Napisano 15 Maj 200618 l Witam, Wrzucam moją nową prace. Soft: 3ds Max 8, Photoshop, Vray Robiłem ją głównie z myślą o teksturowaniu i zrobieniu przyjemnego, dziennego oświetlenia z miękkimi cieniami itd. Model jest prosty, wszystkie rośliny pochodzą z XFroga, więc nie są to moje modele (tak, jestem leniwy i nie chciało mi się przy tej pracy modelować roślin). Trawa to VrayFur + trochę malowania w Photoshopie. Rendering w VRayu. Tekstury robione z użyciem zdjęć, tekstur z netu i innych "gotowców" + sporo podmalowywania, mieszania, składania, mazania itd. Na ziemi vrayowy displacement (jedyny obiekt z displacementem). Oczywiście obróbka po renderze w Photoshopie (korekcja kolorów, jaśności, retusz, ciut domalówek). Obrazek w innych wielkościach: Wersja 2500x1380 Wersja 800x442 Trochę detali z wersji w pełnej rozdzielczości: ... ... Pomniejszone fragmenty kilku tekstur: ... ...
Napisano 15 Maj 200618 l fajne szkoda że sam nie modelowałeś (mam jakiśuraz do "gotowców") teksturki dla mnie wymiatają :) i ta postać na schodach daje fajnego klimatu :) pozdro!
Napisano 15 Maj 200618 l Mi tam się podoba, czemu nie pokazałeś się od frontu? ;) Czegos tam jednak brakuje, może materiały trochę sztuczne (np. doniczka, miejscami mur) ale wrażenie ogólnie bardzo pozytywne. greets ps. skonczone i otexturowane!! wow ;)
Napisano 15 Maj 200618 l świetny klimat .. wykonanie modeli textu .. bardzo mi się podoba. Pozdrawiam
Napisano 15 Maj 200618 l sliczne :D texturki mi sie bardzo podobaja ;] tak "pasuja" idealnie ;] tylko schody sa BE :P jakies za bardzo kanciaste dla mnie
Napisano 15 Maj 200618 l co mieli powiedziec, to juz powiedzieli jedynie dodam, ze bardzo podoba mi sie zblizenie na dachówki
Napisano 15 Maj 200618 l WOW super texturki!! jak sie takie cos maluje zrobcie jakiegos tuta!! bo oszaleje :D pozdro
Napisano 15 Maj 200618 l Super to wygląda.. i też mi się bardzo podoba!! Ale żeby Cię nie zostawić z zawodem że wszyscy Cię chwalą...Skopane teksturowanie drzwi.. lenistwo wychodzi!! Dałbyś na nie tekstury w taki sposób aby uwidocznic to że nie są to rzeźbione drzwi a składają się z elementów.. pozdrawiam.. koleś w kapturo-płaszczu wypas :)
Napisano 15 Maj 200618 l Bardzo miły obrazek. A teraz błędy 8]. Tile tekstury na rynnie. Mur z lewej strony zrobiony z innych cegieł niż przejście. No i ja osobiście nie przepadam za teksturami dołączonymi do maxa, bo chyba niektóre cegły z nich korzystają, ponieważ psuje to jak dla mnie wrażenie realizmu, ale to już nie błąd a moje skrzywienie. Tak czy inaczej gratuluje ładnej pracy.
Napisano 15 Maj 200618 l Powiem cos czego nikt chyba wczesniej nie zauwazyl...ładne tekstury:D:D Postac dodaje klimatu, ale jest slabo wymodelowana troche to razi bo wszystko inne dzieki tex jest bardzo realistyczne mimo wszystko praca budzi respekt gratulacje
Napisano 16 Maj 200618 l Bardzo ładne. Sporo czasu poświęciłeś na tę scene. Możesz podać czas renderingu? Na minus: 1/zbyt mocny bump na niektórych obiektach (wydaje mi sie że jest tego za dużo przez co scena jest za "ostra") 2/ postać na schodach "ginie" jest za mało wyeksponowana (za mocny cień?) Myślę że dod oświetlenie za postacią dodałoby ładny kontrast do sylwetki (trzeba by było może usunąć ściane po lewej za schodami) Na plus: 1/ kostka brukowa 2/ ładne miękkie światło Pozdr.
Napisano 16 Maj 200618 l Autor dzieki wszystkim za komentarze i czekam na jeszcze mort: nie wiem, czy mnie zle nie zrozumiales, nie modelowalem tylko roslin, reszte modelowalem Quadysz: wiesz jak to ze mna jest, ja za szybko koncze ;) pewnie jak bym jeszcze posiedzial byloby lepiej, a tak to jak to u mnie: sporo niedorobek ZiBi_PL: a mi sie schody wlasnie podobaja takie :P, no moze moglyby miec wiecej detalu w modelu nielot007, Lis, 3d_kaczka: nie malowalem tych tekstur recznie wszystkich, powstaly przez polaczenie zdjec, tekstur, domalowki itd, co do tutkow to zerknij na te na 3dtotal wlasnie, te tekstury powstaly podobnie, jedne z wiekszymi inne z mniejszymi przerobkami typu malwoanie itd. Nie ma tu nic nadzwyczajnego. rudylew: racja z tymi drzwiami, ale to nie lenistwo w tym wypadku, tylko bezmyslosc Hynol: z rynna masz racje, choc nie wiem czy jest to az tak zauwazalne, gorsze jest to, ze sie troche tekstura na bokach rozjechala. Nie ma tu tekstur dolaczonych do maxa, a cegla mi sie podoba :] Maqs: ta "postac" to ze 20 minut roboty, nie chcialo mi sie modelowac postaci dokladnie, bo nie o to mi chodzilo w tej pracy, ale masz racje, ze jak sie jej przyjzec, to moze troche psuc calosciowy efekt Savoy: Taki bump jest jaki chcialem zeby byl, wlasnie wyrazny i ostry, moze sie podobac albo nie. Postac specjalnie jest troche schowana, bo nie ona jest glownym tematem pracy, a juz na pewno nie najlepszym elementem i nie ma zwracac na siebie uwagi, to raczej dodatek. lilowy, JohnZi, Mr. MtS, Vorek, 3d_kaczka, KLICEK, SWRSC, mkk3a, pikSar, slayer2004: dzieki
Napisano 16 Maj 200618 l Mi tam sie bardzo podoba, choc by bylo lepjej jak bys tam wiecej zeczy wzucil, naprawde kawal dobrej roboty.
Napisano 17 Maj 200618 l Lubię takie prace. Bardzo ładne. A tak na marginesie - pracujesz na LCD? Bo ja o tej postaci to dopiero przeczytałem ;-)
Napisano 17 Maj 200618 l Render super, tekstury extra... Jak mam się juz na chama czegokolwiek czepić to powioedział bym, że zdezelowane drzwi kontrastują z dość "nowymi" dachówkami...ale to taki malutki, maluteńki mankament:). Ogólnie rewelka. Pozdro.
Napisano 17 Maj 200618 l Autor Morph0001: na przyklad co bys wRZucil? TrojkaT: w sensie, ze gatunek? Obywatel: pracujesz na rubinie? CzAk1: dzieki, a co dachowek, to sie chyba czepiasz, bo jest sporo "grubszych" bledow
Napisano 21 Maj 200618 l Też walczę z podobną sceną. Jak zrobiłeś bruk? Czy to tylko tekstura z bumpem, ew. z displacementem? Ogólnie wrażenia pozytywne:)
Napisano 21 Maj 200618 l Autor dosc prosty material. Blend z 2 materialow. Pierwszy ma w diffuse teksture kostki, drugi takiego zwirku, czy innego brudu, oba w mocnym bumpie bump kostki brukowej, zmiksowane w blendzie tak, ze ten drugi material pojawia sie w niektorych miejscach (maska to noise), ale bardzo slabo. No i oczywiscie displacement vrayowy, bez niego by to wygladalo slabo.
Napisano 21 Maj 200618 l Ja się tylko dołącze że super klimat, tylko trawa mi troche nie pasuje ta pod drzewem, jakaś taka zbyt zielona ;-) w stosunku do sceny Ale uwielbiam takie klimatyczne prace :) Congrats
Napisano 21 Maj 200618 l ogólnie bardzo ładna scena. postać bym wywaliła albo zrobiłą na nowo, bo teraz te fałdy na ubraniu są bardzo nienaturalne, i wygląda jak model zrobiony przez jakiegoś nowincjusza i wstawiony w scene profesjonalisty. 20 min to za mało na ludzika. jeszcze przeszkadzają liście drzew, są dość plastikowe i to kłuci się ze świetnymi teksturami reszty sceny, na xfrogu się nie znam ale chyba dałoby się wstawić jakieś przyzwoite liście albo przynajmniej zmienić ich kolor na mniej ostry? jeszcze schody mogłybyć bardziej zużyte w środku, tam gdzie się chodzi. ale tak to super, mur świetnie oteksturowany i dachówki śliczne, no i klimat jest a to jest ważne.
Napisano 28 Maj 200618 l wiesz co, wstyd mi za Ciebie :) za dużo w GS-ie siedzisz :) oglądałem ten obrazek troche mniejszy - i powiem Ci że jest super oswietlony, gdybys trochę więcej posiedział nad materiałami... potem trochę fotozłoma chociażby... nie pozwolę Ci tak zmarnowac tego :) normalnie będę Cię nachodził jak będziesz tak robił :) a tego chyba oboje bysmy nie chcieli :P greets ps. hehe choć z drugiej strony jeżeli masz już za szybko kończyc to już lepiej w maxie...
Napisano 28 Maj 200618 l Teksturki bardzo fajne, oświetlenie równierz, ale to co najbardziej mi ise podoba nie jest wykonane przez Ciebie... Podobnie jak mort nie lubie gotowców, z wyjątkiem zupek chińskich... =P
Napisano 29 Maj 200618 l Autor Darmo: zielona trawa jest duzo dobra :] podoba mi sie taka, ale nie wszystkim musi, dzieki w kazdym razie za komentarz Ania: z postacia masz pewnie racje, podobnie jak z drzewkami i inna zielenina, przyznaje, ze ucieklem sie do uzycia xfroga z lenistwa, braku czasu i checi skonczenia szybko pracy (tak juz mam), no i to byl blad. Jesli chodzi akurat o kolor, to taki zamierzalem miec, zmienialem troche kolor bazowy zeby wyszlo wlasnie tak a nie inaczej. Dzieki za konstruktywna krytyke. hkropinski, HXL: dzieki TrojkaT: nie wiem kto, niestety sie nie podpisal Quadysz: wiedzialem, ze jak tu wpadniesz, to mnie pojedziesz, Ty niedobry Ty... Ale z siedzeniem masz niestety racje... Posiedziec zawsze mozna dluzej, ale wiesz dobrze, ze ja za dlugo przy jednym siedziec nie potrafie, jakiejs swedziawki dostaje czy cos. A w szopie siedzialem i to sporo dosc, ale Tobie jak zawsze za malo... mialem ludzi wstawic, trawe, niebo lazurowe i jamnika? Nie no, wiem o co Ci chodzi :] Keisim: zupki chinskie fuj! Dzieki za komentarz
Napisano 29 Maj 200618 l Super pracka, teksturki na najwyzszym poziomie, oswietlenie tez, jedynie co mi przeszkadza to to drzewo po lewej w gornym rogu i te kwiatki nad schodami - troche kanciaste takie, mogles sie troche nameczyc i wymodelowac swoje bo jednak troche psuje to klimat, ale ogolnie jest spoko, az milo patrzec :).
Napisano 31 Maj 200618 l mialem ludzi wstawic, trawe, niebo lazurowe i jamnika? a nie mówiłem??!! za duzo gs-u :P
Napisano 31 Maj 200618 l no wlasnie Chalek, wez przyklad z Quadysza i jego astona - to dopiero znaczy dluzej nad czyms posiedziec:P
Napisano 1 Czerwiec 200618 l hehe a jesteś pewien? :) ja żadnych papierów nigdy nie widziałem :) dobra koniec OT :) greets edit: to też był żart jakby ktoś (mt ;) ) nie skumał hehehe
Napisano 1 Czerwiec 200618 l ja? podstawowke? to pomowienie...;) jedyne co w zyciu skonczylem to kurs grania na nerwach;) Quadysz - mocne slowa jak na pedofila, misiaczku:* ten Twoj aston to juz chyba starszy niz ja jest, he?;) mort - przed...co? dobra, koniec ot;)
Napisano 1 Czerwiec 200618 l heh rozumiem że "pedofil" trzeba puścic przez filtr LPR-owski i wyjdzie GEJ :) i to rozumiem :) bo młodzi chłopcy mnie nie ruszają :) no chyba że ci z byłego NRD... hehe a jesteś pewien że to był kurs grania na nerwach a nie na oboju? :P edit: teraz to naprawde koniec ot :)