anoniredi Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Piękne prace. Tylko pozazdrościć talentu :) Co do ostatniego speeda, to ja się za Torturem w kolejce ustawiam. Malowanie w realu to sama radość. Byk nawet ciekawy. Niesymetryczne rogi prowadzą wzrok w kierunku odkrytych mięśni, których nie widzę. Szkoda, że dałeś takie kiepskie zdjęcie.
purple Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Co do prac-byku fajny,ale rogi faktycznie niesymetryczne-moze i to celowe jak mowisz,ale w takim razie jaki byl cel?;] sam byku jest fajny. myślę,że chodzi o to,że: a) w świecie rzeczywistm, nie znajdziemy prawdziwie idealnej symetrii, jakiej doszukujemy się często w hiperrealistycznej sztuce... b) czasem trzeba nagiąć rzeczywistość i nawet wielcy malarze o tym mówią,że jeśli widzisz białe, ale na obrazie,lepiej się będzie komponować czarne-to rysuj czarne! c) rozumiem,że tu te rogi nie polegają na tym co w pkt.b), ale taki zabieg,w moim mniemaniu, powoduje przybliżenie obrazu do rangi obrazu i oddalenie od fotorealistycznej pocztówki;) d) przypuszczam też że Lacedemonowi te rogi mogły tak wyjść przez przypadek, ale nie zmienił ich np.z wyżej wymienionych powodów ;D pozdrawiam :)
ortheza Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 nie przesadzajcie z tymi rogami :-] w naturze az roi sie od asymetrii. a jesli jest symetria to pozorna. ten byk to nie projekt architektoniczny
lisu Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 nie przesadzajcie z tymi rogami :-] w naturze az roi sie od asymetrii. a jesli jest symetria to pozorna. ten byk to nie projekt architektoniczny ortheza, nie zapominaj o wysokim poziomie tego forum :) Mowie to całkiem powaznie, sporo tu się wymaga aby sypnąć pochwałami, musi grać szafa po całości :)
nicponim Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 no projekt arch to nie jest,ja rozumiem ze symetria w naturze zadko sie pojawia,ale te rogi to troche przesadzone sa i tyle-dobra olejmy rogi-chcac bardziej uzmyslowic wezmy ze to nie byk a czlowiek,a rogi to uszy-ciezko wypatrzyc czlowieka ktory ma jedno ucho o 1/3 krotsze od drugiego i o 1/3 nizej usadowione oO. i koniec tematu z bykiem;p sporo sie wymaga? wlasnie nie bardzo... wiecej tu pochwal niz konkretnej krytyki-a jak juz ktos krytykuje to napisze ze "takie se" bez uzasadnienia;p Ja np. moglbym kazda pracke slodzic ale po co? jezeli 20 osob nad moim postem to napisalo oO . Wiec chcac napisac cos co wniesie faktycznie troche do tematu,wole wypatrzyc bledy,lub niedorobki,ktore i moze nie sa wielkie,ale zawsze SĄ, a i dla autora zawsze pomoga;] pozdro!;] PS rogi złe i ch*j!;p
ortheza Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 i to ci sie chwali nicponim :) walisz prosto z mostu co jest do bani
Mortom Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 ojejku jak bym wiedział że wywołam burze z rogów to bym napisał to inaczej. Nie mówię Lace że wszystko ma być symetryczne... bo rzeczywiście w naturze nie spotykamy symetrii a raczej jej złudzenie :> mam na myśli tylko to że jeden róg byczka ma dość nieproporcjonalne wymiary do drugiego.... oczywiście nie mówię żeby każdy z linijką biegał i mierzył to co namalował z drugiej strony bo to była by czysta głupota... porostu tak odebrałem owe dzieło i tyle :) Pozdrawiam :>
Lacedemon Napisano 10 Sierpień 2007 Autor Napisano 10 Sierpień 2007 Spoko. :) Nie przejmuj się. Po to jest forum. Wiadomo, że nie chodzi o czytanie superlatyw, bo to nie jest rozwojowe. Co do rogów, to ta dysproporcja jest celowa. Nie zawsze w obrazie wszystko, co dokładnie odwzorowane jest harmonijne. Czasem, aby zbudować ład na płaszczyźnie trzeba przedmiot dostosować (świadomie) do wartości malarskich. Tylko to inna bajka. Tu na forum jest inaczej. Ja się często zapominam. Pozdrawiam :)
Lacedemon Napisano 8 Wrzesień 2007 Autor Napisano 8 Wrzesień 2007 Witam, Dosyć długo mnie nie było i pomyślałem, że coś wypada wrzucić. Z racji, że przemęczony jestem żołnierzykami zrobiłem 2 pracki SF( raczej nie rysowałem dotąd takich rzeczy). Bardzo mile widziane wszelakie uwagi. Pozdrawiam.
Lacedemon Napisano 8 Wrzesień 2007 Autor Napisano 8 Wrzesień 2007 Dodaję inną wersję pierwszego (jak zwykle kombinuję :D ):
ortheza Napisano 8 Wrzesień 2007 Napisano 8 Wrzesień 2007 to drugie ujecie jest boskie:) to ze startujacym szipem
ManiakS Napisano 8 Wrzesień 2007 Napisano 8 Wrzesień 2007 Hej Lacedemon, świetne te statki. Co mnie razi na pierwszy rzut oka to ich rozmyte krawędzie. Według mnie powinny być ostre i zestawione z miękkimi przejściami tła, dymu itp. Do tego można dorzucić jakieś sylwetki postaci lub czegoś podobnego aby zasugerować skalę tych statków. Tyle na razie. Pozwoliłem sobie na szybki overpaint, mam nadzieje, zeby bylo jasniej pzdr
nicponim Napisano 8 Wrzesień 2007 Napisano 8 Wrzesień 2007 swietne, oba swietne, i faktycznie drobne poprawki maniaka daly kopa, b.ladnie lacedemon;]
Lacedemon Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Napisano 9 Wrzesień 2007 Dzięki serdeczne: Ortheza, Nicponim :) ManiakS. Bardzo ładnie doszlifowałeś ten stateczek, nabrał dzięki Tobie uroku. Faktycznie tą niby-parą zamgliłem ostrość. Będę w przyszłości uważał na te miękkie, mdłe pędzle. Powinienem je całkowicie usunąć. Poza tym, podstawową moją wadą w rysowaniu jest brak cierpliwości i często zostawiam pracki niedorobione. Nie bez powodu temat " Detale, wykończenia szlif." ma tu swoje uzasadnienie. Pozdrawiam i dzięki za rozjaśnienie widzenia ;)
Lacedemon Napisano 11 Wrzesień 2007 Autor Napisano 11 Wrzesień 2007 Witam, Cały dzień poświęciłem następnym pracom z cyklu SF. Myślę, że wiele tu jeszcze trzeba popoprawiać. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Pozdrawiam.
Lacedemon Napisano 11 Wrzesień 2007 Autor Napisano 11 Wrzesień 2007 Bywa, że kadr lepszy od całej pracy :D :
ortheza Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 zdecydowanie pierwszy i ostatni w monochromie, te w srodku z calym szipem sa jakies stakie bezplciowe. duzo psuje ta czerwona mglawica i oswietlenie. mgalawice kiepsko swieca raczej :] generalnie w tym szipie najlpesza jest lewa strona prawa wytnij i wywal do kubla :)
nicponim Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 pierwszy sf swietny,fajne kolorki i klimat. A przy okazji pytanko mam-jak robi sie takie np. plastry miodu? tekstura lub brush to wiem,ale jak? np. malujesz podklad potem na tym smarujesz? jezeli tekstrura to jak jej kolor zmieniasz na taki jaki chcesz? no nie umiem takich rzeczy ;|
Morbid Karbid Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 pracki z czarnym kosmosem zwykle wychodzą słabo jeśli statek nie jest na maksa kontrastowo oświetlony. Ale i tak średnio to jest plastyczne. Za to mega wypas efekty daje umieszczenie statku na tle mgławicy rozświetlającej CAŁY kadr. Widziałeś grę Homeworld? - "miszczostwo" świata :) koncepty
ortheza Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 A dziadka Chrisa Fossa to juz pewnie nikt nie pamieta :-) prekursoch pasiastych statkow http://www.chrisfoss.net
OmeN2501 Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Ta pierwsza pracka przypomina koncepty Mullinsa do FF:SW czyli na plus :] Reszta to jak Karbid mowi. Az milo patrzec jak probujesz czegos nowego, wiec... do roboty:D
witkowski Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 Lacedemon: Swietny klimat uzyskujesz. gratulacje.
Lacedemon Napisano 11 Wrzesień 2007 Autor Napisano 11 Wrzesień 2007 Witam, @ Ortheza. Nie będę nic wywalał, a postaram się powalczyć. To bardziej progresywne posunięcie. W tej pracy chciałem odwrócić podstawową zasadę: ciepłe z przodu, chłody w dali. Zrobiłem odwrotnie i chyba bez skutku. Wsio się sypie z tą przestrzenią. Będę jeszcze z tym walczył ;) AD. monochromy: bardzo je lubię. Taka oszczędność w kolorze jest dosyć trudna, bo wygrać z ciemnymi walorami w digitalu, to dla mnie jeszcze za trudne. Miło mi, że Ci się podobają. Obejrzałem Chrisa Fossa :D Dzięki. @ Nicponim. Brusha zdziałałem sam, bo zależało mi na rytmach. Jestem leniem i nie chce mi się dziargać tych detali masowo. Choć czasem warto, bo oczywiście z pędzla wygląda to lepiej od "fabrycznych bajerów". Kolor to sobie ustawiaj suwakami, po to są :D Pracując na warstwach masz dobrą mobilność w operowaniu tonacją, walorem i kolorem. Dzięki :) @ Morbid Karbid. Faktycznie kosmiczne czernie są mało ciekawe. Jednak już wiem, że można się pobawić jaśniejszymi walorami formą i kolorem. Ta czerń, to chyba z lenistwa :D "Homeworld" Przez Ciebie chyba zamienię pena na łopatę :D Dzięki, rozjaśniłeś mi pod skorupą. @ OmeN2501. Dzięki za podtrzymanie na duchu :) Wiem, że SF kiepsko mi idzie, więc takie wsparcie dla mnie cenne. ...ale, jak mawiają - trening czyni mistrza. Więc biorę się za to, co mi nie wychodzi ;) Czyli za wszystko, he, he. @ Witkowski. Dzięki :) Właśnie o klimat chodzi mi najbardziej. ...pozdrawiam.
Lacedemon Napisano 11 Wrzesień 2007 Autor Napisano 11 Wrzesień 2007 Zmieniłem na szybko relacje temperatury: zimne z tyłu ciepłe z przodu. Może lepiej, ale tego jeszcze nie wiem. Możliwe, że spartoliłem ;D
ortheza Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 problem jest z prawa strona, znowu rozmyles krawedzie statku. musza byc ostre i wtedy nie bedzie wygladac jakby w mgle wlatywal
maronski Napisano 11 Wrzesień 2007 Napisano 11 Wrzesień 2007 fajnie widzieć Cię w nowej wersji :) wszechstronniarz z Ciebie. Pozdrówki
Lacedemon Napisano 11 Wrzesień 2007 Autor Napisano 11 Wrzesień 2007 Dzięki. Ciebie również miło widzieć. :) Szkoda, że moja łapa nie jest tak wszechstronna. Jak widać męczy się strasznie. wersja niby poprawiona:
mant-raz Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 ooo, odnajdujesz sie w tym bezproblemowo. jedyna uwaga, ze w tej tematyce raczej wartosciowe sa twarde krawedzie :) miekkie brushe to jednak bardziej organika. ladnie zmieniles kolor kosmosu, bo ten czarny to wiesz...te koncepty sa 1000 razy lepsze niz ten z concept cornera, wez jakis stad i wrzuc tam :)
maronski Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 to bardzo fajna i wdzięczna tematyka. Pełna spontaniczności. Niebo niekoniecznie czarne/ciemne
Lacedemon Napisano 5 Październik 2007 Autor Napisano 5 Październik 2007 Dzięki chłopaki ;) Pomyślałem, że wrzucę i tu takiego stworka. Zawsze, to coś więcej. :) Coś przy nim jeszcze pokombinuję, ale co i jak teraz nie wiem. Poleży, to może samo się zrobi ;) Oczywiście uwagi bardzo mile widziane :)
Thalion Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 całkiem fajny, co prawda nie ma wyraźnego cienia, ale za to bardzo podoba mi sie design głowy:)
Aida Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Taka odwrotność mrówkojada. :D Fajny pomysł.
tymko Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 Od tej strony (kosmicznej) Cię jeszcze nie znałem, świetne koncepty. Z tą krwią to dałbyś spokój - nie lubię przemocy, ale i tak dam Ci gwiazdki.
Lacedemon Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 Bardzo Wam dziękuję. Przy nim trzeba jeszcze posiedzieć. Ma parę spapranych momentów. :) Praca do skończenia: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=605106#post605106
Lacedemon Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 (edytowane) Witam, Mały "ups! dates": Taki kadr jednej z ostatnich pracek na pudełko. Chętnie usłyszę, co i gdzie spartoliłem. I taki trening z refki: 2 h. : Edytowane 20 Lipiec 2008 przez Lacedemon
Lacedemon Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 Śmieszne to, bo ja akurat uczę się od Was. ...ale thx. ...tu dodam coś jeszcze, co mogę. też kadr :D niestety Naprawdę byłaby wiela tego, ale czekam na moment :( ...sami wiecie [/url]
Lacedemon Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 Nie przesadzaj_może w przyszłości..., kiedyś ......-chciałbym. ;) Pooglądaj prace Omena, Biga,...etc. Jest tu paru kolesi, co zgniatają. ...i taki kadr do gierki:
Elvans Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 Jedyne czego się od nas uczysz to chyba jak nie robić ;) Jak już ktoś napisał miażdżysz wymiatasz jesteś po prostu genialny (strona też powala) nawet jeśli gdzieś są błędy to reszta pracy je totalnie niweluje musiał byś się naprawdę postarać żeby wyszło Ci coś gdzie można błędów szukać. Można zapytać do jakiej gierki ostatnia ilustracja?
Lacedemon Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 ...jasne. Przez Ciebie ponownie się spalę. http://www.thelordzgamesstudio.com/index.php
Lacedemon Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 kilka lat przerwy i marne efekty działania na paperze :(
Levan Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 Jak dla mnie za bardzo nieczytelne, nie wiadomo w sumie co przedstawiaja te rysunki. Same w sobie fajne sa te pociagniecia, az szkoda ze w ktoryms momencie nie ma skupienia na czyms konkretnym. Ale pracki tabletowe wypas - przy okazji zerknalem na Twoja stronke www :) Pozdrawiam L.
Lacedemon Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 (edytowane) No właśnie wpadłem ponownie na forum i nie widzę tego com zamieścił. Coś mogłem naknoicić, ale zaraz updates. Sorka. Poza tym pracki, to raczej speedy. Dawno nie rysowałem....na papierze. Edytowane 21 Lipiec 2008 przez Lacedemon
Marduk Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 No musze przyznać, że o ile większość starszych Twoich prac mi się raczej nie podobało, to te ostatnie i te nowe na stronie są świetne!
Bielo^ Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Dlaczego mi się matejko od razu przypomniał... Pewnie dlatego, bo to wojenne. Kolejny real CG Artist z Lublina :-) .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się