Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!

Jako ze razniej uczyc sie organiki w towarzystkie wiec proponuje minibitwe :)

zalozenia:

-modelowanie glowy

-nie trzeba robic textur(jak ktos chce nie zabraniam)

-liczy sie tylko model bez renderow bez materialow :)

-to wszystko

czas--> do srody(28.06.2006) minibitwa zostala przedluzona do srody (05.07.2006)

nie ma ograniczen softu mozna robic w czym sie chce :)

chyba to wszystko

jeszcze tylko printy wachalem sie nad dwoma wygral "trudniejszy"

czyli dziadek nie wiem czy ktos go robil nie wazne :)

ps. licze ze ktos sie zglosi jak nie to sam bede dziergal dzisaij moze cos wrzuce :)

pozdrawiam

 

UCZESTNICY

zeet

nielot007

XaoC

Radzisz

ldr

 

front9ue.th.jpg

 

left0oo.th.jpg

  • Odpowiedzi 95
  • Wyświetleń 8,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli można Zbrush-em to wchodzę, jakieś 30-40 min dłubania .

<a href=d6dda10f8e2f903a.jpg' alt='d6dda10f8e2f9

 

Ciąg dalszy miętoszenia twarzy :)

http://d00df1e8f2ad9f59m.jpg

Napisano

te nielot z kad wzieles te referencje

ps tez sie chyba pobawie z wami ale narazie mnie nie dopisuj ;)

 

pozdr

Napisano

Świetny link - dzięki nielot007 :)

 

Też może przyłączyłbym się, ale nie wyrobię z deadline'm.

Pozostaje obaserwować :|

Napisano
  • Autor

Witam!!

:)

nie ma za co :)

mintrill przylacz sie jak sie nie bedziesz wyrabial poczekamy :) dedline tutaj nie oznacza konca swiata ;P

ok wkoncu trzeba cos pokazac :)

zaznaczam ze nie polaczylem jeszcze nosa i z reszta narazie 1h roboty jeszcze duuuuzo roboty z okolicami ust bo nie jest za dobrze co zreszta zapewne zaraz napiszecie :D

 

jeszcze jedno z czego jestem dumny ucze sie robic dobre siatki jeszcze za dobrze nie wychodzi ale powiem ze narazie wszystko sklada sie z samych czworokatow ani jednego trojakata ani pieciokata :D

 

29ko.th.png

 

30ac.th.png

 

10zp.th.png

 

wire8gr.th.png

Napisano

elegancko nielot. W maxie to robisz nie? ja chyba zBrushem pojade jak mozna bo w maxie napewno bym sie nie wyrobił :)

Napisano
  • Autor

weinert mozna w zbrushu ;) to co dopisac cie ??

czy ja wiem czy elegancko zobaczysz przyjdzie mkk3a i bedzie jechal ze tu zle tam zle ;) [joke] hehe

Napisano

nielot007 podziwiam cierpliwość,robienie organiki w maxie to dla mnie la tortura :). Trochę jeszcze podręczyłem modelik :)

<a href=959d910fd2d35586.jpg' alt='959d910fd2d35

Napisano
  • Autor

zeet hehe to tak samo jak dla mnie robienie czegokolwiek w zbrushu, a po za tym przeciez max fajny jest :D

ps. fajna glowka zajefajne wlosy

pozdro

Napisano

zeet -> fajowa glowa, jak to w zbrushu byla, przypomina mi troche od przodu "palacza" z x-files:D

nielot -> tez swietnie, czekam na update'y:P

 

pozdr

Napisano

nielot007 calkiem niezłe, się naciachasz tą metodą,, ale siatka super.

Napisano
  • Autor

Witam!!

hk--> dzieki :) choc swietne modele to maja modelaze pokroju klicka

kuba--> dzieki :) dzieki za uznanie o siateczke baaaardzo sie staram jeszcze jej sporo brakuje ale ucze sie ..... a czy sie namacham?? zapewne ale nie jest zle mogloby byc gorzej :D

ps. juz zaczlaem robic oczy jutro cos moze pokazae ;)

 

ps2. ludki zglaszac sie do bitewki ;P

pozdro

Napisano

Drobne poprawki i siateczka wyjściowa ,koślawa trochę :) Jutro dodam więcej detali na skórze i poprawię włosy. Co do video tutoriali to może coś nakręcę :) .Podajcie tylko jaki modelik i co by was najbardziej interesowało. Takich podstawowych tutoriali jak dłubanie głowy jest sporo w necie.

<a href=5b20d0855c8ada50.jpg' alt='5b20d0855c8ad

Napisano

No głowa z Zbruszu wymiata, super robota no ale nielot rowniez ostro jedzie !

Powodzenia chłopaki !

Napisano

Dobra nielot007, wpisz mnie też jednak:P Postaram się jutro coś wrzucić:D Dziś jeszcze nie, bo kurde...z nosem walcze, chyba zrobię go od początku:P

Napisano

zeet, małe pytanko. Od czego wychodzisz ? z-spherki ?

 

Świetna robota ludziska, jak znajdę kapkę czasu w weekend to może coś też dłubnę :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Vorek- Modelowanie z spherki wystarcza jeśli model jest wykorzystywany tylko w Zbrush.

Jak chce go wykorzystać np.do animacji w innych programach to lepiej przygotować prostą siatkę,lekko zagęszczoną w okolicach -usta,oczy,uszy.d99ebd8b75ae74ffm.jpg"]d99ebd8b75ae74ffm.jpg[/url]

Taki prosty modelik jak na fot. był bazą do tego modelu. Zrobiłem go z Quadballa w Modo.

Napisano
  • Autor

Witam!!

kolejny upik, jeszcze jest sporo do poprawienia.....

narazie wszystko to co widac modelowalem3-4h cos kolo tego

vorek przylacz sie zapraszam :D

pozdro

 

77bd.png

 

wire9wj.th.png

Napisano

Nie lubie Zbrusha dlatego średnio mi sie podoba ta główka zeeta :) nielot dajesz dajesz nie przestajesz :P

Napisano

Świetnie nielot007 ,trochę pogrubione rysy twarzy . Doskonały model na baze do Zbrusha :). Powodzenia . wizz -to nie moja główka ,moją mam na karku :)

Napisano

Widać nielot ze naprawde sie starasz i walisz po detalach. Szanuje takie podejscie i jesli mialbym poradzic to powiem jedno: daj sobie sporo czasu na dopracowywanie szczegolow. Zauwazylem na swoim przykladzie http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28277&highlight=glowa ze nie warto sie spieszyc.

 

zeet w z-brush'u rzadzisz! piekna robota

XaoC nie dawaj sie, zaskocz nas!

Powodzenia!

Napisano
  • Autor

Witam!!

wizz hehe :D ty nie sciemniaj tylko wracaj do organiki :D

zeet--> dzieki :) wiem jeszcze bede z tym wszystkim walczyl :)

anJek--> staram sie oj staram :D ale ja sie tu bardziej ucze staram sie robic dobre siatki, narazie moje nie ma zadnych trojaktow pieciokatow same czworokaty powiem szczeze ze "wzoruje" sie na "technice" KWAK'a gdyz najlepiej sie czuje w tej metodzie probowalem z boxa(Klicek P.) ale jakos nie wychodzilo.

bede musial zrobic cos z broda bo mi sie nie podoba paskudna ale na to przyjdzie czas :)

dzieki za komentsy

ps. ale plci pieknej to sie chyba nigdy nie naucze modelowac ;(

pozdro

Napisano

No, no panie nielocie:p Kurde wpisalem sie na liste, ale jak teraz widze to mam male szanse...:D

 

Staram się robić jak najmniej polygonów (no bo mam tak zakodowane w głowie, że im mniej tym lepiej). Miałem okropny problem z nosem, bo robiłem go przez bevel, tak jak w tutkach zawsze robią - i nie potrzebnie:/ Chyba zaczmę od początku.

Mam nadzieje że materiał fast skin z siatka nie przeszkadza...chyba ze wymogiem jest przedstawianie prac w "default material"

glowa17oo.jpg

glowa22fj.jpg

glowa51ep.jpg

glowa46pk.jpg

Edit: Ale nie mam zamiaru tak zostawić tej części, dopiero początek - kilka godzin pracy

Napisano

XaoC - narobilo ci sie mase wielokatow pomiedzy oczami poprzez nos - chyba trzeba to poprawic. No i laczenie polowek - tymczasowe, prawda?

 

Poza tym ladnie prowadzone linie siatki. Widac, ze postudiowales najpierw tutki zanim zaczales dlubac model.

