KoMic Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 .............................skasowane..............
vv3k70r Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 no to bedzie stado smokow :) "...smokow sie wyraja mrowie..."
Lucas Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 No nie, a myślałem, że będę pierwszy:D. Oj będę miał poważnego konkurenta:)
chveti Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 Ojj..KoMiC nie zawiedź mnie :) czekam z niecierpliwością - powodzenia!
hcpiter Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 co tu duzo pisać powodzenia i do pracy ! P.S ale bedzie w czym wybierać smoków :D
KacperSpala Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 Powodzenia ! Bedziesz miał sporą konkurencję odnośnie gadów.
KoMic Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 Zmiana, planow, na dzien dzisiejszy i po glebszych przemysleniach stawiam na achillesa, planuje zrobic panoramiczna scenke batalistyczna, wraz z krytycznym momentem kiedy to ksiaze Parys napina swoj luk aby oddac zabójczy(:]) strzal w kierunku Achillesa, mam nadzije ze mi to jakos wyjdzie i ze planow juz nie zmienie: ], pozdrawiam, dzis po pracy zabieram sie do roboty
Shogun 3D Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 Zabujczy... A poza tym zycze powodzenia; pamietaj, ze to bitwa 3D i tłum walczacych ma duzo vertexów... konsultowałes to z komputerem?
Nezz Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 łuk napinał Parys , Priam to jego tata ;) pozatym to wszystko ok , powodzenia
ArTooRo Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 W tłumach to Komic ma doświadczenie :D Pozdrawiam i życzę powodzenia! (i połamania pięt ;) )
KoMic Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 hehe Shogun 3D-->naszczescie sie zabezpieczylem w stopce przed takimi wpadkami, THX: ]. co do kompa to wlasnie bedzie okazja w pelni wykozystac jego moc i sprawdzic na co go stac, a tak pozatym to tylko kilka pierwszoplanowych postaci bedzie hp, reszta lp, albo zrobimy sobie scenke wielo warstwowa, sie zobaczy Nezz-->prawda, dziki za sprostowanie ArTooRo-->THX: ]
Leru Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 KoMic -> biorąc pod uwagę fakt, że kończysz prace na Bitwy to Twoje obawy co do zamykania wątku są dla mnie nie do przyjęcia ;) powodzenia!
KoMic Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 Witam sporo wody uplynelo i piwa sie wypilo, od czasu jak zalozylem ten watek, po burzliwych przemysleniach i rozterkach wewnetrznych, postanowilem wykazac sie mala dla mnie inowacyjnoscia i pujsc prostoliniowo, zeby niemowic prostacko: ]. a wiec Panie i Panowie przedstawiam wam Skarb piratow, scene jak wygladac bedzie sami widzicie, planuje zrobic polmrok z bardzo wyakcentowanym zlotem oraz dziura w kadlubie starego statku pirackiego, wszytko bedzie serwowane w grocie: ], pozdrawiam i mam nadzijee ze wytrwam, ehhh.
Owen Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 hehe ktory to juz tamat;) praca pewnie jak zwykle bedzie miodzio znajac twoje mozliwosci, ale czesem ne poszedles na latwizne? bo statek masz z poprzedniej bitwy i podwodna scene tez juz kiedys robiles, ale powodzenia zycze, pozdro.
ttaaddeekk Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 Witam ombitnie jak zawsze czekam z niecierpliwoscia :)
Master Kiełbaster Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 Może ciaśniej kadrowane i od góry światełko?
Badyl Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 ja kibicuje z racji samego stateczku (czy tez jego wraku :)
KoMic Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 hehe ehhh no wlasnie malo ambitnie pojechalem po bandzie: ] jak Owen zauwazyl, ehhh. ale niemoge wykozystac statku z poprzedniej bitwy to bylo by niefer, fakt faktem ze czesc dupereli wykozytam ale sam kadlub tex i sporo elementow zrobie od nowa, napewno wykozystam doswiadczenie zebrane podczas tworzenia juz nie jednej krypy, hehehe. mam nadzieje ze niezmienie juz tego tematu, zaczynam sie czuc jak kobieta kaprysnie i niezdecydowanie,,, hmm to chyba nie jest dobry znak : ?............. pozdro
RK Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 E tam mało ambitnie- nijak nie podobnie. Tam galeon- tu pewnie jakiś grecko fenicki okręt wiosłowo żaglowy oblepiony glonami itd. IMO będzie ok.
SirAnen Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 Nie chce byc nie mily, ale to sie nadaje do legendy albo mitu :) Moze to troche opiszesz ??
KoMic Napisano 16 Sierpień 2006 Autor Napisano 16 Sierpień 2006 hehe, dostalem pierwsze wzrokowe upomnienie od LERU, i niemoge nic wykozystac z poprzedniego statku, no nic wydziergam go od nowa: ]. wkoncu lubie to robic: ] RK-->bylo by to rozwiazanie ale niemoglbym zrobic rozprutej ladowni i wysypujacego sie zlota z niej, fenickie statki byly troche bardzije podobne do statkow wikingow, wiec zostaje przy galeonie, tak lubianym i cenionym przez piratow: ] SirAnen--> spoko rozumiem, ale nie opisze Ci co i jak tylko pokaze Ci jak ja to zrobilem ze doszedlem do tego tematu. w googlach wpisz "skarb piratow" i gotowe, pierwszy link mowi sam za siebie, hehe troche wyobrazni i mamy scene, hehe, pozdrawiam: ]
KoMic Napisano 20 Sierpień 2006 Autor Napisano 20 Sierpień 2006 jako ze szanuje prace Leru i niechce byc przyczyna jakichs glupich klutni, bo chetni do takowej zawsze sie znajda, postanowilem zrobic cos innego niz galeon, choc on by tu najlepiej pasowal, wlasciwie krypa ktora robie jest tworzona bardzij z wyobrazni i zdiec niz na podstawie jakichs planow, pokladu wogole niebede robil jedynie burty i maszty z olinowaniem, pozdro
Badyl Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 ladny statek ale piraci raczej rzadko plywali takimi kolosami :) no ale powiedzmy, ze napadli, zdobyli, do miejsca skarbu zaprowadzili i zostawili hehe :)
KoMic Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Badyl-->hehe racja, wiem ze do tego byl by najlepszy maly zwinny galeonik, ale jak pisalem, niechcro robic zamieszania bo galeon jak galen, konstrukcjia sie niezmieni a ze mam juz w doropku takowe to moglby sie kto znalesc ze usywam stare modele, dlatego driergam nowa krype aby niebylo zadnych watpliwosci: ],
RK Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Śliczne masz te okręciki i tyle. Pasuje do ostatnich filmów. Może zmień temat na latającego Holendra ? Będzie jeszcze bardziej spooky :)
weinert Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Śliczne masz te okręciki i tyle. Pasuje do ostatnich filmów. Może zmień temat na latającego Holendra ? Będzie jeszcze bardziej spooky :) posadza go o plagiat, pojdzie siedziec a co za tym idzie nie skonczy modelu chyba ze maja maxa w pierdlu;)
KoMic Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 z wolna jade dalej, ehhhmasakra z tymi wantami, chyba wystarczy elementow stalych czas sie wziasc za rozpierduche, liny polamane reje jakies dziala beczki no i gora zlota z dziurawego kadluba: ]
..:: WIKTOR ::.. Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Kiedys kochalem takie klimaty - teraz tylko uwielbiam ;P Nie no rispekcik :) Pomysla masz fajnego na scenke
Badyl Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 hoho ho! piknie, ale skoro to wrak to maszty chyba nie sa potrzebne ;)
Szenszi Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 zgadzam siez badylem barierki itd tezpowinny byc połamane pozaty,m coś mi nie pasuje w tej dziurze u dołu jakostak sztucznie wygląda :/ bo jak deski były by połanmane to nie mogą one być prostokątne :/ złam sobie deske a zrozumeiesz :) Pozatym Model pierwsza klasa :)
KoMic Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 witam, jade powoli do przodu, narazie staram sie zachowac ogolna koncepcje pozniej wprowadze w zycie wasze uwagi, ehhh zobaczymy., lipa z czasem, : \ w zasadzie oba przedstawiaja to samo
Maxym Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Model rewelka, textury różnież super wyszły (postarzają go) . Fakt, że według tekstur to wrak ze starzem, ale maszty i olinowanie...no i popraw dziurę... ...Nieważne , ważne że miłe dla oka :) i to właśnie chodzi!
muody Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 rozmycie tekstury to wina AA? ale co tam, początek pracy naprawdę niezły, szczególnie przód statku. mam nadzieję, że będzie tak jak poprzednio :)
KoMic Napisano 30 Sierpień 2006 Autor Napisano 30 Sierpień 2006 witam, texturowanie stalego elementu sceny zakonczone czas teraz zaczac dostosowywac go do zlomowania, liny dech i jakies tam glupoty porozrzucane wokol, jescze sie zobaczy co bedzie dalej. Chcialbym zauwazyc ze celowo model pokazuje tylko z 1 strony, hehe reszta to masakra, albo wcale nie ma albo, szkoda gadac: ], brak czasu niepozwala mi sie dlubac jak ostatnio siec tylko reprezentacyjna czesc wystawiam do widoku hehe, pozdrawiam Avenger-->hmmm podstawowa tex wynosi 2048x2048, fakt ze to moze troche malo, ale chyba glowna czesc odpowiedzialnosc ponosi kompresja jpg.
Gość _Kreska_ Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 dobry detal, tekstury tez, jedyne co bym zmienił to teksture desek ponizej poziomu wody (nie pamietam jak to sie fachowo nazywa) moze nie na takie jakby wygladaly od razu po wyciągnieciu z wody ale jakaś różnica by sie przydała, no wiesz, glony jakieś zeschłe by sie przydały :)
Master Kiełbaster Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 Wyostrz teksturkę :* I sposób pobrudzenia mi się nie podoba. Fajniejsze byłyby jakieś zacieki itp.
KoMic Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Napisano 31 Sierpień 2006 _Kreska_-->witam, hmmm to ciemne to jest dlatego ze bylo malowane smola z czyms tam a nie dlatego ze jest mokre, hmmm nie wiem czy wlasnie o to sie rozchodzilo, jesli chodzi o glonisze i jakies kawalki zyjatek na kadlubie to planuje takie cuda umiescic, Master Kiełbaster-->powalcze z tym ale nie bedzie latwo: \ Przedstawiam koncept sceny jak ja bym to widzial, ale nie jestem przekonancy co do kompozycji i proporcji miedzy poszczegolnymi elementami, wiadomo ze zloto jest tu najwazniejsze i powinno byc w miare w centralnym pkt obrazka, ale siakos ciezko mi z tym wymanewrowac,pozatym wydaje mi sie ze dziura powinna byc nieco blizej dziobu. przedstawiam kilka softowych wersji: ]
muody Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 pierwszy, ale szerszy kadr i ładne zachmurzone niebo w tle :)
Cruzh3r Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 no no no! winszuje, mi nawet w połowie taki stateczek się nie udał w poprzedniej bitwie. Gratulacje! Aczkolwiek teksturka jest troche mdła i tak jakby uvw mapping był zły na w drugim poziomie tekstury od dołu. Deski krzywo idą. No i takielunek też trzeba dodać. mam nadzieje że masz dobrą refke, bo jak patrzyłem na ten tutorial w necie jak oni takielunek zrobili to mi się płakać chciało;) tak wogule to wczym modelujesz?
KoMic Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Napisano 31 Sierpień 2006 Avenger-->hehe mi tez pierwsza wersja najbardzij lezy: ].hmmm niebo, faktycznie nieopisalem tego ale mam zamiar zrobic grote w ktorej ten statek bedzie, a z prawej bedzie taka dluga szczelina pionowa ktora moglby wplynac oraz ta szczelina bedzie glownym zrodlem swiatla, Cruzh3r-->thx: ], eeeee nieznam zadnego tutka jak bys mogl to prosilbym o link, pozatym reszta linek bedzie wykminiona i dopaswana do sceny, to i tak est wrak wiec ewentualne braki olinowania lub chaotycznosc niebeda negatywne a nawet urealnia scene hehe,: ] Narazie walcze z polamanymi gornymi czesciami masztow reje i kotwice, najbardzij odrazaja mnie liny, b to bedzie ciezka przeprawa, ale jesli uda mi sieto zrobic calkiem calkiem to moze ladnie wyjsc: ] pozdrawiam
Cruzh3r Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 Tutek był na 3dluvr.com Bardzo fajny tutek jeżeli chodzi o modelowanie, Ale źle zrobili detale (właśnie liny itp.) Aha, i na żadnym zdjęciu nie widać Górnej części masztu. W czym modelujesz? W maxie? Xsi? mayi? Statek zrobiłeś z surface tool? polyedit?;)
Mariusz Kl Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 wszystko jest na wysokim poziomie... tyle że textury są zabardzo rozmyte jeżeli statek będzie w głębi to ok. ale jak na głównym planie to texturki trzeba poprawić dać im kilka czarnych wyraźnych lini itp. :)
Rekomendowane odpowiedzi