Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Modele są bardzo wzorowany (za pozwoleniem autora - THX) na modelach ktore swego czasu wykonal Hunter na potrzeby AF.

Bardzo mi sie spodobaly i chcialem je zrobic jeszcze raz by muc puknac do folio.

 

Narazie tylko tekstury lamp ( w nocy powinienem zapodac jeszcze do szlabanu)

 

aha - w silniku wyglada to nieco lepiej (jakos nie potrafie ustawic widoku w maxe dla normali i speculara) gdy zapodam jeszcze szlaban to wzuce kilka shotow z silnika)

 

wszytko ma niecale 1,5 k. tekstura dla lamp 1024*512 dla szlabanu 512*512

 

lampydx1tp.jpg

 

swiatlatekstury8nd.jpg

 

siatka7gx.jpg

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wporzo jest - chociaz absolutnie nie podoba mi sie czerwona farba na podstawie tego malego znaku - tak rowno sie farba nie sciera - raczej jakies odpryski i przebarwienia...

 

pozoadrawiam i gratuluje :)

Napisano

Robi wrażenie. Duża teksturka to i z detalami można zaszaleć. Jedynie co mi nie pasi to rysy idące nieprzemyślanie np. na dużej lampie lecą równo pod daszkami mimo że nie powinny (ale to czepianie się już) oraz za biała podstawa. Co do siatki modelu to zrobiłbym ostro zakończony daszek nad światłami bo ten jest za gruby jak na blachę.

Napisano

to nie bump tylko normal mapa, wcale nie jest za duza. tutaj obiekty mamy blisko, a w grze z pevnej odleglosci tez trzeba cos widziec, jakies detale (zazwyczaj uzywa sie sharpena dla tego). jest ok.

Napisano

dzieki wszytkim

 

szczerze to az sie dziwie ze sie tak podoba hehe :)

 

 

wymeczylem w koncu szlaban (troszke zeszlo bo rownolegle robilem jeszcze cos innego - no i te burze !!)

 

barrier6aj.jpg

barriertx6xt.jpg

 

Jesli chodzi o lampy to zzuty z silnika zamieszczam tu jako miniaturki (jak ktos bedzie chial zobaczyc ta wersje to sobie ogladnie - nie bede tu sztucznie zapychal watku czyms co juz bylo tylko w innej formie)

 

smalllight6ct.th.jpg

 

biglight8ta.th.jpg

Napisano

Bardzo ładnie. Podoba mi się jak wygladają normale i speculary, żadnych zastrzeżeń. Inaczej bym pociął okrągłe płaszczyzny, ale przy per pixel to i tak nie ma znaczenia. Dobra robota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności