Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo mi sie podoba :)

tak jak jest rzut profilu, pomiedzy okiem a policzkiem jest chyab nieco zbyt wklesle, poniewaz widac ze to jeden vertex, czy widzisz celowsc jego wysuniecia? imnsho to jest wor pod oczami i wtym typie urody powinien byc wiekszy, bardzies sferysty liczac od oka,

i odrobine wzmocnilbym dolki nad dolna szczeka,

wtedy typ urody nie bedzie taki mieszany :)

ale mordka i tak fana, kolczyk mu w ucho do podkreslenia zarysu szczeki i ciezki lancuch na szyje

Napisano

nie no spoko główka:)

 

a czy ta głowa (drugi załacznik dwa posty wyżej) to juz nałożona textura czy foto, bo jesli textura to szczena na ziemi!

Napisano

Model i siateczka głowy jest super ! Coś nie podchodzi mi ten bump cos tak wygląda przez niego jakby była głowa z kamienia, ale moze to tylko przez to oswietlenie lub kolor głowy :)

pozdrawiam

Napisano

Dzięki za pozytywne komentarze.Tamte rendery z tekstura byly szybkim testem,oczywiscie nie bylo tam zadnego zdjecia.Bede dopiero teraz robil uv mapping i dopiero zaczne majstrowac wszystkie tekstury (diffuse,specular,bump).Ale zaczne jak poczuje,ze wycisnalem z modelu 100%,narazie jest 93% ;) Pozdrawiam

Napisano
Tamte rendery z tekstura byly szybkim testem,oczywiscie nie bylo tam zadnego zdjecia.Bede dopiero teraz robil uv mapping i dopiero zaczne majstrowac wszystkie tekstury.

 

Tamte rendery z tekstura byly

nie bylo tam zadnego zdjecia

dopiero zaczne majstrowac wszystkie tekstury

 

Lol ładnie napisane nic nie zrozumiałem ale wnioskuje ze zapodałes fotke na której sie wzorowałes na model co nie znaczy że nie masz do tego prawa - jesli sie myle to mnie popraw - dziwne że tak mało osób postuje w Twoim wątku bo główka jak juz napisali niczego sobie :) pozdro.

Napisano

bardzo smaczne

bedziesz modelował detale za pomocą nałożonej tekstury (zdjęcia) ?

robilem ostatnio taki model , fajna sprawa ,tylko fote mialem w malej rozdzielczosci wiec detal wyszedł raczej średnio :)

a jak z owlosieniem ? zostawiasz z foty czy będziesz modelował ?

PS: same gałki oczne wyglądaja na nieco splaszczone

czekam na updejty

pozdro

Napisano

Hindus-Chodzilo mi wlasnie o to,ze to nie jest zdjecie,tylko render z maksa :)

Łukasz Jaskólski-Co do detali z tekstury,to na pewno troszke uzyje tego sposobu,ale tak jak piszesz,trzeba miec doskonale zdjecie,bo inaczej buraki wychodza :) A co do wlosow to wlasnie mam dylemat,nie interesowalem sie maksowymi wlosami,a przeciez juz sa bez plugina.Ale boje sie dlugiego czasu renderingu,wiec zobaczymy :)

Napisano

Odnoszę śmieszne wrażenie, że model nie pasuje do teksturki. :) Model jest dla mnie jakieś 30 lat starszy (metaforycznie bardziej). ;)

Co nie umniejsza faktu, że efekt tego mezaliansu jest super.

 

 

pozdrawiam

Napisano

Okej model uwazam za skonczony,na wiecej detali juz nie moge sobie pozwolic tzn. moj komputer mi nie pozwala :) Mam tylko 512 ramu.Na szczescie troche detali udalo sie uzyskac dzieki bump mapie.Wrzucam 3 rzuty z maksa i jeden renderek z bumpmapa.Uv mapping zrobiony,mapa diffuse tez,bump juz prawie gotowa,teraz jeszcze specular i testy shadera czas zaczac.Pozdrawiam.

Napisano

nie sledzilem calego watku i te uwagi moga byc calkiem wyjete z kontekstu ale moim zdaniem nie jest rewelacyjnie. sprowadza sie to do prostej glowy podrasowanej w zb oraz zastosowaniem displaca z bumpmap a i tak nie jest to zrobione za dobrze...

po pierwsze poprawil bym okolice rzes i brwi, wygladzil nos bo na nasadzie powinno byc raczej gladko.

i generalnie ta posrac nie ma powiek co tez wydaje mi sie jakims mankamentem.

chetnie zobaczyl bym render z wiekszej perspektywy

pozdrawiam.

Napisano

Y2D & Klicek- dzieki :)

Matys-Prostej glowy?To sa proste i nie proste glowy?? Powieki sa pod faldem skory,zaobserwuj to zjawisko,wiec nie jest to mankament.Co do nosa,troszke bump mi sie tam naruszyl,zamierzam to troszke wygladzic,ale dlaczego miejsce w ktorym masz najwieksze pory,ma byc takie gladkie?

Zamieszczam zmodyfikowany shaderek skory,zmienilem troszke specular i SSS.Mysle, ze jest lepiej.Pozdrawiam.

Napisano

geomtrycznie bardzo mi sie podba, jednak z texturą juz mniej, sprawai wraznie jak by byla z fotgrafi, trochę jakby kulała uv na brodzie, ale w koncu wip, ogólnie wyglda to bardzo fotograficznie ale juz nie fotrealistycznie tak mi sie wydaje, czegos tu brakuje ale sam nie wiem czego

Napisano

Matys-Prostej glowy?To sa proste i nie proste glowy?? Powieki sa pod faldem skory,zaobserwuj to zjawisko,wiec nie jest to mankament.Co do nosa,troszke bump mi sie tam naruszyl,zamierzam to troszke wygladzic,ale dlaczego miejsce w ktorym masz najwieksze pory,ma byc takie gladkie?

 

chciales odpini to ja wyrazilme... nie wiem czemu sie tak irytujesz

czy sa proste glowy i nie proste glowy? oczywiscie ze tak chociazby ze wzgledu na siatke czy specywfike twarzy, mozliwos jej dalszego wykozystani, nadadnia wyrazu i wiele wiele innych czynnikow. wiec caly czas twierdze ze to jest przyklad prostej glowy. co do powiek to ja naprawde tam ich nie dostrzegam, nie patrze na ostatnie rendery tylko na basicmesh, tam tego nie ma (a przynajmniej tego nie widze) o zastosowanie juz nie wspomne ale i sam efekt wizualny bylby chyba lepszy.

ale co najwazniejsze popraw brwi bo zb jest na tyle dobrym nezedziem ze mozna to tam zrobic bez wiekszych problemow. rzesy to samo ale moze juz niekonicznie w zb.

Napisano

mario don-fotograficznie,ciekawe stwierdzenie,zastanwiam sie nad tym.Moze brakuje tu troche glebi,zaczalem modyfikowac troche oswietlenie i wzmacniac cienie.Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Matys-irytujesz mnie tylko dla tego,ze to co mowisz to nie jest wyrazanie opini,tylko krytyka,nie powiedziales nic pozytywnego,wiec dla Ciebie jest to chyba najgorszy model jaki widziales.Mam nadzieje,ze nie wypowiadasz sie na tematach jakis "raczkujacych" grafikow bo Twoje "opinie" moga zniechecic nie jeden talent do ciezkiej pracy,no coz jestes typem osoby,ktora widocznie przez krytykanctwo,chce naklonic do ciezszej pracy.Koncze wlasnie studia pedagogiczne i jestem ciety na takich wlasnie "pedagogow".Moze jestem na tym punkcie zbyt wrazliwy.No ale to nie topic o tym.....Co do glowki,topologia jest poprawna wiec glowa mogla by byc wykozystana spokojnie do animacji,ze powstala z mysla o pojedynczym renderze,pozwolilem sobie na male odstepstwa,jednak base mesh,przed modyfikacjami,ktorego tutaj nie ma zamieszczonego,spokojnie podola kazdemu zadaniu.Co do powiek,chcialem uzyskac efekt opadnietych miesni twarzy w tej okolicy,moze troszke przesadzilem i powieka z jednej strony uciekla za bardzo.Jednak efekt byl zamierzony,moze troszke go zmodyfikuje...Rzesy beda renderowane tak samo jak wlosy,wiec przyjdzie na nie pora.Brwi mogly by byc lepsze,przyznaje.Nie skupilem sie na nich,bo mam ochote je tez wyrenderowac.

Napisano

czlowieku nie wiesz o mnie nic a oceniasz mnie po jednym negatywnym poscie!?? zastanow sie prosze nad tym.

Wydawalo mi sie ze nie pisze do jak to ujoles "raczkujacego" grafika i ze krytyka bedzie odpowiednim sposobem by ktokolwiek kto czyta te wypociny mogl cos z tego wszystkiego wyniesc ale jesli chodzilo Ci tylko o uznanie i laury to mysle ze Inni uzytkownicy tego forum wystarczajaco Cie zadowolili.

Dla mnie to jest forum z ktorego mozna czerpac rady czy prowadzic zdrowa polemike, tak czy inaczej wyniesc cos z zamieszczania tu swoich prac a czego tak naprawde tutaj brakuje... ten temat byl juz nie raz poruszany wiec nie bede robil offtopa.

napewno nie chcialem Cie urazic moimi uwagami nie myslalem tez ze wyprowadza Cie one z rownowagi (jak sie teraz dowiaduje studenta pedagogi) w moim mniemaniu robilem to w dobrej wierze.

 

chetnie bym popolemizowal na tematy merytoreczne ale stracilem ochote.

Napisano

Spokojnie panowie bo znowu wojna wybuchnie :) Nie wiem Krzysiek_gfx od ilu lat uczeszczasz na forum ale musisz wiedziec ze jezeli ktos mowi ze nie podoba mu sie powieka to znaczy ze reszta modelu podoba mu sie bardzo i wydaje mi sie ze wlasnie o to chodzilo Matysowi :) wiekszosc wlasnie tak robi ze nie rozczula sie nad tym co mu sie podoba, wiem ze jest to uciazliwe ale trzeba przywyknac :)

Po 2gie chyba nie potrzebujesz ciaglych pochwal zeby robic grafike ? jezeli tak to obawiam sie ze za daleko mozesz nie zajsc :)

 

Glowa jest spoko texturka tez i koncze swoje glupie gadanie hehe luzujcie bo sie pozagryzacie ;) lepiej wrzuc updajta :)

Napisano

Spoko Matys tez nie chcialem Cie urazic,ale akurat ocenilem Cie nie po jednym poscie,a po kilku lub kilkunastu,akurat Twoja ksywe zapamietalem,bo tak samo mowie na kumpla.No ale moze akurat mam pecha i trafilem na same Twoje krytyki.Mi chodzi tylko o jedno,ludzie nauczcie sie tez wyrazac pozytywne mysli i emocje,myslicie ze to takie latwe?Jest to bardzo porzebna umiejetnosc,nie chodzi mi tu oczywiscie o to forum tylko,ale o nasze codzienne zycie i interakcje z ludzmi.Nie bede wam tutaj sadzil wykladow o tym jaki wplyw ma takie podejscie na wychowanie dziecka,bo to byl by zbyt duzy off topic ;) Jest to w naszej polskiej mentalnosci jednak i trzeba z tym walczyc i nad tym pracowac.Jesli poczules sie urazony to Cie przepraszam. Nie chodzilo mi tu tylko o moja akurat prace,ale czasem przegladam watki i opinie i wypowiedzi roznych uzytkownikow,bywaja strasznie nie na miejscu i akurat w swoim watku postanowilem zabrac glos :)

Klicek niestety nie bedzie dzisiaj updatu :) Do pracki nad nim wracam jutro,a dzisiaj trzeba sie zajac dziewczyną swą... ;)

Napisano

bardzo ładny model i textura, nie wiem czym renderujesz bo nie czytałem wszystkich postów ale osobiście polecam Ci mentalowego fastskina z sss , jak tam wrzucisz textuki (difjuz, bump i spec) to będzie miód. Granicę w połączeniu włosów na czole bym minimalnie wtopił bo zbyt ostro się zaczynają http://67.15.36.49/team/Tutorials/ataturk/ataturk_p5.asp tu masz fajnego tutka. Co do krytyki :) tu i tak jest spoko - daj pracę na f3d to zobaczysz ;) pozostaje przyzwyczaić się ;) pozdrawiam

Napisano

Ojj dawno nie bylo updejta,a wiec duzo zmian,od oczu po uszy,nowu uv mapping,pozbylem sie wszystkich znieksztalcen,beda nowe tekstury w 2x wiekszej rozdzielczosci, model ma wieksza rozdzielczosc(ehh tylko komp ten sam,oby dal rade to wyrenderowac na 512mb),poprawilem bledy w siatce ktore powstaly przez pinch-owanie,a przez ktore nie moglem wygenerowac mapy displacement.Przesiadlem sie na mental ray i fastSS,zobaczymy co z tego wyjdzie.Zalaczam szybki render z Zbrusha i biore sie do pracy.Z gory dzieki za komentarze.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności