Napisano 7 Maj 200618 l Hej dawno nic nie robilem w 3d ale chce znowu sie tego uczyc, wymodelowalem ostatnio taka scenke, niestety najgorzej ze wszystkiego znam sie na renderowaniu, oswietleniu no i texturowaniu i nie mam pomyslu jak to ciekawie wykonczyc stosunkowo malym nakladem pracy ( pewnie zrobie proste shadery a textury na camera map..) modelowanie nie jest jeszcze dopiete na ostatni guzik , poprawie takie braki jak buty np. .. tak czy siak bardzo bylbym wdzieczny za wszelkie pomysly i opinie , krytyke i generalnie kazdy wyraz pomocy co do calej pracy;) i jescze jeden render : http://img213.imageshack.us/img213/5299/17ba4.jpg
Napisano 7 Maj 200618 l no jest swietnie :) zawsze powtarzalem ze mam slabosc do Twoich modeli ale wracajac do scenki jest fajna, ale gdzie niegdzie widac kanty ale rozumiem ze ms zadziala, co dalej do scenki to w/g mnie reka zelazna jest nienaturalnie ulozona konkretnie chodzi mi dlon czuje sie ze cos jest nie tak. No i moim zdaniem wiekszy detal na spodniach wiesz faldki pierdki itp sa najblizej kamery no i to by bylo tyle. powodzenia zycze
Napisano 7 Maj 200618 l heheh podoba mnie sie - grejt :) - mam nadzieje ze takie rzeczy jak buty itp beda ubogacone nieco :D- ale klimat spoko- ta reka nieco dziwnie jeszcze wyglada ale wiem ze to WIP :) - ogolnie jeedziesz z koksem :D- wg mnie moze ten tulow nieco zmienic - jakis bardzo smukly sie wydaje :) - mordka mi sie bardzo podoba - rastaman jak sie patrzy :D
Napisano 7 Maj 200618 l Bardzo fajnie zorbione, oddasz dobre oświetlenie, troszke texturek no i jakieś shadery i może wyjść lepiej niż ci się może wydwać !! :D a jak coś będzie nie tak to poprawisz w PS'ie :))
Napisano 7 Maj 200618 l Model bardzo ladny tylko z ta reka cos trzeba zrobic bo jakas taka mala sie wydaje w porownaniu do ciala!!! Ale reszta OK i bardzo mi sie podoba, jezeli chodzi o mordke to naprawde niezla:P:P:P >>
Napisano 7 Maj 200618 l - dzieci! dzieci! chodźcie , Nezz wórcił! - huraaaa! Dawno Cię tu nie było :) Pomysł dobry , Model świetny...tylko fałdowanie ubrania nie jest zbyt naturalne (nogawki). Pozdrawiam.
Napisano 7 Maj 200618 l popraw mu usta, bo wyglądają jakby były zlepione troche razi kanciastość maszyny po jego prawej ręce za chudy w udach, nogawki troche nienaturalnie się układają. urozmaić mu troche te dredy, bo są zbyt symetryczne. i w ogole dredy rulezzz! :)
Napisano 7 Maj 200618 l Autor Dzieki chlopaki ;) Klicek - i vice versa ;) teraz konkret - maszyny wygładzę , i dodam jesczze jakieś elementy mechaniczne w scenie/ poprawie te co są - mechaniczna ręka rzeczywiscie jest do bani , macie racje , postanowiłem , że wymodeluje ją od nowa z nowym hardwarem i poprawniejszymi proporcjami :) - buty tez juz sa robione - jak mowi mkk3a poprawie usta i urozmaice dredy( narzeczona mowila mi to od poczatku ) - faldy na podniach zaczne od nowa ( na szczescie mam base mesh zapisany. Knysha - tak , to afroamerykanin :) dzięki za pomoc i miłe słowa , niedługo dam update
Napisano 7 Maj 200618 l Nezz żyjesz.... ;) :D Scenka zapowiada się b. fajnie, czuć wzorowanie się na pracach Pascala Blanche- ale to bardzo pozytywne. :) W sprawie teksturowanie to przemyśl, bo część elementów łatwiej będzie oteksturować klasycznie, z kamerki nie wszystko łatwo wypucować. Pozdrawiam, :)
Napisano 7 Maj 200618 l Autor Gotham , ciesze się , że to wyczuwasz ;) pascal i daryl mandryk to moi osobiści bogowie ;)
Napisano 8 Maj 200618 l bardzo fajnie :) uwagi mam podobne jak przedmowcy wiec nie bede sie powtarzal :) wiec poki co moge powiedziec tylko tyle ze jak bedziesz mial problem z renderowaniem to zapraszam do nas do studia :) farma wolna hehe :) w mapowaniu moze tez cos pomoge ;) hm co bedzie na 2 planie tam gdzie teraz czarna dziura jest:)? dzieci, dzieci!, ...Nezz wrocil :D _ 2000 post :D - pozdrawiam serdecznie Pionier
Napisano 8 Maj 200618 l sugerowałbym zmienić minimalnie kompozycję całego kadru bo w tej chwili jest niepotrzebnie przycięty, brakuje mi troszkę z lewej strony i od dołu. Postać w tym kadrze powinna być chyba widoczna w całości. Spodnie też wyglądają jakby z gliny były wymodelowane. Proponowałbym albo wymodelować zmarszczki i ułożyć je naturalnie do takiej pozy albo przeliczyć jakimś clothem. Oprócz tego odnoszę wrażenie że postać jest troszkę nieproporcjonalna ? mam na myśli stosunek głowy do szerokości bioder / długości nóg itp. chyba że to jakieś złudzenie persp. ? a tak w ogóle to zanosi się na wypasioną pracę.Podoba mi się. pozdrawiam p.s. acha jeszcze proponowałbym zróżnicować troszkę dredy bo widać mirrora
Napisano 9 Maj 200618 l Jezeli patrzec na prace pod katem surrealistycznym to 10/10 a jezeli z punktu grafiki 6/10 duzo rzeczy do poprawy. Ale praca dobra.
Napisano 16 Maj 200618 l Autor Hej, Dzieki za rady , staram się powoli do wszystkich stosować i robić jakieś postępy , w poprzednim tyg. robota szla marnie ale teraz mam nadzieje ze zabiore sie szybciej do pracy , narazie wrzucam lekko poprawiona scenke ciagle bez textur. Pozdrawiam
Napisano 16 Maj 200618 l :o naprawde swietna robota, jedyne co bym zmienil to ta sztuczna reka, nie wiem na ile texturki to zminia ale dla mnie troszke jest za malo futurystyczna w odniesieniu do reszty scenki, ja bym dodal poprosty wiecej detalu. bo tak to nprawde klasowa praka! gratz
Napisano 16 Maj 200618 l nom, zapowiada sie cacuszko. widac, ze czerpiesz z prac PB pelnymi grasciami, od modeli az po swiatlo, ale w tym przypadku jest to jak najbardziej na plus. jak sie wzorowac to na najlepszych :] powodzenia
Napisano 16 Maj 200618 l super ale ta reka co lezy na nogdze jakos dziwnie wyglada. Moze niech trzyma sie za kolano zeby jakos podkreslic jej wielkosc ? Bo troszke wyglada jakby mu 200kg ja splaszczylo zdeczka :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto