Bzyku Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 co by tu napisac heh. dawno nic juz nie robilem online wiec pojade z tym BMW czyli pirwszy samochod niemiecki jaki robie, pierwszy w Studiotools(auto studio) no i pierwszy w ktorym jak narazie polaczenia pomiedzy surfami sa na G2 czyli curvatura no prawie wszystkie z malymi odmiencami ktore sa malo widoczne itd.
miwt Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 fajnie ze Z4 bo zaprojektowal ja akurat polak:)...bedzie niemieckie autko z polskim akcentem:)
Pawelkos Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 Chetnie bym cos skrytykowal, powiedzial co jest zle itp, ale raz ze nie bardzo sie znam na tych NURBSach a dwa ze skoro to robisz ty to pewnie jakis wiekszych bledow tu nie ma. Wiem ze to dopiero poczatek, ale ja nie moge sie doczekac juz konca, powodzenia Bzyku
mrkrzysiek Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 no Bzyku powrócił :D zapowiada się piękne autko czekam na więcej
himek Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 z4 zaprojektowal polak ?? wiedzialem ze jaguara tak(zreszta tego ktory mi sie nie podoba S-type). Model fajnie wyglada... zycze udanego finiszu i czekam na postepy :)
miwt Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 tak Polak -Tomasz Sycha:)...polacy tez potrafia:D
Bzyku Napisano 20 Marzec 2006 Autor Napisano 20 Marzec 2006 wazne jest to gdzie i przez kogo jest produkowany :) czyli niemieckie BMW. wogole mi sie z4 srednio podoba to juz z dwojga zlego wybralem coupe niechcialem sie rzucac na dziedobry z softem na pontiaca solstice wczoraj jeszcze dokonczylem kawalek boku
polka dot Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 oo nara :D piekne przejscia, bedzie ostro dajesz!! pokaz cos bez siatki zia
Bzyku Napisano 20 Marzec 2006 Autor Napisano 20 Marzec 2006 pozniej kome cos pokombinuje pobawie sie z realtime shaderkami i oswietleniem choc niewniem jak to grafa wytrzyma :)
miwt Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 narazie wyglada bardzo przyzwoicie...dlugo juz nad tym wszytkim co powstalo siedzisz?:)
mrkrzysiek Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 bardzo ładnie kolejna pracka w złotej galerii będzie :D miwt - dobre pytanie
Bzyku Napisano 20 Marzec 2006 Autor Napisano 20 Marzec 2006 tak hym jakos w piatek po robocie zaczolem dlubac a moze to byl czwartek no wiec 4 lub 5 dni od startu
javor Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 no wkońcu będzie co oglądać na forum :D tylko szkoda że z4 bo średnio mi się on podoba :P standardowo nie dostrzegam narazie błędów w twojej pracy :)
hkropinski Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 ja tam czeklam na koniec bo koniec bedzie najfajniejszy:D pozdr
mentaller Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 jak zwykle trzymasz poziom ;]. realtime shaders ? ... a co to ?
JohnZi Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 co to w ogole za soft? pierwsze slysze:/ No a modelik ladny jak na razie;]
damusTo Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 No jak zwykle wysoka próba, możesz ze 2 słowa więcej o doświadczeniach z tym softem i jak on później z maxiem
karlos18 Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 nic dodac, nic ujac :) good work. chyba sie wezme za nurbs modeling, jakos tak bardziej mi sie to podoba. widac ta swobode dzialania jak sie zna narzedzia :) bo ten poly modeling przy furach mnie czasami doprowadza do "ataku nerwicy"
Bzyku Napisano 21 Marzec 2006 Autor Napisano 21 Marzec 2006 javor-> wiesz co mam tez jeszcze narazie mieszane uczucia co do tego samochodu ma cos w sobie ale musialem cos wybrac zczym by byly problemy w rhino a st powinien pokazac co potrafi. mentaller-> mozna by powiedziec ze mozna zrobic scenke wstawic swiatla ustawic cienie odbicia itp. a potem ogladac to bez renderowania pelny realtime odbic itd. no ale nigdy to nie bedzie tak doskonale jak normaly rendering bardziej cos tylko pogladowego. damusTo-> cos wiecej tu mozna by duzo pisac przynajmniej porownujac rhino vs. ST. pelna historia edycji, i to co jest najwiekszym problemem rhino czeste problemy z continuity w ST trzeba niechciec zeby niebylo przy robiniu w rhino stworzenie G2 jest najczesciej malo realne i to wlasnie z powodu braku hstorii no chyba ze ktos jest boski i moze po samej analizie krzywej i ulozeniu punktow stwierdzic jak bedzie z krzywa podczepiana jako G2 poprostu w aliasie edytujesz pierwsza a druga sie dostosowuje do zmian i tworzy sliczne polączenia, a o opcjach sweepow juz nie bede psac bo to czysty kosmos choc i tak ST jest pionkiem przy ICEMstyle ;) ale to juz moze kiedy indziej bede sie przuczac
Hindus Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 Hej Bzyku - fajnie że znowu wyszedłeś spod ziemi ;) niech zgadne - twoje drugie imie z komunii to Wyczes ? ;)
nielot007 Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 heheeh jak zwykle jak bzyku (badz loozack) robia nurbsami to wszyscy chca przejsc na nurbsy hehe narazie fajnie choc po tych screenach widac ze programik duzo bardziej skomplikowany od rhino a moglbys powiedziec ile h robiles bo dnito troche malo mowia (bo mogles siedziec 2h dziennie albo 5h dziennie) ale ile gdzies tak z 5h?? to juz go robisz :) fajnie ze znowu cos robisz na forum choc szkoda ze nie robisz w poly byloby ciekawiej....... pozdro i powodzenia
Bzyku Napisano 21 Marzec 2006 Autor Napisano 21 Marzec 2006 nielot niewiem ile siedzialem dziennie poczatek napewno byl wolny wiecej testowalem niz modelowalem a dokladniej sama maske potem juz to poszlo ale pewnie wyszlo by po 7h na dzien ale to czysta teoria. poly hym co by tu bylo ciekawego jakos moim zdaniem nic i pewnie bym sie zanudzil heh meczyc sie bez filletow trimow projektowanie poracha :P
nielot007 Napisano 21 Marzec 2006 Napisano 21 Marzec 2006 hehe moze ty bys sie zanudzil ale z drugiej strony (czyli u nas) by bylo bardziej ciekawie jak sie siatka uklada itp. a nie ogladac idealne filety to moze nudzic [joke] [joke] [joke] :D czekam do nastepnego upa :) pozdro
Bzyku Napisano 25 Marzec 2006 Autor Napisano 25 Marzec 2006 nadszedl weekendzik czas cos porobic czyli update nielot moge pokazac mesha ;) i tez sie siateczka uklada choc niezawsze ladnie he
Hindus Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 wygląda na studiotools - btw ładnie Bzyku ładnie choc denerwuje mnie że tak mało pokazujesz ;) Patrzyłeś tą możliwość renderowania - jak to sie sprawuje ?
nielot007 Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 baldak--> studiotools, postow sie nie czyta :D(post nr.1) cos jak rhino tylko trudniejsze :) bzyku--> hehehe poczekam na mesha jak dojada rowki :) narazie nie mecz sie w export bo szkoda twojego czasu lepiej pododawac pare filletow pare krzywych ;) :D hehe narazie super choc wydaje mi sie ze masz lekkie wybrzuszenie poprawej stronie (tyl) ciagnie sie od swiatla do nadkola ale moge sie mylic. ps. super sprawa z ym modelingiem ..... pozdro
polka dot Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 ciekawe powierzchnie, to zaokraglenie dach > bok idace za tylnia szybe chyba najlepsze :D bylo doozo zabawy zeby krzywe do tego wyznaczyc co :d dajesz ojciec!
luisam Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 ładnie jest ale nie jestem pewnien czy ten shader sprzyja poprawnej ocenie, wydaje mi sie ze przy multi color albo random color by juz nie bylo watpilwosci, st jest fajny ale nie doskonaly, narzędzia ma genialne ale juz sama edycja czy poruszanie sie po viewportach pozostawia troche do życzenia
Bzyku Napisano 25 Marzec 2006 Autor Napisano 25 Marzec 2006 hindus-> jeszcze nie brak czasu na takie zabawy a poprostu niema jeszcze do czego sie bawic z takim czyms. nielot007-> jesli tobie chodzi o czesc jak by to nzwac od tylniej lamly na wysokosci zderzaka zakrzywienie to robie wedlog zdjec i tak jest wlasnie lekko zaokaglone i tak zrobilem by bylo jak najbardziej zgodne z ta bemka Kome-> i ten slupek i tak jezcze przebudowalem bo bylo neizbet powiedzial bym ze jedna z trudniejszych czesci w calym modelu przed filletowaniem luisam-> jaki shader to poprostu mapka odbic i pokazuje gdzie odbija dul a gdzie gore ktura jest mocno okreslona pimiedzu bialym zbrushowanym pasem. a co do poruszania sie w wievportach no ja bym sie niezgodzil bo jest proste jedynym problemem sa tu dzisiejsze myszki ktore maja zamiat srodkowego przycisku jakies kulko ktore jest malo wygodnym przyciskiem no a ze sie to czesto klika to paluch boli :) ale same juz poroszanie sie juz jest roste banalne ja np. wyznaczanie punktu centralnego do osi obrotu czy ustawianie sie do normali powierzchni/krzywych blokowanie w takich localnych planach
chveti Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 Ja czekam na koniec...bo to by był spam znowu w wątku po 18 razy pisać że pięknie ; ] Pzdr.
mrkrzysiek Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 a ja jak zwykle musze się zgodzić z chvetim:)
DraB Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 Bzyku znowu chce nas wszystkich zdołować/zmiażdżyć/poniżyć/udowodnić że i tak nic nie umiemy :D :) :D
luisam Napisano 25 Marzec 2006 Napisano 25 Marzec 2006 no wybacz Bzyku ale ta twoja mapka odbić właśnie nazywa sie w st "diagnostic shading" wiec nazywajac to shaderem duzo sie nie pomylilem,
eco Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 ...a moze nastepny model sobie utrudnij i...wymodeluj w glinie :D juz widze te update'y :D "chlopaki nie moge wypalic nadkola bo mi do piekarnika nie wchodzi- POMOCY :D " hehe, a tak to moge powiedziec ze jak zwykle super :P
Bzyku Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 eco-> dzisiaj sa maszyny ktore dlubia z STLa wiec poco sie meczyc luisam-> jakos umnie to sie nazywa shade-sky.i niema to wygladac pieknie tylko wskazywac na niedociagniecia odbic skromny update brak czasu
Bzyku Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 a to kawalek bez siatki kome ma wymagania :D
Czorny Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 nice. :D hmm masz mzoe jakies tutki co do tego programu bo niemoge nigdzie znalesc ;/ a tez bym cos poskrobal chodz troche :P
Predator Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Czorny Bzyku :) czy ty kiedys miewasz chwile slabosci :) w tym co robisz ? :D . Jak zwykle pieknie ladnie staranie coz wiecej dodac :).
Loozack Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 Wow, dlaczego ja dopiero teraz zobaczyłem tego WIPa? :) pięknie jak zawsze, jedyne miejsce, do którego mogę się przyczepić to klosz przedniej lampy... deczko nierówno tam na środku jest ;) Pozdrawiam!
Bzyku Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 Czorny-> w dokumentacji aliasa jest kupa tutkow jak i spraw technicznych Predator-> zawsze sie ma tymbardziej jak sie software zna troszke slabo czyt. malo narzedzi Loozack-> nom masz raczje robilem to automatem tez mi sie nie poodbalo zostailem to na pozniej czyli na teraz poprawilem na ile sie udalo troche duza roznica poziomow my blad
RA Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 Fajnie. :) Tu już pewnie używasz symmetry (czy jak to się nazywa w ST), bo na stronie producenta w tutku z bolidem działało bardzo dobrze. Czy się mylę? ;)
Bzyku Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 no jak widac dziala to wysmienicie no i ulatwia zabawe wlaczam wylaczam jest chyba jedna rzecz ktora mnie denerwuje w STeku czyli warstwy ktore mi sie calkowicie nie podobaja poza wlasnie funkcja symmetry
Hindus Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 zrób już tego splita na froncie nad zderzakiem :]
Bzyku Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 e hym co ja mam tam splitowac ?? no chyba ze chodzi o te jajowate grille ale tego narazie nei wycinam moze gdzies nakoncu a narazie bede lecial na COSach
Bzyku Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Napisano 19 Kwiecień 2006 jak by to powiedziec :) chwilowo raczej nic nei robilem zaczalem filletowac i dzielic w ST ale ciezko mi to szlo i przenioslem wszystko do rhino z malymi trudnosciami ale juz dzisiaj mysle ze zaczne to wszystko dzielic
Bzyku Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 tak wszyscy cos robia to i ja cos musze tu dodac ciezko mi to idzie robiac tylko w weekendy ale lepiej jak tak niz jak by mial lezec i sie kuzyc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się