mujas Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Witam W wolnych chwilach których ostatnio mam niewiele (zbyt dużo hobby + praca) postanowiełem narysować wzorując się na planach modelarskich (Ci którzy nie wiedzą jak to wygląda poniżej zamieszczam fragmencik) okręt o nazwie wicher II. Raczej nie powinniście mi zarzucać braku elementów na statku bo staram się wszystko odzwierciedlić według planów; tylko nie wiem jak to przeżyje mój komp :). Miałbym prośbę jeśli ktoś z Was znał by jakieś linki na fotki okrętu bardzo bym prosił o podanie ich. Zapraszam do oglądania i zwracania mi cennych uwag.
ZiBi_PL Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 o matko....to kiedy pogrzeb kompa >? a tak serio mowiac niezly detal ;] dawaj wiecej :D bo troche tego bedzie :P
goral_44 Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Mujas, prosze nie obrażaj tej pięknej jednostki i nie nazywaj jej statkiem. To OKRĘT w pięknej postaci. Pozdrawiam. Waldek
RA Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Super sprawa, tylko do renderów z GI dodaj jakiegoś direct'a, aby cień konkretny powstał. Nie dość, że będzie ciekawiej wyglądało, to wyjdą niektóre szczegóły. :) pozdrawiam
BUBI Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 O kurcze, wielka rzecz się szykuje. Narazie pięknie. Rzyczę wytrwałości. Pozdrawiam
Kajzer Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Bardzo, bardzo ładnie, super detal i ogólnie fajnie wyglada. Życze powodzenia w dalszej pracy.
Jim mee Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 wow ! Szalony projekt. Obyś wytwrał do końca i żebyś miał jakoś więcej tych wolnych chwil. Mam Musashiego którego w przyszłości wymodeluje , może wtedy mała scenka ? :) .
ReflectVision Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 lubie takie dłubanki :) bardzo fajny detal i tak jak mowil RA , daj jakiegos directa
mujas Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 dziękuję za wszystkie komentarze ;). ZiBi_PL -> do pogrzebu kompa jeszcze daleko narazie mam 87 tyś trójkącików RA, qba -> wielkie dzieki za radę dotyczącą oświetlenia faktycznie wyszło więcej szczególików i wygląda jak by lepiej; Po niżej zamieszczam kolejną porcję fotek okrętu, proszę wybaczyć latające bez składu poręcze itp. ale narazie skupiam się raczej na rysowaniu i dodawaniu detali (niż na szukaniu błędów). Podobnie ma się sprawa z oświetleniem sceny (próbuję znaleść złoty środek). Trzymajcie za mnie kciuki abym dotarł do końca tej długiej podróży.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Nie no za te prace to tylko cie wsadzic w dzialo i wystrzelic ;P Rewelka. Mialem to chyba do sklejania kiedys hehe
'Fox' Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Nie no model pierwsza klasa, zebym ja tak umial...
7demon Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 super to wyglada, tam na tyle tego statku tez cos bedzie mam nadzieje ? i ze rownie dobrze jak przod.
DraB Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Klasa :) Skoro tyle tych militarii to moze polaczymy sily i zrobiym jedno wielkie pole bitwy? :D
Hynol Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Bardzo prześliczne :). Kontynuuj bo chcę to w całości na morzu zobaczyć. Powodzenia.
hcpiter Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 No jest naprawde pięknie wygląda cudnie :D detale i wogole super wszystko juz sie nie moge doczekac do finału ! Jak bedzie ciekawa scena to naprawde pracka bedzie wymiatać Pozdraiwam i powodzenia
Jim mee Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Świetne . Jakie czasy renderów ? czy z materiałami i texturkami wydłużają się rendery bardzo ? bo sam licze tylko gołe modele generalnie. Jest na forum jeszcze jeden marynista, ciekawe że On się nie wychyla .... :? P.S. chamfer na dużym działku- brkuje grup wygładzania. poszukaj innych ;)
meiker Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 No jak dla mnie to bajerka na calej lini!!! Ciekawe jak to by wygladalo z teksturkami!!:p:P:P Bardzo ladnie i wielki respect!!! Duzo detali pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy
mujas Napisano 17 Lipiec 2006 Autor Napisano 17 Lipiec 2006 ufff dobrnąłem do końca rysowania okrętu (więcej detalu na pokładzie nie będzie, myślę że wystarczy i tak ginie detal ze względu na długość okrętu który w rzeczywistości miał 120 m długości;),wszelkie niedociągnieci w stylu braki grup wygładzania zostaną dopieszczone,podobnie jak inne błędy których narazie sam nie widzę scenka zawiera 215 tyś trójkątów co w rozdziałce 1088x777 liczy się na (VRay Adv 1.46.12) od 20 do 40 minut - mój komp to stary poczciwy Atlon XP 1700,380 MB Ramu i do tego ledwie zipiąca na tej scenie RIVa M64 32 MB :) czekam na uwagi i sugestie dotyczące scenki,które zawsze staram się uwzględniać
KacperSpala Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 takim to dłuto i do drewna xDDDDDDD, nie no , kolejny model ktory zmiata detalami widza. A teraz GL w teksturowaniu x))))))))))))
krzyhhh Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 ładna ta motorówka ;) zdjęcia = render ? a tak a poważnie.. to rewelka.. hi-detal powala. pozdro i powozenia w texturowaniu :D
ZiBi_PL Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 a niektorzy placza ze na slabszych kompach nie da sie nic zrobic !!! Gratuluje zapalu i talentu ;] czekam na wiecej jak wszyscy chyba :D
Mulczas Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 i po trzykroć psychopata :) ale takich ludzi na prawdę podziwiam. pokaż trochę siateczek.
mrkrzysiek Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 oooo pięknie pięknie, teraz dorób do tego textury jeszcze i ocean:P
piksar Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 rewelacja, super detale troche kadłub mi się nie podoba (za obły) ale góra wymiata
Secator Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 wypas te łancuchy od kotwicy wyszły :] Całość zaaaaajee****a, gratuluje i powodzenia dalej..
Ecikgti Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 Oj widze Brachu że Dziewcze zaniedbałeś :) Brałeś kompa na rowerek ze soba czy co bo nie wiem kiedy miałeś czas na to wszystko ;) Model rewelacja :) Ale to nie koniec .... :):):)
goral_44 Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 Mujas, jak Ty to robisz ze w tej ilości poly sie wyrabiasz. Pozdrawiam. Waldek
cta Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Cudo, bardzo podziwiam za wytrwałość bo dłubanie przy tylu szczególikach których ciężko dostrzec, ale które razem tworzą niesamowity efekt. Brawo ;)
mujas Napisano 18 Lipiec 2006 Autor Napisano 18 Lipiec 2006 ZiBi_PL - wszystko można zrobić jak się bardzo chce mrkrzysiek - właśnie się zabieram za ocean a następnie za texturowanie piksar - masz rację przesadziłem z chamerem szczególnie na rufie wykantuję go troszku :) Ecikgti - hahahah ma wszystko masz czas jeśli tylko chcesz (po troszku na wszystko); oczywiście że to nie koniec będe do upadłego walczył szczególnie teraz nie będzie łatwo góral_44 - to jakoś póżniej samo przychodzi chyba; nie masz mocnego kompa a bardzo chcesz coś zrobić to starasz się bardziej scenę optylalizować, jak bym bardziej się postarał to zmieścił bym się myślę w 150 tyś. PS bardzo mi się podoba to co napisałeś w swym poście coś ala " grzebanie w detalu uspokaja" zgadzam się z tym całkowicie choć są osoby które to denerwuje ;) i jeszcze porcja fotek w oryginalnych rozmiarach http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/998238083a0227cc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71f4155f76a4c587.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/322c2d513ed978e2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de2c1292d323f128.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecb6485cd87644de.html
t0m3k Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 wow, respekt za cierpliwosc i szczegolowosc. czekam na pierwsze rendery z materialami. P.S. pozdrawiam ziomala z Lancuta ;)
Ecikgti Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 No to teraz pewnie pora na teksturki czy jeszcze bedziesz ulepszał to dzieło??? Jak coś to wyskoczymy z cyfróweczka rowerkami do gdyni fotek narobic :):):) Pozdrawiam :):):)
shadowpl Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Mujas jak zrobiles kadlub mozesz pokazac siateczke jestem ciekaw :)
mujas Napisano 25 Lipiec 2006 Autor Napisano 25 Lipiec 2006 shadowpl - proszę bardzo poniżej fotka. Kadłub zacząłem robić z cylindra którego połowę usunąłem a drugą połowę zacząłem dopasowywać do wręgi którą miałem ustawioną jako bluesprint i tak wręga po wrędze i powstała połówka kadłuba, tam gdzie miało być ostrzej dodałem chamera, i tak to wyszło :). Aktualnie szukam jakiś fajnych teksturek (metalu,aluminium,zabrudzeń,korozji) które mógł bym nałożyć na wicherka,znacie może jakieś fajne linki ??
goran Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Cześć Zacznę "standardowo": super praca, szczegółowa, naprawdę powala. Co do tekstur - powinienem coś znaleźć w domu, wrzucę tu po południu lub wieczorem. Refki miałeś z sieci czy z książek?
mujas Napisano 25 Lipiec 2006 Autor Napisano 25 Lipiec 2006 goran - referki miałem z planów modelarskich;poskanowałem plany i zaczeło się ;)
KoMic Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 no no, faktycznie, kolega sie postaral i dolozyl koksu, hehe, swietny detal, mam nadzieje ze starczy Ci sil na dobre textury, wiekszosc ludu sie na tym wyklada wsposob nastepujacy: a- nigdy nie zrobi tex bo nie ma sily b- robi tex ale tak kaszaniaste ze az zal d.. sciska: ), swietny model to tylko czesc sukcesu. Twoj jest rewelacyjny i szkoda bylo by go dla ktoregos z wyzej wymienionych scenariuszy, pozdro i trzymam kciuki za wytrwalosc: ] Ja osobiscie preferuje mixowanie obu tych czynnosci na raz co zwieksza moja skutecznosc konczenia prac: ]
goran Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 mujas mam te teksturki, tylko nie mam ich gdzie wrzucic, jak mozesz to zlap mnie wieczorem na GG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się