 

Fajnie wlasnie nielot, ze robisz same czworokaty. W zasadzie gdzieniegdzie jak sie ma 3- czy 5- czy wielo-katy to nie widac tego po ms, ale nigdy nie wiadomo. Wzorowa robota.

 

zeet - czyzbys juz skonczyl? ;)

 

powodzenia panowie!

Napisano

Witam

Mały up, poprawiłem włosy i dodałem trochę efektów dermatologicznych :)

anJek- jeszcze nie koniec praca w toku :)

Fajnie że jest nas aż trzech ;)

 

d2ac94b2e496bf45m.jpg"]d2ac94b2e496bf45m.jpg[/url]

d519fbb5741d1c6am.jpg"]d519fbb5741d1c6am.jpg[/url]

Napisano

A niech mnie...

 

nielot - całkiem fajnie ci idzie, czysta siatka, tylko nos przydałoby się chyba poprawić :)

 

XaoC - czym modelujesz? Subdiv?

Napisano

No dobrze wam idzie:)

Walnąłem coś mam nadzieje podobnego do tego kolesia...

th_57915_ZBrush_Document.jpg

Napisano
  • Autor

Witam!!

mintrill-->nos poprawic gdzie?? jak?? co?? :D

anJek wlasnie wiem ze trojkaty i pieciokaty nie przeszkadzaja ale jakos sie dziwnie czuje jak mam zostawic nie czworokat :)

jesli chodzi o moj upik to bedzie pozniej mam juz prawie caly krztalt glowy trzeba go poprawic i moze cos wrzuce.....

radzisz--> dopisuje..... :D

pozdro

Napisano

heh z tematu wynika że dzisiaj sie kończy:P ja jade na tydzień więc nic nie dłubne już...to łebopodobne coś robiłem z 1,5h..:)

pozdro i dłubcie dalej:P

a , zbrush rządzi:) lepienie twarzy w np. modo schodzi duużo dłużej [ale ma swoje dobre strony..]

Napisano

W miejscu, gdzie skrydełka nosa wchodzą w skórę twarzy trochę zbyt ostro wydaje mi się :)

77bd8jc.png

 

W sumie drobny szczegół, ale jeśli dasz radę, to popraw :)

Napisano
  • Autor

ja tu mysalalem ze pol(caly??) nosa mam poprawic a ty mnie pocieszyles :)

offcourse poprawie dzieki :)

pozdro

Napisano
  • Autor

Witam!!

kolejny update :)

duuuzo poprawiania mnie czeka :(

 

88oz.jpg

 

tu zlizenie na oko:

94kh.jpg

 

i siatka:

wire5lz.th.png

Napisano

nielot007 pokaż profil, wydaje mi sie ze oczodoły przy nosie za bardzo wklęsłe są, ale może mi sie tylko zadaje. Siateczka bardzo fajna.

Napisano

Moim zdaniem widać że powieki(oczodoły) za głęboko poszły przy nosie, a za płytko po zewnętrznej stronie facjaty.

Napisano

brawo , fajnie Wam idzie. Model w zb wypasiony, nie ma co ale model nielota robi na mnie też wrażenie - miód dla oczu :) pozdrawiam i powodzenia

Napisano
  • Autor

kuba hmmmm nie wiem moze masz racje ale luknij na to

15bx1.jpg

moze rzeczywiscie troszeczke jest cofniety

ale zewnetrzny chyba nie :)(moze mniej niz troszeczke )

 

jaras dzieki :)

Napisano

nielot za ostro chyba przy ustach ale rozumiem ze sie tym zajmiesz :D

Napisano

Zewnętzny spoko , wewnetrzny troszkę :) smoooth selecion i jedziesz :) , a ja mówie narazie do niedzieli

Napisano

hehe :] ładnie .

Co do tekstur to chyba włosy musisz poprawić .

Pozdrawiam

Napisano

Włosów jeszcze nie zrobiłem :) tylko twarz.

To nie jest Leslie Nielsen :)

Napisano

zeet - już skończyłeś, tak? Skoro robisz materiały? Człowieku, przez ciebie dostaję kompleksów!

nielot007 - nic tam nie jest z tymi oczami, ten koleś już taki sie urodził - masakra, co nie?:D

 

Kurcze gdy otrzeźwiałem i zobaczyłem co wy tu wyprawiacie, to zaraz się zabrałem za robotę, jednak kac nie jest pomocny tutaj, bo siedzę od pół godziny i głupio w monitor się patrzę, więc postanowiłem coś napisać:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności