Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

co by tu napisac heh.

dawno nic juz nie robilem online wiec pojade z tym BMW czyli pirwszy samochod niemiecki jaki robie, pierwszy w Studiotools(auto studio) no i pierwszy w ktorym jak narazie polaczenia pomiedzy surfami sa na G2 czyli curvatura no prawie wszystkie z malymi odmiencami ktore sa malo widoczne itd.

bema39wq.jpg

 

bema45yk.jpg

 

bema25mi.jpg

  • Odpowiedzi 70
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chetnie bym cos skrytykowal, powiedzial co jest zle itp, ale raz ze nie bardzo sie znam na tych NURBSach a dwa ze skoro to robisz ty to pewnie jakis wiekszych bledow tu nie ma. Wiem ze to dopiero poczatek, ale ja nie moge sie doczekac juz konca, powodzenia Bzyku

Napisano

z4 zaprojektowal polak ?? wiedzialem ze jaguara tak(zreszta tego ktory mi sie nie podoba S-type). Model fajnie wyglada... zycze udanego finiszu i czekam na postepy :)

Napisano

wazne jest to gdzie i przez kogo jest produkowany :) czyli niemieckie BMW. wogole mi sie z4 srednio podoba to juz z dwojga zlego wybralem coupe niechcialem sie rzucac na dziedobry z softem na pontiaca solstice

wczoraj jeszcze dokonczylem kawalek boku

bema54do.jpg

Napisano

no wkońcu będzie co oglądać na forum :D

tylko szkoda że z4 bo średnio mi się on podoba :P

standardowo nie dostrzegam narazie błędów w twojej pracy :)

Napisano

nic dodac, nic ujac :) good work. chyba sie wezme za nurbs modeling, jakos tak bardziej mi sie to podoba. widac ta swobode dzialania jak sie zna narzedzia :) bo ten poly modeling przy furach mnie czasami doprowadza do "ataku nerwicy"

Napisano

javor-> wiesz co mam tez jeszcze narazie mieszane uczucia co do tego samochodu ma cos w sobie ale musialem cos wybrac zczym by byly problemy w rhino a st powinien pokazac co potrafi.

 

mentaller-> mozna by powiedziec ze mozna zrobic scenke wstawic swiatla ustawic cienie odbicia itp. a potem ogladac to bez renderowania pelny realtime odbic itd. no ale nigdy to nie bedzie tak doskonale jak normaly rendering bardziej cos tylko pogladowego.

 

damusTo-> cos wiecej tu mozna by duzo pisac przynajmniej porownujac rhino vs. ST. pelna historia edycji, i to co jest najwiekszym problemem rhino czeste problemy z continuity w ST trzeba niechciec zeby niebylo przy robiniu w rhino stworzenie G2 jest najczesciej malo realne i to wlasnie z powodu braku hstorii no chyba ze ktos jest boski i moze po samej analizie krzywej i ulozeniu punktow stwierdzic jak bedzie z krzywa podczepiana jako G2 poprostu w aliasie edytujesz pierwsza a druga sie dostosowuje do zmian i tworzy sliczne polączenia, a o opcjach sweepow juz nie bede psac bo to czysty kosmos choc i tak ST jest pionkiem przy ICEMstyle ;) ale to juz moze kiedy indziej bede sie przuczac

Napisano

heheeh jak zwykle jak bzyku (badz loozack) robia nurbsami to wszyscy chca przejsc na nurbsy

hehe

narazie fajnie choc po tych screenach widac ze programik duzo bardziej skomplikowany od rhino

a moglbys powiedziec ile h robiles bo dnito troche malo mowia (bo mogles siedziec 2h dziennie albo 5h dziennie) ale ile gdzies tak z 5h?? to juz go robisz :)

fajnie ze znowu cos robisz na forum choc szkoda ze nie robisz w poly byloby ciekawiej.......

pozdro i powodzenia

Napisano

nielot niewiem ile siedzialem dziennie poczatek napewno byl wolny wiecej testowalem niz modelowalem a dokladniej sama maske potem juz to poszlo ale pewnie wyszlo by po 7h na dzien ale to czysta teoria.

poly hym co by tu bylo ciekawego jakos moim zdaniem nic i pewnie bym sie zanudzil heh meczyc sie bez filletow trimow projektowanie poracha :P

Napisano

hehe moze ty bys sie zanudzil ale z drugiej strony (czyli u nas) by bylo bardziej ciekawie jak sie siatka uklada itp. a nie ogladac idealne filety to moze nudzic [joke] [joke] [joke] :D

czekam do nastepnego upa :)

pozdro

Napisano

nadszedl weekendzik czas cos porobic czyli update

nielot moge pokazac mesha ;) i tez sie siateczka uklada choc niezawsze ladnie he

bema77vi.jpg

Napisano

wygląda na studiotools - btw ładnie Bzyku ładnie choc denerwuje mnie że tak mało pokazujesz ;) Patrzyłeś tą możliwość renderowania - jak to sie sprawuje ?

Napisano

baldak--> studiotools, postow sie nie czyta :D(post nr.1) cos jak rhino tylko trudniejsze :)

bzyku--> hehehe poczekam na mesha jak dojada rowki :) narazie nie mecz sie w export bo szkoda twojego czasu lepiej pododawac pare filletow pare krzywych ;) :D hehe

narazie super choc wydaje mi sie ze masz lekkie wybrzuszenie poprawej stronie (tyl) ciagnie sie od swiatla do nadkola ale moge sie mylic.

ps. super sprawa z ym modelingiem .....

pozdro

Napisano

ładnie jest ale nie jestem pewnien czy ten shader sprzyja poprawnej ocenie, wydaje mi sie ze przy multi color albo random color by juz nie bylo watpilwosci, st jest fajny ale nie doskonaly, narzędzia ma genialne ale juz sama edycja czy poruszanie sie po viewportach pozostawia troche do życzenia

Napisano

hindus-> jeszcze nie brak czasu na takie zabawy a poprostu niema jeszcze do czego sie bawic z takim czyms.

nielot007-> jesli tobie chodzi o czesc jak by to nzwac od tylniej lamly na wysokosci zderzaka zakrzywienie to robie wedlog zdjec i tak jest wlasnie lekko zaokaglone i tak zrobilem by bylo jak najbardziej zgodne z ta bemka

Kome-> i ten slupek i tak jezcze przebudowalem bo bylo neizbet powiedzial bym ze jedna z trudniejszych czesci w calym modelu przed filletowaniem

luisam-> jaki shader to poprostu mapka odbic i pokazuje gdzie odbija dul a gdzie gore ktura jest mocno okreslona pimiedzu bialym zbrushowanym pasem.

a co do poruszania sie w wievportach no ja bym sie niezgodzil bo jest proste jedynym problemem sa tu dzisiejsze myszki ktore maja zamiat srodkowego przycisku jakies kulko ktore jest malo wygodnym przyciskiem no a ze sie to czesto klika to paluch boli :) ale same juz poroszanie sie juz jest roste banalne ja np. wyznaczanie punktu centralnego do osi obrotu czy ustawianie sie do normali powierzchni/krzywych blokowanie w takich localnych planach

Napisano

no wybacz Bzyku ale ta twoja mapka odbić właśnie nazywa sie w st "diagnostic shading" wiec nazywajac to shaderem duzo sie nie pomylilem,

Napisano

...a moze nastepny model sobie utrudnij i...wymodeluj w glinie :D juz widze te update'y :D "chlopaki nie moge wypalic nadkola bo mi do piekarnika nie wchodzi- POMOCY :D " hehe, a tak to moge powiedziec ze jak zwykle super :P

Napisano

eco-> dzisiaj sa maszyny ktore dlubia z STLa wiec poco sie meczyc

luisam-> jakos umnie to sie nazywa shade-sky.i niema to wygladac pieknie tylko wskazywac na niedociagniecia odbic

skromny update brak czasu

bema86nl.jpg

bema98ct.jpg

Napisano

Wow, dlaczego ja dopiero teraz zobaczyłem tego WIPa? :) pięknie jak zawsze, jedyne miejsce, do którego mogę się przyczepić to klosz przedniej lampy... deczko nierówno tam na środku jest ;)

 

Pozdrawiam!

Napisano

Czorny-> w dokumentacji aliasa jest kupa tutkow jak i spraw technicznych

Predator-> zawsze sie ma tymbardziej jak sie software zna troszke slabo czyt. malo narzedzi

Loozack-> nom masz raczje robilem to automatem tez mi sie nie poodbalo zostailem to na pozniej czyli na teraz poprawilem na ile sie udalo troche duza roznica poziomow my blad

 

bema927zt.jpg

Napisano

Fajnie. :)

Tu już pewnie używasz symmetry (czy jak to się nazywa w ST), bo na stronie producenta w tutku z bolidem działało bardzo dobrze. Czy się mylę? ;)

Napisano

no jak widac dziala to wysmienicie no i ulatwia zabawe wlaczam wylaczam jest chyba jedna rzecz ktora mnie denerwuje w STeku czyli warstwy ktore mi sie calkowicie nie podobaja poza wlasnie funkcja symmetry

Napisano

e hym co ja mam tam splitowac ?? no chyba ze chodzi o te jajowate grille ale tego narazie nei wycinam moze gdzies nakoncu a narazie bede lecial na COSach

Napisano

jak by to powiedziec :) chwilowo raczej nic nei robilem zaczalem filletowac i dzielic w ST ale ciezko mi to szlo i przenioslem wszystko do rhino z malymi trudnosciami ale juz dzisiaj mysle ze zaczne to wszystko dzielic

Napisano

tak wszyscy cos robia to i ja cos musze tu dodac ciezko mi to idzie robiac tylko w weekendy ale lepiej jak tak niz jak by mial lezec i sie kuzyc

 

z419gc.jpg

z421qh.jpg

z434fm.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności