, troche dziwny shader...

- zderzaki za bardzo plasticowe...

 

Plusy:

 

- oświelenie,

- ładne wymodelwanie tego klocka :)

- ogólnie fajnie wyszło...

 

Rady:

 

- może zrób to w jakimś garażu albo coś... Bo tak to troche głupio...

 

Pozdro.

Napisano

No no. pięknie. Tylko szkoda że scanline(chyba już lepiej w tym renderku nieda się printnąć).

Ale widzę zę max szósteczka więc . . . . . . (Mental Ray include).

Renderki w WIP-ie lepsze. Otoczenie lepsze.

słowem

Liczę że zoczę jeszcze to autko w jakiejś aranżacji. i wydrukowane w mentalu poproszę. :-)

Pozdrawiam i Powodzenia

Best Regards.

Napisano

Jak dla mnie to najladniej wyglada model bez tekstur (naprawde swietny model). Shaderki takie sobie. No ale to scanline wiec nie jest najgorzej;)

 

pozdrawiam

Napisano

Powiem jedno, mimo ze obrazki mi sie do koncanie załadowały

ZAJE&&&

9++++++++++/10

Tylko to logo znaczy znaczek BMW

JEJU DAJ JESZCZE PRZEPIS NA Shaderki (mi sie podoba, wiem nie mam gustu :) ) i bedzie zaje!!!

O Załadowało sie!!

9++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++/10

 

P,S Czemu tego nie ma jeszcze na stronie głównej??

Napisano

bardzo ładny model, zeby nie powiedzieć idealny

 

używałeś MS ? wydaje mi się że nie a jesli jest tak jak myśle to masz kolejnego +

 

jednym słowem gratulacje, kawał dobrej roboty (choć jakiś czas to trwało) ;]

Napisano

piękna robota moje gratulacje Javor, rendery nie najwyższych lotów ale to scanline wiec się nie czepiam, za to model powala dokładnością i starannością wykonania. Brawo brawo.

Napisano

weinert: amd athlon 1600+ (1400MHz) @ 1533MHz i 1024MB ramu

nielot007: thx, model ma 255000 poly

ASY2002: shaderki to długa historia bo są strasznie nakombinowane :)

Marcin: ms z zewnątrz auta niema ale jest na niektórych elementach wnetrza (fotele, główna część deski rozdzielczej, mieszek skrzyni biegów i uchwyty na drzwiach), oszczędny z interlations x1. wiem że sporo się z nim męczyłem ale głównie przez brak czasu ... gdybym nie miał nauczycielki od polskiego psychopatki to już bym 5 takich wymodelował :PP

mrkrzysiek: thx

Georgas: tak jak napisałem w pierwszym poście - będzie scenka i inny renderer (zapewne vray) ale nie za szybko więc narazie dałem to

 

a i jeszcze zapodam jutro panorame wnętrza która się liczyła 26 godzin :D i na dodatek 2 x 26 godzin bo mi prąd w nocy wyłączyli za pierwszym razem :/ niezły był z nią hardkor :P ale dam ją dopiero jutro ... jak będziecie grzeczni :)

Napisano

.:qba:. - jesteś pewny że masz wszystko dobrze z quicktime ?? powinna się obracać ... przynajmniej u mnie nie ma problemów :P

ktoś jeszcze ma ten problem ??

Napisano

Ohhh słabo mi, (co oni za fasole sprzedają??Smierdzi jak skarpeta)

Powiem jedno, miejscami ciemno ale...

98/100

 

P.S Kurier?? Chmmm

EDIT: Co to, edycja forum??

Napisano

No cóż ci powiedzieć - zarąbiste:) Do pełnego realu to dużo brakuje, ale to tylko sprawa renderów - jak dorobisz scenkę będzie jeszcze zarąbistsze;) (niewtajemniczonym radzę spojrzeć na wstępne rendery z wip'a, tamte moim zdaniem były lepsze, a to dlatego, że hdri dawało jakieś pseudo-tło)

Napisano

no to jeszcze wyrenderowałem w weekend taką wersję, skoro narzekacie na tło / brak tła :)

i jak ?? lepiej ????

 

172pl.jpg

 

188gk.jpg

 

199of.jpg

 

206lv.jpg

 

212yh.jpg

Napisano

Na przedostatniej fotce samochód wygląda, jakby trochę lewitował. A tak ogólnie to bardzo fajnie to teraz wyszło, tylko że samochód ma za dobrą jakość w stosunku do jakości fotki;) Fotka do poprawy:P

Napisano

bubu: nie, mapka nie jest darmowa. pochodzi z zestawu Dosh design hdri extreme hires

knysha i inni: no skoro render jest blee to napiszcie konkretnie co wam się w nim nie podoba, a postaram się następne zrobić lepsze :)

Napisano

ok, to co mi nie pasuje - lakier i materialy sa troszke plasikowe, imho lakier lepiej wygladalby gdyby byl wiekszy falloff(tzn.wieksze przejscie) i mniej odblaskow. tyle ode mnie ;) 9/10.

Napisano

Javor, dajesz pstryczka w nos każdemu kto uważa, że do wymodelowania świetnego modelu potrzeba masę pluginów oraz masę polygonów, a także że do dobrych renderów (no tu już nie mogę powiedzieć, że świetnych ;)) potrzeba Brazila/VRaya/Mentala/Maxwella itp. Kiedyś też mam zamiar spróbować wymodelować coś w ten sposób i nie ukrywam, że będe się wzorował na Twoich siatkach :)

 

Pozdrawiam

 

P.S. musiałem odkopać, bo dopiero teraz zauważyłem ten wątek :P

Napisano

A ja zafascynowany takim sposobem modelowaniem skleciłem skode 130rs:), mi bardziej podoba się modelowanie bez ms (pełna kontrola nad siatką), a jeśli chodzi o twoje rendery, to też niektórzy myśleli że to zdjęcie jak im pokazałem

Napisano

torm - chodzi poprostu o to, że nie uzywa się mesh smotha, no chyba że tylko takiego w Editable Poly, trzeba sobie bardzo równo układać "kwadraciki" :)

Napisano

ten taki w editablePoly to zwykly normalny ms przeciez:P tylko ze wepchniety do ep,zamiast jako modyfikator;) z tego co sie orientuje to tylko wnetrze z ms bylo.

Napisano
ten taki w editablePoly to zwykly normalny ms przeciez:P tylko ze wepchniety do ep,zamiast jako modyfikator;) z tego co sie orientuje to tylko wnetrze z ms bylo.
hmm z tym ms to niedokońca tak, bo w ep jest trochę inaczej:) z tego co widać na siatce tej bemki to ms był np. na nadkolach, trochę trudno jest otrzymać nadkole z wielu wielokątów "układając" je samemu, a tak zaznacza się te poly, które chcemy zmeshsmoothowac:p i tam nam się ładnie zagęści i będą ładne połączenia z niezesmoothowanymi poly:) ale przedtem trzeba odpowiednio rozmieścić poly bo się krzaki porobią...



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności