mkk3a Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Witam, chciałbym wszystkich zaprosić do minibitwy. Concept art jest następujący: Alfabetyczna lista uczestników: - busiu - ironteeth - JunioR - KacperSpala - Marcin_ps - max_1989 - mkk3a - topos - tweety Wątek został przez przypadek usunięty, wiec jak kogos pominąłem to dajcie znać. Streszczenie poprzednich utraconych postów: - będą co najmniej 2 miesiące czasu - domalówki są dozwolone
KacperSpala Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 jak tylko skoncze wipa to sie za to zabiorę ! :> wpiszczie mnie prosze. GL & HF wszystkim.
Vorek Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Zarysy modelu i wstępne światełko, kolorystyka się zmieni :) I mały teścik w z-brushu, ale nie jest to to o co mi chodziło. Pozdrawiać
naeq Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Pozdrawiać A Ja Patrzeć i podziwiać :P Ładnie wyszło Vorek :))
Vorek Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 czas ? a nie wiem, cały czas cośtam dłubałem z ustawieniami obiektów i kamery i w dalszym ciągu nie jestem przkonany w 100% ale chyba tak zostawie (czas goni ;] ) Pozdrawiam
mkk3a Napisano 19 Lipiec 2006 Autor Napisano 19 Lipiec 2006 fajne, tez bede musiał sie w koncu nauczyc tego z-brusha. popraw te część mostu w oddali, nad jezdnią powinny być takie 2 prześwity (w koncu jakos auta muszą tam przejezdzać)
tweety Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Vorek: oj czas goni, goni. tik... tak... tik... tak... (to przemijają kolejne cenne sekundy) :] zobaczymy. podłubie cosik wieczorkiem jak znajde czas :]
Vorek Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Chodzi Ci o falki przy słupkach i puszce ? modelowane ;]
wizz Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 no to nieźle :) myślałem ze to jakieś efekty wodne tak jak w Mayce :]
Vorek Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 jakoś dzisiaj nie miałem weny do modelowania, pobawiłem się nieco kolorkami i shaderem wody, nad kolorystyką cały czas myślę i nie jest to wersja ostateczna, raczej taki mały eksperyment. a to jeszcze z lekką desaturacją i bardziej wyodrębnionym pierwszym planem, chyba lepiej A reszta jak ? śpi ? Co z wami ?:)
Ania Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 ładnie tylko kolor wody nie zgadza się z kolorem nieba, powinny być bardziej podobne.
Matti Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 no no wypas:) jaki renderer? mental? woda wyglada troche jak jakis kisiel;) ale napewno jeszcze poprawisz ja. pokazesz ustawienia swiatel?;) pozdro
Vorek Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Aniu, z tym niebem to dlatego że w wodziej jest z rendera a niebo właściwe było robione już w shopie, ale powiem Ci że mi się tak podoba, kolorki ładnie grają, szczególnie że to zachód słońca więc nieco cieplejsze barwy mogą się odbijać w wodzie. Poza tym, stawiam w tej pracy na plastykę, nie na realizm :) Tak czy inaczej dzięki za zwrócenie uwagi. Matti Render - mental, woda to teścik :) Ustawienia wrzucę jutro, chociaż nie ma tu żadnej rewelacji, direct (pomarańczowy), skylight (błękitny), 2x zielone omni pod pomostem. Pozdrawiam
tweety Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 teoretycznie kolor nieba winien być taki jak w "złotej godzinie" :] ale nieźle ci to idzie. shaderek wody przyjemny ale fajnie by było jakby zmarszczki były też globalnie (nie tylko przy palikach i puszce). zachody złońca mają to do siebie, że woda wspaniale faluje (coś jakby płynne złoto). widać wtedy śliczne refleksy na wodzie. ogólnie całkiem nieźle :) Pozdrawiam
Vorek Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 Wrzucam jeszcze jedną wersję kolorystyczną, machniętą na szybko w pracy :) Nieco bardziej stonowaną. Czekam na opinie tweety - dzięki za uwagi :)
tweety Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 poprzednie wersje były lepsze. tutaj mozna by to przy porządkować do wschodu słońca (i to takiego chłodniejszego), ale nie jest już tak ciekawie ze wzgl. kolorystycznych. Pozdrawiam [edit] ewentualnie cosik takiego: zmieniony kolor nieba (niebieski - nie wyszedł za bardzo) powinien ładnie kontrastować z barwą wody.
Vorek Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 Małe pytanie tylko: co z resztą uczestników ? ja wiem że szybko ruszyłem, mam ku temu swoje powody, hehe :) ale pozostali mogli by już też coś pokazać, do roboty ! ;] tweety - nie, nie, tak nie chcę, za duże nasycenie kolorów, chciałbym scenkę utrzymać w łagodniejszej tonacji. Ale to się zobaczy już przyfinale dokłądnie, jak dojdą wszystkie modele, volumy itd. narazie to taki bardzo wstępny koncept.
tweety Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 bo za długi jest deadline. skróćmy go do połowy sierpnia. zobaczysz jak ruszą :)
mkk3a Napisano 20 Lipiec 2006 Autor Napisano 20 Lipiec 2006 od skracania deadline'ów to jestem ja ;) poza tym za jakis czas wyjeżdzam i wroce dopiero po polowie sierpnia. ja jeszcze cos wrzuce niedługo. na razie mysle ;)
Vorek Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 wylece z roboty jak nic ;] Ale chyba zaczynam osiągać mniej-więcej to o co mi chodzi :) Następny update będzie już konkretniejszy. Pozdrawiam
nielot007 Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 dobra vorek super sprawa robiles jakies domalowki?? jak tak to pokaz render bez nich :) pozdro
Vorek Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 domalówki ? raczej nie, nie licząc tego pierwszego slupka(tekstura) nieba i miasta. Ale w zasadzie wszystkie kolory, kontrasty, "mgiełka" na moscie itp. były robione w shopie, rendera jako takiego pokazać nie mogę bo renderowałem osobno pierwszy plan, osobno most i 2 alpha mapy, potem to wszytko łączyłem, widać to nawet na krawędziach obiektów (najbardziej na słupkach w wodzie :) Pozdrawiam
KacperSpala Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 WY ! Nieczyści ! xD jak mozna tak szybko i tak ładnie gr !
Marcin_ps Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 a ja tez walcze :) tylko ze w przeciwienstwie do Vork-a np ide w strone realizmy.. ( cos moze wieczorem wrzuce )
Nezz Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 hej Vorek , super kolory , bardzo fajnie się zapowiada :) pozdrawiam 1
Adek_CG Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 no faktycznie fajnie to wszystko wyglada, ciekaw jestem jaki bedzie efekt koncowy :) 1
JunioR Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 dobra zeby nie było, ze i ja tez nic nie robie to pokazuje takie małe teściki. Vorek bardzo ładnie ci idzie oby tak dalej, a wogole to dzieki za tips&tricks (wiesz o co chodzi) :] paa
Vorek Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 No nareszcie coś się zaczyna dziać :) Junior - materiał słupków i tabliczki bombowy, pamiętaj jeszcze o wodorostach/naroślach i przygniciach, wkońcu słupki stoją w wodzie :) Pozdrawiam
JunioR Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 dzieki Vorek za ciepłe słowa ;] pokaze jeszcze most bo wczesniej te moje box`y naprawde kijowo wyglądały i ogolnie trzeba podgonić bitwe. p.s ktos wspomniał o texturowaniu w photoshopie :] no i moje pytanko: jak texturować w Photoshopie? moze jakis mały kursik? pozdr.
nielot007 Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 junior--> rewelka!! powiedz jak zrobiles textury?? pokaze je i pochwal sie :D pozdro 1
JunioR Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 Nielot hehe te texturki to nic nadzwyczajnego w sumie, texturka w diffuse i texturka w displejsie, co do tabliczki to blend, mask (bo napisy były z opacity), textura rdzy tez z lekkim displejsem. Dodatkowo "pobazgrałem" w Zbrushu po kołkach drewnianych co mozna zobaczyc na tych bez textur :] Lis jaki dokładny :p dobra przesune mostek :] chveti wielkie dzieki :] Moze niedługo dodam kolejny apdejt, a ogólnie gdzie są wszyscy?! tweety i reszta do roboty!! ;] paa 1
mkk3a Napisano 20 Lipiec 2006 Autor Napisano 20 Lipiec 2006 spoko, ja tez zyje i nawet zacząłem cos modelować. zdecydowałem sie na styl cartoonowy, jako ze poza torcikiem urodzinowym, to nie mam zadnej pracki w tym stylu. nie wiem czy sie uda, ale licze na Waszą pomoc :) Vorek - porownałem Twoje renderki z conceptem. prawie wszystko idealnie pasuje. jak to zrobiles? ja juz sie tyle meczyłem i ciagle nie moglem jakos fajnie i sensownie ustawić kadru. moze pare screenow z viewportów? no to takie wstepne wypociny: 1
KacperSpala Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 mekka : ustaw sobie concept jako tło i daj taką samą rozdzielczosc rendera, a potem sprawdzaj co ci się pokrywa :) 1
mrkrzysiek Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 no kolejna fajna bitwa :) Jak na początek prac to bardzo fajnie to wszystko wygląda czekam na więcej Powodzenia wszystkim życzę.
Vorek Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 Vorek - porownałem Twoje renderki z conceptem. prawie wszystko idealnie pasuje. jak to zrobiles? ja juz sie tyle meczyłem i ciagle nie moglem jakos fajnie i sensownie ustawić kadru. moze pare screenow z viewportów? nie Ty pierwszy o to pytasz ;] W sumie to ustawiłem to wszytko "na czuja" starałem się wyczuć ogniskową jaką mam ustawić w kamerze itp. Sprawa w tym przypadku jest o tyle skomplikowana że concept nagina trochę zasad perspektywy (albo mi się wydaje) więc ustawiłem wstępnie pomost i kamerę, dodałem kilka klocków jako most a potem, obracałem, skalowałem, przesuwałem aż wyszło ;] Najwięcej problemów było z mostem, ze złapaniem perspektywy, w sumie dalej nie jest do końca tak jak ma być :) To Co pisze Kacper jest jakąś metodą , nawet chciałem tak zrobić ale jakoś się nie przekonałem :) Wrzucam ustawienia z viewportów, może się komuś przydadzą http://www.octavo.webd.pl/max3d/nabrzeze/top.jpg http://www.octavo.webd.pl/max3d/nabrzeze/lewo.jpg http://www.octavo.webd.pl/max3d/nabrzeze/kamera.jpg Pozdrawiam
RA Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 Już mogłeś się tak Vorek nie męczyć i zrobić wodę w ZB. :) Co nie umniejsza faktu, że efekt jest super duper. Fajna bitewka, jestem ciekaw mentalowców i kto uzyska poziom dzisiejszych filmów z takich stajni jak IL&M. ;) pozdrawiam 1
mkk3a Napisano 20 Lipiec 2006 Autor Napisano 20 Lipiec 2006 ha, w koncu sie uporałem z ustawieniem kamery. oczywiscie juz wczesniej wpadłem na to co mowił KacperSala - aby ustawic concept jako background. kluczem do sukcesu okazał sie FOV. o dziwo użyłem kompletnie innej ogniskowej niż Vorek (ja 62mm, on 35). nie mam jueszcze pojecia jak zrobic wode. kamera jest bardzo blisko wody i bump-mapping nie za bardzo sie sprawdza w tej sytuacji. probowalem v-ray-displacementem, ale 2 minuty to jednak za mało na osiągniecie sukcesu. moze cos poprobuje w zbrushu (ale czarno to widze).
hcpiter Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 No super ci idzie Vorek naprawde kawał dobrej roboty ! Czekam na wiecej ! a wogole to mental ? Super te twoje renderki ! mkk3a Perspektywa dalej nie tak jak na referce ale jest juz znacznie lepiej junior Bardzo fajny klocek ci wyszedł xD Powodzenia wszystkim ! 1
JunioR Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 haaa widzialem ze teraz polecisz na most ;] bardzo fajnie wyszedł tego oczywiscie nie trzeba mowic, ale poczekam na twoje texturowanie bo ja teraz nad tym dumam i nic fajnego nie wychodzi :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się