krzysiek_gfx Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 Witam wszystkich,to głowa nad ktora ostatnio pracuje,duzo jeszcze do zrobienia...No ale bedzie dobrze uslyszec pierwsze opinie.Pozdrawiam
krzysiek_gfx Napisano 20 Kwiecień 2006 Autor Napisano 20 Kwiecień 2006 Juz powinno wszystko byc okej.
Lucas Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 Ładna facjata, bardzo mi się podoba. Czym robione?
vv3k70r Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 bardzo mi sie podoba :) tak jak jest rzut profilu, pomiedzy okiem a policzkiem jest chyab nieco zbyt wklesle, poniewaz widac ze to jeden vertex, czy widzisz celowsc jego wysuniecia? imnsho to jest wor pod oczami i wtym typie urody powinien byc wiekszy, bardzies sferysty liczac od oka, i odrobine wzmocnilbym dolki nad dolna szczeka, wtedy typ urody nie bedzie taki mieszany :) ale mordka i tak fana, kolczyk mu w ucho do podkreslenia zarysu szczeki i ciezki lancuch na szyje
Czorny Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 ladny zbrush :D tez mi sie podoba :d dodaj wiecej szczegolow ;] no jak to skora ;]
krzysiek_gfx Napisano 20 Kwiecień 2006 Autor Napisano 20 Kwiecień 2006 A wiec base mesh na 3dsmax powstal,reszte robie w zbrushu,jak przyjdzie czas to wroce do maksa na render,pewnie w brazilu.Na wieksze detale przyjdzie jeszcze czas ;)
kubi Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 Bardzo fajna głowa. Ten łuk brwiowy, moze troche za ostry jest.
krzysiek_gfx Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 A tutaj dwa szybkie rendery testowe,zeby sprawdzic jak sie mogel zachowuje w maksie,model bynajmniej jeszcze nie skonczony :)
krzysiek_gfx Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 Tutaj zamieszczam screeny, które byly w pierwszym poscie.
MaGuu Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 nie no spoko główka:) a czy ta głowa (drugi załacznik dwa posty wyżej) to juz nałożona textura czy foto, bo jesli textura to szczena na ziemi!
jakubm Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 w sumie to sie nie znam ale dolanczam sie do MaGuu
hcpiter Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 Model i siateczka głowy jest super ! Coś nie podchodzi mi ten bump cos tak wygląda przez niego jakby była głowa z kamienia, ale moze to tylko przez to oswietlenie lub kolor głowy :) pozdrawiam
chveti Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 Głowa się zgadza więc chyba texturka.... jeśli się nie myle to gratuluje świetnej roboty :)
Jim mee Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 ta głowa z "texturą" ... wygląda fenomenalnie . Super łeb.
krzysiek_gfx Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 Dzięki za pozytywne komentarze.Tamte rendery z tekstura byly szybkim testem,oczywiscie nie bylo tam zadnego zdjecia.Bede dopiero teraz robil uv mapping i dopiero zaczne majstrowac wszystkie tekstury (diffuse,specular,bump).Ale zaczne jak poczuje,ze wycisnalem z modelu 100%,narazie jest 93% ;) Pozdrawiam
Hindus Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 Tamte rendery z tekstura byly szybkim testem,oczywiscie nie bylo tam zadnego zdjecia.Bede dopiero teraz robil uv mapping i dopiero zaczne majstrowac wszystkie tekstury. Tamte rendery z tekstura byly nie bylo tam zadnego zdjecia dopiero zaczne majstrowac wszystkie tekstury Lol ładnie napisane nic nie zrozumiałem ale wnioskuje ze zapodałes fotke na której sie wzorowałes na model co nie znaczy że nie masz do tego prawa - jesli sie myle to mnie popraw - dziwne że tak mało osób postuje w Twoim wątku bo główka jak juz napisali niczego sobie :) pozdro.
Łukasz Jaskólski Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 bardzo smaczne bedziesz modelował detale za pomocą nałożonej tekstury (zdjęcia) ? robilem ostatnio taki model , fajna sprawa ,tylko fote mialem w malej rozdzielczosci wiec detal wyszedł raczej średnio :) a jak z owlosieniem ? zostawiasz z foty czy będziesz modelował ? PS: same gałki oczne wyglądaja na nieco splaszczone czekam na updejty pozdro
krzysiek_gfx Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 Hindus-Chodzilo mi wlasnie o to,ze to nie jest zdjecie,tylko render z maksa :) Łukasz Jaskólski-Co do detali z tekstury,to na pewno troszke uzyje tego sposobu,ale tak jak piszesz,trzeba miec doskonale zdjecie,bo inaczej buraki wychodza :) A co do wlosow to wlasnie mam dylemat,nie interesowalem sie maksowymi wlosami,a przeciez juz sa bez plugina.Ale boje sie dlugiego czasu renderingu,wiec zobaczymy :)
krzysiek_gfx Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 ok,zdecydowałem ze włosy beda na pewno renderowane,nie ma co isc na latwizne.Zalaczam szybki tescik,fryzura sie nie ma co sugerowac,bo pewnie sie zmieni :)
RA Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 Odnoszę śmieszne wrażenie, że model nie pasuje do teksturki. :) Model jest dla mnie jakieś 30 lat starszy (metaforycznie bardziej). ;) Co nie umniejsza faktu, że efekt tego mezaliansu jest super. pozdrawiam
pit17 Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 Model naprawde fajny w czym robiles wloski?
krzysiek_gfx Napisano 24 Kwiecień 2006 Autor Napisano 24 Kwiecień 2006 RA- Ciekawe wywody :) I sluszna uwaga :) Jak znajde,to uzyje innej tekstury. (ale model nie skonczyl przeciez nawet miesiaca!!! ;) ) pit17-Wlosy robione w maxie 8,bez dodatkowych pluginow.
krzysiek_gfx Napisano 24 Kwiecień 2006 Autor Napisano 24 Kwiecień 2006 Okej model uwazam za skonczony,na wiecej detali juz nie moge sobie pozwolic tzn. moj komputer mi nie pozwala :) Mam tylko 512 ramu.Na szczescie troche detali udalo sie uzyskac dzieki bump mapie.Wrzucam 3 rzuty z maksa i jeden renderek z bumpmapa.Uv mapping zrobiony,mapa diffuse tez,bump juz prawie gotowa,teraz jeszcze specular i testy shadera czas zaczac.Pozdrawiam.
krzysiek_gfx Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 A wiec zaczalem meczyc shader skory.Taki testowy renderek.Co sadzicie?
y2d Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 ja sadze, ze wypasik :d podoba mi sie //chociaz ma jakies metne oczy ;] moze to wina mapki
KLICEK Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 super Ci to wyszlo :) renderek bardzo mi sie podoba texturka duzoo dala naprawde :)
Matys Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 nie sledzilem calego watku i te uwagi moga byc calkiem wyjete z kontekstu ale moim zdaniem nie jest rewelacyjnie. sprowadza sie to do prostej glowy podrasowanej w zb oraz zastosowaniem displaca z bumpmap a i tak nie jest to zrobione za dobrze... po pierwsze poprawil bym okolice rzes i brwi, wygladzil nos bo na nasadzie powinno byc raczej gladko. i generalnie ta posrac nie ma powiek co tez wydaje mi sie jakims mankamentem. chetnie zobaczyl bym render z wiekszej perspektywy pozdrawiam.
krzysiek_gfx Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 Y2D & Klicek- dzieki :) Matys-Prostej glowy?To sa proste i nie proste glowy?? Powieki sa pod faldem skory,zaobserwuj to zjawisko,wiec nie jest to mankament.Co do nosa,troszke bump mi sie tam naruszyl,zamierzam to troszke wygladzic,ale dlaczego miejsce w ktorym masz najwieksze pory,ma byc takie gladkie? Zamieszczam zmodyfikowany shaderek skory,zmienilem troszke specular i SSS.Mysle, ze jest lepiej.Pozdrawiam.
Gość Marioza Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 geomtrycznie bardzo mi sie podba, jednak z texturą juz mniej, sprawai wraznie jak by byla z fotgrafi, trochę jakby kulała uv na brodzie, ale w koncu wip, ogólnie wyglda to bardzo fotograficznie ale juz nie fotrealistycznie tak mi sie wydaje, czegos tu brakuje ale sam nie wiem czego
Matys Napisano 26 Kwiecień 2006 Napisano 26 Kwiecień 2006 Matys-Prostej glowy?To sa proste i nie proste glowy?? Powieki sa pod faldem skory,zaobserwuj to zjawisko,wiec nie jest to mankament.Co do nosa,troszke bump mi sie tam naruszyl,zamierzam to troszke wygladzic,ale dlaczego miejsce w ktorym masz najwieksze pory,ma byc takie gladkie? chciales odpini to ja wyrazilme... nie wiem czemu sie tak irytujesz czy sa proste glowy i nie proste glowy? oczywiscie ze tak chociazby ze wzgledu na siatke czy specywfike twarzy, mozliwos jej dalszego wykozystani, nadadnia wyrazu i wiele wiele innych czynnikow. wiec caly czas twierdze ze to jest przyklad prostej glowy. co do powiek to ja naprawde tam ich nie dostrzegam, nie patrze na ostatnie rendery tylko na basicmesh, tam tego nie ma (a przynajmniej tego nie widze) o zastosowanie juz nie wspomne ale i sam efekt wizualny bylby chyba lepszy. ale co najwazniejsze popraw brwi bo zb jest na tyle dobrym nezedziem ze mozna to tam zrobic bez wiekszych problemow. rzesy to samo ale moze juz niekonicznie w zb.
krzysiek_gfx Napisano 26 Kwiecień 2006 Autor Napisano 26 Kwiecień 2006 mario don-fotograficznie,ciekawe stwierdzenie,zastanwiam sie nad tym.Moze brakuje tu troche glebi,zaczalem modyfikowac troche oswietlenie i wzmacniac cienie.Zobaczymy co z tego wyjdzie. Matys-irytujesz mnie tylko dla tego,ze to co mowisz to nie jest wyrazanie opini,tylko krytyka,nie powiedziales nic pozytywnego,wiec dla Ciebie jest to chyba najgorszy model jaki widziales.Mam nadzieje,ze nie wypowiadasz sie na tematach jakis "raczkujacych" grafikow bo Twoje "opinie" moga zniechecic nie jeden talent do ciezkiej pracy,no coz jestes typem osoby,ktora widocznie przez krytykanctwo,chce naklonic do ciezszej pracy.Koncze wlasnie studia pedagogiczne i jestem ciety na takich wlasnie "pedagogow".Moze jestem na tym punkcie zbyt wrazliwy.No ale to nie topic o tym.....Co do glowki,topologia jest poprawna wiec glowa mogla by byc wykozystana spokojnie do animacji,ze powstala z mysla o pojedynczym renderze,pozwolilem sobie na male odstepstwa,jednak base mesh,przed modyfikacjami,ktorego tutaj nie ma zamieszczonego,spokojnie podola kazdemu zadaniu.Co do powiek,chcialem uzyskac efekt opadnietych miesni twarzy w tej okolicy,moze troszke przesadzilem i powieka z jednej strony uciekla za bardzo.Jednak efekt byl zamierzony,moze troszke go zmodyfikuje...Rzesy beda renderowane tak samo jak wlosy,wiec przyjdzie na nie pora.Brwi mogly by byc lepsze,przyznaje.Nie skupilem sie na nich,bo mam ochote je tez wyrenderowac.
Matys Napisano 26 Kwiecień 2006 Napisano 26 Kwiecień 2006 czlowieku nie wiesz o mnie nic a oceniasz mnie po jednym negatywnym poscie!?? zastanow sie prosze nad tym. Wydawalo mi sie ze nie pisze do jak to ujoles "raczkujacego" grafika i ze krytyka bedzie odpowiednim sposobem by ktokolwiek kto czyta te wypociny mogl cos z tego wszystkiego wyniesc ale jesli chodzilo Ci tylko o uznanie i laury to mysle ze Inni uzytkownicy tego forum wystarczajaco Cie zadowolili. Dla mnie to jest forum z ktorego mozna czerpac rady czy prowadzic zdrowa polemike, tak czy inaczej wyniesc cos z zamieszczania tu swoich prac a czego tak naprawde tutaj brakuje... ten temat byl juz nie raz poruszany wiec nie bede robil offtopa. napewno nie chcialem Cie urazic moimi uwagami nie myslalem tez ze wyprowadza Cie one z rownowagi (jak sie teraz dowiaduje studenta pedagogi) w moim mniemaniu robilem to w dobrej wierze. chetnie bym popolemizowal na tematy merytoreczne ale stracilem ochote.
KLICEK Napisano 26 Kwiecień 2006 Napisano 26 Kwiecień 2006 Spokojnie panowie bo znowu wojna wybuchnie :) Nie wiem Krzysiek_gfx od ilu lat uczeszczasz na forum ale musisz wiedziec ze jezeli ktos mowi ze nie podoba mu sie powieka to znaczy ze reszta modelu podoba mu sie bardzo i wydaje mi sie ze wlasnie o to chodzilo Matysowi :) wiekszosc wlasnie tak robi ze nie rozczula sie nad tym co mu sie podoba, wiem ze jest to uciazliwe ale trzeba przywyknac :) Po 2gie chyba nie potrzebujesz ciaglych pochwal zeby robic grafike ? jezeli tak to obawiam sie ze za daleko mozesz nie zajsc :) Glowa jest spoko texturka tez i koncze swoje glupie gadanie hehe luzujcie bo sie pozagryzacie ;) lepiej wrzuc updajta :)
krzysiek_gfx Napisano 26 Kwiecień 2006 Autor Napisano 26 Kwiecień 2006 Spoko Matys tez nie chcialem Cie urazic,ale akurat ocenilem Cie nie po jednym poscie,a po kilku lub kilkunastu,akurat Twoja ksywe zapamietalem,bo tak samo mowie na kumpla.No ale moze akurat mam pecha i trafilem na same Twoje krytyki.Mi chodzi tylko o jedno,ludzie nauczcie sie tez wyrazac pozytywne mysli i emocje,myslicie ze to takie latwe?Jest to bardzo porzebna umiejetnosc,nie chodzi mi tu oczywiscie o to forum tylko,ale o nasze codzienne zycie i interakcje z ludzmi.Nie bede wam tutaj sadzil wykladow o tym jaki wplyw ma takie podejscie na wychowanie dziecka,bo to byl by zbyt duzy off topic ;) Jest to w naszej polskiej mentalnosci jednak i trzeba z tym walczyc i nad tym pracowac.Jesli poczules sie urazony to Cie przepraszam. Nie chodzilo mi tu tylko o moja akurat prace,ale czasem przegladam watki i opinie i wypowiedzi roznych uzytkownikow,bywaja strasznie nie na miejscu i akurat w swoim watku postanowilem zabrac glos :) Klicek niestety nie bedzie dzisiaj updatu :) Do pracki nad nim wracam jutro,a dzisiaj trzeba sie zajac dziewczyną swą... ;)
krzysiek_gfx Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 Taki mały łupdejt,jutro musze sie wziasc ostro do roboty.Pozdrawiam
ReflectVision Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Rozciagnieta tekstura na brodzie, jakies "grudy" na nosie i dziwie sie prezentuja te włoski wychodzące na gorze czoła. Reszta jest ok Pozdrawiam
krzysiek_gfx Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 Teksturke widze,nos tez,dlatego mowie ze ostro do roboty :) A co do wlosow to sie cos skomponowac nie moga :/ Powalczymy jeszcze :)
jaras Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 bardzo ładny model i textura, nie wiem czym renderujesz bo nie czytałem wszystkich postów ale osobiście polecam Ci mentalowego fastskina z sss , jak tam wrzucisz textuki (difjuz, bump i spec) to będzie miód. Granicę w połączeniu włosów na czole bym minimalnie wtopił bo zbyt ostro się zaczynają http://67.15.36.49/team/Tutorials/ataturk/ataturk_p5.asp tu masz fajnego tutka. Co do krytyki :) tu i tak jest spoko - daj pracę na f3d to zobaczysz ;) pozostaje przyzwyczaić się ;) pozdrawiam
krzysiek_gfx Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 Renderuje w brazilu,nie testowalem mentalowego shader,moze to juz czas:) Dzieki za tutek,bardzo fajny. Pozdrawiam
krzysiek_gfx Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 Ojj dawno nie bylo updejta,a wiec duzo zmian,od oczu po uszy,nowu uv mapping,pozbylem sie wszystkich znieksztalcen,beda nowe tekstury w 2x wiekszej rozdzielczosci, model ma wieksza rozdzielczosc(ehh tylko komp ten sam,oby dal rade to wyrenderowac na 512mb),poprawilem bledy w siatce ktore powstaly przez pinch-owanie,a przez ktore nie moglem wygenerowac mapy displacement.Przesiadlem sie na mental ray i fastSS,zobaczymy co z tego wyjdzie.Zalaczam szybki render z Zbrusha i biore sie do pracy.Z gory dzieki za komentarze.Pozdrawiam.
bartonfink Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 shader robi , model niestety juz nie zabardzo szczegilnie oczy, sa zbyt wsuniete w luki brwiowe(do gory) dodatkowo luk brwiowy zbytnio zlewa sie z czolem
krzysiek_gfx Napisano 7 Czerwiec 2006 Autor Napisano 7 Czerwiec 2006 Test shaderu w mentalu.Piszcie co o nim sadzicie,o teksturze i modelu zapomnijcie,bo beda poprawki ;)
DesignStudio Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 wymiatasz z twarzami ale dorob mu jakiegos pieprzyka, zmarszczke na czole itp bo na dziecko on nie wyglada
krzysiek_gfx Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 Okej oto finałowa wersja.Wrzuce ja juz chyba do ukonczonych.Prosze o komentarze! Duza rozdzialka: http://aycu34.webshots.com/image/593/1054557285609442973_rs.jpg
DesignStudio Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 poprzednia wersja z bajerami lepsza. tu brak emocji moze dlatego ze tak z frontu?? no i chyba zmieniales material skory?? stary wymiatal
javor Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 bardzo ładne ale jak już kończysz to postaraj się chociaż o jakąś koszulke i tło :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się