Napisano 1 Maj 200618 l Witam W wolnych chwilach których ostatnio mam niewiele (zbyt dużo hobby + praca) postanowiełem narysować wzorując się na planach modelarskich (Ci którzy nie wiedzą jak to wygląda poniżej zamieszczam fragmencik) okręt o nazwie wicher II. Raczej nie powinniście mi zarzucać braku elementów na statku bo staram się wszystko odzwierciedlić według planów; tylko nie wiem jak to przeżyje mój komp :). Miałbym prośbę jeśli ktoś z Was znał by jakieś linki na fotki okrętu bardzo bym prosił o podanie ich. Zapraszam do oglądania i zwracania mi cennych uwag.
Napisano 1 Maj 200618 l o matko....to kiedy pogrzeb kompa >? a tak serio mowiac niezly detal ;] dawaj wiecej :D bo troche tego bedzie :P
Napisano 1 Maj 200618 l Mujas, prosze nie obrażaj tej pięknej jednostki i nie nazywaj jej statkiem. To OKRĘT w pięknej postaci. Pozdrawiam. Waldek
Napisano 1 Maj 200618 l Super sprawa, tylko do renderów z GI dodaj jakiegoś direct'a, aby cień konkretny powstał. Nie dość, że będzie ciekawiej wyglądało, to wyjdą niektóre szczegóły. :) pozdrawiam
Napisano 1 Maj 200618 l O kurcze, wielka rzecz się szykuje. Narazie pięknie. Rzyczę wytrwałości. Pozdrawiam
Napisano 1 Maj 200618 l Bardzo, bardzo ładnie, super detal i ogólnie fajnie wyglada. Życze powodzenia w dalszej pracy.
Napisano 1 Maj 200618 l wow ! Szalony projekt. Obyś wytwrał do końca i żebyś miał jakoś więcej tych wolnych chwil. Mam Musashiego którego w przyszłości wymodeluje , może wtedy mała scenka ? :) .
Napisano 1 Maj 200618 l lubie takie dłubanki :) bardzo fajny detal i tak jak mowil RA , daj jakiegos directa
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Autor dziękuję za wszystkie komentarze ;). ZiBi_PL -> do pogrzebu kompa jeszcze daleko narazie mam 87 tyś trójkącików RA, qba -> wielkie dzieki za radę dotyczącą oświetlenia faktycznie wyszło więcej szczególików i wygląda jak by lepiej; Po niżej zamieszczam kolejną porcję fotek okrętu, proszę wybaczyć latające bez składu poręcze itp. ale narazie skupiam się raczej na rysowaniu i dodawaniu detali (niż na szukaniu błędów). Podobnie ma się sprawa z oświetleniem sceny (próbuję znaleść złoty środek). Trzymajcie za mnie kciuki abym dotarł do końca tej długiej podróży.
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Nie no za te prace to tylko cie wsadzic w dzialo i wystrzelic ;P Rewelka. Mialem to chyba do sklejania kiedys hehe
Napisano 5 Czerwiec 200618 l super to wyglada, tam na tyle tego statku tez cos bedzie mam nadzieje ? i ze rownie dobrze jak przod.
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Klasa :) Skoro tyle tych militarii to moze polaczymy sily i zrobiym jedno wielkie pole bitwy? :D
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Bardzo prześliczne :). Kontynuuj bo chcę to w całości na morzu zobaczyć. Powodzenia.
Napisano 5 Czerwiec 200618 l No jest naprawde pięknie wygląda cudnie :D detale i wogole super wszystko juz sie nie moge doczekac do finału ! Jak bedzie ciekawa scena to naprawde pracka bedzie wymiatać Pozdraiwam i powodzenia
Napisano 6 Czerwiec 200618 l Świetne . Jakie czasy renderów ? czy z materiałami i texturkami wydłużają się rendery bardzo ? bo sam licze tylko gołe modele generalnie. Jest na forum jeszcze jeden marynista, ciekawe że On się nie wychyla .... :? P.S. chamfer na dużym działku- brkuje grup wygładzania. poszukaj innych ;)
Napisano 7 Czerwiec 200618 l No jak dla mnie to bajerka na calej lini!!! Ciekawe jak to by wygladalo z teksturkami!!:p:P:P Bardzo ladnie i wielki respect!!! Duzo detali pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy
Napisano 17 Lipiec 200618 l Autor ufff dobrnąłem do końca rysowania okrętu (więcej detalu na pokładzie nie będzie, myślę że wystarczy i tak ginie detal ze względu na długość okrętu który w rzeczywistości miał 120 m długości;),wszelkie niedociągnieci w stylu braki grup wygładzania zostaną dopieszczone,podobnie jak inne błędy których narazie sam nie widzę scenka zawiera 215 tyś trójkątów co w rozdziałce 1088x777 liczy się na (VRay Adv 1.46.12) od 20 do 40 minut - mój komp to stary poczciwy Atlon XP 1700,380 MB Ramu i do tego ledwie zipiąca na tej scenie RIVa M64 32 MB :) czekam na uwagi i sugestie dotyczące scenki,które zawsze staram się uwzględniać
Napisano 17 Lipiec 200618 l takim to dłuto i do drewna xDDDDDDD, nie no , kolejny model ktory zmiata detalami widza. A teraz GL w teksturowaniu x))))))))))))
Napisano 17 Lipiec 200618 l ładna ta motorówka ;) zdjęcia = render ? a tak a poważnie.. to rewelka.. hi-detal powala. pozdro i powozenia w texturowaniu :D
Napisano 17 Lipiec 200618 l a niektorzy placza ze na slabszych kompach nie da sie nic zrobic !!! Gratuluje zapalu i talentu ;] czekam na wiecej jak wszyscy chyba :D
Napisano 17 Lipiec 200618 l i po trzykroć psychopata :) ale takich ludzi na prawdę podziwiam. pokaż trochę siateczek.
Napisano 17 Lipiec 200618 l rewelacja, super detale troche kadłub mi się nie podoba (za obły) ale góra wymiata
Napisano 17 Lipiec 200618 l wypas te łancuchy od kotwicy wyszły :] Całość zaaaaajee****a, gratuluje i powodzenia dalej..
Napisano 17 Lipiec 200618 l Oj widze Brachu że Dziewcze zaniedbałeś :) Brałeś kompa na rowerek ze soba czy co bo nie wiem kiedy miałeś czas na to wszystko ;) Model rewelacja :) Ale to nie koniec .... :):):)
Napisano 17 Lipiec 200618 l Mujas, jak Ty to robisz ze w tej ilości poly sie wyrabiasz. Pozdrawiam. Waldek
Napisano 18 Lipiec 200618 l Cudo, bardzo podziwiam za wytrwałość bo dłubanie przy tylu szczególikach których ciężko dostrzec, ale które razem tworzą niesamowity efekt. Brawo ;)
Napisano 18 Lipiec 200618 l Autor ZiBi_PL - wszystko można zrobić jak się bardzo chce mrkrzysiek - właśnie się zabieram za ocean a następnie za texturowanie piksar - masz rację przesadziłem z chamerem szczególnie na rufie wykantuję go troszku :) Ecikgti - hahahah ma wszystko masz czas jeśli tylko chcesz (po troszku na wszystko); oczywiście że to nie koniec będe do upadłego walczył szczególnie teraz nie będzie łatwo góral_44 - to jakoś póżniej samo przychodzi chyba; nie masz mocnego kompa a bardzo chcesz coś zrobić to starasz się bardziej scenę optylalizować, jak bym bardziej się postarał to zmieścił bym się myślę w 150 tyś. PS bardzo mi się podoba to co napisałeś w swym poście coś ala " grzebanie w detalu uspokaja" zgadzam się z tym całkowicie choć są osoby które to denerwuje ;) i jeszcze porcja fotek w oryginalnych rozmiarach http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/998238083a0227cc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71f4155f76a4c587.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/322c2d513ed978e2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de2c1292d323f128.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecb6485cd87644de.html
Napisano 18 Lipiec 200618 l wow, respekt za cierpliwosc i szczegolowosc. czekam na pierwsze rendery z materialami. P.S. pozdrawiam ziomala z Lancuta ;)
Napisano 18 Lipiec 200618 l No to teraz pewnie pora na teksturki czy jeszcze bedziesz ulepszał to dzieło??? Jak coś to wyskoczymy z cyfróweczka rowerkami do gdyni fotek narobic :):):) Pozdrawiam :):):)
Napisano 25 Lipiec 200618 l Autor shadowpl - proszę bardzo poniżej fotka. Kadłub zacząłem robić z cylindra którego połowę usunąłem a drugą połowę zacząłem dopasowywać do wręgi którą miałem ustawioną jako bluesprint i tak wręga po wrędze i powstała połówka kadłuba, tam gdzie miało być ostrzej dodałem chamera, i tak to wyszło :). Aktualnie szukam jakiś fajnych teksturek (metalu,aluminium,zabrudzeń,korozji) które mógł bym nałożyć na wicherka,znacie może jakieś fajne linki ??
Napisano 25 Lipiec 200618 l Cześć Zacznę "standardowo": super praca, szczegółowa, naprawdę powala. Co do tekstur - powinienem coś znaleźć w domu, wrzucę tu po południu lub wieczorem. Refki miałeś z sieci czy z książek?
Napisano 25 Lipiec 200618 l Autor goran - referki miałem z planów modelarskich;poskanowałem plany i zaczeło się ;)
Napisano 25 Lipiec 200618 l no no, faktycznie, kolega sie postaral i dolozyl koksu, hehe, swietny detal, mam nadzieje ze starczy Ci sil na dobre textury, wiekszosc ludu sie na tym wyklada wsposob nastepujacy: a- nigdy nie zrobi tex bo nie ma sily b- robi tex ale tak kaszaniaste ze az zal d.. sciska: ), swietny model to tylko czesc sukcesu. Twoj jest rewelacyjny i szkoda bylo by go dla ktoregos z wyzej wymienionych scenariuszy, pozdro i trzymam kciuki za wytrwalosc: ] Ja osobiscie preferuje mixowanie obu tych czynnosci na raz co zwieksza moja skutecznosc konczenia prac: ]
Napisano 25 Lipiec 200618 l mujas mam te teksturki, tylko nie mam ich gdzie wrzucic, jak mozesz to zlap mnie wieczorem na GG
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto