Chalek Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 Witam, Wrzucam moją nową prace. Soft: 3ds Max 8, Photoshop, Vray Robiłem ją głównie z myślą o teksturowaniu i zrobieniu przyjemnego, dziennego oświetlenia z miękkimi cieniami itd. Model jest prosty, wszystkie rośliny pochodzą z XFroga, więc nie są to moje modele (tak, jestem leniwy i nie chciało mi się przy tej pracy modelować roślin). Trawa to VrayFur + trochę malowania w Photoshopie. Rendering w VRayu. Tekstury robione z użyciem zdjęć, tekstur z netu i innych "gotowców" + sporo podmalowywania, mieszania, składania, mazania itd. Na ziemi vrayowy displacement (jedyny obiekt z displacementem). Oczywiście obróbka po renderze w Photoshopie (korekcja kolorów, jaśności, retusz, ciut domalówek). Obrazek w innych wielkościach: Wersja 2500x1380 Wersja 800x442 Trochę detali z wersji w pełnej rozdzielczości: ... ... Pomniejszone fragmenty kilku tekstur: ... ...
mort Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 fajne szkoda że sam nie modelowałeś (mam jakiśuraz do "gotowców") teksturki dla mnie wymiatają :) i ta postać na schodach daje fajnego klimatu :) pozdro!
Quadysz Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 Mi tam się podoba, czemu nie pokazałeś się od frontu? ;) Czegos tam jednak brakuje, może materiały trochę sztuczne (np. doniczka, miejscami mur) ale wrażenie ogólnie bardzo pozytywne. greets ps. skonczone i otexturowane!! wow ;)
tpiatek Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 świetny klimat .. wykonanie modeli textu .. bardzo mi się podoba. Pozdrawiam
ZiBi_PL Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 sliczne :D texturki mi sie bardzo podobaja ;] tak "pasuja" idealnie ;] tylko schody sa BE :P jakies za bardzo kanciaste dla mnie
piksar Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 rewelacja, super teksturowanie - ja też tak chcę. pozdrawiam Cię o Guru
mkk3a Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 co mieli powiedziec, to juz powiedzieli jedynie dodam, ze bardzo podoba mi sie zblizenie na dachówki
nielot007 Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 WOW super texturki!! jak sie takie cos maluje zrobcie jakiegos tuta!! bo oszaleje :D pozdro
rudylew Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 Super to wygląda.. i też mi się bardzo podoba!! Ale żeby Cię nie zostawić z zawodem że wszyscy Cię chwalą...Skopane teksturowanie drzwi.. lenistwo wychodzi!! Dałbyś na nie tekstury w taki sposób aby uwidocznic to że nie są to rzeźbione drzwi a składają się z elementów.. pozdrawiam.. koleś w kapturo-płaszczu wypas :)
Hynol Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 Bardzo miły obrazek. A teraz błędy 8]. Tile tekstury na rynnie. Mur z lewej strony zrobiony z innych cegieł niż przejście. No i ja osobiście nie przepadam za teksturami dołączonymi do maxa, bo chyba niektóre cegły z nich korzystają, ponieważ psuje to jak dla mnie wrażenie realizmu, ale to już nie błąd a moje skrzywienie. Tak czy inaczej gratuluje ładnej pracy.
Maqs Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 Powiem cos czego nikt chyba wczesniej nie zauwazyl...ładne tekstury:D:D Postac dodaje klimatu, ale jest slabo wymodelowana troche to razi bo wszystko inne dzieki tex jest bardzo realistyczne mimo wszystko praca budzi respekt gratulacje
Gość Savoy Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 Bardzo ładne. Sporo czasu poświęciłeś na tę scene. Możesz podać czas renderingu? Na minus: 1/zbyt mocny bump na niektórych obiektach (wydaje mi sie że jest tego za dużo przez co scena jest za "ostra") 2/ postać na schodach "ginie" jest za mało wyeksponowana (za mocny cień?) Myślę że dod oświetlenie za postacią dodałoby ładny kontrast do sylwetki (trzeba by było może usunąć ściane po lewej za schodami) Na plus: 1/ kostka brukowa 2/ ładne miękkie światło Pozdr.
Lis Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 No konktetnie. Brawo. Ps. Klimat tak jakby z tutków z total textures
JohnZi Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 hehe Lis dokladnie to samo pomyslalem:D fajowe:] gratki
Chalek Napisano 16 Maj 2006 Autor Napisano 16 Maj 2006 dzieki wszystkim za komentarze i czekam na jeszcze mort: nie wiem, czy mnie zle nie zrozumiales, nie modelowalem tylko roslin, reszte modelowalem Quadysz: wiesz jak to ze mna jest, ja za szybko koncze ;) pewnie jak bym jeszcze posiedzial byloby lepiej, a tak to jak to u mnie: sporo niedorobek ZiBi_PL: a mi sie schody wlasnie podobaja takie :P, no moze moglyby miec wiecej detalu w modelu nielot007, Lis, 3d_kaczka: nie malowalem tych tekstur recznie wszystkich, powstaly przez polaczenie zdjec, tekstur, domalowki itd, co do tutkow to zerknij na te na 3dtotal wlasnie, te tekstury powstaly podobnie, jedne z wiekszymi inne z mniejszymi przerobkami typu malwoanie itd. Nie ma tu nic nadzwyczajnego. rudylew: racja z tymi drzwiami, ale to nie lenistwo w tym wypadku, tylko bezmyslosc Hynol: z rynna masz racje, choc nie wiem czy jest to az tak zauwazalne, gorsze jest to, ze sie troche tekstura na bokach rozjechala. Nie ma tu tekstur dolaczonych do maxa, a cegla mi sie podoba :] Maqs: ta "postac" to ze 20 minut roboty, nie chcialo mi sie modelowac postaci dokladnie, bo nie o to mi chodzilo w tej pracy, ale masz racje, ze jak sie jej przyjzec, to moze troche psuc calosciowy efekt Savoy: Taki bump jest jaki chcialem zeby byl, wlasnie wyrazny i ostry, moze sie podobac albo nie. Postac specjalnie jest troche schowana, bo nie ona jest glownym tematem pracy, a juz na pewno nie najlepszym elementem i nie ma zwracac na siebie uwagi, to raczej dodatek. lilowy, JohnZi, Mr. MtS, Vorek, 3d_kaczka, KLICEK, SWRSC, mkk3a, pikSar, slayer2004: dzieki
Morph0001 Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 Mi tam sie bardzo podoba, choc by bylo lepjej jak bys tam wiecej zeczy wzucil, naprawde kawal dobrej roboty.
Obywatel Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 Lubię takie prace. Bardzo ładne. A tak na marginesie - pracujesz na LCD? Bo ja o tej postaci to dopiero przeczytałem ;-)
Maqs Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 Wszyscy inni ja zauwazyli, wiec to ty masz chyba cos nie tak z monitorem;p
CzAk1 Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 Render super, tekstury extra... Jak mam się juz na chama czegokolwiek czepić to powioedział bym, że zdezelowane drzwi kontrastują z dość "nowymi" dachówkami...ale to taki malutki, maluteńki mankament:). Ogólnie rewelka. Pozdro.
Chalek Napisano 17 Maj 2006 Autor Napisano 17 Maj 2006 Morph0001: na przyklad co bys wRZucil? TrojkaT: w sensie, ze gatunek? Obywatel: pracujesz na rubinie? CzAk1: dzieki, a co dachowek, to sie chyba czepiasz, bo jest sporo "grubszych" bledow
Faun Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 Też walczę z podobną sceną. Jak zrobiłeś bruk? Czy to tylko tekstura z bumpem, ew. z displacementem? Ogólnie wrażenia pozytywne:)
Chalek Napisano 21 Maj 2006 Autor Napisano 21 Maj 2006 dosc prosty material. Blend z 2 materialow. Pierwszy ma w diffuse teksture kostki, drugi takiego zwirku, czy innego brudu, oba w mocnym bumpie bump kostki brukowej, zmiksowane w blendzie tak, ze ten drugi material pojawia sie w niektorych miejscach (maska to noise), ale bardzo slabo. No i oczywiscie displacement vrayowy, bez niego by to wygladalo slabo.
Darmo Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 Ja się tylko dołącze że super klimat, tylko trawa mi troche nie pasuje ta pod drzewem, jakaś taka zbyt zielona ;-) w stosunku do sceny Ale uwielbiam takie klimatyczne prace :) Congrats
Ania Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 ogólnie bardzo ładna scena. postać bym wywaliła albo zrobiłą na nowo, bo teraz te fałdy na ubraniu są bardzo nienaturalne, i wygląda jak model zrobiony przez jakiegoś nowincjusza i wstawiony w scene profesjonalisty. 20 min to za mało na ludzika. jeszcze przeszkadzają liście drzew, są dość plastikowe i to kłuci się ze świetnymi teksturami reszty sceny, na xfrogu się nie znam ale chyba dałoby się wstawić jakieś przyzwoite liście albo przynajmniej zmienić ich kolor na mniej ostry? jeszcze schody mogłybyć bardziej zużyte w środku, tam gdzie się chodzi. ale tak to super, mur świetnie oteksturowany i dachówki śliczne, no i klimat jest a to jest ważne.
Homa Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 nio... bardzo przyjemna scenka... też bym tak chciał... pozdrawiam
TrojkaT Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 chalek chodzi mi czy te drzewo sam modelowales czy ktos ;) jak tak to kto
Quadysz Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 wiesz co, wstyd mi za Ciebie :) za dużo w GS-ie siedzisz :) oglądałem ten obrazek troche mniejszy - i powiem Ci że jest super oswietlony, gdybys trochę więcej posiedział nad materiałami... potem trochę fotozłoma chociażby... nie pozwolę Ci tak zmarnowac tego :) normalnie będę Cię nachodził jak będziesz tak robił :) a tego chyba oboje bysmy nie chcieli :P greets ps. hehe choć z drugiej strony jeżeli masz już za szybko kończyc to już lepiej w maxie...
Keisim Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 Teksturki bardzo fajne, oświetlenie równierz, ale to co najbardziej mi ise podoba nie jest wykonane przez Ciebie... Podobnie jak mort nie lubie gotowców, z wyjątkiem zupek chińskich... =P
Chalek Napisano 29 Maj 2006 Autor Napisano 29 Maj 2006 Darmo: zielona trawa jest duzo dobra :] podoba mi sie taka, ale nie wszystkim musi, dzieki w kazdym razie za komentarz Ania: z postacia masz pewnie racje, podobnie jak z drzewkami i inna zielenina, przyznaje, ze ucieklem sie do uzycia xfroga z lenistwa, braku czasu i checi skonczenia szybko pracy (tak juz mam), no i to byl blad. Jesli chodzi akurat o kolor, to taki zamierzalem miec, zmienialem troche kolor bazowy zeby wyszlo wlasnie tak a nie inaczej. Dzieki za konstruktywna krytyke. hkropinski, HXL: dzieki TrojkaT: nie wiem kto, niestety sie nie podpisal Quadysz: wiedzialem, ze jak tu wpadniesz, to mnie pojedziesz, Ty niedobry Ty... Ale z siedzeniem masz niestety racje... Posiedziec zawsze mozna dluzej, ale wiesz dobrze, ze ja za dlugo przy jednym siedziec nie potrafie, jakiejs swedziawki dostaje czy cos. A w szopie siedzialem i to sporo dosc, ale Tobie jak zawsze za malo... mialem ludzi wstawic, trawe, niebo lazurowe i jamnika? Nie no, wiem o co Ci chodzi :] Keisim: zupki chinskie fuj! Dzieki za komentarz
'Fox' Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 Super pracka, teksturki na najwyzszym poziomie, oswietlenie tez, jedynie co mi przeszkadza to to drzewo po lewej w gornym rogu i te kwiatki nad schodami - troche kanciaste takie, mogles sie troche nameczyc i wymodelowac swoje bo jednak troche psuje to klimat, ale ogolnie jest spoko, az milo patrzec :).
Quadysz Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 mialem ludzi wstawic, trawe, niebo lazurowe i jamnika? a nie mówiłem??!! za duzo gs-u :P
mt Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 no wlasnie Chalek, wez przyklad z Quadysza i jego astona - to dopiero znaczy dluzej nad czyms posiedziec:P
Chalek Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 dluzej nie znaczy lepiej jak mawia profesor starowicz ;)
Quadysz Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 na drzewo wcześniaki :) a ty mt coś skonczyłes w ogole? :) hehe
Chalek Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 podstawowke edit: to zart byl jakby ktos nie skumal...
Quadysz Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 hehe a jesteś pewien? :) ja żadnych papierów nigdy nie widziałem :) dobra koniec OT :) greets edit: to też był żart jakby ktoś (mt ;) ) nie skumał hehehe
mt Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 ja? podstawowke? to pomowienie...;) jedyne co w zyciu skonczylem to kurs grania na nerwach;) Quadysz - mocne slowa jak na pedofila, misiaczku:* ten Twoj aston to juz chyba starszy niz ja jest, he?;) mort - przed...co? dobra, koniec ot;)
Quadysz Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 heh rozumiem że "pedofil" trzeba puścic przez filtr LPR-owski i wyjdzie GEJ :) i to rozumiem :) bo młodzi chłopcy mnie nie ruszają :) no chyba że ci z byłego NRD... hehe a jesteś pewien że to był kurs grania na nerwach a nie na oboju? :P edit: teraz to naprawde koniec ot :) 1
Rekomendowane odpowiedzi