Jump to content

Obiekt 3D: Niszczyciel-Wicher II


mujas
 Share

Recommended Posts

Witam

W wolnych chwilach których ostatnio mam niewiele (zbyt dużo hobby + praca) postanowiełem narysować wzorując się na planach modelarskich (Ci którzy nie wiedzą jak to wygląda poniżej zamieszczam fragmencik) okręt o nazwie wicher II. Raczej nie powinniście mi zarzucać braku elementów na statku bo staram się wszystko odzwierciedlić według planów; tylko nie wiem jak to przeżyje mój komp :). Miałbym prośbę jeśli ktoś z Was znał by jakieś linki na fotki okrętu bardzo bym prosił o podanie ich. Zapraszam do oglądania i zwracania mi cennych uwag.

Link to comment
Share on other sites

Super sprawa, tylko do renderów z GI dodaj jakiegoś direct'a, aby cień konkretny powstał. Nie dość, że będzie ciekawiej wyglądało, to wyjdą niektóre szczegóły. :)

 

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

dziękuję za wszystkie komentarze ;).

ZiBi_PL -> do pogrzebu kompa jeszcze daleko narazie mam 87 tyś trójkącików

RA, qba -> wielkie dzieki za radę dotyczącą oświetlenia faktycznie wyszło więcej szczególików i wygląda jak by lepiej;

Po niżej zamieszczam kolejną porcję fotek okrętu, proszę wybaczyć latające bez składu poręcze itp. ale narazie skupiam się raczej na rysowaniu i dodawaniu detali (niż na szukaniu błędów). Podobnie ma się sprawa z oświetleniem sceny (próbuję znaleść złoty środek). Trzymajcie za mnie kciuki abym dotarł do końca tej długiej podróży.

Link to comment
Share on other sites

Świetne .

Jakie czasy renderów ? czy z materiałami i texturkami wydłużają się rendery bardzo ? bo sam licze tylko gołe modele generalnie.

Jest na forum jeszcze jeden marynista, ciekawe że On się nie wychyla .... :?

 

P.S.

chamfer na dużym działku- brkuje grup wygładzania. poszukaj innych ;)

Link to comment
Share on other sites

ufff dobrnąłem do końca rysowania okrętu (więcej detalu na pokładzie nie będzie, myślę że wystarczy i tak ginie detal

ze względu na długość okrętu który w rzeczywistości miał 120 m długości;),wszelkie niedociągnieci w stylu braki grup

wygładzania zostaną dopieszczone,podobnie jak inne błędy których narazie sam nie widzę

 

scenka zawiera 215 tyś trójkątów co w rozdziałce 1088x777 liczy się na (VRay Adv 1.46.12) od 20 do 40 minut - mój komp to

stary poczciwy Atlon XP 1700,380 MB Ramu i do tego ledwie zipiąca na tej scenie RIVa M64 32 MB :)

 

czekam na uwagi i sugestie dotyczące scenki,które zawsze staram się uwzględniać

Link to comment
Share on other sites

ZiBi_PL - wszystko można zrobić jak się bardzo chce

mrkrzysiek - właśnie się zabieram za ocean a następnie za texturowanie

piksar - masz rację przesadziłem z chamerem szczególnie na rufie wykantuję go troszku :)

Ecikgti - hahahah ma wszystko masz czas jeśli tylko chcesz (po troszku na wszystko); oczywiście że to nie koniec będe do upadłego walczył szczególnie teraz nie będzie łatwo

góral_44 - to jakoś póżniej samo przychodzi chyba; nie masz mocnego kompa a bardzo chcesz coś zrobić to starasz się bardziej scenę optylalizować, jak bym bardziej się postarał to zmieścił bym się myślę w 150 tyś. PS bardzo mi się podoba to co napisałeś w swym poście coś ala " grzebanie w detalu uspokaja" zgadzam się z tym całkowicie choć są osoby które to denerwuje ;)

 

i jeszcze porcja fotek w oryginalnych rozmiarach

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/998238083a0227cc.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71f4155f76a4c587.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/322c2d513ed978e2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de2c1292d323f128.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecb6485cd87644de.html

Link to comment
Share on other sites

shadowpl - proszę bardzo poniżej fotka.

Kadłub zacząłem robić z cylindra którego połowę usunąłem a drugą połowę zacząłem dopasowywać do wręgi którą miałem ustawioną jako bluesprint i tak wręga po wrędze i powstała połówka kadłuba, tam gdzie miało być ostrzej dodałem chamera, i tak to wyszło :).

 

Aktualnie szukam jakiś fajnych teksturek (metalu,aluminium,zabrudzeń,korozji) które mógł bym nałożyć na wicherka,znacie może jakieś fajne linki ??

Link to comment
Share on other sites

Cześć

Zacznę "standardowo": super praca, szczegółowa, naprawdę powala.

Co do tekstur - powinienem coś znaleźć w domu, wrzucę tu po południu lub wieczorem.

Refki miałeś z sieci czy z książek?

Link to comment
Share on other sites

no no, faktycznie, kolega sie postaral i dolozyl koksu, hehe, swietny detal, mam nadzieje ze starczy Ci sil na dobre textury, wiekszosc ludu sie na tym wyklada wsposob nastepujacy:

a- nigdy nie zrobi tex bo nie ma sily

b- robi tex ale tak kaszaniaste ze az zal d.. sciska: ),

swietny model to tylko czesc sukcesu. Twoj jest rewelacyjny i szkoda bylo by go dla ktoregos z wyzej wymienionych scenariuszy, pozdro i trzymam kciuki za wytrwalosc: ]

Ja osobiscie preferuje mixowanie obu tych czynnosci na raz co zwieksza moja skutecznosc konczenia prac: ]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy