Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Niszczyciel-Wicher II


mujas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W wolnych chwilach których ostatnio mam niewiele (zbyt dużo hobby + praca) postanowiełem narysować wzorując się na planach modelarskich (Ci którzy nie wiedzą jak to wygląda poniżej zamieszczam fragmencik) okręt o nazwie wicher II. Raczej nie powinniście mi zarzucać braku elementów na statku bo staram się wszystko odzwierciedlić według planów; tylko nie wiem jak to przeżyje mój komp :). Miałbym prośbę jeśli ktoś z Was znał by jakieś linki na fotki okrętu bardzo bym prosił o podanie ich. Zapraszam do oglądania i zwracania mi cennych uwag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Super sprawa, tylko do renderów z GI dodaj jakiegoś direct'a, aby cień konkretny powstał. Nie dość, że będzie ciekawiej wyglądało, to wyjdą niektóre szczegóły. :)

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za wszystkie komentarze ;).

ZiBi_PL -> do pogrzebu kompa jeszcze daleko narazie mam 87 tyś trójkącików

RA, qba -> wielkie dzieki za radę dotyczącą oświetlenia faktycznie wyszło więcej szczególików i wygląda jak by lepiej;

Po niżej zamieszczam kolejną porcję fotek okrętu, proszę wybaczyć latające bez składu poręcze itp. ale narazie skupiam się raczej na rysowaniu i dodawaniu detali (niż na szukaniu błędów). Podobnie ma się sprawa z oświetleniem sceny (próbuję znaleść złoty środek). Trzymajcie za mnie kciuki abym dotarł do końca tej długiej podróży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne .

Jakie czasy renderów ? czy z materiałami i texturkami wydłużają się rendery bardzo ? bo sam licze tylko gołe modele generalnie.

Jest na forum jeszcze jeden marynista, ciekawe że On się nie wychyla .... :?

 

P.S.

chamfer na dużym działku- brkuje grup wygładzania. poszukaj innych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ufff dobrnąłem do końca rysowania okrętu (więcej detalu na pokładzie nie będzie, myślę że wystarczy i tak ginie detal

ze względu na długość okrętu który w rzeczywistości miał 120 m długości;),wszelkie niedociągnieci w stylu braki grup

wygładzania zostaną dopieszczone,podobnie jak inne błędy których narazie sam nie widzę

 

scenka zawiera 215 tyś trójkątów co w rozdziałce 1088x777 liczy się na (VRay Adv 1.46.12) od 20 do 40 minut - mój komp to

stary poczciwy Atlon XP 1700,380 MB Ramu i do tego ledwie zipiąca na tej scenie RIVa M64 32 MB :)

 

czekam na uwagi i sugestie dotyczące scenki,które zawsze staram się uwzględniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZiBi_PL - wszystko można zrobić jak się bardzo chce

mrkrzysiek - właśnie się zabieram za ocean a następnie za texturowanie

piksar - masz rację przesadziłem z chamerem szczególnie na rufie wykantuję go troszku :)

Ecikgti - hahahah ma wszystko masz czas jeśli tylko chcesz (po troszku na wszystko); oczywiście że to nie koniec będe do upadłego walczył szczególnie teraz nie będzie łatwo

góral_44 - to jakoś póżniej samo przychodzi chyba; nie masz mocnego kompa a bardzo chcesz coś zrobić to starasz się bardziej scenę optylalizować, jak bym bardziej się postarał to zmieścił bym się myślę w 150 tyś. PS bardzo mi się podoba to co napisałeś w swym poście coś ala " grzebanie w detalu uspokaja" zgadzam się z tym całkowicie choć są osoby które to denerwuje ;)

 

i jeszcze porcja fotek w oryginalnych rozmiarach

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/998238083a0227cc.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71f4155f76a4c587.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/322c2d513ed978e2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de2c1292d323f128.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecb6485cd87644de.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shadowpl - proszę bardzo poniżej fotka.

Kadłub zacząłem robić z cylindra którego połowę usunąłem a drugą połowę zacząłem dopasowywać do wręgi którą miałem ustawioną jako bluesprint i tak wręga po wrędze i powstała połówka kadłuba, tam gdzie miało być ostrzej dodałem chamera, i tak to wyszło :).

 

Aktualnie szukam jakiś fajnych teksturek (metalu,aluminium,zabrudzeń,korozji) które mógł bym nałożyć na wicherka,znacie może jakieś fajne linki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no, faktycznie, kolega sie postaral i dolozyl koksu, hehe, swietny detal, mam nadzieje ze starczy Ci sil na dobre textury, wiekszosc ludu sie na tym wyklada wsposob nastepujacy:

a- nigdy nie zrobi tex bo nie ma sily

b- robi tex ale tak kaszaniaste ze az zal d.. sciska: ),

swietny model to tylko czesc sukcesu. Twoj jest rewelacyjny i szkoda bylo by go dla ktoregos z wyzej wymienionych scenariuszy, pozdro i trzymam kciuki za wytrwalosc: ]

Ja osobiscie preferuje mixowanie obu tych czynnosci na raz co zwieksza moja skutecznosc konczenia prac: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności