Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

dawno nic nie robilem w 3d ale chce znowu sie tego uczyc, wymodelowalem ostatnio taka scenke, niestety najgorzej ze wszystkiego znam sie na renderowaniu, oswietleniu no i texturowaniu i nie mam pomyslu jak to ciekawie wykonczyc stosunkowo malym nakladem pracy ( pewnie zrobie proste shadery a textury na camera map..) modelowanie nie jest jeszcze dopiete na ostatni guzik , poprawie takie braki jak buty np. .. tak czy siak bardzo bylbym wdzieczny za wszelkie pomysly i opinie , krytyke i generalnie kazdy wyraz pomocy co do calej pracy;)

 

g4ai.jpg

 

i jescze jeden render : http://img213.imageshack.us/img213/5299/17ba4.jpg

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no jest swietnie :) zawsze powtarzalem ze mam slabosc do Twoich modeli ale wracajac do scenki jest fajna, ale gdzie niegdzie widac kanty ale rozumiem ze ms zadziala, co dalej do scenki to w/g mnie reka zelazna jest nienaturalnie ulozona konkretnie chodzi mi dlon czuje sie ze cos jest nie tak. No i moim zdaniem wiekszy detal na spodniach wiesz faldki pierdki itp sa najblizej kamery no i to by bylo tyle.

 

powodzenia zycze

Napisano

heheh podoba mnie sie - grejt :) - mam nadzieje ze takie rzeczy jak buty itp beda ubogacone nieco :D- ale klimat spoko- ta reka nieco dziwnie jeszcze wyglada ale wiem ze to WIP :) - ogolnie jeedziesz z koksem :D- wg mnie moze ten tulow nieco zmienic - jakis bardzo smukly sie wydaje :) - mordka mi sie bardzo podoba - rastaman jak sie patrzy :D

Napisano

Bardzo fajnie zorbione, oddasz dobre oświetlenie, troszke texturek no i jakieś shadery i może wyjść lepiej niż ci się może wydwać !! :D a jak coś będzie nie tak to poprawisz w PS'ie :))

Napisano

Model bardzo ladny tylko z ta reka cos trzeba zrobic bo jakas taka mala sie wydaje w porownaniu do ciala!!! Ale reszta OK i bardzo mi sie podoba, jezeli chodzi o mordke to naprawde niezla:P:P:P

 

>>

Napisano

- dzieci! dzieci! chodźcie , Nezz wórcił!

- huraaaa!

 

Dawno Cię tu nie było :) Pomysł dobry , Model świetny...tylko fałdowanie ubrania nie jest zbyt naturalne (nogawki).

 

Pozdrawiam.

Napisano

popraw mu usta, bo wyglądają jakby były zlepione troche razi kanciastość maszyny po jego prawej ręce za chudy w udach, nogawki troche nienaturalnie się układają. urozmaić mu troche te dredy, bo są zbyt symetryczne. i w ogole dredy rulezzz! :)

Napisano
  • Autor

Dzieki chlopaki ;)

 

Klicek - i vice versa ;)

 

teraz konkret

- maszyny wygładzę , i dodam jesczze jakieś elementy mechaniczne w scenie/ poprawie te co są

- mechaniczna ręka rzeczywiscie jest do bani , macie racje , postanowiłem , że wymodeluje ją od nowa z nowym hardwarem i poprawniejszymi proporcjami :)

- buty tez juz sa robione

- jak mowi mkk3a poprawie usta i urozmaice dredy( narzeczona mowila mi to od poczatku )

- faldy na podniach zaczne od nowa ( na szczescie mam base mesh zapisany.

 

Knysha - tak , to afroamerykanin :)

 

 

dzięki za pomoc i miłe słowa , niedługo dam update

Napisano

Nezz żyjesz.... ;) :D

 

Scenka zapowiada się b. fajnie, czuć wzorowanie się na pracach Pascala Blanche- ale to bardzo pozytywne. :)

 

W sprawie teksturowanie to przemyśl, bo część elementów łatwiej będzie oteksturować klasycznie, z kamerki nie wszystko łatwo wypucować.

 

Pozdrawiam, :)

Napisano
  • Autor

Gotham , ciesze się , że to wyczuwasz ;) pascal i daryl mandryk to moi osobiści bogowie ;)

Napisano

bardzo fajnie :)

 

uwagi mam podobne jak przedmowcy wiec nie bede sie powtarzal :)

wiec poki co moge powiedziec tylko tyle ze jak bedziesz mial problem z renderowaniem to zapraszam do nas do studia :)

farma wolna hehe :)

 

w mapowaniu moze tez cos pomoge ;)

 

hm co bedzie na 2 planie tam gdzie teraz czarna dziura jest:)?

 

dzieci, dzieci!, ...Nezz wrocil :D

 

_

2000 post :D

-

pozdrawiam serdecznie

Pionier

Napisano

sugerowałbym zmienić minimalnie kompozycję całego kadru bo w tej chwili jest niepotrzebnie przycięty, brakuje mi troszkę z lewej strony i od dołu. Postać w tym kadrze powinna być chyba widoczna w całości. Spodnie też wyglądają jakby z gliny były wymodelowane. Proponowałbym albo wymodelować zmarszczki i ułożyć je naturalnie do takiej pozy albo przeliczyć jakimś clothem. Oprócz tego odnoszę wrażenie że postać jest troszkę nieproporcjonalna ? mam na myśli stosunek głowy do szerokości bioder / długości nóg itp. chyba że to jakieś złudzenie persp. ? a tak w ogóle to zanosi się na wypasioną pracę.Podoba mi się. pozdrawiam

p.s. acha jeszcze proponowałbym zróżnicować troszkę dredy bo widać mirrora

Napisano

Jezeli patrzec na prace pod katem surrealistycznym to 10/10 a jezeli z punktu grafiki 6/10 duzo rzeczy do poprawy. Ale praca dobra.

Napisano
  • Autor

Hej,

 

Dzieki za rady , staram się powoli do wszystkich stosować i robić jakieś postępy , w poprzednim tyg. robota szla marnie ale teraz mam nadzieje ze zabiore sie szybciej do pracy , narazie wrzucam lekko poprawiona scenke ciagle bez textur.

 

 

4opt1du.jpg

 

 

 

Pozdrawiam

Napisano

Dla mnie super, lubie oglądać takie sceny bez tekstur, z ładnym swiatłem.

Napisano

:o naprawde swietna robota, jedyne co bym zmienil to ta sztuczna reka, nie wiem na ile texturki to zminia ale dla mnie troszke jest za malo futurystyczna w odniesieniu do reszty scenki, ja bym dodal poprosty wiecej detalu. bo tak to nprawde klasowa praka! gratz

Napisano

nom, zapowiada sie cacuszko.

 

widac, ze czerpiesz z prac PB pelnymi grasciami, od modeli az po swiatlo, ale w tym przypadku jest to jak najbardziej na plus. jak sie wzorowac to na najlepszych :]

 

powodzenia

Napisano

super ale ta reka co lezy na nogdze jakos dziwnie wyglada. Moze niech trzyma sie za kolano zeby jakos podkreslic jej wielkosc ? Bo troszke wyglada jakby mu 200kg ja splaszczylo zdeczka :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności