Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak widać, po burzliwych naradach z Ftorkiem wymyśliliśmy nietuzinkowy temat :) Temat pod publiczke - environment, indoor :)

 

Ubikacja do której bałbyś się wejść - temat wbrew pozorom szeroki. Nie jest powiedziane że ma sama w sobie straszyć, choć oczywiście nikt wam nie zabrania krwistych klimatów.

"Może to być po prostu brudna łazienka - a może być jakiś obskurny sracz w którym młodzi szataniści zabili czarnego kota" - by Ftorek :D

Liczymy na waszą pomysłowość!

 

Ograniczenia na całą scenę:

8k tris,

tekstury 2x1024 (i ich odpowiedniki - 8x512, 32x256, 6x512 i 8x256 itd) + jak ktoś chce alphy, speculary, normale itp.

 

Termin składania prac - 11.06.06r

  • Odpowiedzi 66
  • Wyświetleń 6,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oOo, może się Udziele i Coś zorbię :D Tylko znajdę czas... jutro rozrysuję koncept :)) pozdro

 

Edit:

A co do Ograniczeń, To maxymalnie w scenie moga być np. 2 pliki textór o rozdzielczości 1024x1024 ?? no i maxymalnie 8000 poligonow ??

Napisano

hej - 8k triangli a texturki - maxymalnie 2x1024 (ale mozesz sobie to rozbic na np 1x1024 + 3x512 + 4x256)

Napisano
  • Autor

Wrzystko sie zgadza tylko tekstury przyz U otwarte.

:D

sorry, taki już mój ciężki dowcip :D

 

Pozdro!

Chris

Napisano

cholerka... z checia bym wystartowal -- temat spoko :) -- niestety raczej nie dam rady -- do 11 musze zlozyc prace... i pewnie nie dam rady nic w stylu kibla splodzic.... zobaczymy :) -- ale temat spoko :D

Napisano

cholerka... z checia bym wystartowal -- temat spoko :) -- niestety raczej nie dam rady -- do 11 musze zlozyc prace... i pewnie nie dam rady nic w stylu kibla splodzic.... zobaczymy :) -- ale temat spoko :D

Napisano

fajny temat, kibelek z Silent Hilli załatwia sprawę hehe.

 

Ja odpadam tym razem, nie cierpię enviro, ale będę gorąco kibicować (empeck cheerleader).

Napisano

no spoko (Pain ma juz skonczony model;)

ale mi nie pasuja 2 rzeczy:

8k tris - za duzo

tekstury 2x1024- przeciez 2 to na sam dir poleci :\

textura: kibla, kafelki 1, kafelki 2, sciana, sufit, lampa, inne detale.... :\ ograniczenie powinno byc w postaci wielkosci textur, a nie ich ilosci,,,,tak mi sie wydaje

 

podczas pisania tego posta napisalo sie 6 innych :P

Napisano

HAHAHAHAH... Ledyr,genialny avek!! Ekhem...

Ja nie startuje, nie mój klimat, ale będe kibicował.

Życze powodzenia.

Napisano

czekajcie czekajcie... tzn. mam zrobić kibelek z amteriałami i ze wszytskim czy taki poprostu otexturowany... bo nigdy się w tym dzialne nie produkowałem więc nie wiem ;P czy mam to zorbić jak jakąś scenę zwyczają z ogrraniczeniami regulaminowymi czy coś jak do gry...

Napisano

czekajcie czekajcie... tzn. mam zrobić kibelek z amteriałami i ze wszytskim czy taki poprostu otexturowany... bo nigdy się w tym dzialne nie produkowałem więc nie wiem ;P czy mam to zorbić jak jakąś scenę zwyczają z ogrraniczeniami regulaminowymi czy coś jak do gry...

Napisano
  FAlcom3D napisał:
czekajcie czekajcie... tzn. mam zrobić kibelek z amteriałami i ze wszytskim czy taki poprostu otexturowany... bo nigdy się w tym dzialne nie produkowałem więc nie wiem ;P czy mam to zorbić jak jakąś scenę zwyczają z ogrraniczeniami regulaminowymi czy coś jak do gry...

obydwie opcje ktore przedstawiles sa dla mnie takie same :) z tego co wiem, to masz zrobic model calej ubikacji i oteksturowac ją(normale, speculary itp.) pomoglem ?:)

Napisano

kurt - nie wiem - moze poozno juz... albo ja stary jestem i nie kumam mlodziezy... ale absolutnie nie rozumiem twojego posta?? moglbys rozjasnic??

 

co do limitu triangli - jak sie zmiescisz w mniejszej ilosci a bedzie wygladac superek to lux bajera tak czy siak :D

 

co do texturek - dajemy limit wielksci map - 2 mapy 1024x1024 (albo 1024x2048) - ale mozesz to sobie podzielic jak chcesz...

 

passa

Napisano

W drodze wyjątku poprę wniosek kurta o zmniejszenie ilości trójkątów :> 8K to na prawde dużo, spokojnie można by zmniejszyc limit o jakieś 2 tysiaczki. Chyba że bawimy się w modelowanie kropel wody ;)

Napisano

Hmm z checia bym sie przylaczyl, ale tylko 2 teksturki to za malo... No chyba, ze je rozbijac na mniejsze, jak to mowicie :))

Napisano
  ftorek napisał:
kurt - nie wiem - moze poozno juz... albo ja stary jestem i nie kumam mlodziezy... ale absolutnie nie rozumiem twojego posta?? moglbys rozjasnic??
chodzi chyba o to ze te 2x 1024 starcza na te głowne tekstury i ze zapomniales o detalach. ja jestem za, lepiej ograniczyc wielkosc a nie ilosc bo ograniczona ilosc ogranicza mnogosc(modeli) :D

 

  Przybysz napisał:
HAHAHAHAH... Ledyr,genialny avek!! Ekhem...
hehe, mi tez sie podoba :D

 

EDIT:

 

  kozioo napisał:
W drodze wyjątku poprę wniosek kurta o zmniejszenie ilości trójkątów :> 8K to na prawde dużo, spokojnie można by zmniejszyc limit o jakieś 2 tysiaczki. Chyba że bawimy się w modelowanie kropel wody ;)
ja was nie rozumime, najpierw sie czepiacie ze za malo ze tak bylo 10 lat temu... a teraz ze za duzo, przeciez nikt nie kaze wymodelowac az 8 k a pozatym nie koniecznie m,usi chodzic o kibel domowy ale na przyklad w jakiejs restauracji czy cos gdzie jest pisuarów 5 , 5 kabin i jeszcze moze ktos bedzie chcial dorobic jakies zwloki czy dziury w scianach czy deski...
Napisano
  KLICEK napisał:
Knysza nie musisz robic 2x 1024 tylko jej odpowiedni 256x256 tylk otak zeby suma tych textur rownala sie 2 x 1024 to jest naprawde duzo , pozatym mozesz zrobic jeszcze mniejsze ;))))))

 

Hehe taaaa, a pozniej detale na teksturze czym bede rysowal? Paznokciem po monitorze xD?

Napisano

najlepiej myszka :D:D:D:D

 

Co do polikauntu to jest ql texturki tez ! mozna oszukac i cam mapping zrobic ! *spryciaz*

 

nie no na powaznie :)

 

to wszystko jest ok , texturki przeciez bedziesz robil sajmlesowe nie wykozystasz 1024 na jedna sciane tylko mniejsza na wszystkie powiezchnie gdzie jest taka sama texurka jezeli sie myle poprawcie !

Napisano
  Cytat
ja was nie rozumime, najpierw sie czepiacie ze za malo ze tak bylo 10 lat temu... a teraz ze za duzo, przeciez nikt nie kaze wymodelowac az 8 k a pozatym nie koniecznie m,usi chodzic o kibel domowy ale na przyklad w jakiejs restauracji czy cos gdzie jest pisuarów 5 , 5 kabin i jeszcze moze ktos bedzie chcial dorobic jakies zwloki czy dziury w scianach czy deski...

Mi chodzi o to, że nakład pracy rośnie przy wzroście ilości trisów. I rośnie szybciej niż liniowo. Ale masz racje, nie trzeba wykorzystać tych 8000, więc nie robie wiecej problemu. W koncu bawimy się dla przyjemności, a nie walczymy o złote kalesony:>

Napisano

klicek - nie myslisz sie :D - potem tylko dirtmape i lajtmape na innym kanale pykniesz (calkiem nieduza - np jakies 256x256) i bedzie cud moiid i orzeszki :D

 

appas

Napisano

"- potem tylko dirtmape i lajtmape na innym kanale pykniesz" AHA, czyli dirty tez tak sie robi, spokoooo :)

ludzie policzcie ile wam bedzie potzreba textur... 8x 512 to faktycznie MOZE starczyc,,,ale bedzie ciezko...

1sufit

2podloga

3sciana_1

4sciana_2

5dirt_1

6dirt_2

7kibel

8_papier, deska(jakas...),lustro, mydlo

9 inne detale

....sie zobaczy, moze starczy///

Napisano

Kurt poprostu zobaczysz czy Ci staryczy i tak zmodyfikujesz swoja wizje kibelka zeby starczylo, wywalisz kabine itp po 2gie to ma byc kibel do ktorego bysmy sie bali wejsc , to zamiast kibla czarna dziure walnac i juz jedna 512 do przodu hehehehehe

Napisano
  KLICEK napisał:
...to zamiast kibla czarna dziure walnac i juz jedna 512 do przodu hehehehehe

 

 

Buehehe no stary teraz mnie roooooozwaliles w drobne xD

 

kibel, podloga, oswietlenie, 2x sciana, sufit - wychodzi 6 :]

Napisano

ech, wystartowałbym gdyby nie te ograniczenia... w sumie po co one zostały wprowadzone? Bitwy powinny uczyć kreatywności, a jak tu być kreatywnym skoro jest się ograniczonym... to jak będzie?

Napisano

hyhy - dostosuj sie lub gin :D

 

a serio - no jakby nie bylo to jest minibitwa game-artowa - a w game-arcie zawsze byly/sa i beda ograniczenia :D - chodzi o kreatywnosc jak najbardziej (moze i bardziej bo jest trudniej przekazac to co chcesz mniejszym wachlazem srodkow :)

 

pzoa

 

ps. ehhh kurt - jak bedziesz tak jojczyl to zobaczysz... przyjdzie po ciebie zle i zje ci watrobe... - nawet nie zauwazysz kiedy :D - do roobootyyy!! a nie... marudzisz :D

Napisano

spoko oko!

 

SWRSC- to Ciebie jeszcze chyba czeka ten czas kiedy nad glowa stoii Ci koles i tylko mowi: "ZA DUZO POLY!!! zrob z tego 2 kamienie, przeciez limit na caly ten kawalem to xxx" :P. to jest nieodlaczny aspekt game artu...

Napisano

To ile w koncu jest, 6 czy 8k? Bo inaczej bede dystrybuowal poli. Albo wogole zmienie koncept ( ftorencjusz wez czasem zajrzyj na tego swojego gadulca).

Napisano

Ej czemu uważacie że 8000 trójkątów to dużo ;P to jest 4000 poligonow, a jak ja chce zrobić jakieś detale to będzie kapota ;P

 

edit:

Zrobiłem dopeiro ściany jak najbardziej optymalnie i specialne dzwi i jeden detal na ścianie i już mam 335 Poly ;P

 

48su1.jpg

 

hehe, pierwsze koncepty w głowie i peirwsze widoiki w 3d, ale wogole bedize inaczej to taki teścik :))

Napisano

Uprzejmie uprasza sie uzytkownikow o niezasmiecanie glownego watka szostej edycji minibitwy tworami wlasnej wyobrazni. Jednoczesnie chcielibysmy poinformowac o mozliwosci zalozenia osobnego watka przez kazdego uczestnika, w ktorym mozna umieszczac w/w twory.

 

pozdrawiam

 

buaahahahaha

Napisano

Ja sie przylacze pojutrze - jutro ostatnia maturka, wiec nie mam jak zaczac od dzisiaj :).

Pzdr! ;]

Napisano

jak zwykle wiele osób mówi, zobaczymy ile skonczy chociaz modelowac :D oby jak najwiecej, a tak wogóle to skoro mówicie o uzywaniu tekstury jednego kafelka i ... nie wiem jak to sie nazywa ale w kazdym razie da rade wtedy jakoś dodac nierównomierne zabrudzenia (krew, rdza) ?

powodzenia Knyshna ;)

Napisano

empeck - hmmm - decal moze szwankowac ('flikowanie' jak to ladnie wczesniej okresliles bedzie bo zbufor bedzie sie krzaczyl - moowie 'byc moze' of course nie wiem dokladnie)

 

ja bym raczej poszedl w mixowanie materialow - maska mieszania moze miec ciut mniejsza rozdzialke nic mapa koloru/detalu - wiec mozna sporo zaoszczedzic miejsca na texturce...

 

no nie wiem...

 

pdoap

Napisano

ehk no nie bede sie bawił 8x512 powinno starczyc

 

  Knysha napisał:
ledyr dam ja Ci knyshne :D

oops :D sorry nie zauwazylem :D

Napisano

ftorek - decale w ten sposób były stosowane nawet w Q3, fajnie ty wygląda jak się wyripuje geometrię z gry (bezpośrednio z OpenGL'a), na ścianach jest pełno sladów po strzałach właśnie jako kwadratowe plejny, pokazałbym, ale nie chce mi się teraz Quaka odpalać, czasu mało.

 

Po prostu trzeba go ustawić na tekiej wysokości by nie było to za bardzo widoczne, ale też by nie flikały:

 

http://reality.artificialstudios.com/twiki/bin/view/Main/CreatingDecals

Napisano

sorki za zaśmiecanie wądku i zakładam nowy :D:d co prawda nie wime czy skncze bo mam duzo nauki ale kurcze zabiore zsie za to :D:D pozdro

Napisano

Pomysł troche śmierdzi(taki troche gów!@#!;D). Zamieszcze coś jak już będe miał final wersje.

Napisano

ej dajcie jeszcze miesiac czasu.... bo tak nikt nie skaczy :\. a nowej chyba nie ma sensu zaczynac....zaczlem prace i malo mam czasu...dopiero jak sie przyzwyczaje to zaczne dlubac w domq cos. poza tym mundial....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności