Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Wreszcie udało się dokończyć model mojego BMW :)

Jeśli ktoś widzi go po raz pierwszy to zapraszam też do obejżenia procesu tworzenia w wipie http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17476

Render to nadal scanline więc nie czepiajcie się go za bardzo :P

Jak będe miał troche wolnego czasu i chęci (najwcześniej po maturze :/ ) to może dorobie mu scenke (wiejskie podwórko) i przerobie materiały na vrayowe ... ale narazie jest jak jest.

 

No i małe podsumowanie:

soft: 3d studio max 6.0

renderer: scanline + lighttracer

pluginy ułatwiające życie: brak :P

render time: około półtorej godziny na każdy :/

czas tworzenia: znacznie za długi :)

 

16dz1.jpg

 

23cj1.jpg

 

31bm.jpg

 

49kd.jpg

 

52sb.jpg

 

69zd.jpg

 

cdn ...

  • Odpowiedzi 53
  • Wyświetleń 6,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

cd :)

 

75om.jpg

 

81pb.jpg

 

91cp.jpg

 

a na koniec gangsta black :P

106hc.jpg

 

i czerwony

118hk.jpg

 

c&c bardzo mile widziane a nawet wskazane :)

Napisano

Yeah, gangsta black rlz ^^ mam jedno zastrzezenie, co sie dzieje na... raz dwa trzy... 5 obrazku, z tym wytloczeniem na masce? ^^

 

[+]

Kr3tz 02: to taki lakier :P taki oldschool tuning :)

No wim wim ^^

Napisano

Czarny colorek roxi :)

 

Błędy :

 

- światła, troche dziwny shader...

- zderzaki za bardzo plasticowe...

 

Plusy:

 

- oświelenie,

- ładne wymodelwanie tego klocka :)

- ogólnie fajnie wyszło...

 

Rady:

 

- może zrób to w jakimś garażu albo coś... Bo tak to troche głupio...

 

Pozdro.

Napisano

jeśli chodzi o modelling to sam zapewne wiesz że nieźle Ci to wychodzi, ale jeśli chodzi o render to... czekam do twojej matury ;].

Napisano
  • Autor

Kr3tz 02: to taki lakier :P taki oldschool tuning :)

 

i jeszcze siateczki

 

129xe.th.jpg

 

130na.th.jpg

 

142fh.th.jpg

 

152qu.th.jpg

 

169io1.th.jpg

Napisano

No no. pięknie. Tylko szkoda że scanline(chyba już lepiej w tym renderku nieda się printnąć).

Ale widzę zę max szósteczka więc . . . . . . (Mental Ray include).

Renderki w WIP-ie lepsze. Otoczenie lepsze.

słowem

Liczę że zoczę jeszcze to autko w jakiejś aranżacji. i wydrukowane w mentalu poproszę. :-)

Pozdrawiam i Powodzenia

Best Regards.

Napisano

Jak dla mnie to najladniej wyglada model bez tekstur (naprawde swietny model). Shaderki takie sobie. No ale to scanline wiec nie jest najgorzej;)

 

pozdrawiam

Napisano

Powiem jedno, mimo ze obrazki mi sie do koncanie załadowały

ZAJE&&&

9++++++++++/10

Tylko to logo znaczy znaczek BMW

JEJU DAJ JESZCZE PRZEPIS NA Shaderki (mi sie podoba, wiem nie mam gustu :) ) i bedzie zaje!!!

O Załadowało sie!!

9++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++/10

 

P,S Czemu tego nie ma jeszcze na stronie głównej??

Napisano

bardzo ładny model, zeby nie powiedzieć idealny

 

używałeś MS ? wydaje mi się że nie a jesli jest tak jak myśle to masz kolejnego +

 

jednym słowem gratulacje, kawał dobrej roboty (choć jakiś czas to trwało) ;]

Napisano

piękna robota moje gratulacje Javor, rendery nie najwyższych lotów ale to scanline wiec się nie czepiam, za to model powala dokładnością i starannością wykonania. Brawo brawo.

Napisano

Ja się zawiodłem renderkami :( model piękny no i mam nadzieje że popracujesz nad renderkami

Napisano
  • Autor

weinert: amd athlon 1600+ (1400MHz) @ 1533MHz i 1024MB ramu

nielot007: thx, model ma 255000 poly

ASY2002: shaderki to długa historia bo są strasznie nakombinowane :)

Marcin: ms z zewnątrz auta niema ale jest na niektórych elementach wnetrza (fotele, główna część deski rozdzielczej, mieszek skrzyni biegów i uchwyty na drzwiach), oszczędny z interlations x1. wiem że sporo się z nim męczyłem ale głównie przez brak czasu ... gdybym nie miał nauczycielki od polskiego psychopatki to już bym 5 takich wymodelował :PP

mrkrzysiek: thx

Georgas: tak jak napisałem w pierwszym poście - będzie scenka i inny renderer (zapewne vray) ale nie za szybko więc narazie dałem to

 

a i jeszcze zapodam jutro panorame wnętrza która się liczyła 26 godzin :D i na dodatek 2 x 26 godzin bo mi prąd w nocy wyłączyli za pierwszym razem :/ niezły był z nią hardkor :P ale dam ją dopiero jutro ... jak będziecie grzeczni :)

Napisano

hehe na mnie wieksze wrazenie zrobily same siatki, no ale renderek fajny jak na skanline'a, gratki:]

Napisano
  • Autor

.:qba:. - jesteś pewny że masz wszystko dobrze z quicktime ?? powinna się obracać ... przynajmniej u mnie nie ma problemów :P

ktoś jeszcze ma ten problem ??

Napisano

Ohhh słabo mi, (co oni za fasole sprzedają??Smierdzi jak skarpeta)

Powiem jedno, miejscami ciemno ale...

98/100

 

P.S Kurier?? Chmmm

EDIT: Co to, edycja forum??

Napisano

No cóż ci powiedzieć - zarąbiste:) Do pełnego realu to dużo brakuje, ale to tylko sprawa renderów - jak dorobisz scenkę będzie jeszcze zarąbistsze;) (niewtajemniczonym radzę spojrzeć na wstępne rendery z wip'a, tamte moim zdaniem były lepsze, a to dlatego, że hdri dawało jakieś pseudo-tło)

Napisano
  • Autor

no to jeszcze wyrenderowałem w weekend taką wersję, skoro narzekacie na tło / brak tła :)

i jak ?? lepiej ????

 

172pl.jpg

 

188gk.jpg

 

199of.jpg

 

206lv.jpg

 

212yh.jpg

Napisano

Na przedostatniej fotce samochód wygląda, jakby trochę lewitował. A tak ogólnie to bardzo fajnie to teraz wyszło, tylko że samochód ma za dobrą jakość w stosunku do jakości fotki;) Fotka do poprawy:P

Napisano

Ja np poległem :) Super jak dla mnie :) Renderowane raze ze zdjęciami w tle ??czy render+zdjęcie+pshop??

Napisano
  • Autor

bubu: nie, mapka nie jest darmowa. pochodzi z zestawu Dosh design hdri extreme hires

knysha i inni: no skoro render jest blee to napiszcie konkretnie co wam się w nim nie podoba, a postaram się następne zrobić lepsze :)

Napisano

ok, to co mi nie pasuje - lakier i materialy sa troszke plasikowe, imho lakier lepiej wygladalby gdyby byl wiekszy falloff(tzn.wieksze przejscie) i mniej odblaskow. tyle ode mnie ;) 9/10.

Napisano

no wkoncu ladniutki renderki..gratulacje..jedyne co lezy to jakos hdri...;)

Napisano

Javor, dajesz pstryczka w nos każdemu kto uważa, że do wymodelowania świetnego modelu potrzeba masę pluginów oraz masę polygonów, a także że do dobrych renderów (no tu już nie mogę powiedzieć, że świetnych ;)) potrzeba Brazila/VRaya/Mentala/Maxwella itp. Kiedyś też mam zamiar spróbować wymodelować coś w ten sposób i nie ukrywam, że będe się wzorował na Twoich siatkach :)

 

Pozdrawiam

 

P.S. musiałem odkopać, bo dopiero teraz zauważyłem ten wątek :P

Napisano

swietne:) pokazalem kumplowi (fakt ze laik w sprawach grafiki) ale nawet sie nie skapnol ze to nie jest zdjecie:) full respekt:)

Napisano

A ja zafascynowany takim sposobem modelowaniem skleciłem skode 130rs:), mi bardziej podoba się modelowanie bez ms (pełna kontrola nad siatką), a jeśli chodzi o twoje rendery, to też niektórzy myśleli że to zdjęcie jak im pokazałem

Napisano

tak czytam i czytam.. i nie wiem kompletnie o jaki sposob chodzi:P moze przegapilem jakas siatke czy cos?

Napisano

torm - chodzi poprostu o to, że nie uzywa się mesh smotha, no chyba że tylko takiego w Editable Poly, trzeba sobie bardzo równo układać "kwadraciki" :)

Napisano

ten taki w editablePoly to zwykly normalny ms przeciez:P tylko ze wepchniety do ep,zamiast jako modyfikator;) z tego co sie orientuje to tylko wnetrze z ms bylo.

Napisano

Ogólnie extra najlepszy gangsta color... ale pierwsze zdjęcia przypatrzcie sie na światła te po prawej jakieś takie wiecie ;)

Napisano
ten taki w editablePoly to zwykly normalny ms przeciez:P tylko ze wepchniety do ep,zamiast jako modyfikator;) z tego co sie orientuje to tylko wnetrze z ms bylo.
hmm z tym ms to niedokońca tak, bo w ep jest trochę inaczej:) z tego co widać na siatce tej bemki to ms był np. na nadkolach, trochę trudno jest otrzymać nadkole z wielu wielokątów "układając" je samemu, a tak zaznacza się te poly, które chcemy zmeshsmoothowac:p i tam nam się ładnie zagęści i będą ładne połączenia z niezesmoothowanymi poly:) ale przedtem trzeba odpowiednio rozmieścić poly bo się krzaki porobią...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.