bartonfink Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 Modele są bardzo wzorowany (za pozwoleniem autora - THX) na modelach ktore swego czasu wykonal Hunter na potrzeby AF. Bardzo mi sie spodobaly i chcialem je zrobic jeszcze raz by muc puknac do folio. Narazie tylko tekstury lamp ( w nocy powinienem zapodac jeszcze do szlabanu) aha - w silniku wyglada to nieco lepiej (jakos nie potrafie ustawic widoku w maxe dla normali i speculara) gdy zapodam jeszcze szlaban to wzuce kilka shotow z silnika) wszytko ma niecale 1,5 k. tekstura dla lamp 1024*512 dla szlabanu 512*512
KLICEK Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 no jest slodko co wiecej mozna powiedziec? :)
ftorek Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 wporzo jest - chociaz absolutnie nie podoba mi sie czerwona farba na podstawie tego malego znaku - tak rowno sie farba nie sciera - raczej jakies odpryski i przebarwienia... pozoadrawiam i gratuluje :)
max_1989 Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 No jest spoczko :) ale czepnołbym sie jednego, tych maxowych strzałek na tabliczce "nie dotykać" :) tj. niczego :).
Kruku Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 Wygląda profesjonalnie :] może niektóre rzeczy są zbyt ostre: kolory, detale na texturze.
Tores Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Robi wrażenie. Duża teksturka to i z detalami można zaszaleć. Jedynie co mi nie pasi to rysy idące nieprzemyślanie np. na dużej lampie lecą równo pod daszkami mimo że nie powinny (ale to czepianie się już) oraz za biała podstawa. Co do siatki modelu to zrobiłbym ostro zakończony daszek nad światłami bo ten jest za gruby jak na blachę.
merv_ Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 fajne fajne... nie powiem ale szlabanu nie widze i nie podoba mi się to że na tych obiektach jest za duży bump :)
kurt_hectic Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 to nie bump tylko normal mapa, wcale nie jest za duza. tutaj obiekty mamy blisko, a w grze z pevnej odleglosci tez trzeba cos widziec, jakies detale (zazwyczaj uzywa sie sharpena dla tego). jest ok.
nielot007 Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Witam!! super modele i texturki takie to motywujace do pracy :) pozdro
Przybysz Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Naprawde zacne. Czepiłbym sie tylko delikatnie zadużego rozproszenia tych cieni przy daszkach i z drugiej strony. ;)
bartonfink Napisano 29 Czerwiec 2006 Autor Napisano 29 Czerwiec 2006 dzieki wszytkim szczerze to az sie dziwie ze sie tak podoba hehe :) wymeczylem w koncu szlaban (troszke zeszlo bo rownolegle robilem jeszcze cos innego - no i te burze !!) Jesli chodzi o lampy to zzuty z silnika zamieszczam tu jako miniaturki (jak ktos bedzie chial zobaczyc ta wersje to sobie ogladnie - nie bede tu sztucznie zapychal watku czyms co juz bylo tylko w innej formie)
Fr3d3k Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 nooooooooo.... w Twoim wykonaniu wyglada troszke ładniej.... ale eno troszke :) teksturki łogień !
Shogun 3D Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 No rewelka. Troche mnie razi ten za wyraxny zaciek i pękniecie farby pod wysięgnikiem swiatła, ale... jak mówił poeta: "to jest Polska wlaśnie"... :D
_michal Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 Bardzo ładnie. Podoba mi się jak wygladają normale i speculary, żadnych zastrzeżeń. Inaczej bym pociął okrągłe płaszczyzny, ale przy per pixel to i tak nie ma znaczenia. Dobra robota.
Jonasz_Real Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 Nom, ładne ładne. Nie ma co czepiac. Jest okej Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się